FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
neequote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.dutchproxy.nl/(...)%3D%3D&b=0&f=norefer
dit werkt niet in het buitenland?
Nee, getest vanuit Frankrijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.dutchproxy.nl/(...)%3D%3D&b=0&f=norefer
zat ik ook net aan te denken een kippenhok, ik volg het niet eens meerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef Maanvis het volgende:
mehr!
tis nog steeds een kippenhok, geen zak te verstaan zo!
nee, je weet het niet, anders zou je het wel kunnen zienquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, getest vanuit Frankrijk.
Ik ben hier al de hele dag mee bezig, dus ik weet het wel.
Ustream van Peeet, maar wel ruk en maar 1 stream.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
In Spanje op geen enkele manier de stream te volgen Hondjes heeft van alles geprobeerd helaas pindakaas.
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Gerard vind ik vanaf nu een baas, die mag er (nog lang) niet uit!
de 3 grootste bazen zijn genomineerd gastquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Gerard vind ik vanaf nu een baas, die mag er (nog lang) niet uit!
Echt hé, waarom zat Guido er niet bij? Of valt iedereen voor z'n zielige gedrag?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
de 3 grootste bazen zijn genomineerd gast
Ik zou me niet dood gaan zuipen, maar ik zou wel een fles wijn drinkenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef gniffie het volgende:
ik zou me sowieso dood gaan zuipen en gaan partyen. kan je echt punten mee scoren
guido maik jurien en alexander, zijn allemaal saaie droogkloten. maar die hoeren stemmen tactisch, wat nadelig is voor onsquote:Op maandag 14 februari 2011 23:27 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Echt hé, waarom zat Guido er niet bij? Of valt iedereen voor z'n zielige gedrag?
ja. Ik ook trouwensquote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura heeft de tsunami overleefd??
Nee, dat is die bolle toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee dat is dat donkere wat gezette meisje, was wat haar naam ook alweer?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
cynthia??quote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee dat is dat donkere wat gezette meisje, was wat haar naam ook alweer?
Eerder dr orenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Heeft het iets met je billen te maken![]()
kloptquote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Flow3r het volgende:
Sharon had de tsunami overleefd right?
Sharonquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee dat is dat donkere wat gezette meisje, was wat haar naam ook alweer?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Secretstory het volgende:
wat is het geheim van Laura, is dat al bekend?
Guido is een user... die staat er dan nog wel een stukje bovenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Danny het volgende:
Gerard dropt de FOK! bom
Gerard is nu held
Misschien is Gerard ook wel een userquote:Op maandag 14 februari 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guido is een user... die staat er dan nog wel een stukje boven
Ja DGK-Sylvia heeft hetzelfde probleem...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Toverheks het volgende:
In Spanje op geen enkele manier de stream te volgen Hondjes heeft van alles geprobeerd helaas pindakaas.
Ze kan wel vast meechatten en dat ustream-geval gebruiken hoor. Ze is meer dan welkom hier.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja DGK-Sylvia heeft hetzelfde probleem...
Ja en hij noemde Fok!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
Die ene mafkees is geheimen aan het vissen bij Laura
'n User die z'n huiswerk niet heeft gedaan stelt niks voor!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guido is een user... die staat er dan nog wel een stukje boven
Laura met een slokje drank op en Gerard denkt wat los te krijgen.Maar FOK! is genoemdquote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
Die ene mafkees is geheimen aan het vissen bij Laura
denk dat iemand al druk bezig is om het voor FOKKERS in het buitenland voor elkaar te krijgen dat ze streams kunnen ontvangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja DGK-Sylvia heeft hetzelfde probleem...
Ohh andere stream... welke operaties!quote:
quote:
Billen, borsten en lippen, volgens Cynthia.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Buiten ? ff van stream wisseld.
Die had gewoon even een knuffel nodig na het spervuur van Gerard.quote:
quote:
Namens DGK-Sylvia per sms uit Barcelona:quote:Op maandag 14 februari 2011 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze kan wel vast meechatten en dat ustream-geval gebruiken hoor. Ze is meer dan welkom hier.
quote:JAAA!! Met n hoop haperingen, mr JA! :-) Thanx! Xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |