Dat valt reuze mee vind ik, het zonnetje laat zich zelfs zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dacht ik al, tis vrij frisjes buiten nml..
Jij begon met scharrelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Ja nee, krea zit alweer onder de plak toch
Jullie lullen maar een end weg hoor, ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar, ik haal kluts erbij, samen lullen we je wel stil
Die zogenaamde 'paardrijtrend' die snap ik echt niet... Inclusief de bijbehorende laarzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ben dol op mijn hakken, maar ik draag ze echt niet altijd. Heerlijk, flipflops in de zomerEn ik woon zowat in mijn 'lompe' laarzen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Mogen mannen ook op flipflops lopen trouwens?
Wat doe jij anders aan onder je zwembroek?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ook twee paar birkenstocks, heerlijk in de zomer, vind ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De ene keer heb ik zin in mijn Puma's, een andere keer in hakken en 's zomers vooral lekker op flipflops of (sla me niet aub!!!) Birkenstocks....
doe eens voorbeelden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]als het mooie zijn wel
Why not? Heb ze ook...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Ik heb ook Birkenstocks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De ene keer heb ik zin in mijn Puma's, een andere keer in hakken en 's zomers vooral lekker op flipflops of (sla me niet aub!!!) Birkenstocks....
ik doelde meer op dagelijks gebruikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wat doe jij anders aan onder je zwembroek?
Ze staan voor geen meter, maar ze zitten oh zo fijn!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook twee paar birkenstocks, heerlijk in de zomer, vind ik
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
Birkenstocksecht, verbranden die lelijke dingen
Ik draag ze op mijn werk. Serieus fijn bij rugklachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
Birkenstocksecht, verbranden die lelijke dingen
Mooie voeten dan vooral ook. Maar die hebben mannen zeldenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]als het mooie zijn wel
Sorry, maar mannen in een dergelijke combi vind ik echt meestal repulsive. En dan op het strand van bloemendaal een corona drinken of zo, dat soort typesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde meer op dagelijks gebruikin de zomer haat ik dichte schoenen. Onder mn flanellen/linnen broek en lichte blouse wil ik ook lekker open schoeisel.
Ja op je werk oke, maar gewoon 'in het wild'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik draag ze op mijn werk. Serieus fijn bij rugklachten.
Was het zo slecht?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
He, da's niet iets om grapjes over te maken.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe eens voorbeelden?
Eens ff kijken waar ik deze zomer op ga lopen
sportsokken en bergschoenenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat draag je dan onder je korte broek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |