Nee, ze knalde er zo in met een verhaallijn. 0 inleiding.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef Copycat het volgende:
Wordt het al wat duidelijker voor de kijker?
Nee, de kijker kan kandidaten wegstemmen uiteindelijk. Als een geheim geraden is hoeft diegene ook niet weg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
STEL alle geheimen zijn geraden, is het programma dan afgelopen?
Nee, want je vliegt er niet uit als je geheim geraden is volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
STEL alle geheimen zijn geraden, is het programma dan afgelopen?
Het geheim is dat ze geen gevoelens voor elkaar hebben. Voordat dit gaat werken moeten de bewoners dus eerst wel denken dát ze gevoelens voor elkaar hebben. Ik snap niet hoe dit gaat werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus het geheim is dat ze spelen dat ze een relatie hebben. En niet zozeer het feit dat ze een relatie hebben.
Klopt. En als de bewoners de relatie geloven krijgen ze ook geld. Dus dat deel is een missie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus het geheim is dat ze spelen dat ze een relatie hebben. En niet zozeer het feit dat ze een relatie hebben.
Iets beschamends zit er ook in ja, maar ik vind het tof om te zien hoe hij loopt te fucken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het meer beschamend. Jurien en Philip vinden het beide een mafketel denk ik.
Zo met die lichaamstaal en zo.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het geheim is dat ze geen gevoelens voor elkaar hebben. Voordat dit gaat werken moeten de bewoners dus eerst wel denken dát ze gevoelens voor elkaar hebben. Ik snap niet hoe dit gaat werken.
Dan snap ik het weerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Klopt. En als de bewoners de relatie geloven krijgen ze ook geld. Dus dat deel is een missie.
Maar het geheim is dat het dus allemaal nep is.
Nee dat de liefde ontluikt in het huis. En dus moeten ze een relatie "spelen" en het geheim is dus dat ze niet echt een relatie hebben...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al voor mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
ik wil guida en lauro sekslekker nep in een bedje beetje hopsen..
Ja leuk...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
ik wil guida en lauro sekslekker nep in een bedje beetje hopsen..
ik ga kijken of ik de draad kan volgen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ze knalde er zo in met een verhaallijn. 0 inleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |