Hahaha, je kunt wel zien dat ik er nog helemaal niet in ben. Ik hou me wel op de achtergrond tot ik in ieder geval de namen een beetje ken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, zijn geheim is dus (schijnt) dat hij dakloos is geweest, dus dat kan ook nerveus maken
Jouw eerste RLS?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Nooit gedacht dat het zo verslavend en interessant zou zijn naar vijftien vreemden te kijken, ik laat er zelfs Hawai Five-O voor in de steek.
Zeker als je de hele dag geen moer hebt uitgevoerd, dan is het avondeten het hoogtepunt van de dag.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Ik zou om tien over negen trouwens voort aardig honger hebben.
Ik denk dat het sowieso niet in nederland had gekunt omdat dan mensen geheimen over de schutting gaan roepen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
DAt ook, maar ik heb ergens gelezen dat ze er ook vanuit gingen dat het mooier weer is en dat mensen er dus fleuriger uit zien, vaker buiten zijn en ook zwemmen en zo..
Maar goed.. ze zitten er nog een tijdje...
Ik ben ook tussendoor aan het kokenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Ik zou om tien over negen trouwens voort aardig honger hebben.
Een heuse newbiequote:
Te gek!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Heb een 22-jarige Engelsman aan de haak geslagen (die inmiddels 24 is) en we wonen nu samen
Dat zou wel heel amateuristsch zijn, aangezien het pas over een paar maanden lekker warm wordt daar..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
DAt ook, maar ik heb ergens gelezen dat ze er ook vanuit gingen dat het mooier weer is en dat mensen er dus fleuriger uit zien, vaker buiten zijn en ook zwemmen en zo..
Maar goed.. ze zitten er nog een tijdje...
awwww...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog helemaal niets volgens mij, ik krijg alweer trek
Niet slecht voor zo'n oud wijf hèquote:
Lost, to the dark sidequote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een heuse newbieReddeloos verloren
DGK!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, met BB was ik nog veeeel te jong en DGK vond ik iets te bruut.
Dat is gelukt! Volgens de officiele site.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe ging het met die juriaan die het spook moest uithangen
Op dit moment slaat het ook nergens op, het is ook niet te streamenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat ik zit te kijken, het gaat weer nergens over, ja tvseries.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
DGK!!!![]()
Daar kan dit programma nooit tegenop. Dat zie je nu al.
DGK was platquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, met BB was ik nog veeeel te jong en DGK vond ik iets te bruut.
Dat duurde me veel te lang, eerlijk gezegd. En dat er steeds nieuwelingen kwamen, nah. Vond alleen het begin leuk, maar mensen vertrokken schrikbarend snel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef mazaru het volgende:
DGK!!!![]()
er was toch al een uitzending vanavondquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is gelukt! Volgens de officiele site.
Echt nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
DGK!!!![]()
Werd een anti climax wat mij betreft. Stelde niets voor eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe ging het met die juriaan die het spook moest uithangen
Dat vond ik wel charmantquote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef catwaezle het volgende:
Ik heb het gisteren al gezegd volgens mij, maar zeg het gewoon nog een keer.
Geweldig dat je de camera's niet hoort draaien als ze iemand volgen. Dat is beter dan BB!
het is nu toch niet bezigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Wanneer komt de reclame? Ik moet plassen
Was ook de enige die meer dan een jaar duurdequote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
DGK was plat
De enige RLS die ik voortijdig opgegeven heb
ja geloof ik ook, vind het zo self made mannetje, goed lopend bedrijf etc.etc. en daar veel centjes mee verdientquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef mazaru het volgende:
Als ik zou moeten gokken wie de miljonair zou zijn, dan gokte ik op hem.
Ik vond hem een beetje nerveus doen toen er gevraagd werd wat hij na zijn opleiding had gedaan.
[ afbeelding ]
NOu.. ik vond DGK ook vrij suf beginnen hoor. Allemaal van die bla bla verhalen in die tuin en toch ook redelijk saaie mensen eerst...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
DGK!!!![]()
Streamsquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is nu toch niet bezig
Die heb ik niet gekeken, mijn wederhelft vind een boel leuk maar dit niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er was toch al een uitzending vanavond
Your point?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Was ook de enige die meer dan een jaar duurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |