Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef Robbiedd het volgende:
Diditje, weet niet hoelaat je je wekker zet .. Maar ze slapen echt lang hoor.
heb je dan mooi even tijd voor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden maar moet toch mijn huis schoon makentrusten
Geen idee, maar ik ging om vanochtend rond 9u weg, en toen zag ik enkel beddenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:p
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Die ene mafkees deed nog ff een spelletje lingo en deed z'n zakie nog ff op de goede plek.
Rond 10 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoelaat worden onze nieuwe vrienden wakker dan?:p
Het verzorgende type..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ik verbaas me echt dat Guido een vriendin heeft
Ja Servio is het vrouwtje in deze.
dat ís ook chocolademousse. ik heb de making of 2 girls 1 cup gezien!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb 2 girls 1 cup nooit gezien maar ik heb er altijd zo'n mentale picture bij.
Hij is gewoon een metro-manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ik verbaas me echt dat Guido een vriendin heeft
Ja en op deze nieuwe dag ga ik slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Ohw he... het is alweer een nieuwe dag!
Laura niet, geloof ik.. delen ze nu samen een toetje??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef Robbiedd het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan Alex.
Kan je dat onderbouwen. Ik zit naar een kippehok te kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef Robbiedd het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan Alex.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en op deze nieuwe dag ga ik slapen
Weltrusten allemaal
Iemand nog streamverslagen schrijven?
maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat ik gewoon op mijn mobiel kan kijken
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |