Ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ik erger me niet aan Bart of zijn fouten, ik vind hem aandoenlijk scheetig
Vind je? hij zit er imo mijlenver vanafquote:
Ik snap niet waarom dat live is eigenlijk....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
![]()
Hij heeft na gisteren natuurlijk 140x gedacht 'Géén Guida zeggen deze keer... géén Guida...'.
Hun geheim is dat ze faken een relatie te hebben/verliefd te zijn. Hoezo zit Karim er dichtbij dan?quote:
Ow wacht... dus omdat dat geheim in je hoofd zit mag je iemand aan z'n hoofd gaan zitten? Ik snap zijn spel wel, maar ik irriteer me er wel aan...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar die geheimen zich bevinden en dus deel van het spel.
Om op actuele tweets enzo te kunnen inspelen misschien. Geen idee eigenlijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat live is eigenlijk....
Weinig meerwaarde....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Om op actuele tweets enzo te kunnen inspelen misschien. Geen idee eigenlijk!
Ow ja gaan ze dat dit keer weer zo vertellen aan het eind? Dat is saaaaaiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu nog. Misschien later in het spel wel veel meerwaarde dat het live is, als ze wat meer 'bij' zijn bij de streams misschien.quote:
Ik vond het meer beschamend. Jurien en Philip vinden het beide een mafketel denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef Gert het volgende:
Gerard!![]()
Iemand die het spel vol en schaamteloos speelt.
Of het slim is om zó heftig in te zetten is een tweede, maar leuk om te zien is het wel!
Daarom ja. Waarom anders. De social media moeten een nadrukkelijke plek krijgen in deze RLS.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, want bij de uitleg van het geheim moesten ze het wel spelen zodat het geloofwaardig was. Dus dat doen ze. Maar dat is toch niet hun geheimgeheim? TOch meer een missie oid?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Hun geheim is dat ze faken een relatie te hebben/verliefd te zijn. Hoezo zit Karim er dichtbij dan?
Nee het is hun geheimgeheim gemaakt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, want bij de uitleg van het geheim moesten ze het wel spelen zodat het geloofwaardig was. Dus dat doen ze. Maar dat is toch niet hun geheimgeheim? TOch meer een missie oid?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind je? hij zit er imo mijlenver vanaf
Nou ja ze moeten een band met elkaar faken en Karim vermoed een bloedband, niet zo heel gek bedacht vind ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Hun geheim is dat ze faken een relatie te hebben/verliefd te zijn. Hoezo zit Karim er dichtbij dan?
Als dat niet hun geheim is, dan komt het niet uit....2 personen hebben dan geen geheim namelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, want bij de uitleg van het geheim moesten ze het wel spelen zodat het geloofwaardig was. Dus dat doen ze. Maar dat is toch niet hun geheimgeheim? TOch meer een missie oid?
Dus het geheim is dat ze spelen dat ze een relatie hebben. En niet zozeer het feit dat ze een relatie hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee het is hun geheimgeheim gemaakt...
Ik denk dat Bart toch wel voor iets verheldering zorgt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef Copycat het volgende:
Wordt het al wat duidelijker voor de kijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |