"Snel contact met een advocaat, want ook dit huwelijk zal niet slagen!"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij de relevantie uitleggen van mobiele telefonie bij een bruiloft?
Word net gevraagd of ik op een trouwbeurs wil staan.
Je kent de oorzaakquote:
Je wilt niet weten hoeveel er gesmst/gebelt wordt tijdens een trouwerij...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij de relevantie uitleggen van mobiele telefonie bij een bruiloft?
Word net gevraagd of ik op een trouwbeurs wil staan.
Dat vind jij, maar ik ken hele volksstammen die er anders over denkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, crocs zitten ontzettend vervelend en sloffen en de zool prikt in m'n voeten
Daar begin ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schoenen kopen zonder ze eerst te passen?
Oeii doomdenker!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
"Snel contact met een advocaat, want ook dit huwelijk zal niet slagen!"
Ik noem dat 'realist'quote:
Er zijn ook volksstammen die geen schoenen prettig vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar ik ken hele volksstammen die er anders over denken
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Er zijn ook volksstammen die geen schoenen prettig vinden
Ik ben heel oppervlakkigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn smaak in schoenen? Dan zit de liefde niet erg diep he!
Mensen die gaan trouwen kunnen dat vaak niet waarderen als je dat zegt.quote:
Ik haal je toch maar van de lijst.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben heel oppervlakkigVerder mag je overal op lopen (nouja, ook geen nike's oid
)
*kuch* huwelijkse voorwaarden *kuch*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen die gaan trouwen kunnen dat vaak niet waarderen als je dat zegt.
Nee bij ons gebeurt dat niet hoor.
Ja dat dachten die andere ook muts.
quote:
Tsja, 66,67% kans dat het wel goed gaat he...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen die gaan trouwen kunnen dat vaak niet waarderen als je dat zegt.
Nee bij ons gebeurt dat niet hoor.
Ja dat dachten die andere ook muts.
Dat heeft niets met wel of niet scheiden te makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*kuch* huwelijkse voorwaarden *kuch*
Zo veel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, 66,67% kans dat het wel goed gaat he...
Dat niet direct, maar het is wel handig áls je gaat scheidenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heeft niets met wel of niet scheiden te maken
Vast met een wijnvlekproef trouwjurkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Op de horecava stond een bruidmode winkel in de drankenhal, die beurzen kloppen vaak niet helemaal
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Op de horecava stond een bruidmode winkel in de drankenhal, die beurzen kloppen vaak niet helemaal
Oh echt? Volgens mij heb ik die besteld netquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Daar heb ik die grijze vandaan die ik aan had naar ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |