Dat is wel heel d(r)olletjes.. maar was ook heel gelukkig geworden als ik het niet geweten had!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu op de wc met mijn laptop op schoot te schijten, met FOK! en stream aan.
Verslaving en jullie zijn getuige
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef amaranta het volgende:
Daar hebben we de miljonair....die doet voorkomen alsof hij het nét gaat redden met het geld.
Doodgaan is wel heel dramatisch he?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Echt ik zou dood gaan in het huis
Ik ben gewend om echt wel voor half 7 te eten
Ik had nu echt gierend gek geworden ruim 2 uur met een leeg bord voor mijn neus...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Echt ik zou dood gaan in het huis
Ik ben gewend om echt wel voor half 7 te eten
ja, dat ging ook door mij heen.. en je slaapt onder een sterrenhemel..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef Slakkenspoor het volgende:
Karim wil de ruimte in, toen hij zwerver was had ie ook ruimte genoeg, dat mist ie nu!
Je kunt ook te veel informatie gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu op de wc met mijn laptop op schoot te schijten, met FOK! en stream aan.
Als-ie zijn gitaartje meeneemt vind ik alles prima...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef amaranta het volgende:
Daar hebben we de miljonair....die doet voorkomen alsof hij het nét gaat redden met het geld.
Ik had de kastjes ingedoken, al had ik een ei moeten eten.... gegeten had ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik had nu echt gierend gek geworden ruim 2 uur met een leeg bord voor mijn neus...
Het moet wel heeeeeeeeeel bijzonder zijn wat ze nu gaan serveren.
TMI!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Zou wel voor kijkcijfers zorgenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou al dood gaan van dat getut van die wijven
Weet je hoe een gitaar in de ruimte klinkt?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als-ie zijn gitaartje meeneemt vind ik alles prima...
Echt ik snap dat niet hoorquote:
hoe heb je dat gifje gemaakt ?quote:
Tijd voor een dirigentquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik word niet goed van dat geklets doorelkaar.
Ik ook niet, ik ben binnen 5 minuten klaar altijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik snap dat niet hoor
2 uur tutten met make up en stijltangen
Ik had daar zo niet tussen gepast
Ja hier ookquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben binnen 5 minuten klaar altijd.
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet je hoe een gitaar in de ruimte klinkt?
Ik heb alleen nog maar Joana gezien en die Karim.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik snap dat niet hoor
2 uur tutten met make up en stijltangen
Ik had daar zo niet tussen gepast
Ik ook niet, maar ik dacht, misschien weet jij het wel.quote:
In de ruimte hoor je toch helemaal niets dacht ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dacht, misschien weet jij het wel.
Maar ik dacht. Misschien galmt dat wel heel erg.
Eerder als. Ik heb heel veel geld en een lelijke tattoo, en als het mogelijk is dan ga ik misschien wel een keer naar de maan, zomaar...voor de grap.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel interessant of mensen nu nog iets met de info gaan doen die er los komt... dat verhaal over die ruimte zou best wel eens geinterpreteerd kunnen worden als: Ik ben astronaut
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hoe heb je dat gifje gemaakt ?
Ik heb nog nooit het geluid van een raket gehoordquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dacht, misschien weet jij het wel.
Maar ik dacht. Misschien galmt dat wel heel erg.
Heb vanmiddag een fles rose Champagne gezien in de slaapkamer. met een strikje of zo ..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft er iemand sinds de stream is begonnen een druppel alcohol gezien?
Niet met een helm op nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
In de ruimte hoor je toch helemaal niets dacht ik?
Heeft ze niet meegenomen nee, dat mocht niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
die joanna daar zeiden ze in het intro filmpje toch van dat ze voorspellende dromen had, en elke ochtend haar zandtuintje harkt zodat ze in het geharkte zand kan ziet hoe de dag verloopt? Heeft ze dat bakje niet mee?
bedanktquote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Oh, dan kun je die gitaar ook niet horen als hij begint te spelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het geluid van een raket gehoord
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft er iemand sinds de stream is begonnen een druppel alcohol gezien?
ooooh, daar kan ik liters van op!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb vanmiddag een fles rose Champagne gezien in de slaapkamer. met een strikje of zo ..
Ken me niet schelen... je slaapt maar op je werkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen feestje.... mijn wekker gaat om 7 uur
Mijne om half 7quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen feestje.... mijn wekker gaat om 7 uur
Er zal er toch wel eentje bij zitten die niet zo slim is? Of die na 1 drankje helemaal lam is?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik geloof niet dat er iemand is die zich een stuk in de kraag gaat zuipen. ze zijn veel te bang/paranoia om hun geheim in zatte toestand te verraden
Die van mij 5.35 uur.quote:
Ik heb geen flauw idee. Maar ik ga het voor je uitzoeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de ruimte geen geluid kon horen (afgezien van de helm dan)
Eentje welquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Er zal er toch wel eentje bij zitten die niet zo slim is?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken me niet schelen... je slaapt maar op je werk
Ik hoop het wel!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Er zal er toch wel eentje bij zitten die niet zo slim is? Of die na 1 drankje helemaal lam is?
Het is bijna koudquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Injetta het volgende:
Mmmmm ziet er goed uit allemaal.......
Ohwquote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt, zijn profiel is vanmiddag gepost
In Spanje en Portugal is dat vrij normaal.... 21:00 uur etenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is bijna koudziet er goed uit maar om zo laat nog te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |