En ik maar denken dat jij zo openminded was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreselijke dingen, sorry.
Oh pleasequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is na een keer ook wel duidelijk.
en dan krijg je zweetvoetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan trek ik sneakers aan, zonder sokken.
quicksilver heeft ook met stof... deze plastic dingen snijden nog weleens in je voetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een lederen of stoffen band. Net als zool, vind dat schuim/rubberachtige spul niet fijn aan de voeten.
Die heb ik toch wel, zelfs in Geox schoenenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan krijg je zweetvoeten
Ja erg he, bekrompen trut ben ik! Maar ik vind jullie nog wel lief hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo openminded was.
uiteraard, het is natuurlijk wel Beachwear!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mannen in slippers overigens niksTenzij op het strand of zo. Maar zo in de stad, nee
Nee, dan is het goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard, het is natuurlijk wel Beachwear!
Ik zal verder in stilte lijdenquote:
Jawel, maar dan niet "GVD WAAROM LOOP JE DAAR" maar juist zachtjes zo van "hey jij bent leukquote:
Crocs schijnbaar ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het nu crocs waren... Maar Birkies zijn gewoon mega fijn aan de voeten
Die krijg ik met sokken ook wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tsja, dat boeit me dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jij vindt me toch niet leuk, want Birkenstocks. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar dan niet "GVD WAAROM LOOP JE DAAR" maar juist zachtjes zo van "hey jij bent leuk"
Heb jij trouwens wel eens op Shick.nl gekeken? Heb daar net schoenen besteld voor maar 10 euroquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal verder in stilte lijden
Je draagt ze toch niet 24/7? Ik vind je part-time leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij vindt me toch niet leuk, want Birkenstocks. Het had zo mooi kunnen zijn.
Nee, crocs zitten ontzettend vervelend en sloffen en de zool prikt in m'n voetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Crocs schijnbaar ook.
Weg argument
Welke vrouw hoort dat nu niet graag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je draagt ze toch niet 24/7? Ik vind je part-time leuk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij trouwens wel eens op Shick.nl gekeken? Heb daar net schoenen besteld voor maar 10 euro
Grijze hakken
''SMS je man/vrouw nu 100 keer per dag voor maar 5 euro''quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij de relevantie uitleggen van mobiele telefonie bij een bruiloft?
Word net gevraagd of ik op een trouwbeurs wil staan.
'Hou je toekomstige bruid nu gratis in de gaten met GPS.'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''SMS je man/vrouw nu 100 keer per dag voor maar 5 euro''
Schoenen kopen zonder ze eerst te passen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij trouwens wel eens op Shick.nl gekeken? Heb daar net schoenen besteld voor maar 10 euro
Grijze hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |