Zou wel voor kijkcijfers zorgenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou al dood gaan van dat getut van die wijven
Weet je hoe een gitaar in de ruimte klinkt?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als-ie zijn gitaartje meeneemt vind ik alles prima...
Echt ik snap dat niet hoorquote:
hoe heb je dat gifje gemaakt ?quote:
Tijd voor een dirigentquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik word niet goed van dat geklets doorelkaar.
Ik ook niet, ik ben binnen 5 minuten klaar altijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik snap dat niet hoor
2 uur tutten met make up en stijltangen
Ik had daar zo niet tussen gepast
Ja hier ookquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben binnen 5 minuten klaar altijd.
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet je hoe een gitaar in de ruimte klinkt?
Ik heb alleen nog maar Joana gezien en die Karim.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik snap dat niet hoor
2 uur tutten met make up en stijltangen
Ik had daar zo niet tussen gepast
Ik ook niet, maar ik dacht, misschien weet jij het wel.quote:
In de ruimte hoor je toch helemaal niets dacht ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dacht, misschien weet jij het wel.
Maar ik dacht. Misschien galmt dat wel heel erg.
Eerder als. Ik heb heel veel geld en een lelijke tattoo, en als het mogelijk is dan ga ik misschien wel een keer naar de maan, zomaar...voor de grap.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel interessant of mensen nu nog iets met de info gaan doen die er los komt... dat verhaal over die ruimte zou best wel eens geinterpreteerd kunnen worden als: Ik ben astronaut
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hoe heb je dat gifje gemaakt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |