FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Kijkcijfers waren niet al te hoog zag ik, dus er zijn veel mensen die het niet snappen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]Mijn vriend vroeg al waarom ik hier naar kijk, maar die snapt BB niet eens
Denk het of is er nog eentje?quote:
die is ook nog maar 20 in een huis voor 30ersquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
Guido is een beetje een nogal snugger ventje
dan ga ik hier verder postenquote:
Die andere was eerderquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan ga ik hier verder posten
Ja stuk of 20 flessenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat de drank op tafel verschijnt
Witte wijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die aidsvlek moet er echt wat aan doen, wat is het, wijnvlekken?
die van mij riep: Nu al?? meestal duurt het een paar weken voor ik er in duik..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]Mijn vriend vroeg al waarom ik hier naar kijk, maar die snapt BB niet eens
wie zei dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
film gemaakt, bullshit wat mij betreft
hij heeft wel een film gemaakt, dat klopt welquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
film gemaakt, bullshit wat mij betreft
Servio is dat. Hij heeft ook meegedaan aan Peking Express.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
Philip is de bingokoningin denk ik, vind hem zo passen met pruik en jurk en bingoballen
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het leuk hoor, maar NIETS kan op tegen Tabathaaaaaaa!. Laterrrrrr.
Serieus ??? Ik dacht al dat ik hem ergens van kende!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Servio is dat. Hij heeft ook meegedaan aan Peking Express.
Die heb ik ook opstaan, zonder geluid.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het leuk hoor, maar NIETS kan op tegen Tabathaaaaaaa!. Laterrrrrr.
Ja, maar hij lag er de eerste aflevering al uit. Hij kreeg een blessure.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Serieus ??? Ik dacht al dat ik hem ergens van kende!
Ach was hij dat????quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, maar hij lag er de eerste aflevering al uit. Hij kreeg een blessure.
Zal Karim wel zijn deed hij gisteravond ook al.quote:
k misschien ook welquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ook opstaan, zonder geluid.
Eet smakelijk... Die arme mensjes in dat huis zitten nog steeds met die lege borden voor zich.quote:
Ik ben dus niet de enige die daar Rick Brandsteder in zietquote:
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Razor21 het volgende:
Iemand een idee hoe je makkelijk gifjes maakt van de streams?
Kijk je ook UPC?? Ik werd ook een beetje gek van die Joanna en Karim in beeld. Heb nu op de laptop stream 1 op staan, dan heb je meer afwisseling en de mensen die praten in beeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Slakkenspoor het volgende:
Hallo allemaal!
Waarom is Joanne de giraffe non-stop in beeld, wordt beetje een attention whore.
Kapperszaak make-over.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
k misschien ook wel
*geen idee waar het over gaat
Zelfs de bewoners maakten er grappen over zojuist.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die daar Rick Brandsteder in ziet
DAnkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Zou kunnen, was de herhaling van vorige week.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, zoiets zag ik gisteren geloof ik. Kan dat?
Oh ik val er net in dus vandaarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zelfs de bewoners maakten er grappen over zojuist.
dat laatstequote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
Mannen met lang haar is opzich
Mannen met lang haar die steeds het haar uit hun gezicht halen is
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou kunnen, was de herhaling van vorige week.
Dat komt dus vaker?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou kunnen, was de herhaling van vorige week.
oke ja die namen echt he kan ze niet allemaal uit elkaar houden, komt wel over een paar wekenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Servio is dat. Hij heeft ook meegedaan aan Peking Express.
Worldpeacequote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is net een Missverkiezing met die mooie verhalen over wat je voor droom hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is net een Missverkiezing met die mooie verhalen over wat je voor droom hebt.
ANTM?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Elke week, is wel aardig, ik heb het ook pas net ontdekt, omdat het altijd na ANTM komt.
Dat denk ik ook, komt vast later in het programma aan de orde.. vind het ook maar vreemd dat Laura en die andere gast maar 1 geheim hebben dat ze een stelletje moeten gaan spelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
Misschien hebben sommige wel meerdere geheimen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu op de wc met mijn laptop op schoot te schijten, met FOK! en stream aan.
Verslaving en jullie zijn getuige
Dat is wel heel sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu op de wc met mijn laptop op schoot te schijten, met FOK! en stream aan.
Verslaving en jullie zijn getuige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |