Die moet je dan ook niet via de TNT versturenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
@Taly: ik denk dat mijn beer van 3.20m niet door de brievenbus paste.
Ik ben dan ook heel spannend hequote:
Jij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel spannend he
jij welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel spannend he
ik morgen ook weerquote:
quote:
Als je maar niet langer word dan mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mega gave schoenen gezien. Vanavond bestellen
Alleen de hak is 9 cm... Mja, moet kunnen
Jezusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik morgen ook weerblaasontsteking voor de 400e keer ofzo
Goed uitplassen na de seks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En waar is mijn kaartje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef Tally het volgende:
Die moet je dan ook niet via de TNT versturen
Dat lukt met hakken van 20 cm waarschijnlijk nog nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je maar niet langer word dan mij
sort ofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
JezusHoe doe je dat in godsnaam? Chronisch?
Je niet bij -4 laten nemen in het steegje om de hoek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je maar niet langer word dan mij
Ja het gaat weer ouderwets snel hier, of ik werk gewoon teveelquote:
Andersom boei jij mij niet zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
En tot slot: Ik zou voor jou niet remmen als je het zebrapad oversteekt.
doe ikquote:
Ohw koop maar snel hakjes, heb een zwak voor vrouwen op hoge hakken in jurkjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt met hakken van 20 cm waarschijnlijk nog niet
Ik heb jouw adres nietquote:
Dat is liefde!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe iksowieso vind ik het smerig om met die plakbende in mn kruis in bed te blijven liggen
Want? Hoe was het bij Pompidou of toch beneden geweest?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Goeiemorgen
jeetje wat baal ik van mezelf vandaag
Lijkt me niet gezond. Straks heb je nierbekken ontsteking of zo, da's klote.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sort ofben zelfs resistent voor n berg antibotica daardoor
Owh gut, hoe origineel voor een man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw koop maar snel hakjes, heb een zwak voor vrouwen op hoge hakken in jurkjes
das goed mogelijk, heeft een ex van mij last van...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch veel sexier dan een fleechetrui en spijkerbroek en gympiesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh gut, hoe origineel voor een man.
Dat is best veel voor zo'n korte zin.quote:
Ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
wat heb je jezelf aangedaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Goeiemorgen
jeetje wat baal ik van mezelf vandaag
ook al een paar keer gehad.. omdat ik dus resistent ben voor de gangbare antibio moet ik van de dok de eerste twee weken dat ik klachten heb aan de slag met cranberry supplementen, absurd veel drinken en ibuprofen... en als het dan niet over gaat uit zichzelf krijg ik weer antibio...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond. Straks heb je nierbekken ontsteking of zo, da's klote.
ja ik kon weer eens geen Nee zeggen tegen me baas...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Want? Hoe was het bij Pompidou of toch beneden geweest?
Ik geloof dat je m'n punt niet snapt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is toch veel sexier dan een fleechetrui en spijkerbroek en gympies
Drink je standaard te weinig wellicht?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook al een paar keer gehad.. omdat ik dus resistent ben voor de gangbare antibio moet ik van de dok de eerste twee weken dat ik klachten heb aan de slag met cranberry supplementen, absurd veel drinken en ibuprofen... en als het dan niet over gaat uit zichzelf krijg ik weer antibio...echt zo bagger!
quote:
Maar ik heb pillen met een gele stickerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeiksnorretje.
(ik zag het ook, maar ik moet mijn positief-quota nog halen vandaag)
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik kon weer eens geen Nee zeggen tegen me baas...
nee we zijn uiteindelijk lekker naar Subway geweest
dat dacht ik dus ookquote:
Dat alle mannen geilen op hakken en jurkjes... tot zover snapte ik hem welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat je m'n punt niet snapt.
Je gaat ontbijten met de baas? Toe maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik kon weer eens geen Nee zeggen tegen me baas...
nee we zijn uiteindelijk lekker naar Subway geweest
baas boven baasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb pillen met een gele sticker
Ik zei slechts dat je niet spannend bent. Dat is toch best positief in het land der blinden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
En dan doe je nog vervelend tegen mij?
mwah.. ik zit op een litertje of anderhalf/ twee denk ik, niet heel erg weinig dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Drink je standaard te weinig wellicht?
Niet lomp, gewoon een goede tip.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ookmaar vond t zo lomp om zoiets obivous te zeggen
Allemaal denken ze te scoren met zo'n opmerkingquote:
'Denk' je? Wel eens bijgehouden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mwah.. ik zit op een litertje of anderhalf/ twee denk ik, niet heel erg weinig dus
Dat is stiekem veel toffer ja. Al zijn die nieuwe pillen van mij ook wel tof....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
baas boven baas
maar ik ben blij van mezelfdas ook wel tof
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zei slechts dat je niet spannend bent. Dat is toch best positief in het land der blinden?
Die heb ik nou nog nooit gehoord of gelezen van een manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb pillen met een gele sticker
Scoren? Nee hoor maar staat toch mooi... en welke man heeft nu geen zwak voor mooi. Zou raar zijn als ik zei "Kind doe maar niet, want het maakt je hoerig!"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allemaal denken ze te scoren met zo'n opmerking
Ze zorgen wel dat je msn anders niet aan staatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is stiekem veel toffer ja. Al zijn die nieuwe pillen van mij ook wel tof....
NEEE dat zeker niet!! Op dit moment wil ik em aan zn stropdas over zn bureau trekken dus dat lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat ontbijten met de baas? Toe maar
Nog duf hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zorgen wel dat je msn anders niet aan staat![]()
Oeh, dat wil ik zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
NEEE dat zeker niet!! Op dit moment wil ik em aan zn stropdas over zn bureau trekken dus dat lijkt me geen goed idee
nee ben gisteren lekker met vriendinnetje gaan luchen daar
En dan door de papierversnipperaar? Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
NEEE dat zeker niet!! Op dit moment wil ik em aan zn stropdas over zn bureau trekken dus dat lijkt me geen goed idee
nee ben gisteren lekker met vriendinnetje gaan luchen daar
En daarom fiets ik dus niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
Je kunt ook blaasontsteking krijgen door veel te fietsen/brommeren. Koude wind erop enzo.
Mag je van mij best zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Scoren? Nee hoor maar staat toch mooi... en welke man heeft nu geen zwak voor mooi. Zou raar zijn als ik zei "Kind doe maar niet, want het maakt je hoerig!"
quote:
Ik ben dus niet zo dol op hakken, ook bij andere vrouwen niet. Een jurkje met casual flip-flops doet me veel meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Scoren? Nee hoor maar staat toch mooi... en welke man heeft nu geen zwak voor mooi. Zou raar zijn als ik zei "Kind doe maar niet, want het maakt je hoerig!"
Meer als in, iedereen weet dat toch gewoonquote:
Sorry. Alhoewel, dat ben je toch ook, voor een Peu enzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
Nee! Ik moet toch mysterieus en ongrijpbaar zijn.
Ja? Mij is altijd verteld dat kou er niks mee te maken hebben, bacterien wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
Je kunt ook blaasontsteking krijgen door veel te fietsen/brommeren. Koude wind erop enzo.
in de zomer kan dat ook heel sexy zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben dus niet zo dol op hakken, ook bij andere vrouwen niet. Een jurkje met casual flip-flops doet me veel meer.
*haphaphap* nieuw hier?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jurkjes oke, maar hakken doen mij niet zoveel....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef Tally het volgende:
Die heb ik nou nog nooit gehoord of gelezen van een man
Een man die gek is op hakjes en jurkjes
Kan ook top zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben dus niet zo dol op hakken, ook bij andere vrouwen niet. Een jurkje met casual flip-flops doet me veel meer.
mag hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer als in, iedereen weet dat toch gewoon
Ligt aan de setting. Altijd hakken is niet mooi, altijd flip-flops ook niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, dat zeggen ze. Kou heeft geen directe relatie, maar wel een indirecte relatie. Het drukt op je weerstand, waardoor je vatbaarder wordt voor ziektes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Mij is altijd verteld dat kou er niks mee te maken hebben, bacterien wel.
De pil.. Tja..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
Ik doe alleen aan de pil, de rest van de pillen laat ik links liggen
Flip-flops vind ik lelijk. Het geluid er van. En de meeste mensen hebben niet zulke mooie voetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry. Alhoewel, dat ben je toch ook, voor een Peu enzo.
kou is idd achterhaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had vaak blaasontsteking toen ik op mijn brommertje in de winter naar het werk ging. Verder nooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
ja ik ben echt woedend!! Wat een klootzak!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan door de papierversnipperaar? Ik ken het gevoel
Met hakjes heb je vaak (ligt ook aan de kont uiteraard) een mooie kont!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Jurkjes oke, maar hakken doen mij niet zoveel....
Dat de kont daarmee beter oogt is wel een voordeel.. maar de hakken zelf.. sja ik ben niet zo schoenengeil
Het went vanzelf.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ben echt woedend!! Wat een klootzak!!
Ik moet toch watquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
De pil.. Tja..
[..]
Flip-flops vind ik lelijk. Het geluid er van. En de meeste mensen hebben niet zulke mooie voeten
maar cranberrysap is yuk, zure bendequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
Misschien moet jij idd meer drinken LDG, ipv 1.5 liter minimaal 2 waarvan de helft cranberrysap?
Ga eens op bezoek bij PWC, Deloitte of Eifel daar lijken ze op geselecteerd te wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
Overigens ben ik een giga sucker voor mantelpakjes
Overigens dacht Kluts dat wij elkaar wel do-able zouden vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
add insult to injury, why don't you
Mwa, houd ik niet zo van... Vaak zo stijfjes en het net niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
Overigens ben ik een giga sucker voor mantelpakjes
Dat zei ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Met hakjes heb je vaak (ligt ook aan de kont uiteraard) een mooie kont!
Miss is doable.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overigens dacht Kluts dat wij elkaar wel do-able zouden vinden..
Weet ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ga eens op bezoek bij PWC, Deloitte of Eifel daar lijken ze op geselecteerd te worden
Daar werkte ik ten tijde van mijn blaasontstekingen op de brommert. Weinig lekkere wijven, kan ik je vertellen.quote:
Dat klinkt als 'net'.quote:
Joh, als kluts het zegt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overigens dacht Kluts dat wij elkaar wel do-able zouden vinden..
Hoe minder slipper je voelt, hoe beter. Ik hou erg van het gevoel dat er niets aan mijn voeten zit. Vrijheid.quote:
een "als het dan toch moetje "jaquote:
quote:
Hoeft niet stijfjes te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, houd ik niet zo van... Vaak zo stijfjes en het net niet.
Ik trek (whehe boehoe) er toch geen conclusies uit. Ik zeg alleen wat zij zegt wat ze dacht dat ze vond.quote:
Dat zeg ik echt niet. Ik hield me wel in ja, want mensen gaan weer zeiken als ik zeg dat ze zo mooi is. Ik hou slechts rekening met een ander.quote:
Nee, het hoeft ook niet. Maar het is mijn ding gewoon niet zo. Er zijn andere manieren om er netjes uit te zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft niet stijfjes te zijnHad vele collega's bij de ABN en later bij een business club die er vaak in liepen
Nee, mannen zeggen dat als iemand leuk er uit ziet. Maar t is wel beter als iemand "very doable" zegt, dan willen ze ook echt.quote:
Zoek dat eens uit dan, mensenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik trek (whehe boehoe) er toch geen conclusies uit. Ik zeg alleen wat zij zegt wat ze dacht dat ze vond.
*kijkt naar buiten* wat houdt je tegen, t is super lekker weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Het mag trouwens wel weer flipflop tijd worden
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb het nog nooit 'echt' gezegd en toch heb ik niets te klagen. Klopt je strategie wel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
Maar t is wel beter als iemand "very doable" zegt, dan willen ze ook echt.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Waterdichte theorie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, mannen zeggen dat als iemand leuk er uit ziet. Maar t is wel beter als iemand "very doable" zegt, dan willen ze ook echt.
Nog niet buiten geweest zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten* wat houdt je tegen, t is super lekker weer.
bemoei jij je er niet meequote:
Ik = man, dus correctquote:
hence de frustratie uiting hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Ja nee, krea zit alweer onder de plak toch
Mn bed nog niet eens uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog niet buiten geweest zeker?
Ze logen, allemaal!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
Wel fijn dat er eens meer mensen in de flipflopcategorie zitten. Het was een tijdje zo dat de vrouwen hier alleen maar postten wat voor geile hakken en setjes ze wel niet droegen naar de Dirk van de Broek.
Het is nog best wel koud buiten, ondanks de zonquote:
Oh ik ben dol op mijn hakken, maar ik draag ze echt niet altijd. Heerlijk, flipflops in de zomerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
Wel fijn dat er eens meer mensen in de flipflopcategorie zitten. Het was een tijdje zo dat de vrouwen hier alleen maar postten wat voor geile hakken en setjes ze wel niet droegen naar de Dirk van de Broek.
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog best wel koud buiten, ondanks de zon
Allemaal mietjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dacht ik al, tis vrij frisjes buiten nml..
ik heb mooie hoge hakken.. maar ik durf ze bijna niet aan... dan ben ik helemaal zo langquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze logen, allemaal!
Ik heb overigens heel mooie hakken staan hier. Maar ik kan er serieus niet op lopen.
De ene keer heb ik zin in mijn Puma's, een andere keer in hakken en 's zomers vooral lekker op flipflops of (sla me niet aub!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ben dol op mijn hakken, maar ik draag ze echt niet altijd. Heerlijk, flipflops in de zomerEn ik woon zowat in mijn 'lompe' laarzen
\Dat zeg ik niet. Maar het leek vaak wel een wedstrijd in de geilste presentatie. Lijkt me nogal overbodig in singlesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze logen, allemaal!
Ik heb overigens heel mooie hakken staan hier. Maar ik kan er serieus niet op lopen.
Joh.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, mannen zeggen dat als iemand leuk er uit ziet. Maar t is wel beter als iemand "very doable" zegt, dan willen ze ook echt.
Wie is er een mietje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Allemaal mietjes![]()
Ik loop al weken hele dagen buiten, niks kouds aan.
Dat valt reuze mee vind ik, het zonnetje laat zich zelfs zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dacht ik al, tis vrij frisjes buiten nml..
Jij begon met scharrelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Ja nee, krea zit alweer onder de plak toch
Jullie lullen maar een end weg hoor, ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar, ik haal kluts erbij, samen lullen we je wel stil
Die zogenaamde 'paardrijtrend' die snap ik echt niet... Inclusief de bijbehorende laarzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ben dol op mijn hakken, maar ik draag ze echt niet altijd. Heerlijk, flipflops in de zomerEn ik woon zowat in mijn 'lompe' laarzen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Mogen mannen ook op flipflops lopen trouwens?
Wat doe jij anders aan onder je zwembroek?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ook twee paar birkenstocks, heerlijk in de zomer, vind ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De ene keer heb ik zin in mijn Puma's, een andere keer in hakken en 's zomers vooral lekker op flipflops of (sla me niet aub!!!) Birkenstocks....
doe eens voorbeelden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]als het mooie zijn wel
Why not? Heb ze ook...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Ik heb ook Birkenstocks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De ene keer heb ik zin in mijn Puma's, een andere keer in hakken en 's zomers vooral lekker op flipflops of (sla me niet aub!!!) Birkenstocks....
ik doelde meer op dagelijks gebruikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wat doe jij anders aan onder je zwembroek?
Ze staan voor geen meter, maar ze zitten oh zo fijn!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook twee paar birkenstocks, heerlijk in de zomer, vind ik
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
Birkenstocksecht, verbranden die lelijke dingen
Ik draag ze op mijn werk. Serieus fijn bij rugklachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
Birkenstocksecht, verbranden die lelijke dingen
Mooie voeten dan vooral ook. Maar die hebben mannen zeldenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]als het mooie zijn wel
Sorry, maar mannen in een dergelijke combi vind ik echt meestal repulsive. En dan op het strand van bloemendaal een corona drinken of zo, dat soort typesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde meer op dagelijks gebruikin de zomer haat ik dichte schoenen. Onder mn flanellen/linnen broek en lichte blouse wil ik ook lekker open schoeisel.
Ja op je werk oke, maar gewoon 'in het wild'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik draag ze op mijn werk. Serieus fijn bij rugklachten.
Was het zo slecht?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
He, da's niet iets om grapjes over te maken.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe eens voorbeelden?
Eens ff kijken waar ik deze zomer op ga lopen
sportsokken en bergschoenenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat draag je dan onder je korte broek?
Eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, maar mannen in een dergelijke combi vind ik echt meestal repulsive. En dan op het strand van bloemendaal een corona drinken of zo, dat soort types
Ik draag geen korte broeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat draag je dan onder je korte broek?
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze staan voor geen meter, maar ze zitten oh zo fijn!!!
Leerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets vind ik wel mooi
Met gitaar in de hand 'very doable' roepen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, maar mannen in een dergelijke combi vind ik echt meestal repulsive. En dan op het strand van bloemendaal een corona drinken of zo, dat soort types
quote:
Ze lopen echt zooo lekker, écht hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja op je werk oke, maar gewoon 'in het wild'
wanneer je ergens op een resort bent oid en van zwembad naar bar heen en weer loopt.. trek je dan niks aan of iets anders?quote:
Ja maar lieve schat, dat is geen excuusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze lopen echt zooo lekker, écht hoor.
Ik kom ermee weg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, dat is geen excuus
Ik vind het heerlijk zitten, overigens zonder te gebruinde kop/lichaam, want ik wordt niet bruin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen op je werkquote:
Op het strand corona drinken heb ik geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen onder werktijdquote:
Met van dat viezige makelaarshaar op zoek naar hertjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met gitaar in de hand 'very doable' roepen.
Weet je het zeker dat het bloemendaal is, want daar komen toch alleen hippe mensen die fashion statements maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het strand corona drinken heb ik geen moeite mee hoor
Welk model heb je? De Gizeh of de Madrid? Of weer een heel ander type?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Overal waar ik ben, kom ik 'net van mijn werk'.
nee klinkt niet verkeerd, maar ik ga meestal toch voor een "gewoon" biertjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het strand corona drinken heb ik geen moeite mee hoor
Wijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk jaof lekker in Italië aan t strand zitten met een lekker fris wijntje
Werkelijk geen idee. De normale, die iedereen heeft. Is dat de Gizeh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk model heb je? De Gizeh of de Madrid? Of weer een heel ander type?
Schoenen op je werk latenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Overal waar ik ben, kom ik 'net van mijn werk'.
Jawel, want op t strand met een corona pas ik gewoonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je linnen broek en lichte blouse.
De normale... really babequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. De normale, die iedereen heeft. Is dat de Gizeh?
Te laatquote:
Die met de band over de wreef naar de teen is de Gizeh jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. De normale, die iedereen heeft. Is dat de Gizeh?
Echt, het is dat jij het bent, anders...quote:
Oeh ik verlang nu zo naar warme temperaturen en zonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
ik kocht eerst vaak quicksilver slippers... leuke printjes...
[ afbeelding ]
maar nu gewoon witte of zwarte havaianas, die lopen erg lekker!
Je kan je ook aanstellen, natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, het is dat jij het bent, anders...
Schoenen meenemen voor van/naar werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zonder schoenen naar huis, goed idee!
Dank je. Het zijn maar slippers!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan je ook aanstellen, natuurlijkHet zijn maar slippers.
Heb je niet eens van die rubberen klompen dingen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zonder schoenen naar huis, goed idee!
crocsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je niet eens van die rubberen klompen dingen?
Ik heb het liefst een lederen of stoffen band. Net als zool, vind dat schuim/rubberachtige spul niet fijn aan de voeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
ik kocht eerst vaak quicksilver slippers... leuke printjes...
[ afbeelding ]
maar nu gewoon witte of zwarte havaianas, die lopen erg lekker!
Flikker toch op, zeurmuts. Ga toch niet met schoenen slepen omdat jij niet van Birkenstocks houdt. Je doet je ogen maar dicht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schoenen meenemen voor van/naar werk
Als het nu crocs waren... Maar Birkies zijn gewoon mega fijn aan de voetenquote:
Crocs, ja maar ze lopen zo lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je niet eens van die rubberen klompen dingen?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zomerse schoeiselheerlijk
Heb ook wel zin in de zomer... maar dan heb ik niet eens vakantie... die heb ik pas weer in de winterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh ik verlang nu zo naar warme temperaturen en zon
Dan trek ik sneakers aan, zonder sokken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer je ergens op een resort bent oid en van zwembad naar bar heen en weer loopt.. trek je dan niks aan of iets anders?
of als je richting strand gaat oid?
Ik vind het gewoon vreselijke dingen, sorry.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan je ook aanstellen, natuurlijkHet zijn maar slippers.
+1quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan trek ik sneakers aan, zonder sokken.
Dat is na een keer ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreselijke dingen, sorry.
Dan loop ik tegen je aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Flikker toch op, zeurmuts. Ga toch niet met schoenen slepen omdat jij niet van Birkenstocks houdt. Je doet je ogen maar dicht.
En ik maar denken dat jij zo openminded was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreselijke dingen, sorry.
Oh pleasequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is na een keer ook wel duidelijk.
en dan krijg je zweetvoetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan trek ik sneakers aan, zonder sokken.
quicksilver heeft ook met stof... deze plastic dingen snijden nog weleens in je voetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een lederen of stoffen band. Net als zool, vind dat schuim/rubberachtige spul niet fijn aan de voeten.
Die heb ik toch wel, zelfs in Geox schoenenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan krijg je zweetvoeten
Ja erg he, bekrompen trut ben ik! Maar ik vind jullie nog wel lief hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo openminded was.
uiteraard, het is natuurlijk wel Beachwear!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mannen in slippers overigens niksTenzij op het strand of zo. Maar zo in de stad, nee
Nee, dan is het goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard, het is natuurlijk wel Beachwear!
Ik zal verder in stilte lijdenquote:
Jawel, maar dan niet "GVD WAAROM LOOP JE DAAR" maar juist zachtjes zo van "hey jij bent leukquote:
Crocs schijnbaar ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het nu crocs waren... Maar Birkies zijn gewoon mega fijn aan de voeten
Die krijg ik met sokken ook wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tsja, dat boeit me dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jij vindt me toch niet leuk, want Birkenstocks. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar dan niet "GVD WAAROM LOOP JE DAAR" maar juist zachtjes zo van "hey jij bent leuk"
Heb jij trouwens wel eens op Shick.nl gekeken? Heb daar net schoenen besteld voor maar 10 euroquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal verder in stilte lijden
Je draagt ze toch niet 24/7? Ik vind je part-time leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij vindt me toch niet leuk, want Birkenstocks. Het had zo mooi kunnen zijn.
Nee, crocs zitten ontzettend vervelend en sloffen en de zool prikt in m'n voetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Crocs schijnbaar ook.
Weg argument
Welke vrouw hoort dat nu niet graag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je draagt ze toch niet 24/7? Ik vind je part-time leuk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij trouwens wel eens op Shick.nl gekeken? Heb daar net schoenen besteld voor maar 10 euro
Grijze hakken
''SMS je man/vrouw nu 100 keer per dag voor maar 5 euro''quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij de relevantie uitleggen van mobiele telefonie bij een bruiloft?
Word net gevraagd of ik op een trouwbeurs wil staan.
'Hou je toekomstige bruid nu gratis in de gaten met GPS.'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''SMS je man/vrouw nu 100 keer per dag voor maar 5 euro''
Schoenen kopen zonder ze eerst te passen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij trouwens wel eens op Shick.nl gekeken? Heb daar net schoenen besteld voor maar 10 euro
Grijze hakken
"Snel contact met een advocaat, want ook dit huwelijk zal niet slagen!"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
Je kent de oorzaakquote:
Je wilt niet weten hoeveel er gesmst/gebelt wordt tijdens een trouwerij...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
Dat vind jij, maar ik ken hele volksstammen die er anders over denkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, crocs zitten ontzettend vervelend en sloffen en de zool prikt in m'n voeten
Daar begin ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schoenen kopen zonder ze eerst te passen?
Oeii doomdenker!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
"Snel contact met een advocaat, want ook dit huwelijk zal niet slagen!"
Ik noem dat 'realist'quote:
Er zijn ook volksstammen die geen schoenen prettig vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar ik ken hele volksstammen die er anders over denken
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Er zijn ook volksstammen die geen schoenen prettig vinden
Ik ben heel oppervlakkigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn smaak in schoenen? Dan zit de liefde niet erg diep he!
Mensen die gaan trouwen kunnen dat vaak niet waarderen als je dat zegt.quote:
Ik haal je toch maar van de lijst.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben heel oppervlakkigVerder mag je overal op lopen (nouja, ook geen nike's oid
)
*kuch* huwelijkse voorwaarden *kuch*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen die gaan trouwen kunnen dat vaak niet waarderen als je dat zegt.
Nee bij ons gebeurt dat niet hoor.
Ja dat dachten die andere ook muts.
quote:
Tsja, 66,67% kans dat het wel goed gaat he...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen die gaan trouwen kunnen dat vaak niet waarderen als je dat zegt.
Nee bij ons gebeurt dat niet hoor.
Ja dat dachten die andere ook muts.
Dat heeft niets met wel of niet scheiden te makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*kuch* huwelijkse voorwaarden *kuch*
Zo veel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, 66,67% kans dat het wel goed gaat he...
Dat niet direct, maar het is wel handig áls je gaat scheidenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heeft niets met wel of niet scheiden te maken
Vast met een wijnvlekproef trouwjurkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Op de horecava stond een bruidmode winkel in de drankenhal, die beurzen kloppen vaak niet helemaal
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Op de horecava stond een bruidmode winkel in de drankenhal, die beurzen kloppen vaak niet helemaal
Oh echt? Volgens mij heb ik die besteld netquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Daar heb ik die grijze vandaan die ik aan had naar ikea
ach... mss pik je nog handige dingen op voor als jij voor de bijl gaat....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Maar sla deze toch maar even over.
Heb echt geen zin om op zo'n beurs te gaan staan.
2 vrienden van me gaan trouwen en die verhalen aan horen vind ik al irritant genoeg.
Maar ik geef dan ook mijn mening en niet die van anderenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar ik ken hele volksstammen die er anders over denken
Dat is hier wel gebruikelijk jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik geef dan ook mijn mening en niet die van anderenAl had ik er misschien ik vind bij moeten zetten.
Ja 1 ding heb ik al geleerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:29 schreef fennaatje het volgende:
[..]
ach... mss pik je nog handige dingen op voor als jij voor de bijl gaat....
Van die stoffen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt? Volgens mij heb ik die besteld net
Zuurpruim.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 1 ding heb ik al geleerd.
Val er niet elke keer je vrienden mee lastig, die willen alleen maar een vrijgezellenfeest en de bruiloft, en die hoeven niet elke keer uitgebreid te horen hoe je weer een hele dag op zoek bent geweest naar die ene perfecte jurk.
das waar..... idd heel irri....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 1 ding heb ik al geleerd.
Val er niet elke keer je vrienden mee lastig, die willen alleen maar een vrijgezellenfeest en de bruiloft, en die hoeven niet elke keer uitgebreid te horen hoe je weer een hele dag op zoek bent geweest naar die ene perfecte jurk.
Wacht maar tot er kinderen komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja misschien ligt het ook wel aan mij.
Maar al dat gezeik erom heen trek ik gewoon slecht.
mannen vinden dat minder....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te horen eigenlijhk, kan me wel voorstellen dat mensen er vol van zijn. Die ene keer dat ze gaan trouwen moet je niet zeiken, vind ik.
Heeft weinig met mannelijk/vrouwelijk te maken, meer met je wat inleven in een ander. Ik ben zelf ook geen bruilofstfreak, maar wle geinteresseerd inw at mijn vrienden bezig houdtquote:
Ja dat ze er vol van zijn dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te horen eigenlijhk, kan me wel voorstellen dat mensen er vol van zijn. Die ene keer dat ze gaan trouwen moet je niet zeiken, vind ik.
haha jij gesellie samen de bevallingsvideo kijken.....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot er kinderen komen
Mee eens, ze trouwen als het goed is maar 1 keer...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
Vind kinderen wel leuk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot er kinderen komen
aha nu komt de waarheid boven....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ze er vol van zijn dat snap ik ook wel.
Maar het gaat gewoon helemaal nergens anders meer over.
En ik ben natuurlijk ook gewoon gefrustreerd omdat er geen stripsters besteld mogen worden met de vrijgezellenfeesten.
Totdat ze je als speeltoestel gaan zien, dat is niet grappig meer...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind kinderen wel leuk.
Zodra ze een beetje kunnen lopen tenminste.
Ik ken dat. Dat is nu bij mijn zwager ook een issue.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk ook gewoon gefrustreerd omdat er geen stripsters besteld mogen worden met de vrijgezellenfeesten.
Inderdaad, wacht maar tot er kinderen komen, dan gaat het helemaal nergens anders meer overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welkom in 2011.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mee eens, ze trouwen als het goed is maar 1 keer...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doodverwensing, ban.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, wacht maar tot er kinderen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |