quote:Op maandag 14 februari 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ze is vast aan het oefenen voor prinsjesdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
NOT!
En Pippa heeft weer een waxinelichthoudertje gesloopt.
Het duurde even...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ze is vast aan het oefenen voor prinsjesdag.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:37 schreef loveli het volgende:
Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:37 schreef loveli het volgende:
Dan ben ik snel klaar, want er is niets. Gewoon een collega die ook een goede vriend geworden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik denk hetquote:Op maandag 14 februari 2011 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik snap trouwens helemaal niks van dat Whatsappen ik ben echt geen digibeet. Of zou het komen doordat niemand die ik ken het gebruikt en ik er dus ook niks mee kan?
Hij gaat toch niet stoken hè, want je bent eindelijk een beetje overtuigd aan het raken van jou en baardmans!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik snel klaar, want er is niets. Gewoon een collega die ook een goede vriend geworden is.
nee, nummer 2 zit nu op de naaldenquote:
Oeiquote:Op maandag 14 februari 2011 10:50 schreef Probability het volgende:
GB I feel your pain! Ik ben gister van boven tot beneden van een stijle zoldertrap gevallen en heb een enorme bloeduitstorting op mijn rug en een schaafwond op mijn arm.
Laat ze er nou voor 1x niet naast zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)droog-en-zonnig.html
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Harder en vooral verder ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
@ Co: 10 keer sport in 3 weken is anders al best wel netjes. Misschien moet je wat harder gaan lopen*pest*.
Jij loopt dan ook al veel langer en je bent geen Fries molenpaardquote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Harder en vooral verder ja!(ik loop overigens wel een stuk harder dan 9km per uur
*pestterug*)
Goed ideequote:Ik ga ook niet nog vaker rennen, maar kan wel nog wat meer klasjes in de sportschool doen.
http://vader.svt.se/Vaer.aspx?ID=14814147quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijnquote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, de collega heeft van zich laten horen. Niets aan de hand natuurlijk.. Iets over een meisje waar 'ie iets over kwijt wilde.
Eerste vraag weet ik niet, hij praat blijkbaar liever met mij over meisjes dan met Baardmans.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn.
Maar waarom mocht BM dat dan niet zien? Weet BM trouwens dat jij hier post?
Ik heb al een goedwerkende.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef loveli het volgende:
Nieuwe wekker nodig, anyone?
http://www.megagadgets.nl(...)ets-c-177/?osCsid=ej
Winterdip? Wat je er lichamelijk aan kunt dioen: aan de vitamine D enzo. Beweging helpt, zonlicht ook en bij gebrek aan zonlicht is vitamine D een aanrader. Suikers mijden, goede vetjes eten (omega's).quote:Op maandag 14 februari 2011 12:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Ik heb helaas niet veel tijd om bij te lezen, dus ik hoop dat alles een beetje lekker gaat met iedereen
Zit zelf niet zo lekker in mn vel vandaagGeen reden, voel me gewoon unhappy. Gaat wel weer over.
Vind het alleen vervelend dat ik eerst nog een hoorcollege van 45min en 2 workshops van 90min moet geven voordat ik naar huis kan (om 18u). Als ik niet lekker in mn vel zit, kost dat zo vreselijk veel energie (ik wil voor de studenten wel even enthousiast & betrokken als altijd zijn/overkomen, zij moeten niet de dupe worden van mijn humeur).
Dus. *sigh*
Daar gaan we weer.
Denk dat 't zoiets is ja. Volgens mij doe ik qua eten juist wat niet goed isquote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Winterdip? Wat je er lichamelijk aan kunt dioen: aan de vitamine D enzo. Beweging helpt, zonlicht ook en bij gebrek aan zonlicht is vitamine D een aanrader. Suikers mijden, goede vetjes eten (omega's).
Sterkte!
Ik lust geen theequote:Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Coco*thee voert* Snel blijer worden!
Ja, typisch is dat he? Normaal krijg ik er energie van, maar vandaag vreet het echt enorm veel energie.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Aww Cocolesgeven als je niet lekker in je vel zit is inderdaad energievretend
sterkte!
Oh, dat is wel erg lekker! Daar kan ik mezelf best mee verwennen straks, goed ideequote:
noeeees!quote:
Makreel => omega's!!!! Als het een female plopbuik is, dan is vis juist ok. En als het darmgerommel is, suikers lowen en groentes uppen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
noeeees!
MakreelNou heb ik zin in makreel!
![]()
Maar ik heb buikpijn/plop-buik dus ik doe maar even rustig aan met eten vandaag
Say whaaaat?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit lezen?
Mijn gps horloge uitgeprobeerd, heb hardgelopen
53 min met een gem,. snelheid van 9.6 km/uur, wow
Stuk keukenrol in vieren vouwen, plastic boterhamzakje eromheen, en klaar is het ruimingsmiddelquote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef loveli het volgende:
Even naar de Ikea, moet zakjes voor hondedrollen halen.
Idd. Ik moet er ook maar bij gaan wandelenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Say whaaaat?. Mijn god, wat een conditie!
Ik hoop ook nog een garderobekast in de koopjeshoek te scoren. En ik ben nog niet weg.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Stuk keukenrol in vieren vouwen, plastic boterhamzakje eromheen, en klaar is het ruimingsmiddelIk doe overigens twee keukenpapiertjes per zakje. En ik neem altijd twee zakjes mee.
Ik ga voor optie 2, want ik heb idd lambada-dansende-darmenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Makreel => omega's!!!! Als het een female plopbuik is, dan is vis juist ok. En als het darmgerommel is, suikers lowen en groentes uppen.
Ik denk dat ze best stevig wandeltquote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uniek! Hoe doe je dat, zonder Evy of iets anders, vanuit wandelen hoppa een uur achtereen rennen!
Een conditie om jaloers op te zijn
Zomaar uit het niets?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit lezen?
Waarschijnlijk net iets te vaak een grote bek gehad als ze er wel wat van gingen zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't altijd intrigerend om in de studieruimte te zitten hier, met overal bordjes 'STILTE AUB', en dat iedereen gewoon herrie maakt en de mensen die hier achter de balie zitten daar gewoon NIETS van zeggenHaal dan die bordjes weg...
De receptenboekjes in de koopjeshoek!!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog een garderobekast in de koopjeshoek te scoren. En ik ben nog niet weg.
heb je geen gmail?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 ramt de hele tijd op de refreshknop van d'r mail. Ik wil een uitnodiging. Sofort!.
Dat zal vast wel niet zo snel gaan!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 ramt de hele tijd op de refreshknop van d'r mail. Ik wil een uitnodiging. Sofort!.
Ik zie je al met dat GPS-horloge schudden nu hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks, ben zelf ook heel erg verbaasd.
Heb natuurlijk Evy wel gedaan (tot evy les 8 ofzo) en dit jaar ook weer 5 x gerend.
Hometrain ook 1 x per week en wandel min,. 4 x per week 10 km en ook natuurlijk op het werk.
Maar ik ben zo verbaasd, dat dan wel
Gmailnotifier FTWquote:
pittig, pittiger, pittigst was ook een leuk boekjequote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
De receptenboekjes in de koopjeshoek!!Ik heb 't pastaboekje en het soepboekje en erg spijt dat ik niet heb gekeken wat ze nog meer hadden
1 euro per stuk en lekkere recepten!
da's echt de gmail hemelquote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ja wel, GMail, maar notifier ken ik niet? ff googlen.
Programmaatje dat in je snelstartbalk zit naast de klok etc met een envelopje dat blauw wordt zodra je mail krijgtquote:
Handig! Maar als ik echt op een mail zit te wachten ken ik mezelf wel, dan ga ik alsnog refreshen om te kijken of de notifier het wel doetquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's echt de gmail hemelgewoon een pop-up zodra je mail hebt
Nee, denk ik ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zal vast wel niet zo snel gaan!
Even bellenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Deze week ook nog maar even achter solli's aan waar ik niks van heb gehoord.
Hihiquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Handig! Maar als ik echt op een mail zit te wachten ken ik mezelf wel, dan ga ik alsnog refreshen om te kijken of de notifier het wel doet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit lezen?
Ja, liep bijna langs de A7quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ontzettend goed!!!
Kan je ook de route zien?
Stucks?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
Nu is 'ie allemaal oude mails aan t showen. 229 stucks. Geweldig ding, zo'n Gmail notifier!
.
Was het geen migraine dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef progje het volgende:
wat goed Uniek!!
Pfff ik heb de hele ochtend in bed gelegen met de ergste hoofdpijn die ik ooit heb gehad...
Echt wat heb ik een medelijden met mensen die migraine hebben.
Nu gaat het weer redelijk, dus maar eens even wat werk gaan doen. (leve thuiswerken)
^^quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Say whaaaat?. Mijn god, wat een conditie!
Uh stuks, bedoel ikquote:
Ik denk het niet.. Had geen lichtflitsen e.d. en was ook niet misselijk gelukkig.quote:
Eenzijdige hevige hoofdpijn, soms voorafgegaan door flitsen, erger bij bewegen, licht en/of geluid, soms misselijk en braken en/of tintelingen of uitval van de tong of hand erbij.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef progje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. Had geen lichtflitsen e.d. en was ook niet misselijk gelukkig.
Maar de precieze verschijnselen van migraine weet ik eigenlijk ook niet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
Uniek! Heldin!
Vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest. Door naar de volgende ronde, maar ik trek me denk ik terug. Was bekaf na het gesprek en kan mezelf wel voor de kop slaan wat betreft een aantal opmerkingen, en dat is altijd een slecht teken. Nouja, ik heb nog genoeg keuze![]()
Daglijste
o. 2 cracker kaas
t. krentenbol + 2 ministroopwafel
l. 2 tosti met light mayo + bakje ijs
Hmmm, de rest van de dag maar even kalm aan met de carbs
Heb jij ook over 10 jaar. 10 jaar geleden zat ik in een vergelijkbare situatie als jij nu.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]hebben ze het je lastig gemaakt?
.
Wel fijn dat je de luxe hebt om te kunnen kiezen.
Is het ook, alleen niet erg slankverantwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En dat broodje van Ewelina klinkt ook lekker
Lastig zeg, al die nieuwe vacatures als je een baan zoekt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Zo, drie brieven weg en nu heb ik nog zes vacatures waar ik nog op moet reageren. En elke dag komen er wel weer een paar bij, pff.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lastig zeg, al die nieuwe vacatures als je een baan zoekt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lastig zeg, al die nieuwe vacatures als je een baan zoekt.
Ik hoop hetquote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij ook over 10 jaar. 10 jaar geleden zat ik in een vergelijkbare situatie als jij nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er is geen mogelijkheid dat iemand je gaat helpen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed uniek!
Bah, voel me ontzettend opgejaagd en onrustig.
Ik moet:
• De nieuwsbrief opleveren
• De nieuwsbrief op de website zetten (pokkewerk)
• Een groot excelbestand nog aanpassen + andere dingen in verwerken
• 500 mailtjes afhandelen
• Een belangrijke vergadering voorbereiden
• Een afgehandeld project implementeren
• Voor een klant iets uitzoeken, maar is bewerkelijk om te doen
• De nieuwe website tekstueel vullen (veel veel veel veel veel werk)
• Een handboek bijwerken
• Een grote beurs organiseren, inclusief officiële presentatie waar ca. 400 man + pers op af gaat komen.
• Achtervang zijn voor dingen van de dag, aangezien mijn collega met vakantie is.
En dit alles bij voorkeur voor half maart.
Help..
Heb je nog evenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Syrena het volgende:
Oh ik zie net dat ik tot mijn 60e wel kan wachten met kindersMooi zo
Jij moet dingen uitbesteden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed uniek!
Ik moet:
*waslijst*
Help..
Aan wie? Alle collega's die in potentie kunnen helpen, hebben tegelijk verlof goedgekeurd gekregenquote:
Stagiair, inleen, viking, whatever. Je kunt natuurlijk ook jezelf opblazen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aan wie? Alle collega's die in potentie kunnen helpen, hebben tegelijk verlof goedgekeurd gekregen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aan wie? Alle collega's die in potentie kunnen helpen, hebben tegelijk verlof goedgekeurd gekregen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
Oi, een valentijnsmail van MiraclePenisSupplement.
Heeft het een chronologische volgorde? Dingen die NU moeten, dingen die binnenkort moeten en dingen waar ze in kunnen stikken omdat je er voorlopig geen tijd voor hebt? Er zit maar 24 uur in een dag he. Maar heeft iedereen nu de komende 4 weken verlof? Kunnen ze verlof terugtrekken?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed uniek!
Ik moet:
-lange lijst-
Help..
Nee. En verder even PM.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Stagiair, inleen, viking, whatever. Je kunt natuurlijk ook jezelf opblazen.
Jij ziet als enige oplossing dat jij alles moet doen, maar wie doet het als je onder de tram komt? Ik bedoel... Hebben jullie geen contacten met een uitzendbureau ofzo die iemand kan leveren die simpele tijdrovende dingen uit handen neemt? (groot gedeelte van beurs organiseren bijvoorbeeld, om wat te noemen)
24 uur per dag is op zich wel genoeg voor mij, het is alleen jammer dat je 1/3e kwijt bent aan slapenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
24 uur per dag is echt te weinig!. Vandaag gaat het nog wel, maar de laatste dagen dacht ik om 23 uur voor ik ging slapen: nu alweer slapen, noeoeoeoes, ik moet en wil nog zoveel doen
.
Oh, ik zorg wel altijd voor voldoende slaapquote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
24 uur per dag is op zich wel genoeg voor mij, het is alleen jammer dat je 1/3e kwijt bent aan slapen. Als ik het druk heb, slaap ik dus ook echt minder daarom.
Woensdag presentatie, donderdag tentamen ... ik geloof dat dit ook wel weer een drukke week gaat worden. Nog een geluk dat ik morgen niet hoef te werken (wat ook weer geen geluk is, want als ik niet werk krijg ik niet betaald. Ze hebben morgen niets te doen voor me. Heb nu al een hekel aan het uren declareren systeem ipv vast tijdelijk contract).
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij ook een rode envelop op de mat.Bij 'rode envelop' vroeg ik me eerst af welke instantie rode enveloppen verstuurdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
you and me bothquote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij 'rode envelop' vroeg ik me eerst af welke instantie rode enveloppen verstuurde
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij 'rode envelop' vroeg ik me eerst af welke instantie rode enveloppen verstuurde
Ik vraag het me nog steeds af. De enige rode envelop die ik ken is de brulbrief van Harry Potterquote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik had de TT nog niet gelezen, en er verder ook helemaal niet aan gedacht vandaag.quote:
De brulbrief!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vraag het me nog steeds af. De enige rode envelop die ik ken is de brulbrief van Harry Potter.
*kwartje gevallen* nvm
dat dus jaquote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-Trump-combover.html
[ afbeelding ]
Oeh ik kom ook altijd in die verleiding als ik langs huis komquote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sjaak afhaak hier!
Evy les 14 niet uitgelopen... 13 wel. Kwam langs huis en ik dacht, ik kan net zo goed stoppen![]()
7,7 km in 48 minuten uiteindelijk dus.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het droogquote:Op maandag 14 februari 2011 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen misschien morgen maar even doen, komt met bakken uit de hemel en vertilde me net
Ik moest lachenquote:
Iig voldoende proeflezers hier. En ik zit met hetzelfde, want ik wil ook een site maken met daarop wie ik ben, wat ik kan en wat ik wilquote:Op maandag 14 februari 2011 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
Pompiedom. Ik ben mn webtekst aan het schrijven. Lastig wel, want ik moet genoeg maar niet te veel en niet te weinig zeggen en ik moet mezelf verkopen, sort ofNoujaaa ik kan het altijd nog aanpassen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Dat. Ze kunnen dat weigeren en dan heb je dezelfde conclusie als afwijzen, of ze passen zich aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. detacheringsbureau heeft een aansluitende functie voor me voor 20 uur in de weekis iig minder dan dat ik nu heb, maar een van de dagen is precies een dag dat ik eigenlijk niet kan
![]()
+ het is nogal ver weg (Oisterwijk)...
maargoed, het is wel werk... *twijfel* reageren met "ja, 20 uur is prima, maar dan wel op dinsdag ipv maandag de hele dag" of afwijzen...
Zeggen dat je die baan nodig hebt om naar Engeland te kunnen voor je studie. Dan voelt 'ie zich schuldig als 'ie nee zegquote:Op maandag 14 februari 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
hm, crap, da heb ik weer 't zelfde probleem met een minor-vak als nu, maargoed, dat is opgelost met de docent: in ruil voor een extra opdracht (essay) mag ik de dinsdag missen...![]()
dus ik ga die andere docent maar 's mailen of dat mogelijk is..
Met zo'n groot geval aan hun oor. "Oeh, wat zijn we interessant!"quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zo'n dom gezicht als mensen in de trein (!) handsfree bellen he. Zitten ze naast je zo in het luchtledige te kwekken..
Idemquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afspreken om niet aan Valentijnsdag te doen en dan toch teleurgesteld zijn als de ander zich daar aan houdt..
^^ nog een voordeel van happy single zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
XM, ik kan er ook nog niet aan wennen hoor, net als in de supermarkt...
[..]
Idem
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afspreken om niet aan Valentijnsdag te doen en dan toch teleurgesteld zijn als de ander zich daar aan houdt..
V1z0R, het is nog niet te laat!!!!quote:
In dit geval is het alleen een snoertje. En hij heeft gewoon armen en handen om zn foon vast te houden.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met zo'n groot geval aan hun oor. "Oeh, wat zijn we interessant!".
ja, zoiets ben ik nu ook aan 't schrijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeggen dat je die baan nodig hebt om naar Engeland te kunnen voor je studie. Dan voelt 'ie zich schuldig als 'ie nee zeg.
jaaaa! heb vandaag gehoord dat ik de kamer hebquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Rituals het volgende:
Blurred, heb je al iets gehoord over een appartement/kamer/woonplek tijdens je stage?
Geweldig! Wat fijn voor je zeg!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaaaa! heb vandaag gehoord dat ik de kamer hebik ben er zo gelukkig mee, mooi appartement in een goeie wijk en helemaal niet duur en ik deel het dan met 1 andere studente
zo fijn dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken nu..
Super fijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaaaa! heb vandaag gehoord dat ik de kamer hebik ben er zo gelukkig mee, mooi appartement in een goeie wijk en helemaal niet duur en ik deel het dan met 1 andere studente
Ja maar jij verteld bijv. ook hier van elke brief die je hebt geschreven en blurred nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Wel grappig dat we erom moeten vragen of je al iets gehoord hebt. Als ik een uitnodiging krijg voor een gesprek of ik krijg een baan, kom ik meteen binnenstormen hier.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar jij verteld bijv. ook hier van elke brief die je hebt geschreven en blurred niet!!
Heel fijn B!!!
Wat fijnquote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ja maar ik schrijf ook gewoon niet zo veel brievenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar jij verteld bijv. ook hier van elke brief die je hebt geschreven en blurred niet!!
Heel fijn B!!!
Nog nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ja maar ik schrijf ook gewoon niet zo veel brieven
dank jullie wel allemaal!
En dat schrijft stuck ipv stuk en heeft Nederlands gestudeerdquote:Op maandag 14 februari 2011 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat haalde zulke hoge cijfers voor Nederlands op het VWO.
Hahahaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef Probability het volgende:
[..]
En dat schrijft stuck ipv stuk en heeft Nederlands gestudeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Lachen heequote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef Probability het volgende:
[..]
En dat schrijft stuck ipv stuk en heeft Nederlands gestudeerd.
Alles doet pijn en ik kan je de hand schudden voor wat betreft die bloeduitstorting op de kontquote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Hihi hihoha![]()
!
Hoe is het met jou GBtje?
Zij mag de fout niet maken en jij wel? Rustig aan Vik!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lachen hee. Ga jij maar eens 24/7 met solliciteren bezig zijn.
Een voorwaarde voor taalnazilidmaatschap is zelf ook foutloos schrijven en typen. Artikel 2.3.1. red.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef loveli het volgende:
bzv dingesJa! Ja! Wat een ongelofelijke muts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lukt niemandquote:Op maandag 14 februari 2011 17:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Een voorwaarde voor taalnazilidmaatschap is zelf ook foutloos schrijven en typen
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog niet. Wacht maar tot je ook moet gaan solliciteren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ik zou d'r gelijk inruilen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Ja! Wat een ongelofelijke muts!
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. En anders moet je over 4 jaar wel weer aan de bak
. Aantal promovendi >> aantal plekken op een uni
.
Niet meer actief op Fok!
Mij mag je best op een foutje betrappen en er op wijzen, zoals dat ene woord.. Laatdunkend? Maar als je dan bij d/t foutjes er ook zo op zit te hameren moet je niet gek opkijken dat ik er dan ook wat van zeg bij jouquote:
ja dat is waar natuurlijk, maar zo ver kijk ik niet vooruitquote:Op maandag 14 februari 2011 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. En anders moet je over 4 jaar wel weer aan de bak
. Aantal promovendi >> aantal plekken op een uni
.
