Toen werd ie dakloos ..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef mazaru het volgende:
Als ik zou moeten gokken wie de miljonair zou zijn, dan gokte ik op hem.
Ik vond hem een beetje nerveus doen toen er gevraagd werd wat hij na zijn opleiding had gedaan.
[ afbeelding ]
En geen eens drank of zoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Injetta het volgende:
Jeetje, anderhalf uur aan een tafel te zitten zonder dat er ook maar iets te eten valt..... Wat een marteling.
Zou de kok niet op zijn komen dagen of zo???
Dit is gewoon weer een ander type programma. Hier gaat het vooral om die geheimen en zo...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ik heb echt kapot gelachen om die brian in DGK, had die weer een woede aanval en loopt ie door een glazen deur heenIets wat ik hier minder snel zie gebeuren!
werkt hier helaas nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb camera 3 opstaan van deze http://secretstory.hole1988.nl/
Nee en als er drank bij komt dan wordt het meestal pas leuk (vooral als ze nog een lege maag hebbenquote:
Lauraquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef bbfakir het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk grote oren.
[ afbeelding ]
Weet nog steeds weinig namen.
Maakt nu denk ik niet uit welke je neemt, want ze zitten nu toch allemaal bijelkaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
werkt hier helaas niet
haha, zo bedoelde ik het niet, maar dat waren meer uitgesproken karakteristieken, als ik het zo goed formuleerquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef bbfakir het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk grote oren.
[ afbeelding ]
Weet nog steeds weinig namen.
Toen werd hij helemaal para brodder.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ik heb echt kapot gelachen om die brian in DGK, had die weer een woede aanval en loopt ie door een glazen deur heenIets wat ik hier minder snel zie gebeuren!
Goed ideequote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Darklight het volgende:
Ze hadden het wel over champagne en prosecco
"Ik ben een elf"quote:
ik check cam 3 nuquote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt nu denk ik niet uit welke je neemt, want ze zitten nu toch allemaal bijelkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |