Dat was volgens mij de eerste reactie van C_A op zijn fotoquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was een kennis van hem hier op FOK! die verrast was die foto's te zien. Hij gaat de site ook aan zijn maten showen.
Gedaan dusquote:
Tja, dat kun je natuurlijk verwachten als je aan zo'n programma meedoetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was een kennis van hem hier op FOK! die verrast was die foto's te zien. Hij gaat de site ook aan zijn maten showen.
"Ik heb er schijt aan", zei hij coolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef Bastard het volgende:
Was dat even een mooi staaltje backfire
Zelf de gentlemen agreed schenden en ondekt worden later wat zijn geheim mogelijk is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Dat wordt leuk voor Guido als hij straks het huis uitkomt.
Of de kast...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Gedaan dus
http://www.gamelux.nl/topics/115138-Algemeen-Secret-Story/page-28
(pagina 27 gepost trouwens)
Nee hoor, is heel normaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik loop ook altijd met een zonnebril op als ik wakker wordt... is dat raar dan?
Ik kom tot de ontdekking dat het dus vrij normaal isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik loop ook altijd met een zonnebril op als ik wakker wordt... is dat raar dan?
Ja dat zei hij, dat hij dat tijdens de gaypride weleens deed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Servio zat zijn geheim haast zelf te verraden?
Dat ie wel eens als vrouw verkleed is? Of verstond ik dat nou verkeerd?
Want daarop zei een van de Barbies 'Het is dat ik er al eentje ben, anders had ik het ook gedaan'.
Ergens ook wel slim, dan denken ze misschien niet meer dat ie dat geheim wil houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zei hij, dat hij dat tijdens de gaypride weleens deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |