abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 03:40:26 #151
168951 STAP01
body and brain
pi_92853922
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:39 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Hahaha! Ik heb na 4 jaar inmiddels meer dan genoeg gezien EN gehoord: trust me!! Dan verschillen we gewoon weer van mening ;)
Jij kent de feiten en de mensen zelf... VERTEL!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_92853925
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij praat ook heel traag en weinig of zo....krijg niet echt hoogte van Maik. :)

Maar ik ga nu naar bed, kom er net achter dat ik toch iets eerder moet werken dan verwacht. :X
Trustuh! :W
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_92853931
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:40 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Jij kent de feiten en de mensen zelf... VERTEL!
denk niet dat hier de aangewezen plaats is toch

Misschien bemoei ik me der nu weer te veel mee
  woensdag 16 februari 2011 @ 03:42:44 #154
168951 STAP01
body and brain
pi_92853939
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:41 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

denk niet dat hier de aangewezen plaats is toch

Misschien bemoei ik me der nu weer te veel mee
Je hebt gelijk, de verleiding is ook zo groot :@
pi_92853948
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoals ik ook al eerder zei: Waarom zou de kijker niet mogen weten dat Guido single is?
Ze zouden best mogen weten dat hij single is, maar met een fake-vriendin maakt hij het een stuk minder aannemelijk dat hij homo is :)

Lieverds: dit is een tv-programma en ook nog 'ns Secret Story. Natuurlijk wordt (ook) de kijker bedot!
IG
pi_92853954
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:39 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Hahaha! Ik heb na 4 jaar inmiddels meer dan genoeg gezien EN gehoord: trust me!! Dan verschillen we gewoon weer van mening ;)
Ik denk dat Lieke zwaar pissed gereageerd heeft in de tijd na de gouden kooi. Logisch.
Maar als ik me niet vergis was jij tijdens de gouden kooi ook al tegen Lieke en zat je toen ook al ongelooflijk mis. Nogmaals, jij hebt vast de 24/7 streams niet gezien. De gevoelens van het paardenmeisje voor Bart waren net zo echt als de gevoelens van Lieke voor Huub (in het begin). We hebben haar ook menig traantje zien laten als Huub weer voor de zoveelste keer iets flikte wat bij de beesten af was. Het beeld van alle deelnemers van dgk was fout, dat hebben we wel kunnen concluderen. Dat Palma een tof mens was bijvooebeeld. Wát een fout beeld is dat zeg. Hoe ze ook dat nieuwe schoonmaakstertje behandelde, die Huub later nog weer terug haalde.

Maar dit is inderdaad heel erg off topic. Laten we ons maar weer focussen op de secret story :)
pi_92853955
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:44 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ze zouden best mogen weten dat hij single is, maar met een fake-vriendin maakt hij het een stuk minder aannemelijk dat hij homo is :)

Lieverds: dit is een tv-programma en ook nog 'ns Secret Story. Natuurlijk wordt (ook) de kijker bedot!
dat denk ik ook hoe meer wij ook op een dwalspoor komen ,hoe aantekkelijker het progamma word en kijkcijfers scoort
pi_92853967
quote:

[..]

Het word pas lachen als ze daar achter komen :D
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_92853968
quote:

[..]

Dan heb jij geen idee hoe de regie werkt. Kijkers bedonderen tijdens een live uitzending is nog nooit gebeurd. Dat wil niet zeggen dat het dus ook nooit zou worden gedaan, maar daar ga ik wel vanuit. Als Guido het goed speelt is een zogenaamde vriendin in de studio daar niet voor nodig, Komt nog bij dat ze de kijker zelfs op de hoogte brengen van een aantal zaken, gewoon omdat het dat interessanter is om te kijken. Als je zeker weet dat Guido homo is, is het ook veel boeiender om hem in het huis bezig te zien dan als je het niet weet.
pi_92853975
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:48 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Dan heb jij geen idee hoe de regie werkt. Kijkers bedonderen tijdens een live uitzending is nog nooit gebeurd. Dat wil niet zeggen dat het dus ook nooit zou worden gedaan, maar daar ga ik wel vanuit. Als Guido het goed speelt is een zogenaamde vriendin in de studio daar niet voor nodig, Komt nog bij dat ze de kijker zelfs op de hoogte brengen van een aantal zaken, gewoon omdat het dat interessanter is om te kijken. Als je zeker weet dat Guido homo is, is het ook veel boeiender om hem in het huis bezig te zien dan als je het niet weet.
we krijgen tot nu toe ook niet te zien ,wat philip gegokt heeft bij gosh ik en namen
dus dat ze ons ook nog in het gewisse laten .ik sluit het niet uit
wij kunnen immers ook geheimen raden (op de officiele site)
pi_92853976
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:45 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dat denk ik ook hoe meer wij ook op een dwalspoor komen ,hoe aantekkelijker het progamma word en kijkcijfers scoort
Klopt echt niet. In frankrijk zijn ook bepaalde geheimen al verteld omdat het dan gewoon leuker is voor de kijker. Als je als kijker weet dat Guido homo is, zijn zijn acties in het huis veel vermakelijker dan als je het niet weet. Denk daar maar eens over na.
En verder was het dus al lang uitgekomen als die vriendin in de studio nep was. Er was dan al lang iemand geweest die dat via een social network of twitter kenbaar had gemaakt.
  woensdag 16 februari 2011 @ 03:51:01 #162
168951 STAP01
body and brain
pi_92853978
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:45 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ik denk dat Lieke zwaar pissed gereageerd heeft in de tijd na de gouden kooi. Logisch.
Maar als ik me niet vergis was jij tijdens de gouden kooi ook al tegen Lieke en zat je toen ook al ongelooflijk mis. Nogmaals, jij hebt vast de 24/7 streams niet gezien. De gevoelens van het paardenmeisje voor Bart waren net zo echt als de gevoelens van Lieke voor Huub (in het begin). We hebben haar ook menig traantje zien laten als Huub weer voor de zoveelste keer iets flikte wat bij de beesten af was. Het beeld van alle deelnemers van dgk was fout, dat hebben we wel kunnen concluderen. Dat Palma een tof mens was bijvooebeeld. Wát een fout beeld is dat zeg. Hoe ze ook dat nieuwe schoonmaakstertje behandelde, die Huub later nog weer terug haalde.

Maar dit is inderdaad heel erg off topic. Laten we ons maar weer focussen op de secret story :)
Ik denk toch echt dat je de zaken niet goed ziet. De DGKredaktie wilde dat er reuring kwam en dus moesten ze tv maken. Palma ook, Huub, Brian, Jaap, iedereen. Kijk eens naar Sylvia, zij moest er op een gegeven moment uit omdat ze te 'saai' zou zijn. Toen haar vader overleed kreeg ze de kans om tv te maken., walgelijk om te zien hoeveel verdriet ze had toen ze die brief kreeg. Ging bij mij door hart en ziel. Ze is daarna nog even gebleven maar uiteindelijk is ze toch weg gegaan. Geen aktie geen tv, eruit!
pi_92853989
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:51 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat je de zaken niet goed ziet. De DGKredaktie wilde dat er reuring kwam en dus moesten ze tv maken. Palma ook, Huub, Brian, Jaap, iedereen. Kijk eens naar Sylvia, zij moest er op een gegeven moment uit omdat ze te 'saai' zou zijn. Toen haar vader overleed kreeg ze de kans om tv te maken., walgelijk om te zien hoeveel verdriet ze had toen ze die brief kreeg. Ging bij mij door hart en ziel. Ze is daarna nog even gebleven maar uiteindelijk is ze toch weg gegaan. Geen aktie geen tv, eruit!
Ik snap niet wat jouw bericht met mijn opmerkingen te maken heeft, maar laten we het hier maar bij laten. Het is wel heel erg off-topic.
pi_92853990
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:48 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan een beetje naief bent, sorry. Volgens mij word je zelfs nog bij Koffietijd bedonderd (bij wijze van spreken hm). Het is toch ook leuker kijken als je nog wat te speculeren hebt dan wanneer alles al duidelijk is? Althans, dat vind ik wel. Dus ook de kijker wordt 'bedonderd', hoewel ik dit niet als bedonderen zie overigens.
pi_92853993
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ik snap niet wat jouw bericht met mijn opmerkingen te maken heeft, maar laten we het hier maar bij laten. Het is wel heel erg off-topic.
+1 :Y
IG
pi_92853997
Cynthia zegt dat ze een vriend gehad heeft die wel heel erg op Jurien lijkt.

De dames gaan naar buiten om te roken (geloof ik)
  woensdag 16 februari 2011 @ 03:55:30 #167
168951 STAP01
body and brain
pi_92853999
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:54 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

+1 :Y
-O-
pi_92854001
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:53 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan een beetje naief bent, sorry. Volgens mij word je zelfs nog bij Koffietijd bedonderd (bij wijze van spreken hm). Het is toch ook leuker kijken als je nog wat te speculeren hebt dan wanneer alles al duidelijk is? Althans, dat vind ik wel. Dus ook de kijker wordt 'bedonderd', hoewel ik dit niet als bedonderen zie overigens.
_O-

Maar je hebt gelijk, echt. :X
pi_92854003
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:53 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Mee eens! En ik vind bedotten beter dan bedonderen ja :Y
Nogmaals: het is en blijft een tv-programma en het heet ook nog eens Secret Story!
IG
pi_92854006
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nena die Brian een trap gaf was daarentegen wel geweldig. _O_
Scan
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_92854007
Sharon vraagt aan Cynthia of ze denkt dat er een stelletje in het huis is dat ook buiten het huis al een stelletje was. Cynthia zegt van niet, maar Sharon twijfelt. Ze zegt verder dat ze denkt dat Guido BI is.
  woensdag 16 februari 2011 @ 03:58:16 #172
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92854012
Sharon denkt dat Guido bi is
IG
pi_92854014
ze twijfelen over guido en laura,en of guido hetro is
_O-
pi_92854016
Sharon vraagt wie Cynthia denkt dat eruit gaat. Ze zegt dat ze het niet weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')