IDD. Perfect moment om stel te worden en ZEKER door de factor alcohol ook. Maakt het geloofwaardiger bij de rest ook. Anders is het hun eigen schuld dat de geheime missie faalt.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Als Guido slim is gaat ie Laura nu beschermen zodat die relatie wat leven ingeblazen kan worden
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een kwartje voor haar gedachten!
WHY?quote:
Why? Omdat ze gewoon leuk isquote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
WHY?
Je bedoelt waarschijnlijk dat je het erop zou kunnen, maar da's wat anders hoor.
bitch omdat gerard haatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Why? Omdat ze gewoon leuk is
geswaffeld!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef farscapevr8 het volgende:
wat heef tdie blonde voor vlekken in d r gezicht? schimmelinfectie?
jurienquote:Op maandag 14 februari 2011 23:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wie is er nou nog genomineerd, Gerard, Blauwoog en?
Gewoon afgeefvlekken van teveel zonnebank of zonnebrandcreme, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef farscapevr8 het volgende:
aidsquote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef farscapevr8 het volgende:
Kusjes voor Syl in Barcelona Moixxxxxquote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Namens DGK-Sylvia per sms uit Barcelona:
[..]
lijkt serieus op schimmelinfectie op de huid, hebben aantal bewoners bij mij ookquote:Op maandag 14 februari 2011 23:45 schreef ABundy het volgende:
[..]
Gewoon afgeefvlekken van teveel zonnebank of zonnebrandcreme, niets meer, niets minder.
Of zoals velen suggereerden, AIDS!
jurien? iemand anders zei karim?quote:
hehe, eindelijk. Karim is qua doen en laten SPREKEND Hans Teeuwen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:46 schreef epicbeardman het volgende:
Soms denk ik echt dat Hans Teeuwen ook mee doet.
beetje onaardig vind ik dit eigenlijk.quote:
hahahah en ik maar denken dat ik het me verbeelde xDquote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Servio kijkt wel geil naar Guido
Nou ja poging tot
Dat weet ikquote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
beetje onaardig vind ik dit eigenlijk.
't is trouwens een pigmentprobleem. heeft ze vannacht uitgelegd.
Ik vind haar lief EN ik zou het erop kunnen!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
WHY?
Je bedoelt waarschijnlijk dat je het erop zou kunnen, maar da's wat anders hoor.
Maar dat moet Laura toch doen??quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Servio kijkt wel geil naar Guido
Nou ja poging tot
Die deed het ookquote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar dat moet Laura toch doen??
Wat ben jij mild geworden?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
beetje onaardig vind ik dit eigenlijk.
't is trouwens een pigmentprobleem. heeft ze vannacht uitgelegd.
Onze smaak komt aardig overeenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De Joanna die ik tot nu toe het leukste vind
(samen met Laura uiteraard)
Joahquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze smaak komt aardig overeen
Goei smaak!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze smaak komt aardig overeen
Sorry niet meegekregenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar Guido pikte alleen die van Servio op??
Ze blijven maar in de woonkamer he!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Upc niet even naar de slaapkamer gaan?
Zal dat vanavond al gebeuren danquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze blijven maar in de woonkamer he!
Zit nu wel te wachten op een move van Guido richting Laura...
durft ie nietquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als iemand een move naar Laura doet is het Alex, heel de dag al bezig, klootzakquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat wolfje mag me komen verscheurenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Pablolaatje het volgende:
Laura is een wolf(je) in schaapskleren!
ja, die volgorde is leukquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik keek eerst naar de foto, toen naar je username, toen moest ik lachen.
Wie weet...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal dat vanavond al gebeuren dan
Dat denk ik wel maar ik denk dat zij wel vollen bak ervoor gaat!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Laura en Guido niks beginnen? geld kwijt?
Naja logisch tochquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Als iemand een move naar Laura doet is het Alex, heel de dag al bezig, klootzak.
Een deel. De helft ofzo? Of 1000 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Laura en Guido niks beginnen? geld kwijt?
Ze is misschien wel wat minder sterk dan ze wil doen overkomen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Pablolaatje het volgende:
Laura is een wolf(je) in schaapskleren!
Hij moet er af blijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naja logisch toch
Hij wilt Laura.... wie wilt haar niet
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
Tot morgen mensen.
Dank vast voor de nachtploeg streamverslagen
Met 15 man?quote:
Ze kijkt over zijn schouder naar mijquote:Op maandag 14 februari 2011 23:57 schreef catwaezle het volgende:
Probeert ze nou geil te kijken?
[ afbeelding ]
Maar een stel blondjes misschien welquote:Op maandag 14 februari 2011 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 15 man?
Daar word je met 3 man nog niet fatsoenlijk dronken van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |