Nee hoor.. het is hier net Hotel California..quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet hier mee ophoudenHoe herkenbaar, doelloos naar een stel vreemden kijken & luisteren en dat werkt verslavend
Ik kan nu nog weg!
We zijn toch allemaal hier?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef Stink-ui het volgende:
discussies over wie welk geheim heeft doe je maar in ander topic..
Oja, nu zie ik het ookquote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is aidshoofd
[ afbeelding ]
druk uw rode knop in als je een geheim weet..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wel op de gekleurde knoppen van je AB drukken. (bij UPC).
Voor al uw stukwerk :quote:
Ha ha...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
druk uw rode knop in als je een geheim weet..
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor al uw stukwerk :
[ afbeelding ]
Ja Yellowbird via de website kosten 1.50 euro per uur.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha...
BTW er was toch ook een camera die de kijkers konden "bedienen" ??
hoe bedoel je, ik zie een lekker wijf!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is aidshoofd
[ afbeelding ]
Om haar nou dan aidshoofd te noemen hoeft van mij ook weer niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
Wat een rare vlekken heeft ze op haar gezicht.
Nee ik zat meer aan vitiligo te denken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Om haar nou dan aidshoofd te noemen hoeft van mij ook weer niet.
Ik heb het niet verzonnenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
hoe bedoel je, ik zie een lekker wijf!
Van mij hoeft dat ook niet.. Ze heeft vlekken.. so what?quote:
ze heeft wel mooi haar al is het met nephaar ertussen, lelijk is ze niet alleen die lippen kloppen niet opgespotenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier zie je het beter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee hoor.. het is hier net Hotel California..
In elk geval veel vis idd.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is Portugal dus ik gok ansjovis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |