duuh, het is een uitzending. De verhaallijnen moeten in een paar minuten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
D'r is wel huge geknipt
Gister op het live kanaal duurde het veeeel langer voordat Gerard z'n koffertje opende
nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
c_a vind bijna alle mannen op tv leuk
Wat fout en gayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef Mylene het volgende:
Guido
http://www.malemodel.nl/nl/photoalbum.php?mapnaam=Valentino
Nee dat is philipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Misschien stond de gouden medaille waar hij sex mee heeft gehad op de foto
Brrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef Mylene het volgende:
Guido
http://www.malemodel.nl/nl/photoalbum.php?mapnaam=Valentino
Breng ons nou niet in de warquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Misschien stond de gouden medaille waar hij sex mee heeft gehad op de foto
Huh? waar haal je dat nou vandaan?quote:
Van wat ik hoorde in een gesprek tussen Guido en Laura stonden er een aantal bekers op (qua sport). Dat hij zo geschrokken leek, was gespeeld om de aandacht van hen af te leiden.quote:
Ja das Philipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Breng ons nou niet in de war
Da's een ander toch?
Ik verzin maar wat, die foto'squote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? waar haal je dat nou vandaan?
O was het Philip die het met de medaille had gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is philip
Dit was de foto van Guido
Mweh, hij is niet lelijk maar ook niet echt mijn type. Beetje een ijdeltuit en patsertje lijkt me.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erik wat vind jij van Guido
Whahahaha owkejquote:
Hij komt nog zo extreem jong overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mweh, hij is niet lelijk maar ook niet echt mijn type. Beetje een ijdeltuit en patsertje lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |