Ik was er op aan het wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
Gaat die gast over zijn nek ofzo? Zo klinkt het.
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef Zokunen het volgende:
"het zou maar zo kunnen dat zokunen zou zeggen dat dit maar zo zou kunnen, maar zo kan het niet kunnen"
Iets debiels als dat zou ik wel als jingle vinden kunnen, als dat zou kunnen
Ja, vorige week nogquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens een swirl gegeten op utrecht cs?
Word je gevierendeeldquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
Als ik mijn nier doneer, wat dan?
dan ga je doodquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
whehequote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"
Niers!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef VloerKleedje het volgende:
Maar nu hoor ik heerlijke klanken en die gaan nog even door ook zie ikquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik was er op aan het wachten
alle poepjens nog aan toe.. ik had de laatste postquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Krep of Poep.
Nederlandsen taal graag.
Nee joh! Je hebt altijd een reserve!quote:
Pm hem ff naar mequote:
Tevens goeden ondertitelquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe daar wil ik mn tong wel over breken. Dan eindig ik wel met "of zoiets"
Voor een echt goede donatie, zijn er natuurlijk wel 2 nieren nodigquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee joh! Je hebt altijd een reserve!
Die zijn lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens een swirl gegeten op utrecht cs?
Ok.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch nieuws.
Collega komt naar me toe ( ik heb haar wel eens geschonken )... en verteld dat mijn ex (ja die ene) vanavond naar haar toe komt, omdat ze het alweer uit heeft met haar nieuwe vriend die ze gelijk na mij had
Op Valentijnsdag heeft hij haar gedumpt. Wat een held
De man in kwestiequote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch nieuws.
Collega komt naar me toe ( ik heb haar wel eens geschonken )... en verteld dat mijn ex (ja die ene) vanavond naar haar toe komt, omdat ze het alweer uit heeft met haar nieuwe vriend die ze gelijk na mij had
Op Valentijnsdag heeft hij haar gedumpt. Wat een held
Eens! Al ben ik net zo blij emt ACDCquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar nu hoor ik heerlijke klanken en die gaan nog even door ook zie ik
quote:
oh toch maar nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, dat verzin ik nu ter plekke, maar toch
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Eens! Al ben ik niet zo blij emt ACDC
succes toontje!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik klik dit tabblad weer weg, ik moet echt aan school
Ik geloof het nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
vast ook wel eens naar de mac geweest in Hoog Catharijne dan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik klik dit tabblad weer weg, ik moet echt aan school
FAIL.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef VloerKleedje het volgende:
NIEUW FLIMPJE DITISJAN!!!!!EINZZ!!!11!!!!
[youtube]http://www.youtube.com/user/ditisjan[/youtube]
hihi, gekkerd ben je ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |