Die moet je dan ook niet via de TNT versturenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
@Taly: ik denk dat mijn beer van 3.20m niet door de brievenbus paste.
Ik ben dan ook heel spannend hequote:
Jij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel spannend he
jij welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel spannend he
ik morgen ook weerquote:
quote:
Als je maar niet langer word dan mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mega gave schoenen gezien. Vanavond bestellen
Alleen de hak is 9 cm... Mja, moet kunnen
Jezusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik morgen ook weerblaasontsteking voor de 400e keer ofzo
Goed uitplassen na de seks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En waar is mijn kaartje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef Tally het volgende:
Die moet je dan ook niet via de TNT versturen
Dat lukt met hakken van 20 cm waarschijnlijk nog nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je maar niet langer word dan mij
sort ofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
JezusHoe doe je dat in godsnaam? Chronisch?
Je niet bij -4 laten nemen in het steegje om de hoek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je maar niet langer word dan mij
Ja het gaat weer ouderwets snel hier, of ik werk gewoon teveelquote:
Andersom boei jij mij niet zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
En tot slot: Ik zou voor jou niet remmen als je het zebrapad oversteekt.
doe ikquote:
Ohw koop maar snel hakjes, heb een zwak voor vrouwen op hoge hakken in jurkjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt met hakken van 20 cm waarschijnlijk nog niet
Ik heb jouw adres nietquote:
Dat is liefde!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe iksowieso vind ik het smerig om met die plakbende in mn kruis in bed te blijven liggen
Want? Hoe was het bij Pompidou of toch beneden geweest?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Goeiemorgen
jeetje wat baal ik van mezelf vandaag
Lijkt me niet gezond. Straks heb je nierbekken ontsteking of zo, da's klote.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sort ofben zelfs resistent voor n berg antibotica daardoor
Owh gut, hoe origineel voor een man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw koop maar snel hakjes, heb een zwak voor vrouwen op hoge hakken in jurkjes
das goed mogelijk, heeft een ex van mij last van...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch veel sexier dan een fleechetrui en spijkerbroek en gympiesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh gut, hoe origineel voor een man.
Dat is best veel voor zo'n korte zin.quote:
Ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh gut, hoe origineel voor een man.
wat heb je jezelf aangedaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Goeiemorgen
jeetje wat baal ik van mezelf vandaag
ook al een paar keer gehad.. omdat ik dus resistent ben voor de gangbare antibio moet ik van de dok de eerste twee weken dat ik klachten heb aan de slag met cranberry supplementen, absurd veel drinken en ibuprofen... en als het dan niet over gaat uit zichzelf krijg ik weer antibio...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond. Straks heb je nierbekken ontsteking of zo, da's klote.
ja ik kon weer eens geen Nee zeggen tegen me baas...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Want? Hoe was het bij Pompidou of toch beneden geweest?
Ik geloof dat je m'n punt niet snapt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is toch veel sexier dan een fleechetrui en spijkerbroek en gympies
Drink je standaard te weinig wellicht?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook al een paar keer gehad.. omdat ik dus resistent ben voor de gangbare antibio moet ik van de dok de eerste twee weken dat ik klachten heb aan de slag met cranberry supplementen, absurd veel drinken en ibuprofen... en als het dan niet over gaat uit zichzelf krijg ik weer antibio...echt zo bagger!
quote:
Maar ik heb pillen met een gele stickerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeiksnorretje.
(ik zag het ook, maar ik moet mijn positief-quota nog halen vandaag)
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik kon weer eens geen Nee zeggen tegen me baas...
nee we zijn uiteindelijk lekker naar Subway geweest
dat dacht ik dus ookquote:
Dat alle mannen geilen op hakken en jurkjes... tot zover snapte ik hem welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat je m'n punt niet snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |