Ze was toen in een programma daarover.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:29 schreef das_phantom het volgende:
Sharon werd vroeger gepestHoezo is zeker dat ze de tsunami heeft overleefd?
Zoals ik ook al eerder zei: Waarom zou de kijker niet mogen weten dat Guido single is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:28 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is mijn mening. Ze gaan de kijkers heus niet bedonderen door een fake-vriendin in het publiek te zetten. Is - volgens mij - gewoon een kwestie van logisch denken. Dat doen ze gewoon niet. Ook omdat het nauwelijks zin heeft.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:29 schreef das_phantom het volgende:
Haha prachtig speurwerkquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:30 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ze was toen in een programma daarover.
Ze heeft in een programma op TV gezeten over de tsunami.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:29 schreef das_phantom het volgende:
Palma had Lieke gewoon meteen in de smiezen en ze maakte het er zelf naar. Palma is altijd heel lief voor ons geweest!quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dan is onze 'liefde' meteen over, want ik heb zelden zo'n hekel aan iemand gehad als Palma. Vooral de manier waarop ze Lieke behandelde. Om tezo erg.
Nee het zegt ook niets over haar als persoon. Maar dat staat me oa nog bij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ach ja: ik ken ook mensen die niet zo van mijn stemgeluid gecharmeerd zijn. Zegt toch niks over de persoon zelf?
OT (!!!): Sharon heeft ook niet zo'n prettig stemgeluid vind ik, maar ik vind haar wel heel lief!
Precies. Dat is niet zķ belangrijk dat je daar een fake vriendin voor in het publiek zet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals ik ook al eerder zei: Waarom zou de kijker niet mogen weten dat Guido single is?
Ligt iig in bed volgensmij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:33 schreef das_phantom het volgende:
Joanna ligt al te slapen trouwens?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:29 schreef das_phantom het volgende:
Ik ben van mening dat Lieke's gevoelens wel degelijk oprecht waren, maar dat het gedrag van Huub de tijd daarna dat verandert heeft (en terecht, want Huub is/ was in de gouden kooi in de tweede helft een walgelijke, asociale idioot). Jij hebt misschien niet alles gezien omdat je zelf in het huis zat. Ik dus wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Palma had Lieke gewoon meteen in de smiezen en ze maakte het er zelf naar. Palma is altijd heel lief voor ons geweest!
En nu weer OT!!!
Haha thx voor de link, ben benieuwd of iemand dat ooit gaat raden.quote:
Wij jou ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:34 schreef Grunge. het volgende:
Ah, fijn. Er zijn nog mensen wakker. Helaas niet de mensen die het liefste zou zien.
En als 'ie dan soms ineens wat zegt, heb ik iets vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:37 schreef catwaezle het volgende:
De man die echt nauwelijks opvalt in het huis
[ afbeelding ]
Hij praat ook heel traag en weinig of zo....krijg niet echt hoogte van Maik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:37 schreef catwaezle het volgende:
De man die echt nauwelijks opvalt in het huis
[ afbeelding ]
hij denk te ? veel na bij wat hij zegt /hoe hij het zegtquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij praat ook heel traag en weinig of zo....krijg niet echt hoogte van Maik.
Hahaha! Ik heb na 4 jaar inmiddels meer dan genoeg gezien EN gehoord: trust me!! Dan verschillen we gewoon weer van meningquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Lieke's gevoelens wel degelijk oprecht waren, maar dat het gedrag van Huub de tijd daarna dat verandert heeft (en terecht, want Huub is/ was in de gouden kooi in de tweede helft een walgelijke, asociale idioot). Jij hebt misschien niet alles gezien omdat je zelf in het huis zat. Ik dus wel.
En ik nog wel denken dat hij mogelijk homo is..quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:38 schreef catwaezle het volgende:
Maik valt op meisjes met lang haar, brunettes.... Blonde meisjes vindt hij of heel snel heel gekoop, trashy, of te lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |