NOu.. ik vond DGK ook vrij suf beginnen hoor. Allemaal van die bla bla verhalen in die tuin en toch ook redelijk saaie mensen eerst...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
DGK!!!![]()
Daar kan dit programma nooit tegenop. Dat zie je nu al.
Streamsquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is nu toch niet bezig
Die heb ik niet gekeken, mijn wederhelft vind een boel leuk maar dit niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er was toch al een uitzending vanavond
Your point?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Was ook de enige die meer dan een jaar duurde
Maar het herinnerde de deelnemers er wel steeds aan dat er camera's stonden.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vond ik wel charmantNet zoals krassen op een heuse LP.
ja maar welke van de 20 streams moet ik hebbenquote:
vroeger bedoel jequote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Het is daar 1 uur later toch? Ik zou echt gillen van de honger.
Goed punt.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef catwaezle het volgende:
Maar het herinnerde de deelnemers er wel steeds aan dat er camera's stonden.
Of een klein hoofd?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef bbfakir het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk grote oren.
[ afbeelding ]
Weet nog steeds weinig namen.
Ik heb camera 3 opstaan van deze http://secretstory.hole1988.nl/quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar welke van de 20 streams moet ik hebben
Werd inderdaad pas interessant toen Huub er voor de tweede keer in kwam.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
NOu.. ik vond DGK ook vrij suf beginnen hoor. Allemaal van die bla bla verhalen in die tuin en toch ook redelijk saaie mensen eerst...
zij heet Flappiequote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef bbfakir het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk grote oren.
[ afbeelding ]
Weet nog steeds weinig namen.
Deze werkt goed hier:quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar welke van de 20 streams moet ik hebben
Dat zag je bij DGK al binnen 24 uur?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ik heb echt kapot gelachen om die brian in DGK, had die weer een woede aanval en loopt ie door een glazen deur heenIets wat ik hier minder snel zie gebeuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |