Dat Silvio een eetcafe heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is nu de gok die Gerard doet?versta het niet zo goed...
Servio die een gaycafé heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
Oow oke... thnxquote:
Gerard denkt dat Servio een gaybar heeft in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
Nja het was in ieder geval iets horecaachtigs...quote:
Ze kunnen geld verdienen met geheime missies (daar zijn er een paar van geweest al) en ze krijgen ook geld als een ander een gok naar hun geheim doet en dat fout isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef Copycat het volgende:
Wordt hun geld steeds aangevuld? Anders zijn ze op deze manier toch zo blut?
Heb je die foto's van hem gezien?quote:
Een miljoenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Flow3r het volgende:
Gerards geheim is al 2x misgegokt dus hij kan voorlopig vooruit met raden, geld genoeg
Ik zou er wel willen zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Ik zou me toch zo kapot vervelen daar (en rotergeren).
beetje gayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je die foto's van hem gezien?
Ze mogen drukken tot ze een ons wegen, als ze raak gokken hebben ze weer geld...Ik zie de lol er ook niet echt van, daar ik als streamer er ook niets van meekrijg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef Copycat het volgende:
Wordt hun geld steeds aangevuld? Anders zijn ze op deze manier toch zo blut?
Duidelijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Ze kunnen geld verdienen met geheime missies (daar zijn er een paar van geweest al) en ze krijgen ook geld als een ander een gok naar hun geheim doet en dat fout is
Schattig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beetje gay
maar wel schattig
me too, hahaha, mijn geheim zouden ze nooit raden, ik zou daar de hele dag slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou er wel willen zitten
Maar ik zou me alleen ergeren aan die wijven die alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn (lees : 2 uur bezig met make-up)
Ik heb geen geheimquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, hahaha, mijn geheim zouden ze nooit raden, ik zou daar de hele dag slapen
Owkejquote:
effe terugspoelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed zien, een potje of zo?
ook geen geheim, maar wel moe, zwemmen zou ik daar doen als het weer een tikkie beter wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen geheim
Ik zou lekker gaan zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |