Ik was er op aan het wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
Gaat die gast over zijn nek ofzo? Zo klinkt het.
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef Zokunen het volgende:
"het zou maar zo kunnen dat zokunen zou zeggen dat dit maar zo zou kunnen, maar zo kan het niet kunnen"
Iets debiels als dat zou ik wel als jingle vinden kunnen, als dat zou kunnen
Ja, vorige week nogquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens een swirl gegeten op utrecht cs?
Word je gevierendeeldquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
Als ik mijn nier doneer, wat dan?
dan ga je doodquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
whehequote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"
Niers!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
Maar nu hoor ik heerlijke klanken en die gaan nog even door ook zie ikquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik was er op aan het wachten
alle poepjens nog aan toe.. ik had de laatste postquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Krep of Poep.
Nederlandsen taal graag.
Nee joh! Je hebt altijd een reserve!quote:
Pm hem ff naar mequote:
Tevens goeden ondertitelquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"
Voor een echt goede donatie, zijn er natuurlijk wel 2 nieren nodigquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee joh! Je hebt altijd een reserve!
Die zijn lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens een swirl gegeten op utrecht cs?
Ok.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch nieuws.
Collega komt naar me toe ( ik heb haar wel eens geschonken )... en verteld dat mijn ex (ja die ene) vanavond naar haar toe komt, omdat ze het alweer uit heeft met haar nieuwe vriend die ze gelijk na mij had
Op Valentijnsdag heeft hij haar gedumpt. Wat een held
De man in kwestiequote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch nieuws.
Collega komt naar me toe ( ik heb haar wel eens geschonken )... en verteld dat mijn ex (ja die ene) vanavond naar haar toe komt, omdat ze het alweer uit heeft met haar nieuwe vriend die ze gelijk na mij had
Op Valentijnsdag heeft hij haar gedumpt. Wat een held
Eens! Al ben ik net zo blij emt ACDCquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar nu hoor ik heerlijke klanken en die gaan nog even door ook zie ik
quote:
oh toch maar nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, dat verzin ik nu ter plekke, maar toch
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Eens! Al ben ik niet zo blij emt ACDC
succes toontje!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik klik dit tabblad weer weg, ik moet echt aan school
Ik geloof het nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
vast ook wel eens naar de mac geweest in Hoog Catharijne dan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik klik dit tabblad weer weg, ik moet echt aan school
FAIL.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef VloerKleedje het volgende:
NIEUW FLIMPJE DITISJAN!!!!!EINZZ!!!11!!!!
[youtube]http://www.youtube.com/user/ditisjan[/youtube]
hihi, gekkerd ben je ookquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef VloerKleedje het volgende:
NIEUW FLIMPJE DITISJAN!!!!!EINZZ!!!11!!!!
[youtube]http://www.youtube.com/user/ditisjan[/youtube]
Blijf uit mijn buurt danquote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Als jij in de buurt bent dan faal ik altijd internet
quote:Request limit reached. You can only request 1 songs every 18 minutes
OMDAT JIJ AAN JE SCHOOL MOET!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is dit voor een dictatuur
[..]![]()
met een micquote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje over jingles maken.
Hoe moet dat?
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ohKom je helemaal nog in Hoog Catharijne?
Audacity downloaden, wat geils inspreken en naar mij mailen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje over jingles maken.
Hoe moet dat?
Ik wacht tot mijn moeder klaar is met kokenquote:
Ja en verderquote:
Mijn verzoekjequote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef Ezechielk het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Ennio Morricone, Def Rhymz
Wat
Linkje?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Audacity downloaden, wat geils inspreken en naar mij mailen.
Hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
Kutuser hier in de buurt en ik ben het niet
Quicktime aanklikken. Iets inspreken en naar Koelkast meelenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Safari is de enige waarbij hij het doetquote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef VloerKleedje het volgende:
Hoe kun je een verzoekjens invoeren want de site crasht. Misschien door VuurVos?
Wat is audacity? Ik heb het gewoon met dat opname ding dat er standaard op zit gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kut appelsquote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Safari is de enige waarbij hij het doet
Gratis audiopakket, krijg je de beste kwaliteit.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is audacity? Ik heb het gewoon met dat opname ding dat er standaard op zit gedaan
Nee, dat is niet haalbaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef mash_ het volgende:
Koelkast, komt er bij het nieuwe draakje systeem ook iets dat je ziet hoelang een nummer nog duurt?
Ah, okequote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gratis audiopakket, krijg je de beste kwaliteit.
Nee hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat apple dingen een bazendesign hebben
Nee wand die iz leeleik!quote:
Ik zag hetquote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
Huppel, ik heb het nog iets aangepast
Valentijn vierenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Dus vanavond gaan alle koppeltjes Valentijn vieren en zitten hier in het forum alleen maar zure singles?
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Dus vanavond gaan alle koppeltjes Valentijn vieren en zitten hier in het forum alleen maar zure singles?
klopt. En ze zijn relaxt in gebruik. Maar te duur, en je kan er geen windows dingen op doen zonder er moeite voor te doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat apple dingen een bazendesign hebben
Nee, ik ben niet single maar doe niet aan valentijn vieren.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben happy singlequote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Jawel.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:05 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Verzonden vanaf mijn iPhone.
Ik ga trainen vanavondquote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Eetzequote:Op maandag 14 februari 2011 18:05 schreef VloerKleedje het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga verorberen eten. Loeter.
Hé wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
Kutuser hier in de buurt en ik ben het niet
smakelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 18:05 schreef VloerKleedje het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga verorberen eten. Loeter.
I wish.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
Jij kwam niet hierheen toch? Dan ga ik mijn avond wel verdoen op internetquote:
faalvriendjequote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
Vriendlief is vanavond niet bij mij in de buurt.
En morgen als we een jaar hebben, dan zouden we wat leuks gaan doen, een dagje weg.
Wat blijkt, meneer heeft niks qua werk geregeld (we hadden het al weken geleden afgesproken) en moet morgen dus gewoon werken tot een uur of 6 - 7.
Dus dit is unforgiven het origineel?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Metallica heeft Ennio verkracht hoorde ik net, dus nu een origineeltje.
Hij faalt een beetje.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
En morgen als we een jaar hebben, dan zouden we wat leuks gaan doen, een dagje weg.
Wat blijkt, meneer heeft niks qua werk geregeld (we hadden het al weken geleden afgesproken) en moet morgen dus gewoon werken tot een uur of 6 - 7.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
[..]
![]()
Generaliseer maar weer, ja! Vrouwen kunnen net zo erg zijn, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Generaliseer maar weer, ja! Vrouwen kunnen net zo erg zijn, hoor
Dit dus.quote:
Ik weet het, en dan zegt ie, maar we kunnen daarna nog wel uit eten gaan.quote:
Wat een klapjostiquote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
I wish.
[..]
![]()
Soms wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Mooi nummer iddquote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een rustmomentje even ingelast, heerlijk
hij is je neit waardigquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, en dan zegt ie, maar we kunnen daarna nog wel uit eten gaan.
Tuurlijk, dat is ook leuk hoor, maar ik heb geen werk ingepland, ervoor gezorgd dat ik morgen geen andere plannen had en dan vervolgens dit
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
valentijn faalt voor én singles én relaties. Relaties zouden op elke dag van het jaar aan valentijn moeten doen, evenzo dat de singles op elke dag van het jaar zouden moeten versieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik versier nooit met Valentijnsdag al helemaal nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
valentijn faalt voor én singles én relaties. Relaties zouden op elke dag van het jaar aan valentijn moeten doen, evenzo dat de singles op elke dag van het jaar zouden moeten versieren.
Heb je daar 1149 voor betaald?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
Apple is zo baas
Verzonden vanaf mijn MacBook pro 13 inch 2.4ghz 4GB RAM 1149 euro met daarnaast mijn iPhone 3GS Black van 16 GB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |