Mwa, houd ik niet zo van... Vaak zo stijfjes en het net niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
Overigens ben ik een giga sucker voor mantelpakjes
Dat zei ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Met hakjes heb je vaak (ligt ook aan de kont uiteraard) een mooie kont!
Miss is doable.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overigens dacht Kluts dat wij elkaar wel do-able zouden vinden..
Weet ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ga eens op bezoek bij PWC, Deloitte of Eifel daar lijken ze op geselecteerd te worden
Daar werkte ik ten tijde van mijn blaasontstekingen op de brommert. Weinig lekkere wijven, kan ik je vertellen.quote:
Dat klinkt als 'net'.quote:
Joh, als kluts het zegt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overigens dacht Kluts dat wij elkaar wel do-able zouden vinden..
Hoe minder slipper je voelt, hoe beter. Ik hou erg van het gevoel dat er niets aan mijn voeten zit. Vrijheid.quote:
een "als het dan toch moetje "jaquote:
quote:
Hoeft niet stijfjes te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, houd ik niet zo van... Vaak zo stijfjes en het net niet.
Ik trek (whehe boehoe) er toch geen conclusies uit. Ik zeg alleen wat zij zegt wat ze dacht dat ze vond.quote:
Dat zeg ik echt niet. Ik hield me wel in ja, want mensen gaan weer zeiken als ik zeg dat ze zo mooi is. Ik hou slechts rekening met een ander.quote:
Nee, het hoeft ook niet. Maar het is mijn ding gewoon niet zo. Er zijn andere manieren om er netjes uit te zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft niet stijfjes te zijnHad vele collega's bij de ABN en later bij een business club die er vaak in liepen
Nee, mannen zeggen dat als iemand leuk er uit ziet. Maar t is wel beter als iemand "very doable" zegt, dan willen ze ook echt.quote:
Zoek dat eens uit dan, mensenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik trek (whehe boehoe) er toch geen conclusies uit. Ik zeg alleen wat zij zegt wat ze dacht dat ze vond.
*kijkt naar buiten* wat houdt je tegen, t is super lekker weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Het mag trouwens wel weer flipflop tijd worden
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb het nog nooit 'echt' gezegd en toch heb ik niets te klagen. Klopt je strategie wel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
Maar t is wel beter als iemand "very doable" zegt, dan willen ze ook echt.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Waterdichte theorie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, mannen zeggen dat als iemand leuk er uit ziet. Maar t is wel beter als iemand "very doable" zegt, dan willen ze ook echt.
Nog niet buiten geweest zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten* wat houdt je tegen, t is super lekker weer.
bemoei jij je er niet meequote:
Ik = man, dus correctquote:
hence de frustratie uiting hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Ja nee, krea zit alweer onder de plak toch
Mn bed nog niet eens uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog niet buiten geweest zeker?
Ze logen, allemaal!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
Wel fijn dat er eens meer mensen in de flipflopcategorie zitten. Het was een tijdje zo dat de vrouwen hier alleen maar postten wat voor geile hakken en setjes ze wel niet droegen naar de Dirk van de Broek.
Het is nog best wel koud buiten, ondanks de zonquote:
Oh ik ben dol op mijn hakken, maar ik draag ze echt niet altijd. Heerlijk, flipflops in de zomerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
Wel fijn dat er eens meer mensen in de flipflopcategorie zitten. Het was een tijdje zo dat de vrouwen hier alleen maar postten wat voor geile hakken en setjes ze wel niet droegen naar de Dirk van de Broek.
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog best wel koud buiten, ondanks de zon
Allemaal mietjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dacht ik al, tis vrij frisjes buiten nml..
ik heb mooie hoge hakken.. maar ik durf ze bijna niet aan... dan ben ik helemaal zo langquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze logen, allemaal!
Ik heb overigens heel mooie hakken staan hier. Maar ik kan er serieus niet op lopen.
De ene keer heb ik zin in mijn Puma's, een andere keer in hakken en 's zomers vooral lekker op flipflops of (sla me niet aub!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ben dol op mijn hakken, maar ik draag ze echt niet altijd. Heerlijk, flipflops in de zomerEn ik woon zowat in mijn 'lompe' laarzen
\Dat zeg ik niet. Maar het leek vaak wel een wedstrijd in de geilste presentatie. Lijkt me nogal overbodig in singlesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze logen, allemaal!
Ik heb overigens heel mooie hakken staan hier. Maar ik kan er serieus niet op lopen.
Joh.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, mannen zeggen dat als iemand leuk er uit ziet. Maar t is wel beter als iemand "very doable" zegt, dan willen ze ook echt.
Wie is er een mietje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Allemaal mietjes![]()
Ik loop al weken hele dagen buiten, niks kouds aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |