FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
neequote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.dutchproxy.nl/(...)%3D%3D&b=0&f=norefer
dit werkt niet in het buitenland?
Nee, getest vanuit Frankrijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.dutchproxy.nl/(...)%3D%3D&b=0&f=norefer
zat ik ook net aan te denken een kippenhok, ik volg het niet eens meerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef Maanvis het volgende:
mehr!
tis nog steeds een kippenhok, geen zak te verstaan zo!
nee, je weet het niet, anders zou je het wel kunnen zienquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, getest vanuit Frankrijk.
Ik ben hier al de hele dag mee bezig, dus ik weet het wel.
Ustream van Peeet, maar wel ruk en maar 1 stream.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
In Spanje op geen enkele manier de stream te volgen Hondjes heeft van alles geprobeerd helaas pindakaas.
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Gerard vind ik vanaf nu een baas, die mag er (nog lang) niet uit!
de 3 grootste bazen zijn genomineerd gastquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Gerard vind ik vanaf nu een baas, die mag er (nog lang) niet uit!
Echt hé, waarom zat Guido er niet bij? Of valt iedereen voor z'n zielige gedrag?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
de 3 grootste bazen zijn genomineerd gast
Ik zou me niet dood gaan zuipen, maar ik zou wel een fles wijn drinkenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef gniffie het volgende:
ik zou me sowieso dood gaan zuipen en gaan partyen. kan je echt punten mee scoren
guido maik jurien en alexander, zijn allemaal saaie droogkloten. maar die hoeren stemmen tactisch, wat nadelig is voor onsquote:Op maandag 14 februari 2011 23:27 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Echt hé, waarom zat Guido er niet bij? Of valt iedereen voor z'n zielige gedrag?
ja. Ik ook trouwensquote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura heeft de tsunami overleefd??
Nee, dat is die bolle toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee dat is dat donkere wat gezette meisje, was wat haar naam ook alweer?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
cynthia??quote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee dat is dat donkere wat gezette meisje, was wat haar naam ook alweer?
Eerder dr orenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Heeft het iets met je billen te maken![]()
kloptquote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Flow3r het volgende:
Sharon had de tsunami overleefd right?
Sharonquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee dat is dat donkere wat gezette meisje, was wat haar naam ook alweer?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Secretstory het volgende:
wat is het geheim van Laura, is dat al bekend?
Guido is een user... die staat er dan nog wel een stukje bovenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Danny het volgende:
Gerard dropt de FOK! bom
Gerard is nu held
Misschien is Gerard ook wel een userquote:Op maandag 14 februari 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guido is een user... die staat er dan nog wel een stukje boven
Ja DGK-Sylvia heeft hetzelfde probleem...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
In Spanje op geen enkele manier de stream te volgen Hondjes heeft van alles geprobeerd helaas pindakaas.
Ze kan wel vast meechatten en dat ustream-geval gebruiken hoor. Ze is meer dan welkom hier.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja DGK-Sylvia heeft hetzelfde probleem...
Ja en hij noemde Fok!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
Die ene mafkees is geheimen aan het vissen bij Laura
'n User die z'n huiswerk niet heeft gedaan stelt niks voor!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guido is een user... die staat er dan nog wel een stukje boven
Laura met een slokje drank op en Gerard denkt wat los te krijgen.Maar FOK! is genoemdquote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
Die ene mafkees is geheimen aan het vissen bij Laura
denk dat iemand al druk bezig is om het voor FOKKERS in het buitenland voor elkaar te krijgen dat ze streams kunnen ontvangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja DGK-Sylvia heeft hetzelfde probleem...
Ohh andere stream... welke operaties!quote:
quote:
Billen, borsten en lippen, volgens Cynthia.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Buiten ? ff van stream wisseld.
Die had gewoon even een knuffel nodig na het spervuur van Gerard.quote:
quote:
Namens DGK-Sylvia per sms uit Barcelona:quote:Op maandag 14 februari 2011 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze kan wel vast meechatten en dat ustream-geval gebruiken hoor. Ze is meer dan welkom hier.
quote:JAAA!! Met n hoop haperingen, mr JA! :-) Thanx! Xx
IDD. Perfect moment om stel te worden en ZEKER door de factor alcohol ook. Maakt het geloofwaardiger bij de rest ook. Anders is het hun eigen schuld dat de geheime missie faalt.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Als Guido slim is gaat ie Laura nu beschermen zodat die relatie wat leven ingeblazen kan worden
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een kwartje voor haar gedachten!
WHY?quote:
Why? Omdat ze gewoon leuk isquote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
WHY?
Je bedoelt waarschijnlijk dat je het erop zou kunnen, maar da's wat anders hoor.
bitch omdat gerard haatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Why? Omdat ze gewoon leuk is
geswaffeld!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef farscapevr8 het volgende:
wat heef tdie blonde voor vlekken in d r gezicht? schimmelinfectie?
jurienquote:Op maandag 14 februari 2011 23:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wie is er nou nog genomineerd, Gerard, Blauwoog en?
Gewoon afgeefvlekken van teveel zonnebank of zonnebrandcreme, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef farscapevr8 het volgende:
aidsquote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef farscapevr8 het volgende:
Kusjes voor Syl in Barcelona Moixxxxxquote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Namens DGK-Sylvia per sms uit Barcelona:
[..]
lijkt serieus op schimmelinfectie op de huid, hebben aantal bewoners bij mij ookquote:Op maandag 14 februari 2011 23:45 schreef ABundy het volgende:
[..]
Gewoon afgeefvlekken van teveel zonnebank of zonnebrandcreme, niets meer, niets minder.
Of zoals velen suggereerden, AIDS!
jurien? iemand anders zei karim?quote:
hehe, eindelijk. Karim is qua doen en laten SPREKEND Hans Teeuwen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:46 schreef epicbeardman het volgende:
Soms denk ik echt dat Hans Teeuwen ook mee doet.
beetje onaardig vind ik dit eigenlijk.quote:
hahahah en ik maar denken dat ik het me verbeelde xDquote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Servio kijkt wel geil naar Guido
Nou ja poging tot
Dat weet ikquote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
beetje onaardig vind ik dit eigenlijk.
't is trouwens een pigmentprobleem. heeft ze vannacht uitgelegd.
Ik vind haar lief EN ik zou het erop kunnen!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
WHY?
Je bedoelt waarschijnlijk dat je het erop zou kunnen, maar da's wat anders hoor.
Maar dat moet Laura toch doen??quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Servio kijkt wel geil naar Guido
Nou ja poging tot
Die deed het ookquote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar dat moet Laura toch doen??
Wat ben jij mild geworden?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
beetje onaardig vind ik dit eigenlijk.
't is trouwens een pigmentprobleem. heeft ze vannacht uitgelegd.
Onze smaak komt aardig overeenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De Joanna die ik tot nu toe het leukste vind
(samen met Laura uiteraard)
Joahquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze smaak komt aardig overeen
Goei smaak!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze smaak komt aardig overeen
Sorry niet meegekregenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar Guido pikte alleen die van Servio op??
Ze blijven maar in de woonkamer he!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Upc niet even naar de slaapkamer gaan?
Zal dat vanavond al gebeuren danquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze blijven maar in de woonkamer he!
Zit nu wel te wachten op een move van Guido richting Laura...
durft ie nietquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als iemand een move naar Laura doet is het Alex, heel de dag al bezig, klootzakquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat wolfje mag me komen verscheurenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Pablolaatje het volgende:
Laura is een wolf(je) in schaapskleren!
ja, die volgorde is leukquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik keek eerst naar de foto, toen naar je username, toen moest ik lachen.
Wie weet...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal dat vanavond al gebeuren dan
Dat denk ik wel maar ik denk dat zij wel vollen bak ervoor gaat!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Laura en Guido niks beginnen? geld kwijt?
Naja logisch tochquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Als iemand een move naar Laura doet is het Alex, heel de dag al bezig, klootzak.
Een deel. De helft ofzo? Of 1000 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Laura en Guido niks beginnen? geld kwijt?
Ze is misschien wel wat minder sterk dan ze wil doen overkomen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Pablolaatje het volgende:
Laura is een wolf(je) in schaapskleren!
Hij moet er af blijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naja logisch toch
Hij wilt Laura.... wie wilt haar niet
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
Tot morgen mensen.
Dank vast voor de nachtploeg streamverslagen
Met 15 man?quote:
Ze kijkt over zijn schouder naar mijquote:Op maandag 14 februari 2011 23:57 schreef catwaezle het volgende:
Probeert ze nou geil te kijken?
[ afbeelding ]
Maar een stel blondjes misschien welquote:Op maandag 14 februari 2011 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 15 man?
Daar word je met 3 man nog niet fatsoenlijk dronken van.
nee, maar moet je bedenken wat Sofia met 5 flessen kanquote:Op maandag 14 februari 2011 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 15 man?
En dan houdt ze nog ruimte voor een krat Heineken overquote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar moet je bedenken wat Sofia met 5 flessen kan
Hij brengt de boel wel op gang!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Gerard wel leuk bezig eigenlijk
Drie verdwijnen er in 1 keer.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef Danny het volgende:
[..]
neuhj... Aafke isquote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
WHY?
Ahh....ik ben net op tijd zie ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar hopen de makers natuurlijk ook op...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef Robbiedd het volgende:
Wordt wel wat lastiger nu, die relatie ..
Maar ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar hopen de makers natuurlijk ook op...
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat *denk* je maar.. Je hebt ondertussen niet in de gaten dat ik achter je zit..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze kijkt over zijn schouder naar mij
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat *denk* je maar.. Je hebt ondertussen niet in de gaten dat ik achter je zit..
Gewoon 1 fles wijn per manquote:Op maandag 14 februari 2011 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 15 man?
Wijn-igquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon 1 fles wijn per man
Niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke
Dat had ik niet verwacht van je
Hey PB heb je al een favoriet of gewoon alles met een flots?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat *denk* je maar.. Je hebt ondertussen niet in de gaten dat ik achter je zit..
Sharon is er wat té bedreven in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef Slakkenspoor het volgende:
Kunnen Maik en Sharon praten trouwens?
Goeie capquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Servio ziet zijn knots al in Guido zitten
slaap lekker, ook voor de rest die slapen gaat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef diditje64 het volgende:
Welterusten iedereen, zal morgen men wekker zetten zodat ik er weer vroeg bij ben
echtquote:
Ik zal het onthouden maar moet toch mijn huis schoon makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef Robbiedd het volgende:
Diditje, weet niet hoelaat je je wekker zet .. Maar ze slapen echt lang hoor.
Joah... ik vind dr een beetje zieligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik blijf bij Joanna en Laura
Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef Robbiedd het volgende:
Diditje, weet niet hoelaat je je wekker zet .. Maar ze slapen echt lang hoor.
heb je dan mooi even tijd voor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden maar moet toch mijn huis schoon makentrusten
Geen idee, maar ik ging om vanochtend rond 9u weg, en toen zag ik enkel beddenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:p
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Die ene mafkees deed nog ff een spelletje lingo en deed z'n zakie nog ff op de goede plek.
Rond 10 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:p
Het verzorgende type..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ik verbaas me echt dat Guido een vriendin heeft
Ja Servio is het vrouwtje in deze.
dat ís ook chocolademousse. ik heb de making of 2 girls 1 cup gezien!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb 2 girls 1 cup nooit gezien maar ik heb er altijd zo'n mentale picture bij.
Hij is gewoon een metro-manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ik verbaas me echt dat Guido een vriendin heeft
Ja en op deze nieuwe dag ga ik slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Ohw he... het is alweer een nieuwe dag!
Laura niet, geloof ik.. delen ze nu samen een toetje??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef Robbiedd het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan Alex.
Kan je dat onderbouwen. Ik zit naar een kippehok te kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef Robbiedd het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan Alex.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en op deze nieuwe dag ga ik slapen
Weltrusten allemaal
Iemand nog streamverslagen schrijven?
maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat ik gewoon op mijn mobiel kan kijken
Welterusten
Ik heb volgende week vakantiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maak me maar jaloers
Maar ik ben donderdag vrij
Omdat Lauraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen. Ik zit naar een kippehok te kijken
Ze probeert de hele tijd onderkoeld te doen, maar moest net heel even écht lachen om een opmerking van Alex, was heel even out of control. Meteen draaide ze haar hoofd weg zodat hij dat niet zou zien. Ze wil het verbergen maar die voelt dus wat voor 'm.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laura niet, geloof ik.. delen ze nu samen een toetje??
Leek het vandaag ook al op inderdaad .. En Guido is te pussy om er iets tegen te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze probeert de hele tijd onderkoeld te doen, maar moest net heel even écht lachen om een opmerking van Alex, was heel even out of control. Meteen draaide ze haar hoofd weg zodat hij dat niet zou zien.
Die voelt dus wat voor 'm.
die krijgt het dus nog heel moeilijk, als ze met guido moet faken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze probeert de hele tijd onderkoeld te doen, maar moest net heel even écht lachen om een opmerking van Alex, was heel even out of control. Meteen draaide ze haar hoofd weg zodat hij dat niet zou zien.
Die voelt dus wat voor 'm.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef Blueman het volgende:
En Gerard gaat weer naar de volgende!
Hmm, na de opdracht zeker weten, ik denk dat ze net genoeg fanatiek is om de opdracht te willen halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef Robbiedd het volgende:
Ik denk dat Alex binnen een week bij Laura in bed slaapt of andersom.
Ze ziet binnen 3 dagen in dat dat kansloos is met Guido.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, na de opdracht zeker weten, ik denk dat ze net genoeg fanatiek is om de opdracht te willen halen.
wie wat? heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef Robbiedd het volgende:
HIj herkent haar gewoon van SBS na 1'en.
Net als ik overigens.
ja, da's echt veel te veel een broekie voor haar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die krijgt het dus nog heel moeilijk, als ze met guido moet faken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |