Dat was volgens mij de eerste reactie van C_A op zijn fotoquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was een kennis van hem hier op FOK! die verrast was die foto's te zien. Hij gaat de site ook aan zijn maten showen.
Gedaan dusquote:
Tja, dat kun je natuurlijk verwachten als je aan zo'n programma meedoetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was een kennis van hem hier op FOK! die verrast was die foto's te zien. Hij gaat de site ook aan zijn maten showen.
"Ik heb er schijt aan", zei hij coolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef Bastard het volgende:
Was dat even een mooi staaltje backfire
Zelf de gentlemen agreed schenden en ondekt worden later wat zijn geheim mogelijk is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Dat wordt leuk voor Guido als hij straks het huis uitkomt.
Of de kast...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Gedaan dus
http://www.gamelux.nl/topics/115138-Algemeen-Secret-Story/page-28
(pagina 27 gepost trouwens)
Nee hoor, is heel normaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik loop ook altijd met een zonnebril op als ik wakker wordt... is dat raar dan?
Ik kom tot de ontdekking dat het dus vrij normaal isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik loop ook altijd met een zonnebril op als ik wakker wordt... is dat raar dan?
Ja dat zei hij, dat hij dat tijdens de gaypride weleens deed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Servio zat zijn geheim haast zelf te verraden?
Dat ie wel eens als vrouw verkleed is? Of verstond ik dat nou verkeerd?
Want daarop zei een van de Barbies 'Het is dat ik er al eentje ben, anders had ik het ook gedaan'.
Ergens ook wel slim, dan denken ze misschien niet meer dat ie dat geheim wil houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zei hij, dat hij dat tijdens de gaypride weleens deed.
Zijn geheim is toch dat ie bingokoningin isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Servio zat zijn geheim haast zelf te verraden?
Dat ie wel eens als vrouw verkleed is? Of verstond ik dat nou verkeerd?
Want daarop zei een van de Barbies 'Het is dat ik er al eentje ben, anders had ik het ook gedaan'.
Ohquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn geheim is toch dat ie bingokoningin is? Dat is niet hetzelfde als travestiet.
dat meeeeen je niet. Ik vind het zo'n engerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
En toch heeft Philip wel wat
soms
Wellicht een combiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn geheim is toch dat ie bingokoningin is? Dat is niet hetzelfde als travestiet.
c_a moest er nog een paar bij om aan haar quota te komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat meeeeen je niet. Ik vind het zo'n engerd.
Het is geen term die ik ken, dus ik denk dat ie in drag bingo-avonden houdt ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat zijn geheim was dat hij die Miss nog iets was. En dat ze dat ook wel bingokoningin noemden wellicht in dat wereldje![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
c_a moest er nog een paar bij om aan haar quota te komen
Levert dan minder geld op als je zijn geheim raadt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Ze nomineert hem omdat hij al zijn geld heeft verspeeld? Waar slaat dat nou op.
Oh vandaar, als hij niets meer heeft kun je niets meer winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Levert dan minder geld op als je zijn geheim raadt.
Je moet dan wel een jankfilmpje op youtube zetten om dit geloofwaardig over te laten komen hoorquote:
Ach die wordt wel veilig gestemd door 't publiek.quote:
Is logisch, bij hem valt geen geld meer te verdienen op dit moment.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Ze nomineert hem omdat hij al zijn geld heeft verspeeld? Waar slaat dat nou op.
Ik hoop het echt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach die wordt wel veilig gestemd door 't publiek.
Uiteraard, iemand waar iedereen een hekel aan heeft maakt leuke tv voor ons.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:25 schreef D. het volgende:
Iedereen kiest Gerard, dus die moeten we erin houden
Philip moet blijven hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.
Heb meestal niet zoveel vertrouwen in stemmend volk
En van Jurien moeten ze ook afblijven ()
Doe dan die met die enge ogen maar weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |