Zal Karim wel zijn deed hij gisteravond ook al.quote:
k misschien ook welquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ook opstaan, zonder geluid.
Eet smakelijk... Die arme mensjes in dat huis zitten nog steeds met die lege borden voor zich.quote:
Ik ben dus niet de enige die daar Rick Brandsteder in zietquote:
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Razor21 het volgende:
Iemand een idee hoe je makkelijk gifjes maakt van de streams?
Kijk je ook UPC?? Ik werd ook een beetje gek van die Joanna en Karim in beeld. Heb nu op de laptop stream 1 op staan, dan heb je meer afwisseling en de mensen die praten in beeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Slakkenspoor het volgende:
Hallo allemaal!
Waarom is Joanne de giraffe non-stop in beeld, wordt beetje een attention whore.
Kapperszaak make-over.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
k misschien ook wel
*geen idee waar het over gaat
Zelfs de bewoners maakten er grappen over zojuist.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die daar Rick Brandsteder in ziet
DAnkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Zou kunnen, was de herhaling van vorige week.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, zoiets zag ik gisteren geloof ik. Kan dat?
Oh ik val er net in dus vandaarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zelfs de bewoners maakten er grappen over zojuist.
dat laatstequote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
Mannen met lang haar is opzich
Mannen met lang haar die steeds het haar uit hun gezicht halen is
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou kunnen, was de herhaling van vorige week.
Dat komt dus vaker?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou kunnen, was de herhaling van vorige week.
oke ja die namen echt he kan ze niet allemaal uit elkaar houden, komt wel over een paar wekenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Servio is dat. Hij heeft ook meegedaan aan Peking Express.
Worldpeacequote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is net een Missverkiezing met die mooie verhalen over wat je voor droom hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is net een Missverkiezing met die mooie verhalen over wat je voor droom hebt.
ANTM?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Elke week, is wel aardig, ik heb het ook pas net ontdekt, omdat het altijd na ANTM komt.
Dat denk ik ook, komt vast later in het programma aan de orde.. vind het ook maar vreemd dat Laura en die andere gast maar 1 geheim hebben dat ze een stelletje moeten gaan spelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
Misschien hebben sommige wel meerdere geheimen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu op de wc met mijn laptop op schoot te schijten, met FOK! en stream aan.
Verslaving en jullie zijn getuige
Dat is wel heel sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu op de wc met mijn laptop op schoot te schijten, met FOK! en stream aan.
Verslaving en jullie zijn getuige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |