Ik was er op aan het wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
Gaat die gast over zijn nek ofzo? Zo klinkt het.
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef Zokunen het volgende:
"het zou maar zo kunnen dat zokunen zou zeggen dat dit maar zo zou kunnen, maar zo kan het niet kunnen"
Iets debiels als dat zou ik wel als jingle vinden kunnen, als dat zou kunnen
Ja, vorige week nogquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens een swirl gegeten op utrecht cs?
Word je gevierendeeldquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
Als ik mijn nier doneer, wat dan?
dan ga je doodquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
whehequote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"
Niers!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
Maar nu hoor ik heerlijke klanken en die gaan nog even door ook zie ikquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik was er op aan het wachten
alle poepjens nog aan toe.. ik had de laatste postquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Krep of Poep.
Nederlandsen taal graag.
Nee joh! Je hebt altijd een reserve!quote:
Pm hem ff naar mequote:
Tevens goeden ondertitelquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"
Voor een echt goede donatie, zijn er natuurlijk wel 2 nieren nodigquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee joh! Je hebt altijd een reserve!
Die zijn lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens een swirl gegeten op utrecht cs?
Ok.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch nieuws.
Collega komt naar me toe ( ik heb haar wel eens geschonken )... en verteld dat mijn ex (ja die ene) vanavond naar haar toe komt, omdat ze het alweer uit heeft met haar nieuwe vriend die ze gelijk na mij had
Op Valentijnsdag heeft hij haar gedumpt. Wat een held
De man in kwestiequote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch nieuws.
Collega komt naar me toe ( ik heb haar wel eens geschonken )... en verteld dat mijn ex (ja die ene) vanavond naar haar toe komt, omdat ze het alweer uit heeft met haar nieuwe vriend die ze gelijk na mij had
Op Valentijnsdag heeft hij haar gedumpt. Wat een held
Eens! Al ben ik net zo blij emt ACDCquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar nu hoor ik heerlijke klanken en die gaan nog even door ook zie ik
quote:
oh toch maar nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, dat verzin ik nu ter plekke, maar toch
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Eens! Al ben ik niet zo blij emt ACDC
succes toontje!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik klik dit tabblad weer weg, ik moet echt aan school
Ik geloof het nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
vast ook wel eens naar de mac geweest in Hoog Catharijne dan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik klik dit tabblad weer weg, ik moet echt aan school
FAIL.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef VloerKleedje het volgende:
NIEUW FLIMPJE DITISJAN!!!!!EINZZ!!!11!!!!
[youtube]http://www.youtube.com/user/ditisjan[/youtube]
hihi, gekkerd ben je ookquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef VloerKleedje het volgende:
NIEUW FLIMPJE DITISJAN!!!!!EINZZ!!!11!!!!
[youtube]http://www.youtube.com/user/ditisjan[/youtube]
Blijf uit mijn buurt danquote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Als jij in de buurt bent dan faal ik altijd internet
quote:Request limit reached. You can only request 1 songs every 18 minutes
OMDAT JIJ AAN JE SCHOOL MOET!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is dit voor een dictatuur
[..]![]()
met een micquote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje over jingles maken.
Hoe moet dat?
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ohKom je helemaal nog in Hoog Catharijne?
Audacity downloaden, wat geils inspreken en naar mij mailen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje over jingles maken.
Hoe moet dat?
Ik wacht tot mijn moeder klaar is met kokenquote:
Ja en verderquote:
Mijn verzoekjequote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef Ezechielk het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Ennio Morricone, Def Rhymz
Wat
Linkje?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Audacity downloaden, wat geils inspreken en naar mij mailen.
Hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
Kutuser hier in de buurt en ik ben het niet
Quicktime aanklikken. Iets inspreken en naar Koelkast meelenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Safari is de enige waarbij hij het doetquote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef VloerKleedje het volgende:
Hoe kun je een verzoekjens invoeren want de site crasht. Misschien door VuurVos?
Wat is audacity? Ik heb het gewoon met dat opname ding dat er standaard op zit gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kut appelsquote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Safari is de enige waarbij hij het doet
Gratis audiopakket, krijg je de beste kwaliteit.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is audacity? Ik heb het gewoon met dat opname ding dat er standaard op zit gedaan
Nee, dat is niet haalbaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef mash_ het volgende:
Koelkast, komt er bij het nieuwe draakje systeem ook iets dat je ziet hoelang een nummer nog duurt?
Ah, okequote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gratis audiopakket, krijg je de beste kwaliteit.
Nee hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat apple dingen een bazendesign hebben
Nee wand die iz leeleik!quote:
Ik zag hetquote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
Huppel, ik heb het nog iets aangepast
Valentijn vierenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Dus vanavond gaan alle koppeltjes Valentijn vieren en zitten hier in het forum alleen maar zure singles?
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Dus vanavond gaan alle koppeltjes Valentijn vieren en zitten hier in het forum alleen maar zure singles?
klopt. En ze zijn relaxt in gebruik. Maar te duur, en je kan er geen windows dingen op doen zonder er moeite voor te doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat apple dingen een bazendesign hebben
Nee, ik ben niet single maar doe niet aan valentijn vieren.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben happy singlequote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Jawel.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:05 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Verzonden vanaf mijn iPhone.
Ik ga trainen vanavondquote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Eetzequote:Op maandag 14 februari 2011 18:05 schreef VloerKleedje het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga verorberen eten. Loeter.
Hé wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
Kutuser hier in de buurt en ik ben het niet
smakelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 18:05 schreef VloerKleedje het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga verorberen eten. Loeter.
I wish.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Jij kwam niet hierheen toch? Dan ga ik mijn avond wel verdoen op internetquote:
faalvriendjequote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
Vriendlief is vanavond niet bij mij in de buurt.
En morgen als we een jaar hebben, dan zouden we wat leuks gaan doen, een dagje weg.
Wat blijkt, meneer heeft niks qua werk geregeld (we hadden het al weken geleden afgesproken) en moet morgen dus gewoon werken tot een uur of 6 - 7.
Dus dit is unforgiven het origineel?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Metallica heeft Ennio verkracht hoorde ik net, dus nu een origineeltje.
Hij faalt een beetje.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
En morgen als we een jaar hebben, dan zouden we wat leuks gaan doen, een dagje weg.
Wat blijkt, meneer heeft niks qua werk geregeld (we hadden het al weken geleden afgesproken) en moet morgen dus gewoon werken tot een uur of 6 - 7.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
[..]
![]()
Generaliseer maar weer, ja! Vrouwen kunnen net zo erg zijn, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Generaliseer maar weer, ja! Vrouwen kunnen net zo erg zijn, hoor
Dit dus.quote:
Ik weet het, en dan zegt ie, maar we kunnen daarna nog wel uit eten gaan.quote:
Wat een klapjostiquote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
[..]
![]()
Soms wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Mooi nummer iddquote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een rustmomentje even ingelast, heerlijk
hij is je neit waardigquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, en dan zegt ie, maar we kunnen daarna nog wel uit eten gaan.
Tuurlijk, dat is ook leuk hoor, maar ik heb geen werk ingepland, ervoor gezorgd dat ik morgen geen andere plannen had en dan vervolgens dit
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
valentijn faalt voor én singles én relaties. Relaties zouden op elke dag van het jaar aan valentijn moeten doen, evenzo dat de singles op elke dag van het jaar zouden moeten versieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik versier nooit met Valentijnsdag al helemaal nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
valentijn faalt voor én singles én relaties. Relaties zouden op elke dag van het jaar aan valentijn moeten doen, evenzo dat de singles op elke dag van het jaar zouden moeten versieren.
Heb je daar 1149 voor betaald?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
Apple is zo baas
Verzonden vanaf mijn MacBook pro 13 inch 2.4ghz 4GB RAM 1149 euro met daarnaast mijn iPhone 3GS Black van 16 GB
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
OMDAT DEF RHYMZ
Je heldenstatus vertoont wel deukjes naquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
OMDAT DEF RHYMZ
Wat heeft hij er op te zeggen dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, en dan zegt ie, maar we kunnen daarna nog wel uit eten gaan.
Tuurlijk, dat is ook leuk hoor, maar ik heb geen werk ingepland, ervoor gezorgd dat ik morgen geen andere plannen had en dan vervolgens dit
hij ging kijken of hij nog wat kon regelen ofzo, maar dan zou het alsnog namiddag worden en dan kunnen we sowieso geen hele dag weg.quote:
Die happyremix die ik in fasttracker heb gemaakt ergens in 1995 ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Zokunen het volgende:
Oeh nog 1 nummer en dan mijn rekwest (denk ik)
Als ik jou was zal ik nu eisen dat hij je een weekend meeneemt! ergens heen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hij ging kijken of hij nog wat kon regelen ofzo, maar dan zou het alsnog namiddag worden en dan kunnen we sowieso geen hele dag weg.
Dat zou maar zo kunnen als ie niet happy isquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die happyremix die ik in fasttracker heb gemaakt ergens in 1995 ofzo?
Dat heb je goedquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik verbeeld me nu dat Spagethivreter helemaal los gaat
whehe
"je ziet er lekker uit, Ik eet je op zoals fruit"quote:
Nog lager?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Def Rhymz, die is toch totaal aan lagerwal geraakt en failliet en zo?
Zal hem niet missenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
daarom kan hij hem normaal denk ik ook nie vindenquote:
Niet beter dan de Jeugd met: De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"je ziet er lekker uit, Ik eet je op zoals fruit"
Echte straat Lyrics
Dan kom ik echt over als zo'n zeikwijfquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik nu eisen dat hij je een weekend meeneemt! ergens heen.
Volgens mij wel ja, maar hij had nog best wel veel hitjes voor iemand zonder talent.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
Pierenjan natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef Monopoly het volgende:
De G-spott , welke held heeft die gevonden ?
In 2005 wordt Def Rhymz failliet verklaard.quote:
Ik had echt een andere Username moeten kiezenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet beter dan de Jeugd met: De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na.
Je moet ook een vent zoeken die dat spontaan doet en niet alleen omdat het moet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan kom ik echt over als zo'n zeikwijf
Maar gewoon iets kleins, zoals bloemen ofzo, dat zou ook al leuk zijn, maar ik weet wel dat ik dat niet van hem hoef te verwachten
Dus hij doet al drie jaar niks meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In 2005 wordt Def Rhymz failliet verklaard.
In 2008 komt Def Rhymz samen met DJ Kicken met een comeback, de single "Slippers". Naar aanleiding van de single gaat hij vele Free Record Shops in het land af om deze te promoten.
Dan heb ik hem toch gemist, dat wist ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In 2005 wordt Def Rhymz failliet verklaard.
In 2008 komt Def Rhymz samen met DJ Kicken met een comeback, de single "Slippers". Naar aanleiding van de single gaat hij vele Free Record Shops in het land af om deze te promoten.
Ja, maar ik ga hem er sowieso niet tot dwingen, het moet wel uit hemzelf komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet ook een vent zoeken die dat spontaan doet en niet alleen omdat het moet.
wat zagen zie? brandhout? mooi pleur maar in de opslagquote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
SOLLTE ICH MEINE DICKE IN DEINE NATTE PLATZEN![]()
![]()
dat is toch geniaal gevondenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet beter dan de Jeugd met: De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na.
"ik wil bloemen"quote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem er sowieso niet tot dwingen, het moet wel uit hemzelf komen.
Daarom neequote:Op maandag 14 februari 2011 18:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"ik wil bloemen"
"ok"
nee, dat is hem ook niet idd
Nee het moet uit de man zelf komen, ik hoop dat het buiten het spontaan gedeelte nog wel een leuke vent is?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem er sowieso niet tot dwingen, het moet wel uit hemzelf komen.
Vind het vrij "not done" om te zeggen dat het lijkt of een vrouw over de vlakbank is gehaaldquote:Op maandag 14 februari 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is toch geniaal gevondenDie lyrics zijn baas
BHzakje gaat helemaal losquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
BHZakje gaat sexen op mijn ouwe hakkuhplaatje
Is iets wat ze over mij nooit zullen zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vind het vrij "not done" om te zeggen dat het lijkt of een vrouw over de vlakbank is gehaald
Jaa, dat wel, en hij houdt het al een jaar met me uit, wat opzich ook al een prestatie isquote:Op maandag 14 februari 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het moet uit de man zelf komen, ik hoop dat het buiten het spontaan gedeelte nog wel een leuke vent is?
mijn vriendin was een keer ziek, toen heb ik een bloemist gebeld vanaf A'dam, heb ik hem bloemen laten bezorgenquote:
Vraag wat anders aan danquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef robdriessen het volgende:
Nou ja zeg, ik kom hier voor mijn rust!
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga binnenkort een uur lang DJVT draaien. moet alleen nog de tijd uitkiezen
dan ben je op een verkeerde tijd je rust gaan pakkenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef robdriessen het volgende:
Nou ja zeg, ik kom hier voor mijn rust!
Zo erg ben je vast niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, dat wel, en hij houdt het al een jaar met me uit, wat opzich ook al een prestatie is
Donequote:
HELDINquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef Snuf. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakte je vanmorgen ook al...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk jij dat je Steve Miller Band?
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HELDINWil toch verder gaan met dat EEN UURTJE MET SNUF MET (INSERT NAAM ARTIEST)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar nu eten. straks in het rooster ene plek zoeken
Sufkut kan ook...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
Welke lamlul heeft Dennis aangevraagd?
Wat liefquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn vriendin was een keer ziek, toen heb ik een bloemist gebeld vanaf A'dam, heb ik hem bloemen laten bezorgen
omdat ik neit thuis kon komen dat weekend
haar hele familie zat erbij toen ze werden gebracht
Daar scoor je punten mee
Ach, ik kan soms best moeilijk doen en heb vrij vaak last van hoofdpijn (nee, niet als in smoesje om geen seks te hebbenquote:
1e keer dat ik dit zeg. Het is namelijk een flauw Ekdommetje.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
maakte je vanmorgen ook al...
Dan ga ik zeker luisteren, vind het toch altijd weer leuk die muziek van de Jeugd.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef Snuf. het volgende:
Wat van Koning Gerard?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1e keer dat ik dit zeg. Het is namelijk een flauw Ekdommetje.
Als Ekdom het doet, doet hij het teminste leuk...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1e keer dat ik dit zeg. Het is namelijk een flauw Ekdommetje.
Jij denkt toch niet dat je Steve Miller Band?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb net steve miller band aangevraagd
Als je het uitspreekt komt ie ook een stuk beter over.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Als Ekdom het doet, doet hij het teminste leuk...
Je hebt je zin niet afgemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat je Steve Miller Band?
Fixedquote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdag nacht :
Drank en Dj. Koelkast & Dj. Carli![]()
![]()
Ehm, actually i didquote:
Ik moest lachenquote:
Nee, iemand zei dat ik op Justin Timberlake....quote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk jij dat je Steve Miller Band?
Spreek uit: Steve miller bent....quote:
quote:
quote:
Nu welquote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spreek uit: Steve miller bent....
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
schat, échtmisschien was dat girlscene toch even hoog niveau
bwhehehquote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
schat, échtmisschien was dat girlscene toch even hoog niveau
oh ben je weer beschikbaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil je fokvriendinnetje niet meer zijn
Wil je dan met mij verkeren om niet te lang fok-single te zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil je fokvriendinnetje niet meer zijn
craptopquote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben eindelijk maar eens begonnen met het uitzoeken van alle foto's op mijn craptop![]()
best lollig werk eigenlijk
Hij doet niks aan jullie 1 jarigquote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan kom ik echt over als zo'n zeikwijf
Maar gewoon iets kleins, zoals bloemen ofzo, dat zou ook al leuk zijn, maar ik weet wel dat ik dat niet van hem hoef te verwachten
Das mijn woordquote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben eindelijk maar eens begonnen met het uitzoeken van alle foto's op mijn craptop![]()
Thank god dat ik al per "event" aparte mapjes aanmaakquote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
Ik ben al met OV getrouwd.quote:
Zie bovenstaande, jij hebt ons in het echt verbondenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wil je dan met mij verkeren om niet te lang fok-single te zijn?
Ja maar goed, behalve dat dagje weg idee heb ik er zelf ook weinig aan gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij doet niks aan jullie 1 jarig. Nou dan mag je best zeiken hoor.
Opblaaspop 1quote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Thank god dat ik al per "event" aparte mapjes aanmaak
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opblaaspop 1
Opblaaspop 2
Darkroom 1
Enz
?
Weekendje!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben al met OV getrouwd.
[..]
Zie bovenstaande, jij hebt ons in het echt verbonden
[..]
Ja maar goed, behalve dat dagje weg idee heb ik er zelf ook weinig aan gedaan
Niks mis mee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef mash_ het volgende:
Safri Duo - Played a live [verzoekje] ID&T Top 500 8:36
Oh. 8 minHeb niet de goede versie aangevraagd.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opblaaspop 1
Opblaaspop 2
Darkroom 1
Keileweg
Station Amsterdam CS achterkant spoort
?
sorryquote:
quote:
Keileweg is niet meerquote:
Je vergeet de Theemsweg.quote:
Nee, op datum en op categorie.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opblaaspop 1
Opblaaspop 2
Darkroom 1
Enz
?
kom op, het is valentijnsdagquote:
Die tweede categorie, daar is goatse e.d. te vinden?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, op datum en op categorie.
- Concerten
- Dingen die het daglicht niet verdragen
- Huurmoorden
- Verkrachtingen
- Radiomeets
Ik zou BIJNA bang worden van jequote:Op maandag 14 februari 2011 18:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, op datum en op categorie.
- Concerten
- Dingen die het daglicht niet verdragen
- Huurmoorden
- Verkrachtingen
- Radiomeets
Mijn oom is vandaag jarigquote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens bedacht ik mij vanochtend nog hoe kut het moet zijn om op 14 februari jarig te zijn, vanmiddag kreeg ik het bericht dat er een nieuwe WebNichtje is
PAUL IS UIT DE KAST GEKOMEN JONGENS! BREKEND NIEUWS!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens bedacht ik mij vanochtend nog hoe kut het moet zijn om op 14 februari jarig te zijn, vanmiddag kreeg ik het bericht dat er een nieuwe WebNichtje is
en ik heb nog geen kaart van jequote:
Waar is die?quote:
Webnichtje, dat gaat over jezelf tochquote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |