Eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, maar mannen in een dergelijke combi vind ik echt meestal repulsive. En dan op het strand van bloemendaal een corona drinken of zo, dat soort types
Ik draag geen korte broeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat draag je dan onder je korte broek?
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze staan voor geen meter, maar ze zitten oh zo fijn!!!
Leerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets vind ik wel mooi
Met gitaar in de hand 'very doable' roepen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, maar mannen in een dergelijke combi vind ik echt meestal repulsive. En dan op het strand van bloemendaal een corona drinken of zo, dat soort types
quote:
Ze lopen echt zooo lekker, écht hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja op je werk oke, maar gewoon 'in het wild'
wanneer je ergens op een resort bent oid en van zwembad naar bar heen en weer loopt.. trek je dan niks aan of iets anders?quote:
Ja maar lieve schat, dat is geen excuusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze lopen echt zooo lekker, écht hoor.
Ik kom ermee weg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, dat is geen excuus
Ik vind het heerlijk zitten, overigens zonder te gebruinde kop/lichaam, want ik wordt niet bruin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen op je werkquote:
Op het strand corona drinken heb ik geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen onder werktijdquote:
Met van dat viezige makelaarshaar op zoek naar hertjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met gitaar in de hand 'very doable' roepen.
Weet je het zeker dat het bloemendaal is, want daar komen toch alleen hippe mensen die fashion statements maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het strand corona drinken heb ik geen moeite mee hoor
Welk model heb je? De Gizeh of de Madrid? Of weer een heel ander type?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Overal waar ik ben, kom ik 'net van mijn werk'.
nee klinkt niet verkeerd, maar ik ga meestal toch voor een "gewoon" biertjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het strand corona drinken heb ik geen moeite mee hoor
Wijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk jaof lekker in Italië aan t strand zitten met een lekker fris wijntje
Werkelijk geen idee. De normale, die iedereen heeft. Is dat de Gizeh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk model heb je? De Gizeh of de Madrid? Of weer een heel ander type?
Schoenen op je werk latenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Overal waar ik ben, kom ik 'net van mijn werk'.
Jawel, want op t strand met een corona pas ik gewoonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je linnen broek en lichte blouse.
De normale... really babequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. De normale, die iedereen heeft. Is dat de Gizeh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |