abonnement Unibet Coolblue
pi_92838889
Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen #6: Voor 175 euro naar de winterzon

Voor je vluchtverslag deze: Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #8

Voor algemene vragen over vliegen => Vragen over vliegen #12 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3

En voor je reisverslag, je persoonlijke reisadvies of epische dilemma's mag je natuurlijk ook een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/38/360 (en dan zoeken met ctrl+f)

Handige links voor vliegtickets:

www.skyscanner.nl (voor random zoeken)
www.kayak.com
www.connections.be
Opodo
www.budgetair.nl
www.expedia.nl (voor combinaties met hotels en autohuur)
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com
www.qfly.nl

Goedkope vliegtickets, vaak zonder belasting, voor de goedkoopste vluchten vanuit Nederland:
www.wizzair.com
www.ryanair.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, Budgetair nog zo'n 30 euro, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro.... All-in prijzen zijn absoluut nog geen all-in prijzen. Blijf dus goed opletten totdat je echt bij het betaalvenster bent.

Als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, moet je vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" betalen als je iets wil wijzigen. En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.

Via www.haalmeeruitjecard.nl krijg je bij veel boekingsites cashback korting als je betaalt met je Mastercard. Helaas is dat betalen met creditcard vaak net zoveel duurder als met Ideal of overschrijving.

voor de trein kijk je op:

http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de
http://fahrplan.oebb.at
http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten :)

Vorige delen:

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #15
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #16
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #17
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #18
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #19
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
pi_92838941
Laatste post vorige topic:

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef knight_90 het volgende:
Ik ben van plan om deze zomer naar het westen van Canada en de VS te gaan, en heb totaal geen ervaring met vliegen.

De bedoeling is om met 2 personen vanuit Amsterdam (of Brussel, Eindhoven, Frankfurt, iets anders dichtbij...) te vertrekken richting Vancouver, zo rond 20 juni (datum mag iets afwijken als het daardoor goedkoper is). En dan rond 5 juli te vertrekken vanuit Seattle naar Amsterdam (of Brussel, Eindhoven, Frankfurt). Ik kom zelf uit op prijzen rond de 800 euro p.p., maar ik ben vrij zeker dat het goedkoper moet kunnen! Overstappen is geen probleem, als het maar niet via Houston is ofzo..

Nog een ander vraagje: Kan ik 'zomaar' de grens Can/VS passeren met een visum en vanuit de VS een vlucht terug nemen? Of zijn er dingen waarbij ik rekening moet houden?

Alvast bedankt! :)
Goedkoopste optie die ik kan vinden is vliegen met British Airways, 948 usd pp (ca. 700 euro) dan vlieg je dus via London Heathrow (boeken via Orbitz.com of Cheaptickets.com). Vertrek is dan van Amsterdam, verschillende vliegtijden mogelijk.

Bijv:

20/06 14:55-15:10 AMS-LHR
20/06 17:15-18:40 LHR-YVR
05/07 18:55-12:00 SEA-LHR
05/07 13:20-15:30 LHR-AMS

Eventueel kan je ook nog met KLM vanaf Antwerpen Trein station gaan, dat is wel wat meer gedoe. Prijs is dan 696 euro. Probeer maar op klm.be met als vertrek/eindpunt 'ZWE'
pi_92841582
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Binnenlandse vluchten in Japan zijn goedkoop, en wat is goedkoop bij vliegen? Het hoeft geen duurkoop te zijn als je alleen maar "naar de overkant" wil. En Aeroflot kan prima, voor zo'n verschil zou ik het doen.
Ok. Nou ja, het gaat ook niet zozeer om het vliegen zelf, maar meer dat ik niet echt lovende woorden lees over wat je te wachten staat als de aansluiting in Moskou mis gaat. Denk toch dat ik dat niet wil riskeren voor de heenweg naar vakantie en voor de eerste keer dat ik met overstap ga vliegen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2011 22:05:37 ]
pi_92962994
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Igen het volgende:

[..]

Ok. Nou ja, het gaat ook niet zozeer om het vliegen zelf, maar meer dat ik niet echt lovende woorden lees over wat je te wachten staat als de aansluiting in Moskou mis gaat. Denk toch dat ik dat niet wil riskeren voor de heenweg naar vakantie en voor de eerste keer dat ik met overstap ga vliegen.
Voor de eerste keer met overstap? Misschien is Aeroflot dan niet zo'n goede optie.
pi_93093402
1. waarvandaan: Amsterdam met 2 personen.
2. wanneer: de week van de 13 Juni weekend daarvoor of tot 2 dagen daarna geen probleem.
3. waarnaartoe: Trip gaat naar New York en Washington, planning is om in beide steden minimaal 3 nachten te verblijven, 4 nachten NY denken we ook aan als budget dit toelaat.
4 Hoe: Vlliegtuig en ter plekke verplaatsen tussen de steden met trein. tickets gevonden voor 120 euro voor 2 personen.
5. op welke manier: Vliegen, Overstappen geen probleem, maximale reisduur 12 uur. Natuurlijk zo goedkoop mogelijk, hotelovernachtingen in NY en DC zijn nou niet echt goedkoop.
6. Welke prijzen: Via wrc reizen 1142 euro inclusief vliegen met KLM, 6 overnachtingen in NY en DC en enkeltje met TransAm. ( http://www.wrc.nl/City-trip-New-York-en-Washington-DC.asp )

Zoals vermeld enkele dagen langer is natuurlijk geen probleem maar we zitten qua budget op 2600 euro totaal.
Hooray for boobies!
pi_93122398
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam met 2 personen.
2. wanneer: de week van de 13 Juni weekend daarvoor of tot 2 dagen daarna geen probleem.
3. waarnaartoe: Trip gaat naar New York en Washington, planning is om in beide steden minimaal 3 nachten te verblijven, 4 nachten NY denken we ook aan als budget dit toelaat.
4 Hoe: Vlliegtuig en ter plekke verplaatsen tussen de steden met trein. tickets gevonden voor 120 euro voor 2 personen.
5. op welke manier: Vliegen, Overstappen geen probleem, maximale reisduur 12 uur. Natuurlijk zo goedkoop mogelijk, hotelovernachtingen in NY en DC zijn nou niet echt goedkoop.
6. Welke prijzen: Via wrc reizen 1142 euro inclusief vliegen met KLM, 6 overnachtingen in NY en DC en enkeltje met TransAm. ( http://www.wrc.nl/City-trip-New-York-en-Washington-DC.asp )

Zoals vermeld enkele dagen langer is natuurlijk geen probleem maar we zitten qua budget op 2600 euro totaal.
$671 op US Airways, met US Airways. 12/6 tot 20/6. AMS-NYC, via Philadelphia.
pi_93177701
Heb zelf al wat gegoogled, misschien vinden jullie nog iets anders

1. waarvandaan: Brussel, Ams, Dus
2. wanneer: 2e week Oktober voor 3 wkn
3. waarnaartoe: Heen Beijing--retour Shanghai
4 Hoe: Vlliegtuig ter plaatsen met trein
5. op welke manier: Vliegen, Overstappen geen probleem. cheap as possible
6. Welke prijzen: reeds gevonden Qatar airways ¤ 712,-

weet iemand of er na de zomervakantie nog aanbiedingen komen?
Liever geen aeroflot ivm negatieve ervaringen.

Alvast bedankt
pi_93185330
Waar vandaan: Amsterdam of Brussel
Wanneer: 6 juni na 18 uur, of 7 juni, terug ergens tussen 14 en 17 juni
Waarheen: NYC
Hoe: Vliegtuig obv
Op welke manier: Vliegen dus, overstap is geen probleem
Zelf gevonden: Ik vind bij Cheaptickets 7/6 - 15/6 472.33 (met overstap in LHR), bij Skyscanner 470 voor BRU - LHR - JFK en JFK - MAD - BRU, directe vlucht doet 529 vanaf Brussel en 588 vanaf Amsterdam.

Reden dat ik het hier vraag: ik heb vaker naar NYC gereisd, en kwam toen nooit boven de 440 uit. Dat was toen ik 1 avond vantevoren boekte. Vorig jaar rond deze tijd boekte ik een vlucht voor oktober en kwam ik op 370 euro uit, terwijl er voor de eerste twee weken van juni ook voldoende goedkopere alternatieven waren dan ik nu zie. Ik had het al in het 'vragen over vliegen'-topic gevraagd of er een reden is dat de tickets nu duurder zijn, maar daar zei men dat die er niet was en dat prijzen hetzelfde zouden moeten liggen. Daarom vroeg ik me af of jullie misschien sites kennen die ik niet ken, of misschien tips hoe ik elders kan zoeken.
pi_93202463
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef jenb2002 het volgende:
Heb zelf al wat gegoogled, misschien vinden jullie nog iets anders

1. waarvandaan: Brussel, Ams, Dus
2. wanneer: 2e week Oktober voor 3 wkn
3. waarnaartoe: Heen Beijing--retour Shanghai
4 Hoe: Vlliegtuig ter plaatsen met trein
5. op welke manier: Vliegen, Overstappen geen probleem. cheap as possible
6. Welke prijzen: reeds gevonden Qatar airways ¤ 712,-

weet iemand of er na de zomervakantie nog aanbiedingen komen?
Liever geen aeroflot ivm negatieve ervaringen.

Alvast bedankt
Het is nog ver van tevoren, dus ik zou nog even wachten.
pi_93203124
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef jenb2002 het volgende:
Heb zelf al wat gegoogled, misschien vinden jullie nog iets anders

1. waarvandaan: Brussel, Ams, Dus
2. wanneer: 2e week Oktober voor 3 wkn
3. waarnaartoe: Heen Beijing--retour Shanghai
4 Hoe: Vlliegtuig ter plaatsen met trein
5. op welke manier: Vliegen, Overstappen geen probleem. cheap as possible
6. Welke prijzen: reeds gevonden Qatar airways ¤ 712,-

weet iemand of er na de zomervakantie nog aanbiedingen komen?
Liever geen aeroflot ivm negatieve ervaringen.

Alvast bedankt
Je data zijn niet enorm duidelijk, wat bedoel je met 2e week Oct? In het weekend, doordeweeks, etc? Anyway, voor 10-31 Oct retour v.a. A'dam zie ik Austria/Swiss voor 670 euro. Voor 12-31 Oct retour met Turkish voor 633 euro. Zomaar wat voorbeeldjes, ik heb niet alle combinaties geprobeerd.

Ik zou de Turkish website dus even uitpluisen, dan kun je alle combinaties makkelijker vergelijken voor verschillende data. Ik vond trouwens geen goedkopere vluchten vanaf Dusseldorf of Brussel.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93203192
PS: Jammer dat je geen Aeroflot wilt, dan ben je voor 430 euro klaar...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93213012
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:57 schreef Omnifacer het volgende:
Waar vandaan: Amsterdam of Brussel
Wanneer: 6 juni na 18 uur, of 7 juni, terug ergens tussen 14 en 17 juni
Waarheen: NYC
Hoe: Vliegtuig obv
Op welke manier: Vliegen dus, overstap is geen probleem
Zelf gevonden: Ik vind bij Cheaptickets 7/6 - 15/6 472.33 (met overstap in LHR), bij Skyscanner 470 voor BRU - LHR - JFK en JFK - MAD - BRU, directe vlucht doet 529 vanaf Brussel en 588 vanaf Amsterdam.

Reden dat ik het hier vraag: ik heb vaker naar NYC gereisd, en kwam toen nooit boven de 440 uit. Dat was toen ik 1 avond vantevoren boekte. Vorig jaar rond deze tijd boekte ik een vlucht voor oktober en kwam ik op 370 euro uit, terwijl er voor de eerste twee weken van juni ook voldoende goedkopere alternatieven waren dan ik nu zie. Ik had het al in het 'vragen over vliegen'-topic gevraagd of er een reden is dat de tickets nu duurder zijn, maar daar zei men dat die er niet was en dat prijzen hetzelfde zouden moeten liggen. Daarom vroeg ik me af of jullie misschien sites kennen die ik niet ken, of misschien tips hoe ik elders kan zoeken.


:*
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:00:32 #13
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_93225217
Helly *;

Hoe kom je nu hieraan? Welke site?
pi_93225750
kayak.com sowieso de fijnste site vind ik.
Misschien moet je wel even een accountje aanmaken om alle zoekopties te krijgen.
pi_93227499
Het ideale van Kayak is dat je direct alle vliegvelden kunt zoeken. Dus je hoeft niet apart Brussel, Amsterdam en Dusseldorf te checken, maar je vult ze alle drie gelijk in en krijgt dan het complete overzicht. En ze geven prijzen voor een goeie peride, dus je kunt makkelijk de goedkoopste data vinden...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93246699
@ driver-r,

vertrek maak niet uit, tussen 1 en 5 okt, als we maar 24 okt terug zijn!

Bedankt voor de tip over Kayak! Met aeroflot hebben we helaas niet zulke goede ervaringen, tot moskou zijn het goede vliegtuigen, maar verder hadden wij er een niet al te veilig gevoel bij.

@ rest,

Bedankt voor de info, zal het allemaal in de gaten houden, maar kan beste nog even wachten.

[ Bericht 3% gewijzigd door jenb2002 op 24-02-2011 11:50:54 ]
pi_93303758
1. Voorkeur Adam maar mag ook Rdam zijn
2. weekend van 7/8/9 oktober, In de avond vertrekken op 6 oktober mag ook...
3. ISTANBOEL
4. vliegtuig...
5. GOEDKOOP en FIJNE VLUCHTTIJDEN
6. 266,00 corendon ticket...
pi_93323442
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef BuupWerk het volgende:
1. Voorkeur Adam maar mag ook Rdam zijn
2. weekend van 7/8/9 oktober, In de avond vertrekken op 6 oktober mag ook...
3. ISTANBOEL
4. vliegtuig...
5. GOEDKOOP en FIJNE VLUCHTTIJDEN
6. 266,00 corendon ticket...
Van punt 5 kan ik helemaal niks maken. Vaak komt het namelijk totaal niet overeen.
pi_93479471
1. waarvandaan: Amsterdam/Antwerpen/Brussel, evt. Dusseldorf
2. wanneer: een week of 2, met iig de periode tussen hemelvaart en pinksteren erin (2-13 juni)
3. waarnaartoe: Chicago en Minneapolis. Waarbij ik dan iig 10-12 juni in Minneapolis ben. Indien terug later die week is, dan wil ik de 18e in Londen zijn voor de Sumo Run.
4. hoe: Doe maar vliegen. :P
5. Manier: overstappen geen probleem, maar wel graag fatsoenlijke overstappen en geen lay-overs van 6 uur ofzo.
6. Prijzen:
- 580 euro, vertrek 28 mei Antwerpen CS - Chicago, terug 13 juni vanaf Minneapolis met KLM op de KLM site.
- 890 dollar (plm. 650 euro) voor vertrek op 2 juni naar Chicago, 16 juni Minneapolis - Londen, 19 juni Londen Amsterdam op Kayak met American Airlines.
Zijn dit een beetje goede prijzen? Of kan het goedkoper?

Goh, wat heerlijk onduidelijk en vaag allemaal. :P

Owja, en heeft iemand ideeën over goedkope tickets richting Armenie en/of Georgie zo rond de pasen voor een dag of 10?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_93508788
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam/Antwerpen/Brussel, evt. Dusseldorf
2. wanneer: een week of 2, met iig de periode tussen hemelvaart en pinksteren erin (2-13 juni)
3. waarnaartoe: Chicago en Minneapolis. Waarbij ik dan iig 10-12 juni in Minneapolis ben. Indien terug later die week is, dan wil ik de 18e in Londen zijn voor de Sumo Run.
4. hoe: Doe maar vliegen. :P
5. Manier: overstappen geen probleem, maar wel graag fatsoenlijke overstappen en geen lay-overs van 6 uur ofzo.
6. Prijzen:
- 580 euro, vertrek 28 mei Antwerpen CS - Chicago, terug 13 juni vanaf Minneapolis met KLM op de KLM site.
- 890 dollar (plm. 650 euro) voor vertrek op 2 juni naar Chicago, 16 juni Minneapolis - Londen, 19 juni Londen Amsterdam op Kayak met American Airlines.
Zijn dit een beetje goede prijzen? Of kan het goedkoper?

Goh, wat heerlijk onduidelijk en vaag allemaal. :P

Owja, en heeft iemand ideeën over goedkope tickets richting Armenie en/of Georgie zo rond de pasen voor een dag of 10?
De 580 euro is zeer netjes! Voor Armenië en Georgië: kijk eens bij Belavia en bij Air Baltic.
pi_93559215
Ik wil van 4/5 juni tot 9/10 juni naar Los Angeles. Ik moet er uiterlijk 6 juni 's ochtends vroeg zijn (liever iets eerder ivm jetlag) en op zijn vroegst 9 juni na 21:00 uur vertrekken. Vertrek bij voorkeur vanuit Amsterdam, maar ook België of vlak over de grens in Duitsland is mogelijk als dat veel geld scheelt.

Het goedkoopste wat ik heb gevonden is vanaf Amsterdam met een overstap in Londen voor 774 euro, maar een vlucht zonder overstap heeft uiteraard de voorkeur.

Ik ben ook nog op zoek naar een goedkoop hotel in LA, nabij het convention center, dus mocht iemand daar nog tips voor hebben dan hoor ik dat ook graag! Eisen hiervoor zijn goed bereikbaar met OV en goed internet.

Alvast bedankt!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93669363
1. waarvandaan: 'Nederland e.o.', 1 persoon
2. wanneer: 30 april - 7 mei (iig niet voor zaterdag 30 april weg en ik moet maandag 9 mei weer terug zijn voor werk)
3. waarnaartoe: Sao Paulo, Brazilië
4 Hoe: Vlliegtuig, met overstap, als t maar goedkoper is..
5. op welke manier: Vliegen, kleine treinreis naar bijv. dusseldorf is geen probleem
6. Welke prijzen: goedkoop
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_93731048
1. Amsterdam (evt. Dusseldorf bij groot prijsverschil)
2. 1ste week december 2011 en plusminus 7 weken later terug
3. Heen: Mexico City en terug: Cancun
4. Niet meer dan 1 overstap en kom liever niet midden in de nacht aan. Een langere tussenstop op de terugweg is geen probleem.
5. ¤ 758. Gevonden op Ebookers met op de terugweg een tussenstop via Miami van 3 dagen.

Erg lastig in te schatten of dit een goede prijs is aangezien ik pas in december zal vertrekken.
pi_93731463
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef Kluupkluup het volgende:
1. waarvandaan: 'Nederland e.o.', 1 persoon
2. wanneer: 30 april - 7 mei (iig niet voor zaterdag 30 april weg en ik moet maandag 9 mei weer terug zijn voor werk)
3. waarnaartoe: Sao Paulo, Brazilië
Weet niet wat je zelf hebt gevonden of goedkoop vindt? Op deze data vind ik prijzen van rond de 700 euro.
pi_93731694
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef koei het volgende:
Ik wil van 4/5 juni tot 9/10 juni naar Los Angeles. Ik moet er uiterlijk 6 juni 's ochtends vroeg zijn (liever iets eerder ivm jetlag) en op zijn vroegst 9 juni na 21:00 uur vertrekken. Vertrek bij voorkeur vanuit Amsterdam, maar ook België of vlak over de grens in Duitsland is mogelijk als dat veel geld scheelt.

Het goedkoopste wat ik heb gevonden is vanaf Amsterdam met een overstap in Londen voor 774 euro, maar een vlucht zonder overstap heeft uiteraard de voorkeur.
¤698 via Kayak. Met vertrek op 10 juni.
pi_93746877
quote:
Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef JTB85 het volgende:

[..]

¤698 via Kayak. Met vertrek op 10 juni.
Thanks, ik heb even gekeken en ook qua tijden is er redelijk wat mogelijk! Deze prijs is all in of komen er nog reservatiekosten o.i.d. bij daar? Ik heb geen ervaring met Kayak namelijk...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93751364
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:57 schreef JTB85 het volgende:

[..]

Weet niet wat je zelf hebt gevonden of goedkoop vindt? Op deze data vind ik prijzen van rond de 700 euro.
Die vind ik ook.. :) maar je weet nooit of iemand een leuke aanbieding ziet bij een reisbureau oid..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_93780587
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:57 schreef JTB85 het volgende:

[..]

Weet niet wat je zelf hebt gevonden of goedkoop vindt? Op deze data vind ik prijzen van rond de 700 euro.
Via Cheaptickets.com is ie 985 dollar en dat is 702 euro. Volgens mij komen er geen kosten meer bovenop. Kan het me iig niet herinneren. Succes!
pi_93810581
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef JTB85 het volgende:

[..]

Via Cheaptickets.com is ie 985 dollar en dat is 702 euro. Volgens mij komen er geen kosten meer bovenop. Kan het me iig niet herinneren. Succes!
Annuleringsverzekering alleen nog volgens mij, a 40 euro.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_93842665
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Annuleringsverzekering alleen nog volgens mij, a 40 euro.
Dat is toch een vrijblijvende optie? Anyway laat t even weten Koei
pi_93842866
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef JTB85 het volgende:

[..]

Dat is toch een vrijblijvende optie? Anyway laat t even weten Koei
Ik heb het in de groep gegooid! We zijn nog even kijken of we de rest van het financiële plaatje rond kunnen krijgen! Ik denk dat het qua vlucht iig niet goedkoper gaat worden, enkel duurder.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93858979
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen, vertrek 13 juni, terug op 21 juni
3. waarnaartoe New York, terugweg willen we vliegen vanuit Washington
4. hoe je wilt reizen vliegen, lijkt me duidelijk.. ;)
5. op welke manier je wilt reizen Zonder overstappen en natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rij.. :)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 1265 euro inclusief alles.
Hooray for boobies!
pi_93978568
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan: Bremen of Amsterdam hebben duidelijk voorkeur. Moet vanuit Groningen met het OV, dus Brussel valt af.
2. wanneer: Ergens tussen 20-25 mei, terugvliegen tussen 3 en 6 juni
3. waarnaartoe: Taipei, Taiwan
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk. Prijs is leidend
6. Zelf gevonden: 960 euro van Amsterdam met KLM.

Dit moet toch een stuk goedkoper kunnen?
pi_94062561
Hallo, kan iemand mij misschien even helpen?

1. waarvandaan: Amsterdam of een kleiner vliegveld in Nederland
2. wanneer: Ergens een weekend (do-ma) in juli
3. waarnaartoe: Istanbul Turkije
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk :)
6. Zelf gevonden: Kwam zelf niet onder de 270, retourtje.

Ben niet echt ervaren in het zoeken naar tickets naar Istanbul, dus wie weet kunnen jullie me helpen. Bij voorbaat dank :)
Be someone that makes you happy
pi_94068073
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef Nallie het volgende:
Hallo, kan iemand mij misschien even helpen?

1. waarvandaan: Amsterdam of een kleiner vliegveld in Nederland
2. wanneer: Ergens een weekend (do-ma) in juli
3. waarnaartoe: Istanbul Turkije
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk :)
6. Zelf gevonden: Kwam zelf niet onder de 270, retourtje.

Ben niet echt ervaren in het zoeken naar tickets naar Istanbul, dus wie weet kunnen jullie me helpen. Bij voorbaat dank :)
Kijk eens bij Corendon.nl voor ongeveer dezelfde prijzen inclusief hotel of op transavia.com.
pi_94068625
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen, vertrek 13 juni, terug op 21 juni
3. waarnaartoe New York, terugweg willen we vliegen vanuit Washington
4. hoe je wilt reizen vliegen, lijkt me duidelijk.. ;)
5. op welke manier je wilt reizen Zonder overstappen en natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rij.. :)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 1265 euro inclusief alles.
Komt op 550 euro pp met American Airlines met overstap kom je inderdaad op de prijs uit die je aangeeft. Voor 650 kun je wel heen zonder overstap, maar terug zal je dan toch weer moeten overstappen (rechtstreeks naar Washington gaat niet zo veel vanuit Amsterdam)
pi_94181618
Dag mensen,

Ik wil graag voor onderzoek drie maanden naar de VS toe met de volgende wensen:

1. waarvandaan: Amsterdam
2. wanneer: 18 juni tot 14 september
3. waarnaartoe: Boston Logan International Airport
4 Hoe: Vlliegtuig
5. op welke manier: Vliegen, Overstappen geen enkel probleem.
6. Welke prijzen zelf gevonden:

Doordat dit hier werd genoemd, besloot ik eerst de Kayak site te gebruiken maar ik kom op prijzen tegen de 800euro aan terwijl ik via cheaptickets tickets heb gevonden voor 656 euro en via British Airways een leuk ticket voor 625,11 via Heathrow, die ik waarschijnlijk ga boeken zoals het er nu uitziet. Nu vroeg ik mij dus af aan de kenners hier... kan dit goedkoper? :)
pi_94184000
Ik zou zegen: boek je ticket met vertrek vanaf Antwerpen via KLM en dan ben je voor 517 euro klaar. Moet je wel even naar Antwerpen om je ticket op te halen, maar dan heb je ook wel directe vluchten. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94184389
Hoi mensen, ik zoek het volgende, wie kan mij assisteren :)

1. waarvandaan: Nederland, Belgie, Duitsland (niet te ver over de grens)
2. wanneer: ergens in Mei voor een periode van 15-20 dagen
3. waarnaartoe: Vancouver, Canada
4 Hoe: Vlliegtuig
5. op welke manier: Vliegen, Overstappen geen enkel probleem, zo cheap mogelijk =)
6. Welke prijzen zelf gevonden: 577 via Airtransat vanaf Amsterdam
pi_94210576
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Greatmarked het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan: Bremen of Amsterdam hebben duidelijk voorkeur. Moet vanuit Groningen met het OV, dus Brussel valt af.
2. wanneer: Ergens tussen 20-25 mei, terugvliegen tussen 3 en 6 juni
3. waarnaartoe: Taipei, Taiwan
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk. Prijs is leidend
6. Zelf gevonden: 960 euro van Amsterdam met KLM.

Dit moet toch een stuk goedkoper kunnen?
Op de site van KLM met KLM: vanaf Bremen via Amsterdam en met een tussenstop in Bangkok. 23-05 tot 05-06. 728 euro.
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:37:44 #41
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_94230073
Waarvandaan » Bij voorkeur Amsterdam.
Wanneer » In de maand juli, vertrekdatum maakt niet zoveel uit, tussen de 8 en 10 dagen.
Naar » Memphis of Nashville
Hoe » Met het vliegtuig, overstappen maakt niet zo heel veel uit (bij voorkeur niet uiteraard), maar het gaat voornamelijk om de kosten; deze moeten laag zijn.

Zelf zag ik prijzen vanaf ongeveer ¤1000, maar dat vind ik wat te gortig. Ik vermoed dat het via een binnenlandse vlucht in de US wel goedkoper moet kunnen, maar weet niet hoe ik daarop het beste kan zoeken...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_94282045
1. waarvandaan: Amsterdam / Dusseldorf / Koln
2. wanneer: heen en terug in de maand april (verblijf ± 7 dagen)
3. waarnaartoe: Paramaribo, Suriname
4 Hoe: Vlliegtuig, overstappen geen probleem.
5. Welke prijzen zelf gevonden: 750 euro, retour ams/par, met de KLM (11-04-2011 t/m 17-04-2011)

Kan dit goedkoper?
Eskimo Joe
pi_94283567
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Mercan het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam / Dusseldorf / Koln
2. wanneer: heen en terug in de maand april (verblijf ± 7 dagen)
3. waarnaartoe: Paramaribo, Suriname
4 Hoe: Vlliegtuig, overstappen geen probleem.
5. Welke prijzen zelf gevonden: 750 euro, retour ams/par, met de KLM (11-04-2011 t/m 17-04-2011)

Kan dit goedkoper?
Via kayak.com kom ik voor AMS-PBM op 13/4 en retour 21/4 uit op ¤624. Je moet even de website van de airline checken, maar volgens mij hebben ze nog iets van ¤10 aan boekingskosten ofzo.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_94283845
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarvandaan » Bij voorkeur Amsterdam.
Wanneer » In de maand juli, vertrekdatum maakt niet zoveel uit, tussen de 8 en 10 dagen.
Naar » Memphis of Nashville
Hoe » Met het vliegtuig, overstappen maakt niet zo heel veel uit (bij voorkeur niet uiteraard), maar het gaat voornamelijk om de kosten; deze moeten laag zijn.

Zelf zag ik prijzen vanaf ongeveer ¤1000, maar dat vind ik wat te gortig. Ik vermoed dat het via een binnenlandse vlucht in de US wel goedkoper moet kunnen, maar weet niet hoe ik daarop het beste kan zoeken...
Lastig om daarop te zoeken, aangezien die weinig of niet als 1 ticket aangeboden worden. Probleem is dat vluchten naar de VS in de zomer sowieso niet goedkoop zijn. New York is ook al snel 550 euro, en dan ben je snel nog 200 kwijt voor een interne vlucht. Daarbij loopt je dan zelf het risico als je ergens een aansluiting mist, want het is niet 1 ticket....
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_94284977
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Via kayak.com kom ik voor AMS-PBM op 13/4 en retour 21/4 uit op ¤624. Je moet even de website van de airline checken, maar volgens mij hebben ze nog iets van ¤10 aan boekingskosten ofzo.
Dank voor je reactie,
Kwam via kayak.com niet op prijzen van ¤ 624 uit, maar zag dat Surinam Airways beschikbaar was. En via de site van Surinam Airways (http://www.slm.firm.sr/) kom ik op een prijs van 637 euro voor een retourvlucht.

Mensen die ervaring hebben met Surinam Airways? want voor 100 euro meer vlieg je met KLM. Wat zouden jullie mij aanraden?
Eskimo Joe
pi_94298490
1. waarvandaan je wilt reizen, Schiphol, kom uit tilburg dus wellicht kan het ook met de trein via antwerpen of zo
2. wanneer je wilt reizen, 18 juni tot 9 juli, niet flexibel. 18 juni in de ochtend vertrekken en op 10 juli ook het liefst in de ochtend op schiphol weer.
3. waarnaartoe je wilt reizen, Philadelphia
4. hoe je wilt reizen, per vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, overstap in london is het goedkoopst volgens mij
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.¤ 617,11 via cheaptickets.com met BA overstap in London.

za 18 jun 07:20 Amsterdam (AMS)
za 18 jun 07:35 Londen,Heathrow (LHR)
za 18 jun 12:45 Londen,Heathrow (LHR)
za 18 jun 15:35 Philadelphia, pa (PHL)

za 09 jul 21:50 Philadelphia, pa (PHL)
zo 10 jul 10:10 Londen,Heathrow (LHR)
zo 10 jul 12:00 Londen,Heathrow (LHR)
zo 10 jul 14:10 Amsterdam (AMS)

[ Bericht 25% gewijzigd door TN-FR op 18-03-2011 17:34:12 (vluchtgegevens erbij) ]
pi_94298854
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef TN-FR het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, Schiphol, kom uit tilburg dus wellicht kan het ook met de trein via antwerpen of zo
2. wanneer je wilt reizen, 18 juni tot 9 juli, niet flexibel. 18 juni in de ochtend vertrekken en op 10 juli ook het liefst in de ochtend op schiphol weer.
3. waarnaartoe je wilt reizen, Philadelphia
4. hoe je wilt reizen, per vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, overstap in london is het goedkoopst volgens mij
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.¤ 617,11 via cheaptickets.com met BA overstap in London.

Via kayak.com vind ik voor ¤525 een vlucht met US Airways vanaf Brussel. Vertrek om 10.45 op 18/6 en retour om 07:55 in de ochtend op 10/7. En het is een directe vlucht, niet verkeerd.

Vanaf Schiphol vind ik niks goedkopers.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_94298928
1. Amsterdam (evt. Dusseldorf bij groot prijsverschil)
2. 1ste week december 2011 en plusminus 7 weken later terug
3. Heen: Mexico City en terug: Cancun
4. Niet meer dan 1 overstap en kom liever niet midden in de nacht aan. Een langere tussenstop op de terugweg is geen probleem.
5. ¤ 758. Gevonden op Ebookers met op de terugweg een tussenstop via Miami van 3 dagen.
pi_94299585
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:38 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Via kayak.com vind ik voor ¤525 een vlucht met US Airways vanaf Brussel. Vertrek om 10.45 op 18/6 en retour om 07:55 in de ochtend op 10/7. En het is een directe vlucht, niet verkeerd.

Vanaf Schiphol vind ik niks goedkopers.
Oke thnx, dan ga ik even kijken of het makkelijk is om via brussel te gaan.
pi_94377395
Jongens help me ff

Wil naar Paramaribo (Suriname).
Ben op zoek naar vlucht+hotel combinatie, en zo goedkoop mogelijk.

Vertrek vanaf 13-04-2011
Terug uiterlijk 13-05-2011
Verblijf 7 tot 10 dagen

Kwam via Arke.nl al 1032 euro voor 2 personen tegen. Kan dit niet nog goedkoper?
Eskimo Joe
  zondag 20 maart 2011 @ 16:17:42 #51
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_94379195
Ben op zoek naar een retour (Skyteam Partner of gewoon KLM/Air France) van Johannesburg naar Shenzhen (China), maar kan he-le-maal niets vinden; bestaan die gewoon niet? Het gaat om ergens in mei; exacte data weet ik nog niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_94379329
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:17 schreef static het volgende:
Ben op zoek naar een retour (Skyteam Partner of gewoon KLM/Air France) van Johannesburg naar Shenzhen (China), maar kan he-le-maal niets vinden; bestaan die gewoon niet? Het gaat om ergens in mei; exacte data weet ik nog niet.
Johannesburg - Hong Kong ( + metro naar Shenzhen) geen optie? Vliegen veel maatschappijen op, o.a. Cathay Pacific non-stop maar is geen SkyTeam partner...
  zondag 20 maart 2011 @ 16:55:59 #53
155103 Reanimation
Golden State!
pi_94380784
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:17 schreef static het volgende:
Ben op zoek naar een retour (Skyteam Partner of gewoon KLM/Air France) van Johannesburg naar Shenzhen (China), maar kan he-le-maal niets vinden; bestaan die gewoon niet? Het gaat om ergens in mei; exacte data weet ik nog niet.
Het zal echt via Parijs CDG moeten (Air France) of Amsterdam (KLM), anders is het niet mogelijk om met SkyTeam die route te vliegen.

Waarschijnlijk moet je de tickets sowieso los van elkaar kopen, dus creatief gaan doen met behulp van ticketzoekmachines & wikipedia (om de maatschappijen/bestemmingen per luchthaven op te zoeken).

Dus vlucht 1 JNB-AMS of JNB-CDG
Dan vlucht 2 naar China toe (Beijing/Guangzhou met China Southern bijv. )
En dan binnenlandse vlucht met China Southern naar Shenzhen.

Dan heb je een all SkyTeam itinerary

Maar reken maar op een zeer hoge ticketprijs.

[ Bericht 8% gewijzigd door Reanimation op 20-03-2011 17:04:46 ]
  zondag 20 maart 2011 @ 17:29:12 #54
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_94382127
Ja, via Amsterdam of Parijs lijkt me logisch, maar de reis zelf is minder logisch. :P

KLM vliegt via Shanghai naar Shenzhen vanaf Amsterdam, maar ik wil dus niet eerst terug naar Amsterdam. Dat gaat mijn baas niet goedvinden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 20 maart 2011 @ 17:47:31 #55
155103 Reanimation
Golden State!
pi_94382943
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:29 schreef static het volgende:
Ja, via Amsterdam of Parijs lijkt me logisch, maar de reis zelf is minder logisch. :P

KLM vliegt via Shanghai naar Shenzhen vanaf Amsterdam, maar ik wil dus niet eerst terug naar Amsterdam. Dat gaat mijn baas niet goedvinden.
Dan is SkyTeam geen optie ;) Aangezien AF/KL de enige SkyTeam airlines zijn die op Johannesburg vliegen.

Je kan dan bijv. Emirates via Dubai proberen, dan heb je in ieder geval een logische route ;)
pi_94383709
Shenzhen is ook over land goed te bereiken vanuit HK of Guangzhou..
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  zondag 20 maart 2011 @ 18:15:41 #57
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_94384104
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Shenzhen is ook over land goed te bereiken vanuit HK of Guangzhou..
Weet ik, heb twee jaar in HK gewoond en gewerkt, maar heb geen zin om met al mijn bagage te sjouwen in de metro enzo.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_94386091
3 September Amsterdam - Los Angeles.
22 september Los Angeles - Amsterdam.
Goedkoopste tot nu toe 1470¤ voor 2 personen met overstap op Heathrow.

Iemand die een goedkopere retourvlucht kan vinden?
pi_94386468
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Dan is SkyTeam geen optie ;) Aangezien AF/KL de enige SkyTeam airlines zijn die op Johannesburg vliegen.

Je kan dan bijv. Emirates via Dubai proberen, dan heb je in ieder geval een logische route ;)
Of Cathay Pacific, Qatar Airways, Etihad Airlines, Singapore Airlines, Malaysia Airlines of Thai Airways.
pi_94422540
Iemand ideeën voor een goedkoper ticket:
1. Van A'dam of Brussel.
2. Vertrek vr 02-09-2011 terug zo 04-09-11.
3. Bestemming: Arlington, Texas. (Dallas Fort Worth (DFW))
5. maximaal 1x overstappen, geen lange tussenstops.
6. 860 USD (606 euro volgens Kayak) via LHR met BA/AA.

Heb ook 584 gezien maar dat is met langere tussenstops en dus ook een langere reistijd (3uur heen, 2uur terug) en ik hou niet van wachten/omwegen zodat ik een paar euro kan besparen.
Get it and Bet it
pi_94443614
Ik ben op zoek naar een goedkoop ticket van Amsterdam - Sarajevo. Data: 2 mei tot 7 mei of 3 mei tot 8 mei. Iemand tips? Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is een ticket van 250 euro, deze gaat rechtstreeks dan. Ik ben overtuigd dat het goedkoper kan.
pi_94444416
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef SteveBudin het volgende:
Iemand ideeën voor een goedkoper ticket:
1. Van A'dam of Brussel.
2. Vertrek vr 02-09-2011 terug zo 04-09-11.
3. Bestemming: Arlington, Texas. (Dallas Fort Worth (DFW))
5. maximaal 1x overstappen, geen lange tussenstops.
6. 860 USD (606 euro volgens Kayak) via LHR met BA/AA.

Heb ook 584 gezien maar dat is met langere tussenstops en dus ook een langere reistijd (3uur heen, 2uur terug) en ik hou niet van wachten/omwegen zodat ik een paar euro kan besparen.
2 uur wachten is te lang voor je? Anders kun je met AA via Madrid voor 588.

http://www.skyscanner.nl/(...)-september-2011.html

Anders gewoon 750 aftikken en met KLM vliegen. Veruit het snelst ;)
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_94446664
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

2 uur wachten is te lang voor je? Anders kun je met AA via Madrid voor 588.

http://www.skyscanner.nl/(...)-september-2011.html

Anders gewoon 750 aftikken en met KLM vliegen. Veruit het snelst ;)
2 uur? Als overstap is dat best kort. Als je grens nou op 4 uur lag...
pi_94446677
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Fiorellino het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkoop ticket van Amsterdam - Sarajevo. Data: 2 mei tot 7 mei of 3 mei tot 8 mei. Iemand tips? Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is een ticket van 250 euro, deze gaat rechtstreeks dan. Ik ben overtuigd dat het goedkoper kan.
Probeer Germanwings vanaf Köln!
pi_94457337
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef static het volgende:

[..]

Weet ik, heb twee jaar in HK gewoond en gewerkt, maar heb geen zin om met al mijn bagage te sjouwen in de metro enzo.
Offtopic: Waar in HK heb je gewoond?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:28:47 #66
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_94463442
TST.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_94467356
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Fiorellino het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkoop ticket van Amsterdam - Sarajevo. Data: 2 mei tot 7 mei of 3 mei tot 8 mei. Iemand tips? Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is een ticket van 250 euro, deze gaat rechtstreeks dan. Ik ben overtuigd dat het goedkoper kan.
Ik denk dat dat een prima prijs is, zo op de korte termijn en dan ook nog vanaf Amsterdam.

GermanWings vanaf Keulen kom je op 190 euro uit. Anders zul je naar bijvoorbeeld Split, Zadar of Belgrado heb moeten vliegen en dan in de bus stappen (als je daar zin in hebt).
pi_94470140
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef Knakker het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een prima prijs is, zo op de korte termijn en dan ook nog vanaf Amsterdam.

GermanWings vanaf Keulen kom je op 190 euro uit. Anders zul je naar bijvoorbeeld Split, Zadar of Belgrado heb moeten vliegen en dan in de bus stappen (als je daar zin in hebt).
Ik vind ook dat het een prima prijs is, met BH Airlines/Austrian/Lufthansa/anderen is het niet goedkoper.
pi_94491599
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef Knakker het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een prima prijs is, zo op de korte termijn en dan ook nog vanaf Amsterdam.

GermanWings vanaf Keulen kom je op 190 euro uit. Anders zul je naar bijvoorbeeld Split, Zadar of Belgrado heb moeten vliegen en dan in de bus stappen (als je daar zin in hebt).
We hebben dat maar gedaan, het is uiteindelijk 310 euro p.p. gaan kosten met alle zooi erbij maar blij dat ik heb geboekt!
pi_94816235
Vanaf: A'dam, Brussel, Dusseldorf of iets anders in de buurt.
Vertrek: September
Bestemming: Sao Paulo / Rio
Budget: Zo goedkoop mogelijk

En een enkeltje

[ Bericht 8% gewijzigd door marshall op 30-03-2011 17:56:25 ]
pi_95034919
Dus. Ik ben op zoek naar tickets van (omgeving) Nederland naar Göthenburg, deze zomer Ik kan echt niks goedkoops vinden. KLM heeft tegenwoordig die 99 euro-stedentrips, best goeie deals, maar die naar Zweden zijn allemaal 169. (Terwijl Oslo ook gewoon 99 is.)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_95035032
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:08 schreef jakkop het volgende:
Dus. Ik ben op zoek naar tickets van (omgeving) Nederland naar Göthenburg, deze zomer Ik kan echt niks goedkoops vinden. KLM heeft tegenwoordig die 99 euro-stedentrips, best goeie deals, maar die naar Zweden zijn allemaal 169. (Terwijl Oslo ook gewoon 99 is.)
Ryanair vanaf volgende maand met Charleroi - Gothenburg City? Enkele reis vanaf ¤7 atm :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_95035293
En alternatief voor iets van 100-110 euro vanaf Brussels met Brussels Airlines. Of wellicht kan je voor weinig naar Copenhagen en vandaar de trein nemen, maar dat lijkt me omslachtig.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95036605
Oh das niet slecht inderdaad, die Ryanair vlucht. Brussel is niet in de buurt, maar das t zeker waard voor dat geld.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_95076063
Oke nieuwe uitdaging:P

Ik wil een vliegticket op 27 December naar Kaapstad (ik wil 28 december arriveren).

Ik wil eenv liegticket van Kaapstad naar Johannusburg op 22 Januari 2012

Op 26 January wil ik een vliegticket van Johannusburg naar Nederland

Alvast bedankt mensen :)
pi_95077492
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef wildcardxxl het volgende:
Oke nieuwe uitdaging:P

Ik wil een vliegticket op 27 December naar Kaapstad (ik wil 28 december arriveren).

Ik wil eenv liegticket van Kaapstad naar Johannusburg op 22 Januari 2012

Op 26 January wil ik een vliegticket van Johannusburg naar Nederland

Alvast bedankt mensen :)
Ik zou nog even wachten, het is wel erg lang van tevoren.
pi_95087245
Ik wil naar NYC, april of mei ; of anders september/october.
Wat zou de meest voordelige retour ticket (all in) zijn ?
Vanaf NL, of UK, of Belgie, Duitsland, Frankrijk of Zwitserland (maakt me niet uit) ?
Direct flight of overstap, beide OK.

Ik vond tot nu toe 514 euro, met skyscanner.nl. Maar kan het voor nog minder ?
Vorig jaar was een ticket om de 400 euro.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:21:18 #78
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95175314
15 april Eindhoven/Amsterdam/Weeze/Rotterdam - Praag
19 april Budapest - Ehv/AMS/Rott/Weeze

Eventueel ook ticket met trein/bus op 17 april 's morgens Praag - Budapest
pi_95180327
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
15 april Eindhoven/Amsterdam/Weeze/Rotterdam - Praag
19 april Budapest - Ehv/AMS/Rott/Weeze

Eventueel ook ticket met trein/bus op 17 april 's morgens Praag - Budapest
Kijk eens op http://www.wizzair.com/nl. Eindhoven-Praag en Boedapest-Eindhoven voor zo'n 120 euro (de twee tickets samen). Mooie prijs voor zo'n korte termijn.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:25:48 #80
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95180573
Zag het ja, das prima.

Jammer dat Praag - Boedapest nog 6 uur is, 4 dagen in Budapest zie ik niet zo zitten eigenlijk
pi_95181385
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Zag het ja, das prima.

Jammer dat Praag - Boedapest nog 6 uur is, 4 dagen in Budapest zie ik niet zo zitten eigenlijk
Bratislava is vlakbij en Wenen ook.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:55:22 #82
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95182162
Bratislava en Wenen lijkt me qua stappen gewoon een stuk minder interessant dan Praag
pi_95182588
Wenen wel, Bratislava is de vraag.
pi_95184504
Misschien via Wroclaw of Krakow?
pi_95185530
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Misschien via Wroclaw of Krakow?
Wat vliegt er tussen Krakow en Budapest?
  donderdag 7 april 2011 @ 21:02:11 #86
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95186736
Budapest, Bratislava, Wenen, Krakow, Praag ligt allemaal dicht bij elkaar, het grote probleem is dat je 2 keer een volle dag moet zitten om er te komen
pi_95187491
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Budapest, Bratislava, Wenen, Krakow, Praag ligt allemaal dicht bij elkaar, het grote probleem is dat je 2 keer een volle dag moet zitten om er te komen
Trek dan wat meer tijd uit of focus je op één stad (of hooguit Wenen en Bratislava).
pi_95283212
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef quirigua het volgende:
Ik wil naar NYC, april of mei ; of anders september/october.
Wat zou de meest voordelige retour ticket (all in) zijn ?
Vanaf NL, of UK, of Belgie, Duitsland, Frankrijk of Zwitserland (maakt me niet uit) ?
Direct flight of overstap, beide OK.

Ik vond tot nu toe 514 euro, met skyscanner.nl. Maar kan het voor nog minder ?
Vorig jaar was een ticket om de 400 euro.
Heb even algemeen gezocht met 4 nachten in NYC en dan kom ik op het volgende uit:

LHR - EWR / Continental / Directe vlucht / ¤432 / Iedere donderdag van mei
FRA - JFK / Lufthansa / Directe vlucht / ¤432 / Iedere donderdag van mei (Met Airbus A380 :-))

Voor Belgie, Zwitserland, Frankrijk en Nederland komt het boven de ¤500. Maar het ligt er vooral aan wanneer in april/mei je kan en hoe lang je wilt blijven, als je me dat zou kunnen laten weten wil ik nog wel even verder kijken wanneer het exact het goedkoopste is.
pi_95291343
Iemand bekend met www.ltur.com ?

Ik wil rond 20 mei (maar datum is heeeeel flexibel) naar Jamaica vliegen, en daar 3 weken blijven.
Waar vandaan reizen is ook flexibel. Dusseldorf, Brussel en Schiphol liggen allemaal even ver. Brussel heeft de voorkeur (ivm rechtstreekse vluchten en de taal).

Wanneer ik ga zoeken, vind ik ze zelden onder de ¤900. Maar als ik op Ltur kijk, staan ze bijna constant er voor ¤400. Ik hou het nu al ongeveer 1,5 maand in de gaten. Hoogste prijs die ik heb gezien is ¤600, laagste ¤230 !

Het nadeel is wel dat het om last minutes gaat. En het zal maar net gebeuren dat (ondanks mijn flexibele datum) er in die periode niets is...
Het liefste boek ik nu alvast. Maar ¤900+ betalen en straks zien dat hij voor de helft te koop is, vind ik ook zonde...

De site Ltur ken ik via een Duitse toeris. Die was voor ¤200 daarmee naar Jamaica gevlogen (vandaar dat ik de site een beetje vertrouw).
pi_95296040
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef styloboy het volgende:

[..]

Heb even algemeen gezocht met 4 nachten in NYC en dan kom ik op het volgende uit:

LHR - EWR / Continental / Directe vlucht / ¤432 / Iedere donderdag van mei
FRA - JFK / Lufthansa / Directe vlucht / ¤432 / Iedere donderdag van mei (Met Airbus A380 :-))

Voor Belgie, Zwitserland, Frankrijk en Nederland komt het boven de ¤500. Maar het ligt er vooral aan wanneer in april/mei je kan en hoe lang je wilt blijven, als je me dat zou kunnen laten weten wil ik nog wel even verder kijken wanneer het exact het goedkoopste is.
Ey Stylo-, alvast bedankt !

Iets dergelijks (> 500 euro) had ik gevonden, vorige week, > 532 eur met name. Dat lijkt mij teveel.
Vanaf LHR was behoorlijk minder dan < 500, maar dan komt er AMS>LHR>AMS bij, dus ook > 500.
Gek genoeg was FRA>GVA>JFK>GVA>FRA minder dan FRA>JFK>FRA, twee weken geleden.
Ondertussen, deze week, laat AF-KL de 'benzine'prijs meetellen. Ik ben er dus nog niet uit.

Je vraagt : wanneer en hoe lang
[1]. heenreis, nu in april (any date) of anders in mei ; alternatief september ook OK ;
[2] altijd NYC (JFK, NWR) ; evt alternatief DC, zou kunnen ;
[3] blijven : een maand, meer of minder dagen OK ;
[4] alle data flexibel ;
[5] binnen USA vliegen we met airmiles (kadootje) ;

Ik ben een armlastige student, vandaar :')

Je schrijft : FRA - JFK / Lufthansa - - Met Airbus A380 :-) ; maarre, die en keer zal die -bus toch wel ongehavend aankomen ? ? ? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door quirigua op 10-04-2011 12:50:04 ]
pi_95296128
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 10:01 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Iemand bekend met www.ltur.com ?

Ik wil rond 20 mei (maar datum is heeeeel flexibel) naar Jamaica vliegen, en daar 3 weken blijven.
Waar vandaan reizen is ook flexibel. Dusseldorf, Brussel en Schiphol liggen allemaal even ver. Brussel heeft de voorkeur (ivm rechtstreekse vluchten en de taal).

Wanneer ik ga zoeken, vind ik ze zelden onder de ¤900. Maar als ik op Ltur kijk, staan ze bijna constant er voor ¤400. Ik hou het nu al ongeveer 1,5 maand in de gaten. Hoogste prijs die ik heb gezien is ¤600, laagste ¤230 !

Het nadeel is wel dat het om last minutes gaat. En het zal maar net gebeuren dat (ondanks mijn flexibele datum) er in die periode niets is...
Het liefste boek ik nu alvast. Maar ¤900+ betalen en straks zien dat hij voor de helft te koop is, vind ik ook zonde...

De site Ltur ken ik via een Duitse toeris. Die was voor ¤200 daarmee naar Jamaica gevlogen (vandaar dat ik de site een beetje vertrouw).
Ik hoor van vrienden overde grens (zelf geen ervaring) dat Ltur best kan ; niet beroerder dan andere, mssch beter dan sommige.
pi_95299247
Oke, dankjewel :)
pi_95312622
Benieuwd of jullie iets beter vinden:

Vanaf:Brussel, Charleroi, Eindhoven
Vertrek: 9 juli tot 14 juli
Bestemming: Marseille
Budget: Zo goedkoop mogelijk uiteraard.

Het zou voor 2 man moeten zijn en 1 rugzak gaat mee als niet handbagage.
Ryanair vliegt op die data niet vanuit Charleroi. Vanuit Eindhoven is het 85¤ dus voor 2 wordt dat met bagage iets van een 200¤.

Ik had ook aan Easyjet gedacht en vanuit Lyon met de trein naar Marseille...
pi_95313139
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Kielse het volgende:
Benieuwd of jullie iets beter vinden:

Vanaf:Brussel, Charleroi, Eindhoven
Vertrek: 9 juli tot 14 juli
Bestemming: Marseille
Budget: Zo goedkoop mogelijk uiteraard.

Het zou voor 2 man moeten zijn en 1 rugzak gaat mee als niet handbagage.
Ryanair vliegt op die data niet vanuit Charleroi. Vanuit Eindhoven is het 85¤ dus voor 2 wordt dat met bagage iets van een 200¤.

Ik had ook aan Easyjet gedacht en vanuit Lyon met de trein naar Marseille...
Echt een andere optie dan Ryanair heb je niet (tenzij vanuit Lyon met de trein).
Want zo veel maatschappijen vliegen er niet op Marseille.
Heb even Brussels airlines (vanaf Brussels/Zaventem) gecheckt en Germanwings (vanaf Keulen/Bonn) maar dat is allemaal véél duurder.
pi_95355312
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Echt een andere optie dan Ryanair heb je niet (tenzij vanuit Lyon met de trein).
Want zo veel maatschappijen vliegen er niet op Marseille.
Heb even Brussels airlines (vanaf Brussels/Zaventem) gecheckt en Germanwings (vanaf Keulen/Bonn) maar dat is allemaal véél duurder.
Daar vreesde ik al een beetje voor. Easyjet is ook geen optie want die vliegen niet op die data en dat zou duurder uitkomen aangezien ik nog de trein zou moeten nemen.

Is Eindhoven Airport makkelijk te bereiken vanuit Antwerpen met de trein? Of via het openbaar vervoer in het algemeen?
pi_95357800
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Kielse het volgende:

[..]

Daar vreesde ik al een beetje voor. Easyjet is ook geen optie want die vliegen niet op die data en dat zou duurder uitkomen aangezien ik nog de trein zou moeten nemen.

Is Eindhoven Airport makkelijk te bereiken vanuit Antwerpen met de trein? Of via het openbaar vervoer in het algemeen?
Nah, het is wat je makkelijk vindt. Vanaf Antwerpen naar Roosendaal, dan naar Den Bosch en in Den Bosch overstappen naar Eindhoven. Vervolgens mij de bus of taxi naar Eindhoven Airport.
pi_95385175
1. Nijmegen, en alles in een straal van 200 kilometer daar omheen. Dus Amsterdam, Rotterdam, Maastricht, Düsseldorf, Weeze
2. 1e of 2e week van juli, mag met overstap, móet alleen voor 16.00 in Göteborg zijn ivm trein overstap.
3. Göteborg.
4. Trein/vliegtuig, wat het snelste/goedkoopste is
5. Goedkoop/handige overstap
6. 160 is het laagste, kan het nog lager? Ik kom wel op 110 met Ryanair, maar dat is een nacht doorbrengen op Londen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_95386832
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Suga_Mama het volgende:
1. Nijmegen, en alles in een straal van 200 kilometer daar omheen. Dus Amsterdam, Rotterdam, Maastricht, Düsseldorf, Weeze
2. 1e of 2e week van juli, mag met overstap, móet alleen voor 16.00 in Göteborg zijn ivm trein overstap.
3. Göteborg.
4. Trein/vliegtuig, wat het snelste/goedkoopste is
5. Goedkoop/handige overstap
6. 160 is het laagste, kan het nog lager? Ik kom wel op 110 met Ryanair, maar dat is een nacht doorbrengen op Londen.
Retourtje? En waar moet je heen met de trein? Je kunt bijvoorbeeld ook op Copenhagen vliegen voor 42 euro met Norwegian en dan vandaar treinen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95388788
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Retourtje? En waar moet je heen met de trein? Je kunt bijvoorbeeld ook op Copenhagen vliegen voor 42 euro met Norwegian en dan vandaar treinen.
Ik moet naar een dorpje 150 kilometer ten noorden, laatste trein gaat rond 17.00. Thanks voor de tip over de trein, maar het is ongeveer even duur met het vliegtuig en het is meer gedoe.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_95392251
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:21 schreef Suga_Mama het volgende:

[..]

Ik moet naar een dorpje 150 kilometer ten noorden, laatste trein gaat rond 17.00. Thanks voor de tip over de trein, maar het is ongeveer even duur met het vliegtuig en het is meer gedoe.
Ok, naar het Noorden dus, dan is Copenhagen niet zo handig idd. En retour ook?

Met Brussel Airlines vlieg je vanaf Brussel voor ¤103 een enkele reis, maar ik vermoed dat de prijs die jij vond voor een retour was? Ik vind een retourtje voor ¤119 met Lufthansa direct voor verschillende data vanaf Dusseldorf. Een retourtje direct met Brussel Airlines vanaf Brussels is ¤151. Oh, en voor ¤154 vlieg je met overstap vanaf Amsterdam met Lufthansa. Dan moet je even vergelijken of dat qua reizen handiger is.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95404325
Zijn er nog recente KLM vanaf Antwerpen ervaringen?
Kun je de treintickets ook een dag van tevoren ophalen? Of ze op laten halen door iemand anders? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95409083
Düsseldorf heeft een duurdere prijs dan jij geeft, ik kom via CheapTickets.nl alleen op 168 met KLM met overstap in Amsterdam. Welke site heb je? Ik heb echt een 0-budget, en gezien Schiphol en Düsseldorf allebei even ver reizen zijn vanuit hier ga ik dan liever vanaf Düsseldorf.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ok, naar het Noorden dus, dan is Copenhagen niet zo handig idd. En retour ook?

Met Brussel Airlines vlieg je vanaf Brussel voor ¤103 een enkele reis, maar ik vermoed dat de prijs die jij vond voor een retour was? Ik vind een retourtje voor ¤119 met Lufthansa direct voor verschillende data vanaf Dusseldorf. Een retourtje direct met Brussel Airlines vanaf Brussels is ¤151. Oh, en voor ¤154 vlieg je met overstap vanaf Amsterdam met Lufthansa. Dan moet je even vergelijken of dat qua reizen handiger is.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_95409998
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef Suga_Mama het volgende:
Düsseldorf heeft een duurdere prijs dan jij geeft, ik kom via CheapTickets.nl alleen op 168 met KLM met overstap in Amsterdam. Welke site heb je? Ik heb echt een 0-budget, en gezien Schiphol en Düsseldorf allebei even ver reizen zijn vanuit hier ga ik dan liever vanaf Düsseldorf.

[..]

Ik heb het via Kayak.com en ik keek op 13 juli heen en 15 juli retour, maar er waren meer data met deze prijzen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95411579
Volgens mij is dat retourtje van Lufthansa dan nog best aantrekkelijk.
pi_95412018
Inderdaad, zie 'm ook staan. Via Lufthansa.com kom ik op 98 euro, helemaal perfect dus. Thanks allemaal!
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik heb het via Kayak.com en ik keek op 13 juli heen en 15 juli retour, maar er waren meer data met deze prijzen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik heb het via Kayak.com en ik keek op 13 juli heen en 15 juli retour, maar er waren meer data met deze prijzen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_95414177
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Suga_Mama het volgende:
Inderdaad, zie 'm ook staan. Via Lufthansa.com kom ik op 98 euro, helemaal perfect dus. Thanks allemaal!

[..]



[..]

Wel jammer dat Ryanair gestopt is met het vliegen van deze route, dan had het nog goedkoper gekund.
pi_95417093
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Suga_Mama het volgende:
Inderdaad, zie 'm ook staan. Via Lufthansa.com kom ik op 98 euro, helemaal perfect dus. Thanks allemaal!

[..]

Da's dan wel 10 euro service kosten voor drive-r. :7
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95436565
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. DUSSELDORF/AMSTERDAM/BRUSSEL/DORTMUND/EINDHOVEN
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? VERTREK OP DONDERDAG 2 JUNI, TERUG OP ZONDAG 5 JUNI
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. ROME
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. VLIEGEN
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. VIA RYANAIR KOM IK OP EEN PRIJS VAN 294 EURO VIA EINDHOVEN, MAAR DAT MOET TOCH WEL GOEDKOPER KUNNEN?

Thanks!
/a&gt;
pi_95437344
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:45 schreef TripleZ het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. DUSSELDORF/AMSTERDAM/BRUSSEL/DORTMUND/EINDHOVEN
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? VERTREK OP DONDERDAG 2 JUNI, TERUG OP ZONDAG 5 JUNI
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. ROME
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. VLIEGEN
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. VIA RYANAIR KOM IK OP EEN PRIJS VAN 294 EURO VIA EINDHOVEN, MAAR DAT MOET TOCH WEL GOEDKOPER KUNNEN?

Thanks!
Easyjet vanaf A'dam is 238 euro, maar da's nog steeds niet goedkoop natuurlijk. Vanaf Weeze naar Campiano met Ryanair is trouwens maar iets van 122 euro. Je kunt ook een beetje mixen met enkeltjes. Vanaf Brussel vlieg je bijvoorbeeld heen voor maar 48 euro met Brussel Airlines, maar terug is duurder. Als je maandag terug kunt, bespaar je enorm veel geld.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95438600
Thanks Drive-r.

Maar die 122 euro, dat is volgens mij voor alleen van Rome naar Weeze op 5 juni. Voor de heenreis kan ik namelijk niet op donderdag 2 juni.

En ik zie inderdaad dat op bijvoorbeeld maandag terug de nodige euri kan schelen, maar dan moet ik een extra dag vrij nemen van mijn en dat vind ik eigenlijk zonde. Als het niet anders kan, dan kan het niet anders, maar het liefst vlieg ik van 2 juni tot 5 juni.

Die enkeltjes zijn een goed idee! Daar ga ik nog ff mee klungelen!
/a&gt;
pi_95439376
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef TripleZ het volgende:
Thanks Drive-r.

Maar die 122 euro, dat is volgens mij voor alleen van Rome naar Weeze op 5 juni. Voor de heenreis kan ik namelijk niet op donderdag 2 juni.

En ik zie inderdaad dat op bijvoorbeeld maandag terug de nodige euri kan schelen, maar dan moet ik een extra dag vrij nemen van mijn en dat vind ik eigenlijk zonde. Als het niet anders kan, dan kan het niet anders, maar het liefst vlieg ik van 2 juni tot 5 juni.

Die enkeltjes zijn een goed idee! Daar ga ik nog ff mee klungelen!
Je kunt daarom ook altijd beter vrijdag en maandag vrij nemen, ipv donderdag en vrijdag.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95440130
Mee eens, maar donderdag is Hemelvaart en vrijdag heb ik een verplichte vrije dag.
/a&gt;
pi_95447926
Hoi!

Bij deze doe ik ook maar even mee, ik heb een mooi appartement aangeboden gekregen op Kos, voor een weekje. Alleen nu moet ik nog vervoer hebben!

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, groningen, maastricht, dusseldorf, dortmund, bremen, brussel, het maakt eigenlijk niet veel uit, alles wat in een straal van 400 km rond zwolle ligt!
2. wanneer je wilt reizen, We willen zaterdag 30 juli vertrekken, en zaterdag 6 augustus weer terugreizen. Hierin kunnen we helaas niet flexibel zijn!
3. waarnaartoe je wilt reizen, Kos!
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig lijkt me het handigst :D
5. op welke manier je wilt reizen, We willen graag zo goedkoop mogelijk reizen, het liefst minder dan 400 euro voor een retourtje.. overstappen maakt niet zoveel uit, maar we willen niet een hele nacht ergens moeten wachten om over te stappen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.Ik heb zelf al op een aantal sites gekeken, waaronder cheaptickets, vliegtickets, ryanair en transavia. Ik heb alleen nog niet alle mogelijkheden hier bekeken. een aantal sites boden een vlucht aan van 437 of 440 euro, maar hierbij zat je dan wel een hele nacht op de luchthaven van anthene, dit is dus geen optie

Alvast bedankt voor jullie hulp! *;
pi_95447972
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef TripleZ het volgende:
Mee eens, maar donderdag is Hemelvaart en vrijdag heb ik een verplichte vrije dag.
Ok, dat wist ik niet (woon in het buitenland), maar verklaart dan ook direct de hoge prijzen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95448131
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Kroketschaapje het volgende:
Hoi!

Bij deze doe ik ook maar even mee, ik heb een mooi appartement aangeboden gekregen op Kos, voor een weekje. Alleen nu moet ik nog vervoer hebben!

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, groningen, maastricht, dusseldorf, dortmund, bremen, brussel, het maakt eigenlijk niet veel uit, alles wat in een straal van 400 km rond zwolle ligt!
2. wanneer je wilt reizen, We willen zaterdag 30 juli vertrekken, en zaterdag 6 augustus weer terugreizen. Hierin kunnen we helaas niet flexibel zijn!
3. waarnaartoe je wilt reizen, Kos!
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig lijkt me het handigst :D
5. op welke manier je wilt reizen, We willen graag zo goedkoop mogelijk reizen, het liefst minder dan 400 euro voor een retourtje.. overstappen maakt niet zoveel uit, maar we willen niet een hele nacht ergens moeten wachten om over te stappen.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.Ik heb zelf al op een aantal sites gekeken, waaronder cheaptickets, vliegtickets, ryanair en transavia. Ik heb alleen nog niet alle mogelijkheden hier bekeken. een aantal sites boden een vlucht aan van 437 of 440 euro, maar hierbij zat je dan wel een hele nacht op de luchthaven van anthene, dit is dus geen optie

Alvast bedankt voor jullie hulp! *;
Probeer eerst zelf Germanwings, Condor, Aegean Airlines en Air Berlin vanaf Dusseldorf even. Verder (maar die had je al gevonden) Ryanair vanaf Brussels, Corendon vanaf Amsterdam en Transavia (had je wederom al gevonden) vanaf Rotterdam en Amsterdam.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95448210
@Drive-R

Bedankt, ik vlieg eigenlijk nooit dus daar was ik zelf niet opgekomen! Ik zal eens even kijken
pi_95448552
De site http://www.low-cost-airline-guide.com/ is altijd een makkelijke tool om even snel uit te vinden welke discounter waar op vliegt. Veel sites als cheaptickets.nl nemen maar weinig discounters mee, omdat die niet altijd in alle systemen staan. Vaak is het het makkelijkst om andersom te zoeken, dus eerst Kos selecteren en dan in de 2e kolom kijken waar je dan heen kunt vliegen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 13 april 2011 @ 20:36:12 #118
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_95460769
Okay, ik gooi 'm even volledig open, we reizen best wel eens op de "leuke ticket prijs" methode. Ofwel, we zien een erg goede deal, lijkt ons een leuk land, en dat wordt dan de bestemming van die periode.

Voorbeeldjes? Cuba voor 400,- Indonesie voor 600,- Vietnam 650,- New York 300,- Mexico voor 700,- (dit was all in voor 3 weken) Beetje bang voor buck idee dus. Ter plekke backpacken we dan het land door.

Pakt vaak leuk uit. Echter, ik ben er even uit. Ik weet dat er momenteel wat aardige tickets naar Oost Canada zijn, maar misschien zijn er meer leuke deals voor (einde) van deze zomer.

1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam wonen we praktisch naast, maar elders mits het niet al te gortig wordt...
2. wanneer je wilt reizen: Totale periode vanaf half aug tot half sept. En dan een dag of 21
3. waarnaartoe je wilt reizen: Euh...
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig, trein, bus... mits het niet al te gortig wordt
5. op welke manier je wilt reizen: We willen graag zo goedkoop mogelijk reizen, het liefst minder dan 600 euro voor een retourtje.. overstappen maakt niet zoveel uit, mits... inderdaad ;)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden heb: Vanalles, maar niets waarvan ik denk: leuke deal!

Jullie wilde ideeen?
  woensdag 13 april 2011 @ 20:39:33 #119
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_95460994
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 10:01 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Iemand bekend met www.ltur.com
Ik heb ook bij Ltur geboekt en met Arkefly gevlogen. Prima!
Goedkoop idd... 400,- naar Cuba. En dat kon eigenlijk nog goedkoper...

Malediven heb ik ooit voor 150,- ofzo gezien. Alleen terplekke kan je absoluut niet lowbudget doorkomen, waardoor een dergelijk ticket heel naar kan uitpakken (totaalprijstechnisch zeg maar)
pi_95462641
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik heb ook bij Ltur geboekt en met Arkefly gevlogen. Prima!
Goedkoop idd... 400,- naar Cuba. En dat kon eigenlijk nog goedkoper...

Malediven heb ik ooit voor 150,- ofzo gezien. Alleen terplekke kan je absoluut niet lowbudget doorkomen, waardoor een dergelijk ticket heel naar kan uitpakken (totaalprijstechnisch zeg maar)
Wat bedoel je daar precies mee?
pi_95463811
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee?
Ik denk dat het ter plekke zo duur was, dat je het goedkope ticket er niet uithaalde.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:45:57 #122
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_95469299
Precies, backpacken is er (bijkans) onmogelijk. Denk aan dagbudgetten van een paar honderd euro per 2 personen.

Ik zag het namelijk al helemaal zitten, maar even onderzoek deed me weer op aarde belanden :D
pi_95472719
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zijn er nog recente KLM vanaf Antwerpen ervaringen?
Kun je de treintickets ook een dag van tevoren ophalen? Of ze op laten halen door iemand anders? :D
Ja, paar weken terug gedaan. Je moet het ticket zelf ophalen en dat kan ook een dag vantevoren. Ik had een Thalys ticket en er werd een extra stempel op gezet en je wordt na het laten zien van je paspoort van een lijst gestreept. Dus er zit niets anders op, dan die route ook echt te volgen ..
pi_95479923
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja, paar weken terug gedaan. Je moet het ticket zelf ophalen en dat kan ook een dag vantevoren. Ik had een Thalys ticket en er werd een extra stempel op gezet en je wordt na het laten zien van je paspoort van een lijst gestreept. Dus er zit niets anders op, dan die route ook echt te volgen ..
Tnx!
Ik ga mijn reisgenoot die in Amsterdam woont dus maar even vertellen dat ze toch naar Antwerpen moet. Nouja, daar heeft ze voor deze ticketprijs niet al te veel moeite mee geloof ik. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 14 april 2011 @ 13:34:29 #125
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_95488530
1. waarvandaan:
Alkmaar.
2. wanneer:
Juni/Juli - maakt niet uit welke dag.
3. waarnaartoe:
Praag.
4. hoe:
Per trein of vliegtuig.
5. op welke manier:
Zo goedkoop mogelijk, overstappen is geen probleem. Ik prefereer de trein, maar de kosten moeten toch de doorslag geven.
Als het dan toch de trein word, welke route is het meest aan te raden voor 5 dagen reizen (10 dagen de tijd voor)?
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
181.50/271.50 eu voor de interrail global pas inclusief boekings/transactiekosten. (weet niet of ik met mijn 19 jaar nog voor jongere word aangezien)
  donderdag 14 april 2011 @ 14:13:35 #126
155103 Reanimation
Golden State!
pi_95490213
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:34 schreef toetsenbordridder het volgende:
1. waarvandaan:
Alkmaar.
2. wanneer:
Juni/Juli - maakt niet uit welke dag.
3. waarnaartoe:
Praag.
4. hoe:
Per trein of vliegtuig.
5. op welke manier:
Zo goedkoop mogelijk, overstappen is geen probleem. Ik prefereer de trein, maar de kosten moeten toch de doorslag geven.
Als het dan toch de trein word, welke route is het meest aan te raden voor 5 dagen reizen (10 dagen de tijd voor)?
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
181.50/271.50 eu voor de interrail global pas inclusief boekings/transactiekosten. (weet niet of ik met mijn 19 jaar nog voor jongere word aangezien)
Hoelang wil je precies in Praag zijn? Is wel erg handig bij vliegtickets. Vind het 5 dagen reizen/10 dagen de tijd voor verhaal niet echt duidelijk.

Maar ik zou zeggen kijk zeker even bij Easyjet voor Amsterdam-Praag, rond de 100 euro weg moet lukken in Juni/Juli.

[ Bericht 2% gewijzigd door Reanimation op 14-04-2011 14:27:19 ]
pi_95490940
trein NL naar Praag gaat iig over Hengelo / Hanover / Berlijn / Dresden ; je kan onderweg uitstappen/onderbreken ;
DBahn doet goeie discounts, kwestie van zoeken

[ Bericht 19% gewijzigd door quirigua op 14-04-2011 14:39:02 ]
pi_95493451
Rotterdam - Praag ¤75 voor een retourtje in juni/juli met transavia.com
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  donderdag 14 april 2011 @ 16:34:27 #129
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_95496639
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Hoelang wil je precies in Praag zijn? Is wel erg handig bij vliegtickets. Vind het 5 dagen reizen/10 dagen de tijd voor verhaal niet echt duidelijk.

Maar ik zou zeggen kijk zeker even bij Easyjet voor Amsterdam-Praag, rond de 100 euro weg moet lukken in Juni/Juli.
Praag zal maar voor een enkele reis zijn, ik ga namelijk terug proberen te liften :P

Ok zal het even beter uitleggen; als ik die tickets heb van interrail, dan heb ik 10 dagen de tijd om 5 dagen daarvan te reizen met die pas. Voor het geval ik ergens wil overnachten enz. Dat begrijp ik tenminste uit die site van hen :)

quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef Thetallguy het volgende:
Rotterdam - Praag ¤75 voor een retourtje in juni/juli met transavia.com
Wow kijk dat scheelt weer een 100 eu, bedankt :D
pi_95502724
1. waarvandaan: Schiphol of Dusseldorf. Brussel is een optie, maar liever niet.

2. wanneer: ergens tussen 14 en 21 mei heen, dan 3 weken verblijven.

3. waarheen: Jamaica, Montego Bay

4. hoe: vliegtuig

5. op welke manier: niet overstappen heeft de voorkeur, maar is geen must.

6. zelf gevonden in volgorde van voorkeur:
Arke.nl 19 mei heen, ¤753 (via Puerto de Playa)
Opedo.de 18 mei heen, ¤880
Condor 20 mei heen, ¤816 (via Frankfurt)

Thomas Cook (België), 18 mei heen, ¤584

Airberlin staat nu op 20 mei voor ¤1140, maar die daalt keihard... Waardoor ik nogal wat twijfel heb...
pi_95502873
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef jack4ya het volgende:
Precies, backpacken is er (bijkans) onmogelijk. Denk aan dagbudgetten van een paar honderd euro per 2 personen.

Ik zag het namelijk al helemaal zitten, maar even onderzoek deed me weer op aarde belanden :D
Nu doel je op de reizen met hotel toch? Want ik kijk zonder..
Of begrijp ik je helemaal verkeerd? :@
De Duitse vrouw was voor ¤200 naar Jamaica gevlogen, en dat werd ook niet duurder. Hotel waar ze verbleef stond los van de reis.
pi_95519538
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Nu doel je op de reizen met hotel toch? Want ik kijk zonder..
Of begrijp ik je helemaal verkeerd? :@
De Duitse vrouw was voor ¤200 naar Jamaica gevlogen, en dat werd ook niet duurder. Hotel waar ze verbleef stond los van de reis.
Diegene zegt dat je het prijsvoordeel van het ticket er niet uithaalt omdat de hotels er zo duur zijn.
pi_95519702
Dank Maarten Pieter, kennelijk was ik weer eens onnavolgbaar... :@
pi_95521376
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef jack4ya het volgende:
Dank Maarten Pieter, kennelijk was ik weer eens onnavolgbaar... :@
Nee, mijn fout. Ik dacht (weet niet waarom) je bedoelde dat er op de luchthaven ineens een toeslag op kwam. Of dat het tijdens het boeken zo druk was, dat je nooit de goedkope vlucht kon regelen. Geen idee hoe ik daarbij kwam :P
pi_95740294
Mensen, bedankt voor de hulp!
We hebben inmiddels een vlucht geboekt met ryanair.
Het was wel heel lang zoeken, maar het is de moeite waard geweest :D
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:33:26 #136
301885 jenb2002
travel fan
pi_95743270
heeft iemand ervaring met het boeken via orbitz.com, of cheaptickets.com
beide berekenen tickets in $ scheelt soms aardig wat euries!
pi_95743371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef jenb2002 het volgende:
heeft iemand ervaring met het boeken via orbitz.com, of cheaptickets.com
beide berekenen tickets in $ scheelt soms aardig wat euries!
Niks mis mee! Het zijn prima sites, alleen niet Nederlands.
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:38:19 #138
301885 jenb2002
travel fan
pi_95743483
@ Maarten-Pieter; thanks, kende ze niet. scheelt soms aardig wat centjes.
lijkt me gewoon e-ticket werk?
  woensdag 20 april 2011 @ 00:19:49 #139
155103 Reanimation
Golden State!
pi_95745333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef jenb2002 het volgende:
@ Maarten-Pieter; thanks, kende ze niet. scheelt soms aardig wat centjes.
lijkt me gewoon e-ticket werk?
Bijna alles is E-ticket tegenwoordig ;)
pi_95748403
Werkt prima alleen steken zij extra centen in hun zak als je je vlucht moet cancellen of omboeken. Dus als je een goeie prijs vindt via een van die sites zou ik eerst eens kijken of je hem voor hetzelfde direct bij die vliegtuigmaatschappij kunt kopen.
pi_95780329
oke, mmm, zij moeten uiteindelijk ook wat verdienen _O-
het viel me gewoon op dat er tussen cheaptickets.com en nl behoorlijk prijsverschil zat, soms zelfs meer dan ¤ 150,- blijft een vreemd verschijnsel, al de ticket sites.

Nu heb ik niet gehele boekingsproces doorlopen dus, misschien nog wel wat extra kosten.
Ik hoef pas in oktober naar china dus..... heb nog wel even
pi_95943591
Deze woensdag vanaf Eindhoven(of max 2 uur rijden) naar Dresden of Leipzig.

Liefst met de trein maar vliegtuig kan ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95950093
Een maand geleden nog onder de ¤800 en nu is ¤825 met British Airways het goedkoopst. Kunnen jullie svp helpen?

1, 2 of 3 december Amsterdam - Mexico City
18,19 of 20 januari Cancun - Amsterdam

Vertrek Düsseldorf kan ook. Zijn prijzen in deze periode en voor 7 weken standaard duurder? Alvast bedankt!!
pi_95950152
Ja, veel mensen die juist met de kerstdagen/nieuwjaar thuis willen zijn of familie in Europa willen opzoeken. Is gewoon standaard

Die 25 euro is echt een probleem?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95950353
Het is iets meer dan dat maar geen probleem uiteraard. Mochten er toch nog lagere prijzen zijn of komen aangezien ik pas in dec. vertrek zou dat mooi mee genomen zijn. Beetje lastig isnchatten.
pi_95950458
Veel goedkoper wordt het niet. Anders kijk je effe naar de prijs van je tickets en de toeslagen en belastingen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95956713
En dan? Dat is nl. ¤825.
pi_95966091
Als je na zou denken zou je zien dat ongeveer de helft van je ticket uit belastingen en toeslagen bestaat en dus niet veel meer omlaag zullen gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95966716
Ah, ok. Bedoelde er verder niets mee hoor maar begreep niet wat je bedoelde.:)
Thanks anyway!
  woensdag 27 april 2011 @ 16:50:13 #150
155103 Reanimation
Golden State!
pi_96049777
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef JTB85 het volgende:
Een maand geleden nog onder de ¤800 en nu is ¤825 met British Airways het goedkoopst. Kunnen jullie svp helpen?

1, 2 of 3 december Amsterdam - Mexico City
18,19 of 20 januari Cancun - Amsterdam

Vertrek Düsseldorf kan ook. Zijn prijzen in deze periode en voor 7 weken standaard duurder? Alvast bedankt!!
Je kan via klm.be vanaf Antwerpen Railway station proberen.

Prijs is dan 714 euro p.p.
pi_96097526
Niet echt on-topic, maar ik zoek deze keer zelf voor tips...

- Van: Luxemburg
- Naar: Amsterdam centrum
- Datum: Vrijdag 27 mei
- Tijdstip: Vertrek na 13:30
- Wens: Zo snel mogelijk in Amsterdam zijn

Kosten of vervoersmiddel boeit me niet, hoewel prive vliegtuigen net buiten het budget vallen. Maar verder mag het per huurauto, vliegtuig of trein zijn. Snelste dat ik kan vinden is een vlucht met Lufthanse om 14.20, welke met 1 stop in Duitsland om 17.50 arriveert op Schiphol.

Met een huurauto zou ik er ongeveer 4 uur over doen, dus dan zou ik rond 17:30 de auto ergens inleveren in Amsterdam, maar dan moet de spits op vrijdag mee zitten natuurlijk... Iemand nog andere opties?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_96109899
Aangezien er nog enige onzekerheid is mbt studie voor volgend jaar konden wij tot op heden nog geen vliegtickets vastleggen, maar nu zijn de prijzen echt skyrocket gegaan. We twijfelen nog steeds over twee opties maar aangezien de prijzen zo zijn gestegen gaat ook dat meewegen. Kunnen jullie advies geven:

Hoe kom ik goedkoop van Amsterdam naar Indonesie?
Vertrek na 8 juli en voor 24 juli.
Voor een periode van 3 weken
Overstap is geen probleem, liever geen 2 keer overstappen tenzij het echt heel veel scheelt.
Wel bij voorkeur met een goede luchtvaarmaatschappij als KLM, Singapore Airlines etc.
Ik zie nu 1289 met KLM :(
pi_96109951
¤ 1.289 is toch redelijk?
pi_96110357
Lufthansa Schiphol - Jakarta, heen 13 juli terug 3 augustus, 836 euro?

Edit: Is terug wel 2x overstappen.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 21:45:35 ]
pi_96112047
Beetje een long shot, maar ik zag Dusseldorf - Kuala Lumpur met Turkish Airlines voor ¤673 (11 jul - 1 aug). Vanaf daar kan je met Air Asia naar 13 verschillende Indonesische bestemmingen al vanaf een euro of 30 retour. Zit je net boven de ¤700 maar wel meer gedoe/reistijd.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_96112303
Drive-r, ik zou niet met de auto gaan. Volgens mij niet echt een stuk dat lekker doorrijdt.
Trein doet er ruim 5 uur over, dus dat is ook nog een optie. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96113609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Drive-r, ik zou niet met de auto gaan. Volgens mij niet echt een stuk dat lekker doorrijdt.
Trein doet er ruim 5 uur over, dus dat is ook nog een optie. :)
Tot de Randstad kun je sowieso wel planken.
pi_96115903
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tot de Randstad kun je sowieso wel planken.
Ik kan me herinneren dat het vooral niet opschoot om Luxemburg uit te komen en dat het wel iets verder was dan 4 uur rijden.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96115996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat het vooral niet opschoot om Luxemburg uit te komen en dat het wel iets verder was dan 4 uur rijden.
Rond 13.30 uur is dat wel te doen.
pi_96116233
Lijkt er nu op dat ik naar het Oosten van het land moet, dus dan wordt vliegen naar Duitsland + taxi of een auto wel wat aantrekkelijker. Tips zijn nog steeds welkom, kan er nog niet bij dat er zo weinig vluchten zijn...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_96124245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef BarryK het volgende:
Aangezien er nog enige onzekerheid is mbt studie voor volgend jaar konden wij tot op heden nog geen vliegtickets vastleggen, maar nu zijn de prijzen echt skyrocket gegaan. We twijfelen nog steeds over twee opties maar aangezien de prijzen zo zijn gestegen gaat ook dat meewegen. Kunnen jullie advies geven:

Hoe kom ik goedkoop van Amsterdam naar Indonesie?
Vertrek na 8 juli en voor 24 juli.
Voor een periode van 3 weken
Overstap is geen probleem, liever geen 2 keer overstappen tenzij het echt heel veel scheelt.
Wel bij voorkeur met een goede luchtvaarmaatschappij als KLM, Singapore Airlines etc.
Ik zie nu 1289 met KLM :(
Kun je een beetje schuiven met de data, of niet? Ik vond net Lufthansa voor 826 euro, maar wel 11/7 tot 26/7..

http://www.skyscanner.nl/(...)ta-in-juli-2011.html
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_96129229
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef Drive-r het volgende:
Lijkt er nu op dat ik naar het Oosten van het land moet, dus dan wordt vliegen naar Duitsland + taxi of een auto wel wat aantrekkelijker. Tips zijn nog steeds welkom, kan er nog niet bij dat er zo weinig vluchten zijn...
Bij dit soort vluchtplanningen kijk ik altijd op de (engelstalige) wikipedia van de vertrekluchthaven. Daar zie je meestal een compleet overzicht van de bestemmingen: http://en.wikipedia.org/wiki/Luxembourg_%E2%80%93_Findel_Airport

Jij hebt waarschijnlijk Dusseldorf of Airport Weeze als aankomst nodig, maar die staan er helaas niet tussen. Het is denk ik een te korte afstand voor een vliegverbinding.
pi_96144493
Effe een last minute :')

Praag morgen of overmorgen vroeg naar Eindhoven of Amsterdam
Bratislava overmorgen vroeg naar Eindhoven of Amsterdam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:25:56 #164
155103 Reanimation
Golden State!
pi_96146688
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een last minute :')

Praag morgen of overmorgen vroeg naar Eindhoven of Amsterdam
Bratislava overmorgen vroeg naar Eindhoven of Amsterdam
Praag:

Goedkoopste optie is naar EIN met Wizz op 01 mei (10:00-11:25) (¤ 65)
Optie naar AMS in Easyjet op 30 april (17:50-19:25) (¤ 88).

Uiteraard beide enkel

Bratislava is wat lastiger, omdat er geen rechtstreekse verbinding is met AMS of EIN. Dan moet je dus overstapppen in Praag (Czech Airlines) of Warsaw (LOT). Of gaan kloten met Ryanair verbindingen (geheel eigen risk)
pi_96147624
Dank je, Bratislava gaat hem dan niet worden en ging ook alleen lukken zonder hotel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_96147647
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, Bratislava gaat hem dan niet worden en ging ook alleen lukken zonder hotel
Ken nog wel een CS-dame met een couch.
pi_96148324
Ik ook maar dat gaat hem niet worden

Avondje doorhalen morgen denk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_96170003
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:25 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Praag:

Goedkoopste optie is naar EIN met Wizz op 01 mei (10:00-11:25) (¤ 65)
Optie naar AMS in Easyjet op 30 april (17:50-19:25) (¤ 88).

Uiteraard beide enkel

Of naar Rotterdam met transavia.com op 01 mei (09:20-10:50) (¤55)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_96170092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef jaco het volgende:

[..]

Bij dit soort vluchtplanningen kijk ik altijd op de (engelstalige) wikipedia van de vertrekluchthaven. Daar zie je meestal een compleet overzicht van de bestemmingen: http://en.wikipedia.org/wiki/Luxembourg_%E2%80%93_Findel_Airport

Jij hebt waarschijnlijk Dusseldorf of Airport Weeze als aankomst nodig, maar die staan er helaas niet tussen. Het is denk ik een te korte afstand voor een vliegverbinding.
Dat is inderdaad wat ik meestal doe, maar ik vroeg me af of ik nog discounters van andere vliegvelden mistte ofzo. Aangezien ik richting het oosten moet, pak ik denk ik een dikke Duitse huurauto en rij ik er via de autobahn heen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_96275964
Bratislava? Gewoon naar Wenen vliegen en de boot pakken 15 euro 70 minuten of de bus(minder dan dat). Bus vanaf Südbahnhof.
pi_96276820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat ik meestal doe, maar ik vroeg me af of ik nog discounters van andere vliegvelden mistte ofzo. Aangezien ik richting het oosten moet, pak ik denk ik een dikke Duitse huurauto en rij ik er via de autobahn heen.
En op een of andere manier staat Saarbrücken er wel als reguliere bestemming bij. Dat is hemelsbreed hooguit 100 km.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:50:32 #172
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_96291052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Thetallguy het volgende:
Beetje een long shot, maar ik zag Dusseldorf - Kuala Lumpur met Turkish Airlines voor ¤673 (11 jul - 1 aug). Vanaf daar kan je met Air Asia naar 13 verschillende Indonesische bestemmingen al vanaf een euro of 30 retour. Zit je net boven de ¤700 maar wel meer gedoe/reistijd.
Vergeet het maar dat je met AirAsia nog ooit een retourtje kunt boeken voor 30 euro. De afgelopen weken regelmatig met AirAsia gevlogen zowel binnenlandse- als cross border vluchten in Thailand, Maleisie en Cambodja, maar een enkele reis nooit onder de 50 euro kunnen boeken. En cross border mestal tussen de 80 en 90 euro enkele reis.

AirAsia wordt bekant net zo erg als Ryanair met al hun toeslagen, en dan zijn ze aan de gate ook nog eens heel strikt met hun 7 kg handbagage regel.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_96291419
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

En op een of andere manier staat Saarbrücken er wel als reguliere bestemming bij. Dat is hemelsbreed hooguit 100 km.
Luxair vliegt een flink aantal bestemmingen via Saarbrucken. (LUX - Saarbrucken - Berlijn bijv.)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_96292482
1. waarvandaan je wilt reizen:
Alles in de Benelux of West-Duitsland is prima.
2. wanneer je wilt reizen
Tussen 30 september en 23 oktober. We willen 2 à 3 weken op vakantie ergens tussen die 2 data.
3. waarnaartoe je wilt reizen
Peru. Ik denk dat vliegen op Lima dan het handigst is, maar als iemand een ander briljant plan heeft: wees welkom! We vinden het ook prima om een paar dagen in een buurland rond te kijken als dat zo uitkomt met de vlucht.
4. hoe je wilt reizen
vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Keertje overstappen is geen punt.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Ik kom tot de ¤ 2.020,78 voor 2 personen op http://www.opodo.de.
pi_96293374
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

En op een of andere manier staat Saarbrücken er wel als reguliere bestemming bij. Dat is hemelsbreed hooguit 100 km.
Ik heb inmiddels wel zin gekregen in een stukje cruisen via de autobahn. Zoveel rij ik tegenwoordig niet meer, dus dan is het wel te doen. Wel leuk zelfs.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_96338405
Van 21 juli tot 7 augustus (+- enkele dagen) naar India.

Liefste vanaf Amsterdam met max. 1 stop (of 12 a 14 uur reizen)

Heen naar Delhi/Mumbai/Goa
Terug vanaf Delhi/Mumbai/Goa

Goedkoopste wat ik vind is een retourtje Delhi voor ¤ 560,- via Kilroy (met Air France en Air India). Wat ik in principe een prima prijs vind, het kutte is dan wel dat ik dus vanaf mijn laatste reisbestemming in India weer terug moet naar Delhi.

Hebben jullie misschien tips?
pi_96339460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef bierjoost het volgende:
Van 21 juli tot 7 augustus (+- enkele dagen) naar India.

Liefste vanaf Amsterdam met max. 1 stop (of 12 a 14 uur reizen)

Heen naar Delhi/Mumbai/Goa
Terug vanaf Delhi/Mumbai/Goa

Goedkoopste wat ik vind is een retourtje Delhi voor ¤ 560,- via Kilroy (met Air France en Air India). Wat ik in principe een prima prijs vind, het kutte is dan wel dat ik dus vanaf mijn laatste reisbestemming in India weer terug moet naar Delhi.

Hebben jullie misschien tips?
Kijk eens bij Lufthansa. Ik heb net 15jul-5aug geboekt voor 380 euro (AMS-DEL en BOM-AMS).

Je weet trouwens wel dat het dan regenseizoen is in India?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_96392446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef angelfish het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen:
Alles in de Benelux of West-Duitsland is prima.
2. wanneer je wilt reizen
Tussen 30 september en 23 oktober. We willen 2 à 3 weken op vakantie ergens tussen die 2 data.
3. waarnaartoe je wilt reizen
Peru. Ik denk dat vliegen op Lima dan het handigst is, maar als iemand een ander briljant plan heeft: wees welkom! We vinden het ook prima om een paar dagen in een buurland rond te kijken als dat zo uitkomt met de vlucht.
4. hoe je wilt reizen
vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen
Keertje overstappen is geen punt.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Ik kom tot de ¤ 2.020,78 voor 2 personen op http://www.opodo.de.
Via Skyscanner.nl: ¤ 961 pp vanaf Amsterdam naar Lima met 2 stops, di 4 okt - zo 23 okt (KLM, Tam Linhas Aeras en Lan Airlines of ¤ 993 pp AMS- LIM 1 stop in Houston (Lufthansa en Continental)
pi_96393122
Ik zoek zelf ook een bijna zelfde reis, alleen in een andere periode:

1. waarvandaan AMS of DUS
2. wanneer Vertrek tussen 10 en 17 juli. Terug tussen 7 en 12 augustus.
3. waarnaartoe Lima (LIM) of een luchthaven in Bolivia bv Santa Cruz (VVI)
4. hoe per vliegtuig
5. max. 1 overstap
6. [b]Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
¤ 1225,44 vanaf DUS naar LIM met overstap in Atlanta (Air France en Delta). Hoop dat het nog goedkoper kan.
bvd

[ Bericht 2% gewijzigd door Virton op 06-05-2011 12:40:54 ]
pi_96427445
1. waarvandaan AMS/BRU/DUS en alles ertusen
2. wanneer Vertrek september
3. waarnaartoe Singapoore / Bangkok
4. hoe per vliegtuig
5. max. 1 overstap
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. ¤ 610 naar BKK, 670 naar SIN met Airberlin. Emirates was net iets duurder.

En ook van mij alvast bedankt voor enige suggesties. :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:52:19 #181
62913 Blik
The one and Only!
pi_96429476
Ik heb tips nodig voor evt trip naar Valencia.

1. waarvandaan: Amsterdam, Eindhoven, Weeze en evt. Brussel
2. wanneer: 19 t/m 21 augustus (vrijdag t/m zondag). Data niet flexibel
3. waarnaartoe:Valencia
4. hoe: Vliegtuig
5. Wat heb je zelf al gevonden: Heb alleen vluchten vanuit Brussel gevonden met Ryanair, maar daar ben je al snel 170 euro p.p. voor kwijt. Aangezien er 1 werkloze tussenzit moet de vlucht zo goedkoop mogelijk zijn.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:40:58 #182
155103 Reanimation
Golden State!
pi_96453257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:52 schreef Blik het volgende:
Ik heb tips nodig voor evt trip naar Valencia.

1. waarvandaan: Amsterdam, Eindhoven, Weeze en evt. Brussel
2. wanneer: 19 t/m 21 augustus (vrijdag t/m zondag). Data niet flexibel
3. waarnaartoe:Valencia
4. hoe: Vliegtuig
5. Wat heb je zelf al gevonden: Heb alleen vluchten vanuit Brussel gevonden met Ryanair, maar daar ben je al snel 170 euro p.p. voor kwijt. Aangezien er 1 werkloze tussenzit moet de vlucht zo goedkoop mogelijk zijn.
Goedkoper ga je het voorlopig niet krijgen..

Je kan wachten op evt. aanbiedingen van Ryanair vanaf Weeze of Charleroi.. maar niets is guaranteed uiteraard!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:19:59 #183
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_96458476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:40 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Goedkoper ga je het voorlopig niet krijgen..

Je kan wachten op evt. aanbiedingen van Ryanair vanaf Weeze of Charleroi.. maar niets is guaranteed uiteraard!
Zou toch wat goedkoper moeten kunnen. Ik boekte net een retourtje AMS-BCN voor 88 euro met Vueling...... (niet lachen svp, het is al erg genoeg)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:27:29 #184
155103 Reanimation
Golden State!
pi_96458761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:19 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Zou toch wat goedkoper moeten kunnen. Ik boekte net een retourtje AMS-BCN voor 88 euro met Vueling...... (niet lachen svp, het is al erg genoeg)
Probleem is dat het precies een weekend is = altijd duur.

88 euro is goedkoop voor BCN! mooie deal, wanneer ga je? ;)
pi_96461152
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vanaf Nederland (Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam, maakt allemaal niet uit) of dicht aan de grens bij Duitsland (Dusseldorf) of Belgie zou ook nog wel kunnen. Gewoon wat het goedkoopste is uiteindelijk. Bij mijn zoekpogingen is dit vrijwel altijd Dusseldorf-Weeze trouwens.

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Van 22 juli tot en met 29 juli. Vanaf 21 juli kan ook, vanaf 23 juli ook. Wil er wel een week zitten, dus dan zou het ook met de vertrekdatum wat veranderen.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Mallorca, waar het vliegveld in Palma staat. Dat staat wel vast. En een rechtstreekse vlucht.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Zoals gezegd, met het vliegtuig.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Niet overstappen. De tijd maakt me ook niet echt uit, hoe laat aankomen en zo. Het gaat me er echt om zo goedkoop mogelijk te vliegen. Het mogen dus ook twee enkele reizen zijn, waarbij de vertrekplaats van de heenweg afwijkt van de plek waar je op de terugweg aankomt. Alles wat ik bespaar op de vlucht kan in een leuk appartementje :)

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Tot een half uur geleden 167 euro pp (exclusief een tax van 15 euro per persoon) van Weeze naar Palma. Een retourtje via ryanair. Maar die staat er dus niet meer. Daarna geprobeerd via de site van Ryanair zelf, maar daar zit dan weer 40 euro per persoon bij voor je koffer. Dan zit je alweer over de 200 euro, terwijl daaronder juist mooi zou zijn. Volgens mij is 220 euro verder een beetje de gemiddelde prijs, althans die kom ik redelijk vaak tegen.
Misschien dat ik het gewoon te goedkoop zoek, maar een vriend van me vliegt een maand eerder voor 75 euro dus ik dacht dat ik (buiten dat het dan nog geen hoogseizoen is) misschien iets miste.

Ik kan me voorstellen dat niemand zo gek is dit allemaal uit te gaan zoeken, maar zoektips zullen jullie sowieso hebben. Heb bijvoorbeeld via Skyscanner geprobeerd, waar je in plaats van een stad van vertrek een land van vertrek aan kunt geven.
Maar het liefste zoek ik iets waarbij je als het ware een soort straal om je woonplaats kunt aangeven voor het vliegveld en waar je niet één specifieke datum hoeft te selecteren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gordon_Shumway op 07-05-2011 00:31:37 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_96461679
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Vanaf Nederland (Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam, maakt allemaal niet uit) of dicht aan de grens bij Duitsland (Dusseldorf) of Belgie zou ook nog wel kunnen. Gewoon wat het goedkoopste is uiteindelijk. Bij mijn zoekpogingen is dit vrijwel altijd Dusseldorf-Weeze trouwens.

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Van 22 juli tot en met 29 juli. Vanaf 21 juli kan ook, vanaf 23 juli ook. Wil er wel een week zitten, dus dan zou het ook met de vertrekdatum wat veranderen.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Mallorca, waar het vliegveld in Palma staat. Dat staat wel vast. En een rechtstreekse vlucht.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Zoals gezegd, met het vliegtuig.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Niet overstappen. De tijd maakt me ook niet echt uit, hoe laat aankomen en zo. Het gaat me er echt om zo goedkoop mogelijk te vliegen. Het mogen dus ook twee enkele reizen zijn, waarbij de vertrekplaats van de heenweg afwijkt van de plek waar je op de terugweg aankomt. Alles wat ik bespaar op de vlucht kan in een leuk appartementje :)

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Tot een half uur geleden 167 euro pp (exclusief een tax van 15 euro per persoon) van Weeze naar Palma. Een retourtje via ryanair. Maar die staat er dus niet meer. Daarna geprobeerd via de site van Ryanair zelf, maar daar zit dan weer 40 euro per persoon bij voor je koffer. Dan zit je alweer over de 200 euro, terwijl daaronder juist mooi zou zijn. Volgens mij is 220 euro verder een beetje de gemiddelde prijs, althans die kom ik redelijk vaak tegen.
Misschien dat ik het gewoon te goedkoop zoek, maar een vriend van me vliegt een maand eerder voor 75 euro dus ik dacht dat ik (buiten dat het dan nog geen hoogseizoen is) misschien iets miste.

Ik kan me voorstellen dat niemand zo gek is dit allemaal uit te gaan zoeken, maar zoektips zullen jullie sowieso hebben. Heb bijvoorbeeld via Skyscanner geprobeerd, waar je in plaats van een stad van vertrek een land van vertrek aan kunt geven.
Maar het liefste zoek ik iets waarbij je als het ware een soort straal om je woonplaats kunt aangeven voor het vliegveld en waar je niet één specifieke datum hoeft te selecteren.
qfly.nl geeft je uitgebreidere zoekmogelijkheden, en inderdaad verschil laagseizoen/hoogseizoen verklaart een hoop
pi_96461881
Blijkbaar niet alles uit de OP geprobeerd, die bieden precies wat ik zoek.
Bedankt!
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_96465843
Ik moet in augustus naar Bangkok, mag van Amsterdam of van luchthavens van de aangrenzende landen. Mijn reisdata staan niet vast als het maar ongeveer 23 dagen is en ik in augustus vertrek en terugkeer. Heb wel iets gevonden voor rond de 750 euro maar dan zou de heenreis 30 uur duren ( :') ) en weet niet of ik dat wel trek! Dus als iemand wellicht iets betere ogen heeft graag!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:18:42 #189
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_96465911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:27 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Probleem is dat het precies een weekend is = altijd duur.

88 euro is goedkoop voor BCN! mooie deal, wanneer ga je? ;)
Dindag 14 juni heen en vrijdag 17 juni terug. En voor zo'n korte trip waren de KLM tickets zo overdreven duur dat ik voor deze keer maar even verder gekeken heb. En tegen de verwachting in heeft deze LCC ook nog eens hele gunstige vertrektijden zowel 's morgens vanaf Schiphol als 's avonds vanaf Barcelona.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:22:36 #190
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_96465953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:11 schreef Ludacriss het volgende:
Ik moet in augustus naar Bangkok, mag van Amsterdam of van luchthavens van de aangrenzende landen. Mijn reisdata staan niet vast als het maar ongeveer 23 dagen is en ik in augustus vertrek en terugkeer. Heb wel iets gevonden voor rond de 750 euro maar dan zou de heenreis 30 uur duren ( :') ) en weet niet of ik dat wel trek! Dus als iemand wellicht iets betere ogen heeft graag!
Als dat echt goedkoper wilt in augustus zul je moeten gokken op later boeken. Mogelijk dat de prijzen nog wat dalen want op dit moment zit zelfs Emirates rond de 750 euro voor aug-sep-okt. In januari boekte ik nog een ticket AMS-DXB-BKK voor vertrek in april voor 550 euro. KLM rekent voor september overigens slechts 689 en dat is niet echt duur voor een directe vlucht.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_96466099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:22 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Als dat echt goedkoper wilt in augustus zul je moeten gokken op later boeken. Mogelijk dat de prijzen nog wat dalen want op dit moment zit zelfs Emirates rond de 750 euro voor aug-sep-okt. In januari boekte ik nog een ticket AMS-DXB-BKK voor vertrek in april voor 550 euro. KLM rekent voor september overigens slechts 689 en dat is niet echt duur voor een directe vlucht.
Maar wat is later boeken? Echt een maand wachten?
pi_96474210
Hoi ik moet volgende week naar Stuttgart (Duitsland). Het liefste dinsdag 10 weg en donderdag 12 terug. Ik zag op Lufthansa gisteren nog een prijs van 140,- euro maar deze is er helaas niet meer. Het prettigste zou zijn met het vliegtuig en vertrek ik vanaf Amsterdam maar andere opties zijn ook welkom. Graag zo goedkoop mogelijk.

Hopelijk hebben jullie nog suggesties.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:14:27 #193
155103 Reanimation
Golden State!
pi_96475228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef Roogr het volgende:
Hoi ik moet volgende week naar Stuttgart (Duitsland). Het liefste dinsdag 10 weg en donderdag 12 terug. Ik zag op Lufthansa gisteren nog een prijs van 140,- euro maar deze is er helaas niet meer. Het prettigste zou zijn met het vliegtuig en vertrek ik vanaf Amsterdam maar andere opties zijn ook welkom. Graag zo goedkoop mogelijk.

Hopelijk hebben jullie nog suggesties.
Alleen KLM vliegt rechtstreeks AMS-STR, en dat is zo goed als onbetaalbaar (500 euro+)
Misschien dat iemand anders nog ideeën heeft?
pi_96477168
Lufthansa is vanaf schiphol nu 200 euro, maar dat had je vast zelf ook al.
Verder kan je met lufthansa rechtstreeks vanaf dusseldorf. Ook 200.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:46:02 #195
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_96483708
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:33 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Maar wat is later boeken? Echt een maand wachten?
Gewoon dagelijks de tarieven van KLM, EVA, China Airlines, Emirates, Singapore Airlines en Malaysian Airlines via Kayak checken met steeds dezelfde vlucht data. Dan zul je ooit wel eens een goedkope aanbieding tegenkomen. En ja hoe lang? Zo lang als jij wilt gokken op lagere tarieven natuurlijk. Ik zelf zou uiterlijk 6 weken voor vertrek boeken. Maar dat is meer omdat ik nogal eens aan vaste data vastzit. Maar het kan ook helemaal verkeerd uitpakken natuurlijk als die vluchten nu al redelijk vol zitten. Dan zal de prijs alleen maar stijgen. Overigens is een vertrek op dinsdag of woensdag en retour op donderdag meestal het goedkoopste. Succes.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:51:29 #196
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_96483894
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:14 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Alleen KLM vliegt rechtstreeks AMS-STR, en dat is zo goed als onbetaalbaar (500 euro+)
Misschien dat iemand anders nog ideeën heeft?
KLM is rete duur voor een 3 daags retour. Ga een dag eerder of later terug en je zult zien dat de tarieven heel wat lager zijn.

Maar naar Stuttgart? Wat is er nou mooier dan met +200 km per uur over de Autobahnen van onze oosterburen te knallen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_96522433
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:51 schreef buzz1291 het volgende:
Maar naar Stuttgart? Wat is er nou mooier dan met +200 km per uur over de Autobahnen van onze oosterburen te knallen.
Of met 300+km/h met de trein...
  zondag 8 mei 2011 @ 21:48:38 #198
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_96523670
Hoe kom je het goedkoopste vanuit Nederland naar Azië (Thailand, Maleisie, Vietnam, Laos, Cambodja, China)? Maakt niet uit om eerst met trein te reizen en daarna te vliegen.

Nee, niet met vrachtschip :P

[ Bericht 51% gewijzigd door T.O.P op 08-05-2011 21:55:32 ]
:-)
pi_96524396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef Roogr het volgende:
Hoi ik moet volgende week naar Stuttgart (Duitsland). Het liefste dinsdag 10 weg en donderdag 12 terug. Ik zag op Lufthansa gisteren nog een prijs van 140,- euro maar deze is er helaas niet meer. Het prettigste zou zijn met het vliegtuig en vertrek ik vanaf Amsterdam maar andere opties zijn ook welkom. Graag zo goedkoop mogelijk.

Hopelijk hebben jullie nog suggesties.
Al bij www.eurolines.nl gekeken?
  maandag 9 mei 2011 @ 01:00:27 #200
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_96533176
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef T.O.P het volgende:
Hoe kom je het goedkoopste vanuit Nederland naar Azië (Thailand, Maleisie, Vietnam, Laos, Cambodja, China)? Maakt niet uit om eerst met trein te reizen en daarna te vliegen.

Nee, niet met vrachtschip :P
Het goedkoopst? Waarschijnlijk is dat op de fiets of liftend naar Londen en dan met een of andere arabische LVM vliegen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_96541548
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Virton het volgende:

[..]

Via Skyscanner.nl: ¤ 961 pp vanaf Amsterdam naar Lima met 2 stops, di 4 okt - zo 23 okt (KLM, Tam Linhas Aeras en Lan Airlines of ¤ 993 pp AMS- LIM 1 stop in Houston (Lufthansa en Continental)
Dank!
pi_96564649
Ik ben op zoek naar de goedkoopste manier om van Nederland (of net daar buiten) naar Darwin te vliegen en dan via Sydney of Melbourne weer terug.

1. waarvandaan AMS, DUS of BRU
2. wanneer Vertrek begin september. Terug rond 20 december
3. waarnaartoe Heen Darwin (Australie), terug Melbourne of Sydney
4. hoe per vliegtuig
5. max. 2 overstap
6. [b]Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
¤ 1158, via AMS. Kan het nog goedkoper of is dit wel het minimum?
pi_96567352
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:25 schreef Tijno85 het volgende:
Ik ben op zoek naar de goedkoopste manier om van Nederland (of net daar buiten) naar Darwin te vliegen en dan via Sydney of Melbourne weer terug.

1. waarvandaan AMS, DUS of BRU
2. wanneer Vertrek begin september. Terug rond 20 december
3. waarnaartoe Heen Darwin (Australie), terug Melbourne of Sydney
4. hoe per vliegtuig
5. max. 2 overstap
6. [b]Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
¤ 1158, via AMS. Kan het nog goedkoper of is dit wel het minimum?
Voor je eisenpakket vind ik het nog best goedkoop. Eventueel kan je een losse vlucht richting Azië regelen met een goedkope(re) maatschappij en dan een losse vlucht erachteraan boeken.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 01:02:47 #204
301885 jenb2002
travel fan
pi_96581807
even een vraagje, wanneer ik wil reizen vanaf Antwerpen via schiphol, moet ik dan het treintraject afleggen? of kan ik gewoon inchecken op schiphol?

Alvast bedankt

Jeroen
pi_96584026
Dat wordt echt even naar Antwerpen gaan en daar je treinticket ophalen. Er wordt dan iets omgezet op je ticket waardoor je kunt inchecken.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:50:50 #206
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_96590826
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Voor je eisenpakket vind ik het nog best goedkoop. Eventueel kan je een losse vlucht richting Azië regelen met een goedkope(re) maatschappij en dan een losse vlucht erachteraan boeken.
Inderdaad, goedkoopste retourtje Amsterdam-Sydney is al 1016 euro, meestal vlieg je ook van Sydney naar Darwin, dus je zou retourtje AMS/DUS/BRU-Sydney kunnen kopen, en dan enkeltje Sydney-Darwin, als dat goedkoper is dan 142 euro.
:-)
pi_96659031
1. waarvandaan: Beijing
2. wanneer: 20 juni heen / 25 juni terug. (Data 3 dagen flexibel, minimaal 5 dagen)
3. waarnaartoe: Seoul
4. hoe: Vliegtuig
5. Wat heb je zelf al gevonden: 189 euro.

1. waarvandaan: Beijing
2. wanneer: 10 juli (data 5 dagen flexibel)
3. waarnaartoe: Hong Kong
4. hoe: Vliegtuig
5. Wat heb je zelf al gevonden: nog niks, als er iets te vinden is rond de 100 euro hoor ik 't graag :)
pi_96705185
1. waarvandaan: Amsterdam, Parijs, Hannover (alles rond de 500 km van Breda)
2. vertrek: 11 Juli t/m 18 Juli. Terugkomst eind augustus t/m eind September.
3. waarnaartoe: Santiago, Chili (SCL). Eventueel Mendoza (Argentinië)
4. hoe: Vliegtuig
5. Wat heb je zelf al gevonden: 1.098,35 ¤ met budgetair:
AMS - SCL
12 jul 2011 t/m 20 sep 2011

Wat denken jullie, kan dit goedkoper?
Veni, vidi, vodka.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:21:05 #209
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_96759547
Begin december willen wij naar Thailand, tot ongeveer 20 december (mag flexibel zijn).
Maar wil graag rekening houden met beenruimte, ben namelijk 1m91.

1. Waar vandaan: AMS, DUS of BRU
2. Wanneer: Vertrek begin begin december of eind november, terug rond 20 december
3. Waar naar toe: Van Amsterdam naar Bangkok (terug Bangkok - Amsterdam)
4. Hoe: per vliegtuig
5. Bijzonderheden: max. 1 overstap
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤ 1063 budgetair.nl met Egyptair. Kan het nog goedkoper of is dit wel het minimum? En dit is een overstap in Cairo, ik prefereer een rechtstreekse vlucht, maar die mag rond de ¤ 1300 kosten (liefst goedkoop mogelijk).
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:27:57 #210
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_96764993
1300 euro? is dat business class? Voor de helft kan ook met Eva Air (dochtermaatschappij van Singapore Airlines) of China Airlines. Beide goede maatschappijen, rechtstreekse vlucht en zo rond de 670 euro...
Ik had zeker genoeg beenruimte bij Eva Air, maar ik ben 1.80m
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:33:07 #211
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_96765307
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef Veersesmurf het volgende:
1300 euro? is dat business class? Voor de helft kan ook met Eva Air (dochtermaatschappij van Singapore Airlines) of China Airlines. Beide goede maatschappijen, rechtstreekse vlucht en zo rond de 670 euro...
Ik had zeker genoeg beenruimte bij Eva Air, maar ik ben 1.80m
1300 1322 is 2 tickets, retour.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:46:43 #212
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_96773632
ah, dat had ik even niet begrepen ;) ¤1063,- is wel het goedkoopste rond die tijd denk ik. EgyptAir ken ik verder niet dus over beenruimte durf ik niks te zeggen...
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_96829113
Ik wil deze zomer heel graag een stedentrip naar Bakoe, Azerbeidzjan maken. Wanneer precies weet ik niet maar het liefst zou ik daar zo'n 4 a 5 dagen verblijven.

Het probleem alleen is dat ik alleen een retour van over de 500 euro kan vinden en dat vind ik toch wat veel voor een Europees land. Zou iemand misschien een goedkopere vlucht kunnen vinden? :) Alvast bedankt!
pi_96830193
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:30 schreef Kadoe het volgende:
Ik wil deze zomer heel graag een stedentrip naar Bakoe, Azerbeidzjan maken. Wanneer precies weet ik niet maar het liefst zou ik daar zo'n 4 a 5 dagen verblijven.

Het probleem alleen is dat ik alleen een retour van over de 500 euro kan vinden en dat vind ik toch wat veel voor een Europees land. Zou iemand misschien een goedkopere vlucht kunnen vinden? :) Alvast bedankt!
Tja, het ligt niet echt naast de deur ;) Ik zou Aeroflot en Turkish in de gaten houden voor aanbiedingen.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_96833990
1. Amsterdam
2. Kan vanaf 1 juli, ong. 3 1/2 - 4 weken (wil uiterlijk 3-4 aug. terugkomen)
3. Delhi (India) om vervolgens naar Dharamsala & Ladakh te reizen
4. Vliegtuig lijkt me handig!
5. Overstappen geen probleem, liever niet al te lange overstaptijden
6. Rond de 600 euro...denk dat dat goedkoper moet kunnen...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_96834516
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:30 schreef Kadoe het volgende:
Ik wil deze zomer heel graag een stedentrip naar Bakoe, Azerbeidzjan maken. Wanneer precies weet ik niet maar het liefst zou ik daar zo'n 4 a 5 dagen verblijven.

Het probleem alleen is dat ik alleen een retour van over de 500 euro kan vinden en dat vind ik toch wat veel voor een Europees land. Zou iemand misschien een goedkopere vlucht kunnen vinden? :) Alvast bedankt!
Aeroflot, Turkish Airlines, S7 Siberian (echt een goede maatschappij, niet wantrouwen!), AirBaltic, Austrian, Lufthansa, BMI, Czech, Aerosvit, Belavia, Azerbaijan Airlines. Zeker AirBaltic kan nog wel eens wat goeds hebben.

Ben je organisator van het Songfestival ofzo?
  zondag 15 mei 2011 @ 13:29:29 #217
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_96834588
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
1. Amsterdam
2. Kan vanaf 1 juli, ong. 3 1/2 - 4 weken (wil uiterlijk 3-4 aug. terugkomen)
3. Delhi (India) om vervolgens naar Dharamsala & Ladakh te reizen
4. Vliegtuig lijkt me handig!
5. Overstappen geen probleem, liever niet al te lange overstaptijden
6. Rond de 600 euro...denk dat dat goedkoper moet kunnen...
Zag hem staan voor 557 euro bij http://travels.kilroyworld.nl/
pi_96997785
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef wolferl het volgende:

[..]

Zag hem staan voor 557 euro bij http://travels.kilroyworld.nl/
Voor mijn data zag ik daar alleen maar rond de 600 euro (een paar dagen geleden iig, toen je net gepost had). Op Kayak zag ik nog een paar tickets rond de 500 euro rond 30 juni. Misschien dat ik dan ook wel zou kunnen vertrekken (scheelt toch vaak veel geld), dus als er nog prijzen onder de 500 euro zijn te vinden, dan hou ik me aanbevolen.

Zo maar eens op zoek welke ticketsite zo makkelijk ging vergelijken nadat je een keer de gegevens hebt ingevoerd... ben hem even kwijt, maar vind hem vast wel weer terug :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:11:46 #219
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97000419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Voor mijn data zag ik daar alleen maar rond de 600 euro (een paar dagen geleden iig, toen je net gepost had). Op Kayak zag ik nog een paar tickets rond de 500 euro rond 30 juni. Misschien dat ik dan ook wel zou kunnen vertrekken (scheelt toch vaak veel geld), dus als er nog prijzen onder de 500 euro zijn te vinden, dan hou ik me aanbevolen.

Zo maar eens op zoek welke ticketsite zo makkelijk ging vergelijken nadat je een keer de gegevens hebt ingevoerd... ben hem even kwijt, maar vind hem vast wel weer terug :P
Gisternacht per toeval misschien wel de goedkoopste tickets naar Bangkok gevonden en gekocht.

470 euro per retour ticket van Amsterdam naar Bangkok met Royal Jordanian.

Was nog een klein probleem met de heen vlucht, maar WorldticketCenter belde netjes op om dit aan te geven. Ik vroeg of er mogelijkheid was voor oplossing, zou ze terug bellen.

Na een klein half uur belde ze terug, ze had met Royal Jordanian gesproken, en alles was opgelost. Alles was genoteerd, en mijn wens voor meer beenruimte (1m91) werd ingewilligd.

Royal Jordanian gaat haar uiterste best doen om ons bij de nooduitgang te zetten.

Mooi, volgende keer weer naar WorldTicketCenter, en misschien wel Royal Jordanian.
pi_97005841
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:11 schreef wolferl het volgende:

[..]

Gisternacht per toeval misschien wel de goedkoopste tickets naar Bangkok gevonden en gekocht.

470 euro per retour ticket van Amsterdam naar Bangkok met Royal Jordanian.

Was nog een klein probleem met de heen vlucht, maar WorldticketCenter belde netjes op om dit aan te geven. Ik vroeg of er mogelijkheid was voor oplossing, zou ze terug bellen.

Na een klein half uur belde ze terug, ze had met Royal Jordanian gesproken, en alles was opgelost. Alles was genoteerd, en mijn wens voor meer beenruimte (1m91) werd ingewilligd.

Royal Jordanian gaat haar uiterste best doen om ons bij de nooduitgang te zetten.

Mooi, volgende keer weer naar WorldTicketCenter, en misschien wel Royal Jordanian.
Dat is goedkoop! Mocht je 's nachts nog tickets zien, alleen dan van Amsterdam naar Delhi, dan hoor ik het graag ;) (zou dat nou echt schelen om s nachts te kijken? :P )
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:58:11 #221
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97006328
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat is goedkoop! Mocht je 's nachts nog tickets zien, alleen dan van Amsterdam naar Delhi, dan hoor ik het graag ;) (zou dat nou echt schelen om s nachts te kijken? :P )
Volgens dat vrouwtje loont het om WorldTicketsCenter 's Nachts in de gaten te houden.
Want die aanbieding die ik vond was binnen een half uur weg.
pi_97008136
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:58 schreef wolferl het volgende:

[..]

Volgens dat vrouwtje loont het om WorldTicketsCenter 's Nachts in de gaten te houden.
Want die aanbieding die ik vond was binnen een half uur weg.
Sjonge! :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:33:25 #223
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_97008514
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Sjonge! :P
Ik wist het niet :D
pi_97015025
Van Brussel Charleloi naar Utrecht? Is de trein dan het goedkoopst?
Eins, zwei, hoeplakai.
  maandag 23 mei 2011 @ 12:48:04 #225
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_97195105
Bowling Green is het geworden om te studeren :) ik heb ervoor gekozen om een pickup en return te nemen naar de campus. Daarbij kan ik kiezen voor pickup vanuit Toledo Airport (75$) of Detroit Wayne County(150$)

Ik zit nog te kijken naar vluchten momenteel. Is het verstandig om een vlucht te kiezen die via 1 airline met 1 overstap (Chicago O Hare) naar 1 van de bestemmingen gaat, of voor een groter gedeelte een binnenlandse vlucht te nemen?

Ik kom vanuit Nederland, vliegen vanaf Dusseldorf of Brussel is geen probleem. De heenvlucht is 12 augustus, terug 15 December (met 3 dagen flexibel voor de terugreis)
pi_97258838
1. waarvandaan? Nederland, België, West-Duitsland, in de buurt iig
2. wanneer? 15 augustus heen (mag ook 's nachts vertrekken), 11-12 december terug
3. waarnaartoe? Laramie, Wyoming (kan event. ook vanuit Denver met een shuttle-bus in Laramie komen)
4. hoe je wilt reizen? Vliegtuig
5. op welke manier? Heb nog nooit gevlogen, heb geen ervaring met overstappen ed. en heb geen idee hoe alles werkt op vliegvelden enzo :P dus ik zal tijd nodig hebben, maar ik moet voor 21:00 in Laramie zijn.
6. Zelf al gevonden? 1082 op skyscanner, maar overstaptijd op de heenweg in Newark is 2,5 uur, en op de terugreis in Washington 1u 20 min. Is dat niet wat kort?
Life's a Peckinparty
pi_97299934
Ik zoek een redelijk specifiek ticket:

1. waarvandaan?
-Schiphol, Brussel of Dusseldorf
2. wanneer/waar naartoe?
- 2, of 3 juli naar New Orleans (MSY),
- om en nabij 23 juli naar New York City
- om en nabij 14 december terug naar Nederland vanuit NYC.

5. op welke manier?
- Bij voorkeur niet met een overstaptijd van 10 uur op de eerste vlucht naar New Orleans. Die vlucht kom ik vaak tegen, en dan kom je op een totale reistijd van 22 uur..

6. Zelf al gevonden?
- Ik kom op 943 euro / $1328 uit. Dit via fly.com, en dan vanaf Brussel. Vorige week kon het nog voor 200 euro minder.. Eigen schuld, maar ik hoop dat ik er toch nog wat tientjes af kan sprokkelen op een andere website :)

Welke held wil mij helpen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Slechtweervandaag op 25-05-2011 17:11:48 ]
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:29:06 #228
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97307374
Ik wil graag nog een keer een weekje ofzo naar New York maar ik ben helaas maar een arme student. Heeft iemand tips voor leuke aanbiedingen?

Ik wil het liefst ergens volgend jaar in mei of anders oktober ofzo..
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:48:55 #229
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_97314668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Ik zoek een redelijk specifiek ticket:

1. waarvandaan?
-Schiphol, Brussel of Dusseldorf
2. wanneer/waar naartoe?
- 2, of 3 juli naar New Orleans (MSY),
- om en nabij 23 juli naar New York City
- om en nabij 14 december terug naar Nederland vanuit NYC.

5. op welke manier?
- Bij voorkeur niet met een overstaptijd van 10 uur op de eerste vlucht naar New Orleans. Die vlucht kom ik vaak tegen, en dan kom je op een totale reistijd van 22 uur..

6. Zelf al gevonden?
- Ik kom op 943 euro / $1328 uit. Dit via fly.com, en dan vanaf Brussel. Vorige week kon het nog voor 200 euro minder.. Eigen schuld, maar ik hoop dat ik er toch nog wat tientjes af kan sprokkelen op een andere website :)

Welke held wil mij helpen?
Heb even snel gekeken. Een retourtje AMS-New York met AirLingus rond die data kost ¤678,-
Retourtje New York - New Orleans rond die data kost met Jet Blue 191,-
Dat maakt het totaal op ¤869,- scheelt toch weer een paar tientjes ;)
naar overstap tijden heb ik overigens niet gekeken
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:55:08 #230
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_97315047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:29 schreef Mishu het volgende:
Ik wil graag nog een keer een weekje ofzo naar New York maar ik ben helaas maar een arme student. Heeft iemand tips voor leuke aanbiedingen?

Ik wil het liefst ergens volgend jaar in mei of anders oktober ofzo..
Omdat ik toch op New York zat te zoeken... ;)
AMS - New York met Lot (via Warschau :D ) kost je ¤507,- in mei
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_97347011
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Heb even snel gekeken. Een retourtje AMS-New York met AirLingus rond die data kost ¤678,-
Retourtje New York - New Orleans rond die data kost met Jet Blue 191,-
Dat maakt het totaal op ¤869,- scheelt toch weer een paar tientjes ;)
naar overstap tijden heb ik overigens niet gekeken
Top, ik ga 't even checken. Thanks voor de moeite :)
  Moderator zondag 29 mei 2011 @ 19:34:08 #232
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_97466062
Spam weg.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:51:15 #233
161207 jakkop
rennen!
pi_97525371
Okee, dus, ik ga het nog es proberen.

Wanneer: 16-22 juli (aardig flexibel)
Van: Nederland en omstreken
Naar: Gothenburg

Al gevonden: 180 euro voor een reis van 15 uur vanaf Schiphol, met een gezellige overnachting in Kopenhagen. Of ~140 euro (inclusief Eurolines bus vanaf Utrecht) van Brussel-Zuid naar Gothenburg. Allebei niet echt briljant. Ik denk er over om te gaan liften...
Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:19:59 #234
301885 jenb2002
travel fan
pi_97526142
Aantal maanden geleden al eens gepolst, maar de zoektoch is nu echt begonnen

1. waarvandaan: Ams, Bru of Dus
2. wanneer: 3 okt heen, 20 of 21 okt terug
3. waarnaartoe: China- heen naar Beijing, terug vanaf Hangzhou of Shanghai
4. hoe je wilt reizen, vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: een keer overstappen ,niet erg, maar geen uren lange stay-over
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 693,- KLM/air France.

Alvast beankt
Jeroen
pi_97528586
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef jenb2002 het volgende:
Aantal maanden geleden al eens gepolst, maar de zoektoch is nu echt begonnen

1. waarvandaan: Ams, Bru of Dus
2. wanneer: 3 okt heen, 20 of 21 okt terug
3. waarnaartoe: China- heen naar Beijing, terug vanaf Hangzhou of Shanghai
4. hoe je wilt reizen, vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: een keer overstappen ,niet erg, maar geen uren lange stay-over
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 693,- KLM/air France.

Alvast beankt
Jeroen
693 is volgens mij niet verkeerd. Je zou Finnair nog in de gaten kunnen houden, die vliegen soms voor ca. 600 naar China/HK.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:06:36 #236
301885 jenb2002
travel fan
pi_97541254
@pleasureman_Gunther,

Bedankt voor de tip. ^O^

Maar, heb reeds iets gevonden en geboekt, 650,- met Lufthansa.
ook nog eens met de A 380, *O* weer een ervaring rijker.

Gr Jeroen
pi_97541596
Met de Kerst de villa van vrienden even misbruiken...

1. waarvandaan: Londen
2. wanneer: 11-16 dec heen, 26-29 dec terug
3. waarnaartoe: Phuket, bij voorkeur met paar dagen tussen stop in Bangkok
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: heen direct naar Bangkok, terug van Phuket met 1 stop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: >1,000,- BA/Thai Airways

Zijn de prijzen met Kerst altijd zo ellendig?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:38:11 #238
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_97578178
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef Drive-r het volgende:
Met de Kerst de villa van vrienden even misbruiken...

Zijn de prijzen met Kerst altijd zo ellendig?
Ja, naar BKK zijn de prijzen rond de kerst altijd sky high. Maar kijk eens even bij Malaysian. Die vliegen toch ook op Phuket. Kun je misschien met een korte tussenstop in KUL wel een ticket naar Phuket en retour vanaf BKK voor een redelijke prijs aanschaffen. Hoef je alleen maar een AirAsia ticket Phuket-BKK bij te kopen voor iets van 30 euro.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_97583882
Malaysian zit rond dezelfde prijzen. We zijn redelijk flexibel qua tussenstop, dus misschien doe ik heen via Bali voor een paar dagen, dan met AirAsia naar Phuket en terug een weekend Bangkok of KL. Lastig zoeken zo, maar prijzen zullen wel niet veel beter worden.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97688501
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:39 schreef Drive-r het volgende:
Malaysian zit rond dezelfde prijzen. We zijn redelijk flexibel qua tussenstop, dus misschien doe ik heen via Bali voor een paar dagen, dan met AirAsia naar Phuket en terug een weekend Bangkok of KL. Lastig zoeken zo, maar prijzen zullen wel niet veel beter worden.
Voor de kerstperiode is 1000,- pond of euro al een mooie prijs. Het gaat alleen goedkoper worden als je de 25ste gaat vertrekken, maar goed, dan ben je dus pas 2e kerstdag daar.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:10:30 #241
338596 bloemblaadje
verwelkt niet
pi_97697238
1. waarvandaan: liefst brussel, maar schiphol of eindhoven (of event. dusseldorf) is ook goed
2. wanneer: 7 juli of iets later, een week later terug
3. waarnaartoe: Bulgarije, liefst plovdiv maar sofia is ook goed (dus geen kust: bourgos of varna ofzo)
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.: vliegen leek mij het handigst maar sta voor alles open
5. zo goedkoop mogelijk: ben maar een arme student :(
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 147,80 van brussel naar sofia via tix.nl schijnbaar waren er tot 2 jaar terug tickets van 30-40 euro van eindhoven naar plovdiv maar is nu onvindbaar :(

iemand die iets goedkopers weet? Misschien dat ik iets over het hoofd zie?
pi_97706599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:10 schreef bloemblaadje het volgende:
1. waarvandaan: liefst brussel, maar schiphol of eindhoven (of event. dusseldorf) is ook goed
2. wanneer: 7 juli of iets later, een week later terug
3. waarnaartoe: Bulgarije, liefst plovdiv maar sofia is ook goed (dus geen kust: bourgos of varna ofzo)
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.: vliegen leek mij het handigst maar sta voor alles open
5. zo goedkoop mogelijk: ben maar een arme student :(
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 147,80 van brussel naar sofia via tix.nl schijnbaar waren er tot 2 jaar terug tickets van 30-40 euro van eindhoven naar plovdiv maar is nu onvindbaar :(

iemand die iets goedkopers weet? Misschien dat ik iets over het hoofd zie?
Gebruik Wizzair :)

EDIT: Je boekt wel kort van tevoren en in het hoogseizoen, dus ik zou blij zijn met het tarief! Ik zoek wel even verder voor je.

EDIT: Ik zou het doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maarten-Pieter op 05-06-2011 12:50:54 ]
  zondag 5 juni 2011 @ 11:32:46 #243
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_97729637
Ik gooi 'm er nog eens in.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef jack4ya het volgende:
Okay, ik gooi 'm even volledig open, we reizen best wel eens op de "leuke ticket prijs" methode. Ofwel, we zien een erg goede deal, lijkt ons een leuk land, en dat wordt dan de bestemming van die periode.

Voorbeeldjes? Cuba voor 400,- Indonesie voor 600,- Vietnam 650,- New York 300,- Mexico voor 700,- (dit was all in voor 3 weken) Beetje bang voor buck idee dus. Ter plekke backpacken we dan het land door.

Pakt vaak leuk uit. Echter, ik ben er even uit. Ik weet dat er momenteel wat aardige tickets naar Oost Canada zijn, maar misschien zijn er meer leuke deals voor (einde) van deze zomer.

1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam wonen we praktisch naast, maar elders mits het niet al te gortig wordt...
2. wanneer je wilt reizen: Totale periode vanaf 11 aug tot half sept. En dan een dag of 21
3. waarnaartoe je wilt reizen: Euh...
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig, trein, bus... mits het niet al te gortig wordt
5. op welke manier je wilt reizen: We willen graag zo goedkoop mogelijk reizen, het liefst minder dan 600 euro voor een retourtje.. overstappen maakt niet zoveel uit, mits... inderdaad ;)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden heb: Vanalles, maar niets waarvan ik denk: leuke deal!

Jullie wilde ideeen?
Azië, Indonesië, Bali is allemaal welkom. Al geweest, maar heerlijke landen. En vandaar uit eenvoudig verder te reizen.
Verder zou iets in de richting van Brazil ook mogen, al weet ik niet helemaal hoe dat weer technisch zit. Caribbean ook, mits er wat te zien is.


Tips zijn welkom!
Dus heb je een 'leuke deal' ergens gezien, vertel!
pi_97730176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef CobraVerde het volgende:
1. waarvandaan? Nederland, België, West-Duitsland, in de buurt iig
2. wanneer? 15 augustus heen (mag ook 's nachts vertrekken), 11-12 december terug
3. waarnaartoe? Laramie, Wyoming (kan event. ook vanuit Denver met een shuttle-bus in Laramie komen)
4. hoe je wilt reizen? Vliegtuig
5. op welke manier? Heb nog nooit gevlogen, heb geen ervaring met overstappen ed. en heb geen idee hoe alles werkt op vliegvelden enzo :P dus ik zal tijd nodig hebben, maar ik moet voor 21:00 in Laramie zijn.
6. Zelf al gevonden? 1082 op skyscanner, maar overstaptijd op de heenweg in Newark is 2,5 uur, en op de terugreis in Washington 1u 20 min. Is dat niet wat kort?
Op de site van BA is er een retourtje Brussel-Denver op die data voor 640,10 euro :)
pi_97730533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:29 schreef Mishu het volgende:
Ik wil graag nog een keer een weekje ofzo naar New York maar ik ben helaas maar een arme student. Heeft iemand tips voor leuke aanbiedingen?

Ik wil het liefst ergens volgend jaar in mei of anders oktober ofzo..
Abonneer je op nieuwsbrieven van airlines!

- KLM/Air France
- Delta
- American Airlines
- BA
- Iberia
- TAP
- LOT
- Aer Lingus
- Continental/United Airlines
- Jet Airways
- Lufthansa
- Icelandair
- Swiss

Euh, wat vliegt er nog meer op NY?
pi_97730727
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:51 schreef jakkop het volgende:
Okee, dus, ik ga het nog es proberen.

Wanneer: 16-22 juli (aardig flexibel)
Van: Nederland en omstreken
Naar: Gothenburg

Al gevonden: 180 euro voor een reis van 15 uur vanaf Schiphol, met een gezellige overnachting in Kopenhagen. Of ~140 euro (inclusief Eurolines bus vanaf Utrecht) van Brussel-Zuid naar Gothenburg. Allebei niet echt briljant. Ik denk er over om te gaan liften...
Opties die ik heb gevonden:

- Voor 150 euro enkele reis met SAS (website van SAS) vanaf AMS
- Voor 96 euro enkele reis met Eurolines (Utrecht genomen, maar de plaats die bij jou het meest in de buurt ligt zal niet veel duurder zijn)
pi_97731788
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef Drive-r het volgende:
Met de Kerst de villa van vrienden even misbruiken...

1. waarvandaan: Londen
2. wanneer: 11-16 dec heen, 26-29 dec terug
3. waarnaartoe: Phuket, bij voorkeur met paar dagen tussen stop in Bangkok
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: heen direct naar Bangkok, terug van Phuket met 1 stop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: >1,000,- BA/Thai Airways

Zijn de prijzen met Kerst altijd zo ellendig?
Met Air Asia voor 681 Britse pond (767 euro) heen op 13 december en terug op 27 december van Stansted naar Kuala Lumpur. Misschien zit je dan aan 800 euro met alle kosten. Dan moet je nog Kuala Lumpur-Bangkok, Bangkok-Phuket en Phuket-Kuala Lumpur boeken, maar die vluchten kosten samen misschien 100 euro, ook bij Air Asia. Ben je toch voor 900 euro klaar! ^O^
pi_97845998
Ik ben opzoek naar een ticket naar:

- vanaf half/eind juli voor 2/3 weken
- een warm land (25+ graden)
- buiten europa
- waar wat te zien is
- waar strand is
- het ticket maximaal 500 euro kost
- het leven goedkoop is (en dus de totale vakantie maximaal 2000e alles incl gaat kosten)

Wie o wie?!
pi_97874510
1. waarvandaan: Liefst Amsterdam, maar andere luchthaven mag ook.
2. wanneer je wilt reizen: Begin juli en retour begin september
3. waarnaartoe je wilt reizen: Chiang mai/BKK
4. hoe je wilt reizen? Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Geen voorkeur.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 906 met finnair is het goedkoopste wat ik kan vinden. Moet goedkoper kunnen lijkt mij!
pi_97882677
Vliegt KLM niet meer naar Kathmandu vanuit Amsterdam?
pi_97883358
1. waarvandaan je wilt reizen, Dusseldorf, Dortmundt, Koln, Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven.
2. wanneer je wilt reizen Tussen half juli heen en kan tot begin augustus terug, +- 8 dagen
3. waarnaartoe je wilt reizen, Rovinj, Kroatie
4. hoe je wilt reizen? Vliegtuig (evt trein)
5. op welke manier je wilt reizen, zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. +- 160¤ via germanwings
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_97884105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Sloggi het volgende:
Vliegt KLM niet meer naar Kathmandu vanuit Amsterdam?
Moet alweer minstens 20/30 jaar geleden geweest zijn denk ik? :)

ArkeFly vliegt er wel nog heen (tussenstop Dubai/Sharjah)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_97884800
Dan herinner ik me iets verkeerd denk ik.

Jet vliegt er ook voor een schappelijke prijs heen, maar dan zit je met een overnachting in Delhi. Ik zal eens naar Arke kijken.
pi_98051261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:31 schreef Greatmarked het volgende:
Ik ben opzoek naar een ticket naar:

- vanaf half/eind juli voor 2/3 weken
- een warm land (25+ graden)
- buiten europa
- waar wat te zien is
- waar strand is
- het ticket maximaal 500 euro kost
- het leven goedkoop is (en dus de totale vakantie maximaal 2000e alles incl gaat kosten)

Wie o wie?!
Dan zijn er veel gebieden die aan je eisen voldoen. Ik denk toch dat Noord-Afrika wel de beste optie is, ga eens naar tickets zoeken! ^O^
pi_98051577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 03:20 schreef Hendrikuus het volgende:
1. waarvandaan: Liefst Amsterdam, maar andere luchthaven mag ook.
2. wanneer je wilt reizen: Begin juli en retour begin september
3. waarnaartoe je wilt reizen: Chiang mai/BKK
4. hoe je wilt reizen? Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Geen voorkeur.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 906 met finnair is het goedkoopste wat ik kan vinden. Moet goedkoper kunnen lijkt mij!
Het is hoogseizoen én kort van tevoren, dus lijkt me dat er weinig beters kan zijn. Je kan ook zelf allemaal losse tickets boeken en zelf je reis samenstellen. Hiervoor kan je AirAsia gebruiken.

Trouwens, op Orbitz.com zie ik met Turkish Airlines op 6 juli tot 8 september nog een goede deal voor $1108 (ca. 765 euro).
  zondag 12 juni 2011 @ 14:07:27 #256
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_98062731
Horendol word je van de op dit moment op en meer hobbelende ticketprijzen, en dan met name naar Bangkok. Weken achtereen geen fatsoenlijk ticket, direct of met een overstap tussen de 2 en max 4 uur, te vinden voor een prijs onder de 700 euro, en pats op één dag prijzen van Emirates gedropt naar 598 euro all-in voor oktober. Gelijk geboekt en later nog eens gekeken wat de prijs voor deze data nu weer was, 795 euro. Ik bedoel hier maar mee, wanhoop niet maar blijf de prijzen dagelijks volgen en boek gelijk zodra deze onder een voor jou aanvaardbaar nivo komt. Dan ook niet meer twijfelen maar gelijk boeken want morgen kan zo'n ticket ineens maar 150 tot 200 euro duurder zijn.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_98063106
Dat is inderdaad een net prijsje!
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
  zondag 12 juni 2011 @ 14:17:19 #258
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_98063117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 03:20 schreef Hendrikuus het volgende:
1. waarvandaan: Liefst Amsterdam, maar andere luchthaven mag ook.
2. wanneer je wilt reizen: Begin juli en retour begin september
3. waarnaartoe je wilt reizen: Chiang mai/BKK
4. hoe je wilt reizen? Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Geen voorkeur.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 906 met finnair is het goedkoopste wat ik kan vinden. Moet goedkoper kunnen lijkt mij!
BKK - Chiang Mai moet je even regelen bij AirAsia of bij Nok Air. Maar de vertrekdatum is redelijk kort bij dus duur. Met een beetje geluk boek je nu nog een Jet Airways ticket vanaf Brussel voor iets meer dan 700 euro, maar veel goedkoper zal je het niet vinden denk ik, zelfs niet vanaf Londen, waar de prijzen meestal het laagst zijn.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_98063652
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef buzz1291 het volgende:
Horendol word je van de op dit moment op en meer hobbelende ticketprijzen, en dan met name naar Bangkok. Weken achtereen geen fatsoenlijk ticket, direct of met een overstap tussen de 2 en max 4 uur, te vinden voor een prijs onder de 700 euro, en pats op één dag prijzen van Emirates gedropt naar 598 euro all-in voor oktober. Gelijk geboekt en later nog eens gekeken wat de prijs voor deze data nu weer was, 795 euro. Ik bedoel hier maar mee, wanhoop niet maar blijf de prijzen dagelijks volgen en boek gelijk zodra deze onder een voor jou aanvaardbaar nivo komt. Dan ook niet meer twijfelen maar gelijk boeken want morgen kan zo'n ticket ineens maar 150 tot 200 euro duurder zijn.
-dit was niet nodig-

(Overigens is 700 geen geld, maar dat is een andere discussie)

[ Bericht 5% gewijzigd door DutchTrain op 12-06-2011 17:13:52 ]
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98064778
1. Waarvandaan je wilt reizen: Tbilisi, Georgië.
2. Wanneer je wilt reizen: Eind juli.
3. Waarnaartoe je wilt reizen: Sochi, Rusland, het liefst via Abchazië.
4. Hoe je wilt reizen: Maakt niet uit.
5. Op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: N.v.t.
7. Is dit überhaupt mogelijk?
  zondag 12 juni 2011 @ 21:13:05 #261
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_98081498
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

(Overigens is 700 geen geld, maar dat is een andere discussie)
Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik kom regelmatig in ZO Azie, vlieg dan meestal naar BKK, en tot een paar jaar geleden was 800 euro gewoon een nette prijs voor een retour in Y. Sinds er al enige jaren regelmatig retours vanaf LHR worden aangeboden voor net 400 euro vanwege de concurrentie en het behoud van de zo gewilde slots, is het natuurlijk belachelijk dat KLM gewoon nog steeds 900 euro voor eenzelfde ticket durft te vragen onder het mom van een directe vlucht. Het gaat mij om aan te komen op de bestemming, liefst zo snel mogelijk met een betrouwbare maatschappij, niet EVA of China Airways die gewoon vluchten cancellen als het hun uit komt, en daar spendeer ik graag zo weinig mogelijk aan. En als het dan toch geen business class is, vlieg ik liever 2 x 6 uur met een overstap dan 11 uur aan een stuk. KL(e)M zal het onderhand wel gaan merken dat Emirates een deel van hun markt aan het afsnoepen is. En zodra Qatar ook op AMS gaat vliegen zullen die 747 combi's bij gelijk blijvende prijzen wel eens heel wat minder goed gevuld gaan worden.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_98108636
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik kom regelmatig in ZO Azie,

[quote]

Ik kom er ook regelmatig, ik woon er :)

[quote]
vlieg dan meestal naar BKK, en tot een paar jaar geleden was 800 euro gewoon een nette prijs voor een retour in Y. Sinds er al enige jaren regelmatig retours vanaf LHR worden aangeboden voor net 400 euro vanwege de concurrentie en het behoud van de zo gewilde slots, is het natuurlijk belachelijk dat KLM gewoon nog steeds 900 euro voor eenzelfde ticket durft te vragen onder het mom van een directe vlucht.
[quote]

Zolang KLM die vluchten gewoon nog vol krijgt, zal KLM niet zo snel de prijzen verlagen. Een rechtstreekse vlucht blijft natuurlijk het Unique Selling Point.

[quote]
Het gaat mij om aan te komen op de bestemming, liefst zo snel mogelijk met een betrouwbare maatschappij, niet EVA of China Airways die gewoon vluchten cancellen als het hun uit komt, en daar spendeer ik graag zo weinig mogelijk aan. En als het dan toch geen business class is, vlieg ik liever 2 x 6 uur met een overstap dan 11 uur aan een stuk. KL(e)M zal het onderhand wel gaan merken dat Emirates een deel van hun markt aan het afsnoepen is. En zodra Qatar ook op AMS gaat vliegen zullen die 747 combi's bij gelijk blijvende prijzen wel eens heel wat minder goed gevuld gaan worden.
Vlieg je louter en alleen naar BKK ? Anders zou je nog HK, Singapore, of KL kunnen proberen. Je kan ook een aanbieding naar een van die bestemmingen kiezen en dan met een low cost airline doorvliegen naar BKK.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98237464
1. waarvandaan je wilt reizen Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Brussel, Düsseldorf (evt anderen in de buurt)
2. wanneer je wilt reizen Vertrek half/eind oktober 2011. Terugvlucht ergens midden februari 2012 (ideaal zou zijn als ik van een ander land/stad terug kon vliegen, bestaan hier ook search engines voor?
3. waarnaartoe je wilt reizen, Guatemala, Guatemala City
4. hoe je wilt reizen? Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen , zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. +/- 930 Delta
pi_98238571
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:43 schreef hoebahophop het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Brussel, Düsseldorf (evt anderen in de buurt)
2. wanneer je wilt reizen Vertrek half/eind oktober 2011. Terugvlucht ergens midden februari 2012 (ideaal zou zijn als ik van een ander land/stad terug kon vliegen, bestaan hier ook search engines voor?
3. waarnaartoe je wilt reizen, Guatemala, Guatemala City
4. hoe je wilt reizen? Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen , zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. +/- 930 Delta
Zoekmachines zoals kayak.com en expedia.nl bieden multicity searches aan. Je geeft wel niet aan van welke andere stad je zou willen vertrekken. Dat heeft toch impact op de prijs. Ik deed een search terugkerende van Mexico City (half oktober naar Guatemala en half februari vanuit Mexico City):

• Brussel: ¤795 met Air Canada (gewoon retour Guatemala is ¤815 met AA)
• AMS: ¤842 met Iberia (gewoon retour Guatemala is ¤915 met Delta)
pi_98283321
Iemand die weet hoe ik het goedkoopst in Antalya kom op 16-07-11 en dan weer terug vliegen vanuit Bodrum (30-07-11). Vertrek vliegveld richting Antalya mag Eindhoven/Amsterdam/Rotterdam/Dusseldorf/Brussel zijn eventueel ook Koln.

Vanuit Bodrum ook weer naar 1 van deze vliegvelden.

Alvast bedankt.
pi_98285426
27 juni EZE - AMS
16 juli AMS - EZE

Iemand een idee, al zal onder de 1100/1200 euro wel niet meevallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98436833
Hoe komt het dat tickets EZE - AMS in juli allemaal beginnen vanaf 1500 euro?

Nog niet bepaalt het hoogseizoen lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98443568
1. Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven
2. 14 - 26 juli
3. Lissabon
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop mogelijk

Of is 1 tot 2 weken vantevoren een ticket boeken goedkoper?
pi_98455386
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Op de site van BA is er een retourtje Brussel-Denver op die data voor 640,10 euro :)
Had intussen wel al wat anders geregeld, maar toch bedankt :)
Life's a Peckinparty
pi_98456046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
27 juni EZE - AMS
16 juli AMS - EZE

Iemand een idee, al zal onder de 1100/1200 euro wel niet meevallen
Ik zie ook nergens iets goedkoops. Het meest betaalbare is nog KLM naar Peru en dan Taca naar BA, hilarisch en nog steeds bijna 1400 euro...

Als je 13/7 al terug kunt, kan je via Londen vliegen met BA voor 1300 euro.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_98456278
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
1. Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven
2. 14 - 26 juli
3. Lissabon
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop mogelijk

Of is 1 tot 2 weken vantevoren een ticket boeken goedkoper?
Ik denk niet dat het nog veel goedkoper wordt, hoewel je wellicht wat charters krijgt met dump prijzen. Anders zit je voor 260 euro op een retour met KLM vanaf A'dam (of Iberia, scheelt nauwelijks). Qua budget airlines heb je volgens mij alleen Transavia (maar die is op die data duurder dan KLM _O- ) en TUI (die ook duurder is).
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_98460979
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:07 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het nog veel goedkoper wordt, hoewel je wellicht wat charters krijgt met dump prijzen. Anders zit je voor 260 euro op een retour met KLM vanaf A'dam (of Iberia, scheelt nauwelijks). Qua budget airlines heb je volgens mij alleen Transavia (maar die is op die data duurder dan KLM _O- ) en TUI (die ook duurder is).
KLM is toch 312 euro op die dagen?

Als je van 13-24 gaat zit je wel op 257 euro.
pi_98464141
Apart dat Lissabon zoveel duurder is dan Barcelona of Madrid om op te vliegen.. :o
pi_98464696
Ik heb een jaar in Lissabon gewoond en als ik dan terug naar NL moest, nam ik een goedkope (Ryanair) vlucht naar Madrid en nam vanaf daar de nachttrein of -bus. Ik vond de trein altijd best relaxt, vertrekt om een uur of 11 's avonds en is dan 's ochtends vroeg in Lissabon. Zo kostte het me eigenlijk nooit meer dan 100 euro retour (vlucht & trein). Maar goed, het is natuurlijk wel een stuk omslachtiger dan een rechtstreekse vlucht van 3 uur ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:34:13 #275
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_98465152
Ik keek laatst naar Lissabon en het loonde om heen te vliegen met Vueling over Barcelona en terug met Transavia. Maar dat ligt waarschijnlijk erg aan je data.
pi_98467138
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:08 schreef StormWarning het volgende:

[..]

KLM is toch 312 euro op die dagen?

Als je van 13-24 gaat zit je wel op 257 euro.
Hm, niet via Kayak.com.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_98469467
Ow ok, ik ceckte gewoon via de site van klm zelf.
pi_98470342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:10 schreef Rian. het volgende:
Apart dat Lissabon zoveel duurder is dan Barcelona of Madrid om op te vliegen.. :o
Minder mensen die er op vliegen = minder vluchten = hogere prijzen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98470416
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:01 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik zie ook nergens iets goedkoops. Het meest betaalbare is nog KLM naar Peru en dan Taca naar BA, hilarisch en nog steeds bijna 1400 euro...

Als je 13/7 al terug kunt, kan je via Londen vliegen met BA voor 1300 euro.
29e een meeting in Nederland en waarschijnlijk de 15e ook, dus helaas kan dat niet.

Denk dat ik maar door de giftige appel moet heen bijten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98501037
Even een vraagje van een iemand die ontzettend onervaren is wat betreft het boeken van vliegreizen:

ik wil rond 30 oktober zo goedkoop mogelijk een paar dagen naar Dublin.
Via Qfly kom ik op een een vlucht uit van ¤123 waarbij ik zaterdagavond wegga en dinsdagavond terugkom.

Bij de berekening eronder staat echter: ¤ 83 (vlucht) + ¤ 78 (belasting) + ¤ 10 (betalingstoeslagen) + ¤ 30 (bagage).

In totaal zou dit ¤201 maken. Terwijl bij het totaalbedrag dus ¤123 staat. Het verschil zit hem natuurlijk in de ¤78 belasting.

Waarom zit de belasting niet bij dat totaalbedrag in? Ik neem aan dat dat wel gewoon iets is wat ik moet betalen... toch?

Mocht iemand overigens een goedkopere manier weten om in Dublin te komen dan ben ik je ook erg dankbaar O-)
pi_98501558
Check Ryanair vanaf Eindhoven (vrijdag heen en maandag terug is 81 euro bijvoorbeeld). Beter nog, pak Aer Lingus en je betaalt voor diezelfde data 82 euro vanaf Schiphol...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:54:13 #282
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_98502627
Afgelopen weekend precies naar Dublin geweest. O+

De tip: kijk bij RyanAir niet alleen naar ticket prijs: Dat deed je ws. al niet, maar deze zag ik ook niet aankomen. Let op, zoals wij het tegenkwamen:

maandag - kaal ticket 15,-
dinsdag - kaal ticket 25,-

Okay dan op maandag, toch?

Even checken voor de zekerheid:
maandag - belasting 68,- (oid)
dinsdag - belasting 0,-

Hmm dat maakt dan:
maandag - compleet 83,-
dinsdag - compleet 25,-

Kennelijk zijn er bepaalde dagen waarop je geen belasting betaalt (raar!) en dus met een duurder ticket toch goedkoper uitkan zijn.

Nog een tip: Aer Lingus heeft 20kg limiet op bagage en RyanAir 15kg... Ik kan je vertellen dat dat echt erg krap is, aangezien een koffer al snel 5kg weegt. 10kg voor 2 personen voor een week inclusief beperkt toiletspulletjes, 2 spijkerbroeken, jassen en schoenen... Dat ging erg snel!! We reizen heel licht, het klinkt misschien niet zo, maar het was echt niet veel. Zeker als je nog een souvenirtje ofzo wilt mee nemen. Neem igg goede handbagage/afmetingen/tassen/spul mee. Dat is het enige waar wat gewicht te 'winnen' valt.

En schijnbaar kan je voor een appel en een ei met de bus vanuit Londen en dan de (included) ferry. Moet je alleen wel cheap ass naar Londen zien te komen.

[ Bericht 9% gewijzigd door jack4ya op 22-06-2011 12:02:01 ]
pi_98512923
Bedankt voor de tips Drive-r en Jack4ya *O*
Raar verhaal met die belasting overigens. Lijkt me vreemd dat dat sommige dagen wel en sommige dagen niet is.

Maar als ik het goed begrijp dan zou ik dus bij onderstaan plaatje gewoon ¤201 moeten betalen ipv ¤123?
(dit was de vlucht die ik eerst had gezien)
http://img98.imageshack.us/img98/5521/vluchtdublin.jpg (copy/paste deze link)

Dat wordt dan toch even goed in de gaten houden voordat ik een boeking doe. Op dit moment neig ik inderdaad naar Aer Lingus vanaf Schiphol die Drive-r voorstelde, maar ik ga eerst eens kijken hoe dat met dat bus verhaal zit en of dat echt scheelt.

Hoe was het in Dublin trouwens? Leuke stad? :7
pi_98513302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef Alex_Jef het volgende:
Bedankt voor de tips Drive-r en Jack4ya *O*
Raar verhaal met die belasting overigens. Lijkt me vreemd dat dat sommige dagen wel en sommige dagen niet is.

Maar als ik het goed begrijp dan zou ik dus bij onderstaan plaatje gewoon ¤201 moeten betalen ipv ¤123?
(dit was de vlucht die ik eerst had gezien)
[ http://img98.imageshack.us/img98/5521/vluchtdublin.jpg (copy/paste deze link) ]

Dat wordt dan toch even goed in de gaten houden voordat ik een boeking doe. Op dit moment neig ik inderdaad naar Aer Lingus vanaf Schiphol die Drive-r voorstelde, maar ik ga eerst eens kijken hoe dat met dat bus verhaal zit en of dat echt scheelt.

Hoe was het in Dublin trouwens? Leuke stad? :7
Voor 80 euro kan je het bus verhaal wel vergeten. Kost je echt veel meer tijd en naar Londen vliegen lukt je ook niet meer gratis.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_98514094
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef jack4ya het volgende:
Afgelopen weekend precies naar Dublin geweest. O+

De tip: kijk bij RyanAir niet alleen naar ticket prijs: Dat deed je ws. al niet, maar deze zag ik ook niet aankomen. Let op, zoals wij het tegenkwamen:

maandag - kaal ticket 15,-
dinsdag - kaal ticket 25,-

Okay dan op maandag, toch?

Even checken voor de zekerheid:
maandag - belasting 68,- (oid)
dinsdag - belasting 0,-

Hmm dat maakt dan:
maandag - compleet 83,-
dinsdag - compleet 25,-

Kennelijk zijn er bepaalde dagen waarop je geen belasting betaalt (raar!) en dus met een duurder ticket toch goedkoper uitkan zijn.

Nog een tip: Aer Lingus heeft 20kg limiet op bagage en RyanAir 15kg... Ik kan je vertellen dat dat echt erg krap is, aangezien een koffer al snel 5kg weegt. 10kg voor 2 personen voor een week inclusief beperkt toiletspulletjes, 2 spijkerbroeken, jassen en schoenen... Dat ging erg snel!! We reizen heel licht, het klinkt misschien niet zo, maar het was echt niet veel. Zeker als je nog een souvenirtje ofzo wilt mee nemen. Neem igg goede handbagage/afmetingen/tassen/spul mee. Dat is het enige waar wat gewicht te 'winnen' valt.

En schijnbaar kan je voor een appel en een ei met de bus vanuit Londen en dan de (included) ferry. Moet je alleen wel cheap ass naar Londen zien te komen.
Sporttas meenemen en daar je laptop in stoppen of beter nog alleen een ipad meenemen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:52:13 #286
155103 Reanimation
Golden State!
pi_98519128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
1. Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven
2. 14 - 26 juli
3. Lissabon
4. Vliegtuig
5. Zo goedkoop mogelijk

Of is 1 tot 2 weken vantevoren een ticket boeken goedkoper?
Is overstappen (lees overnachten) een probleem? Zo niet kan je combi maken:

14/07 Rotterdam-Madrid 07:15-09:40 ¤ 75,00 (Transavia)
15/07 Madrid-Lisbon 07:10-07:30 ¤ 29,99 (easyJet)

26/07 Lisbon-Madrid 13:20-15:35 ¤ 41,99 (easyJet)
27/07 Madrid-Eindhoven 06:25-08:50 ¤ 9,99 (Ryanair)

Bedenk hierbij wel dat je voor koffers bij alle maatschappijen bij moet betalen! (en het daardoor misschien voordeliger is om met KLM te vliegen) Het is overigens ook mogelijk om beide overstaps zonder overnachting te doen, het is dan echter wel duurder (en redelijk lang wachten op de luchthaven):

RTM-MAD-LIS 07:15-09:40; 16:20-17:40 (¤ 122,99 totaal)
LIS-MAD-RTM 13:20-15:35; 20:25-22:50 (¤ 70,99 totaal)
pi_98519582
Zou een dag gaan vakken vullen, levert meer geld op dan je bespaard :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98520546
:')

Maar thx voor de tips, a.s. weekend e.e.a. vastleggen en boeken. Als via-via 10 euro goedkoper blijkt te zijn en 10 uur langere reistijd betekent wordt het gewoon een rechtstreekse vlucht.
pi_98521294
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef Reanimation het volgende:

[..]

Is overstappen (lees overnachten) een probleem? Zo niet kan je combi maken:

14/07 Rotterdam-Madrid 07:15-09:40 ¤ 75,00 (Transavia)
15/07 Madrid-Lisbon 07:10-07:30 ¤ 29,99 (easyJet)

26/07 Lisbon-Madrid 13:20-15:35 ¤ 41,99 (easyJet)
27/07 Madrid-Eindhoven 06:25-08:50 ¤ 9,99 (Ryanair)

Bedenk hierbij wel dat je voor koffers bij alle maatschappijen bij moet betalen! (en het daardoor misschien voordeliger is om met KLM te vliegen) Het is overigens ook mogelijk om beide overstaps zonder overnachting te doen, het is dan echter wel duurder (en redelijk lang wachten op de luchthaven):

RTM-MAD-LIS 07:15-09:40; 16:20-17:40 (¤ 122,99 totaal)
LIS-MAD-RTM 13:20-15:35; 20:25-22:50 (¤ 70,99 totaal)
Je vergeet overnachtingshotels in Madrid.
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:51:47 #290
155103 Reanimation
Golden State!
pi_98522280
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Je vergeet overnachtingshotels in Madrid.
Dat begrijp ik ;) Ik weet natuurlijk niet wat de precieze reisdoelen zijn etc. Dus kan moeilijk dat er ook bij betrekken (vandaar ook alternatief zonder overnachting erbij, persoonlijk zou ik voor een overnachting gaan zodat je nog even Madrid in kan duiken).
pi_98527246
Goedeavond, ik ben van plan om een maat van me mee te nemen naar Italië. De terugreis is al geboekt, maar nu zoek ik nog iets voor de heenreis. De dagen dat ik zou willen vertrekken liggen op 29, 30 of 31 Juli.

Ik zou graag met de trein naar Italië willen reizen; ondanks pogingen gedaan te hebben blijkt informatie hierover te vinden erg moeilijk. Dit komt voornamelijk omdat ik nog nooit zoiets gedaan heb en er dus niet veel verstand van heb.

Als vertrekpunt zou ik het liefst Eindhoven centraal willen hebben, maar als we moeten uitwijken naar bijv. Amsterdam is dit geen probleem. Hierna zou ik naar Verona willen treinen.

Overstappen e.d. is geen probleem, mits het wel aansluit. I.a.w. niet dat we ergens halverwege moeten overnachten. Zijn er dus misschien nachttreinen?

Om af te sluiten: ik ben student, dus ik kan me geen enorme bedragen veroorloven. Wat is dus de goedkooste optie?

Als iemand me hiermee zou kunnen helpen zou ik hem/haar erg dankbaar zijn _O_

En nu in snel overzicht:

1. Waarvandaan Amsterdam, Eindhoven of andere grote plaatsen in Nederland
2. Wanneer 29, 30 of 31 Juli
3. Waarnaartoe Verona, Italië
4. Hoe Zo goedkoop mogelijk
5. Op welke manier Trein
6. Welke prijzen zelf gevonden Nog niets

[ Bericht 3% gewijzigd door Renderclippur op 22-06-2011 21:24:34 ]
pi_98527617
Reken met pak hem beet 200 euro voor een enkeltje. Vliegen is zeer wsl de helft goedkoper en veel sneller
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98527803
Sjees, zoveel? Zijn de rails van goud gemaakt dat het zoveel kost?
pi_98527891
Nee maar als Amsterdam - Eindhoven pak hem beet 15 euro kost hoef je niet al te lang te rekenen om te zien dat Eindhoven - Verona een stuk duurder zal zijn

Trein is gewoon tot pak hem beet 400 km een goede optie, daarna niet meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:05:53 #295
155103 Reanimation
Golden State!
pi_98534979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee maar als Amsterdam - Eindhoven pak hem beet 15 euro kost hoef je niet al te lang te rekenen om te zien dat Eindhoven - Verona een stuk duurder zal zijn

Trein is gewoon tot pak hem beet 400 km een goede optie, daarna niet meer
Klopt.. Munchen is bijv al rond de 80 euro..

Rechtstreeks vliegen kan vanaf Amsterdam met Transavia (va. 155 euro op 31/07).

Voor de helft kan ook vanaf Eindhoven, maar dan vlieg je met overstap.. Maar als student (ben zelf ook student) mag dat niet opwegen tegen het geldverschil :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 02:52:28 #296
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_98541849
Utrecht CS > München Hbf > Verona kost ongeveer 160 euro.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_98546536
Ik heb een ietwat andere vraag; niet zozeer hoe kom ik goedkoop, maar hoe kom ik zo snel mogelijk in Wenen vanaf Sarajevo. Uiteraard is de prijs wel redelijk belangrijk, maar niet dominant. Het gaat erom dat ik een ticket kan regelen waarbij ik zondag 24 juli zo laat mogelijk uit Sarajevo vertrek om vóór maandag 25 juli 09:00 in Wenen aan te komen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is?

Samengevat:

1. Waarvandaan: Sarajevo, Bosnië
2. Wanneer: 24 Juli
3. Waarnaartoe: Wenen, Oostenrijk
4. Hoe: bus, trein, vliegtuig
5. Welke prijzen zelf gevonden: n.v.t.
pi_98556044
Auto huren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98556381
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:22 schreef krapula het volgende:
Ik heb een ietwat andere vraag; niet zozeer hoe kom ik goedkoop, maar hoe kom ik zo snel mogelijk in Wenen vanaf Sarajevo. Uiteraard is de prijs wel redelijk belangrijk, maar niet dominant. Het gaat erom dat ik een ticket kan regelen waarbij ik zondag 24 juli zo laat mogelijk uit Sarajevo vertrek om vóór maandag 25 juli 09:00 in Wenen aan te komen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is?

Samengevat:

1. Waarvandaan: Sarajevo, Bosnië
2. Wanneer: 24 Juli
3. Waarnaartoe: Wenen, Oostenrijk
4. Hoe: bus, trein, vliegtuig
5. Welke prijzen zelf gevonden: n.v.t.
Er zijn voor zover ik weet geen nachttreinen op dat traject. Je moet 's ochtends vroeg uit Sarajevo vertrekken, en dan ben je 's avonds in Wenen. Overstappen in Budapest.

http://reiseauskunft.bahn(...)REQ0HafasScrollDir=2
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_98561915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Er zijn voor zover ik weet geen nachttreinen op dat traject. Je moet 's ochtends vroeg uit Sarajevo vertrekken, en dan ben je 's avonds in Wenen. Overstappen in Budapest.

http://reiseauskunft.bahn(...)REQ0HafasScrollDir=2
thx, ik heb zelf ook nog een alternatief via Zagreb gevonden. Bus Sarajevo - Zagreb, trein Zagreb - Wenen. Maar het komt allemaal op hetzelfde neer ben ik bang. Ik hoopte namelijk stiekum dat er nog een alternatief was waarbij ik later uit Sarajevo kon vertrekken.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Auto huren
Dat is voor ons geen optie.
pi_98596739
Ik wil in het weekend van zaterdag/zondag 13/14 augustus 2011 vanuit

WEST-INDONESIE of SINGAPORE
naar
NEDERLAND BENELUX WEST-DUITSLAND
vliegen

Hoe doe ik dit het goedkoopst?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')