Sure, fine, whateverquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Mij mag je best op een foutje betrappen en er op wijzen, zoals dat ene woord.. Laatdunkend? Maar als je dan bij d/t foutjes er ook zo op zit te hameren moet je niet gek opkijken dat ik er dan ook wat van zeg bij jou
You're sooo gonna regret it.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo een zak chips leegeten, want daar heb ik al sinds zaterdag zin in.
Hee, zo bedoelde ik 'm nietquote:
Da's ook nog een idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw koperen buizen lucifers waren.
En dattem.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet erg vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Gezien het hetzelfde heerschap betreft die een banaan in GeeBee's waffeltje deed gok ik van niet nee!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet erg vinden.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister al valentijnsdag gevierd
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Merel het volgende:
Volgend jaar moet je jezelf ook gewoon een enorme bos op het werk sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Merel het volgende:
Je bedoelt dat je collega er wel aan heeft gedacht dat www.fleurop.nl bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Thanksquote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar goed ook dat het nu niet hoeft, nu je helemaal beurs en blauw bent. Nog kussie drop.
_O0.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan Valentijnsfietsen!
Of zoals op het bord bij de sportschool staat:
"Laat je lief op Valentijnsdag weten
dat je niet alleen in bed kan zweten"
En dat was dus niet met vunzige bijbedoelingen, hè!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gezien het hetzelfde heerschap betreft die een banaan in GeeBee's waffeltje deed gok ik van niet nee!
You 've got a lot to learn.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat was dus niet met vunzige bijbedoelingen, hè!
Hoe bevalt 't 'm eigenlijk tot nu toe daar?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Handelingenkamer.JPG
Hier is Nachtwacht vandaag geweest en volgens hem komt daar bijna nooooooooooooit iemand. Hij mocht er wel komen, omdat de tweede kamer klant is van het bedrijf waar hij werkt.
Oh.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat was dus niet met vunzige bijbedoelingen, hè!
Vertrouw me, ik ken mijn vriendje en die doet of zegt vaak genoeg dingen met vunzige bijbedoelingenquote:
Het gaat heel goedquote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe bevalt 't 'm eigenlijk tot nu toe daar?
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan Valentijnsfietsen!
Of zoals op het bord bij de sportschool staat:
"Laat je lief op Valentijnsdag weten
dat je niet alleen in bed kan zweten"
gmtaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh.
Aha.
*wink wink nudge nudge*
Nou heb ik geen handsfree, ga zelden met de trein en vind bellen in de trein reuze genant, maar ik krijg loeiende kramp in mijn handen van een telefoon aan m'n oor houden. Dus áls ik ooit vaak zou bellen en dan nog in de trein ook..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In dit geval is het alleen een snoertje. En hij heeft gewoon armen en handen om zn foon vast te houden.
Héhé, er zijn gelukkig dus nog wel mensen die weten waar Valentijnsdag eigenlijk voor bedoeld is.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Probability het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat valentijn voor mensen is die nog niet weten dat ze elkaar leuk vinden, dat zei ik dus ook tegenen hij vond van niet.
Maar dat is cadeautechnisch niet zo handig bedenk ik mij nu
Ik werd net wel gebeld 'fijne valentijn!!!' maar dat vond ik een beetje gek, het is geen oud & nieuw of zo. Wel lief daar niet van.
Ik weet nog wel dat ik vroeger helemaal teleurgesteld was dat ik wéér niets had gekregen!!
Ach, sommige mensen zijn zo druk, dan mogen ze deze dag best gebruiken als een excuus om uit eten te gaan of eindelijk weer eens van elkaars aandacht te genietenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Héhé, er zijn gelukkig dus nog wel mensen die weten waar Valentijnsdag eigenlijk voor bedoeld is.
Ik ben daar geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Handelingenkamer.JPG
Hier is Nachtwacht vandaag geweest en volgens hem komt daar bijna nooooooooooooit iemand. Hij mocht er wel komen, omdat de tweede kamer klant is van het bedrijf waar hij werkt.
Dat vliegt voorbij! En dan is het alweer vrijdag en bijna weekend.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen de eerste van drie dagen op rij waarop ik om half 7 de deur uit moet en 's avonds pas op z'n vroegst half 10 weer thuis ben..
En dan moet DaD weer op zaterdag werkenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vliegt voorbij! En dan is het alweer vrijdag en bijna weekend.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan moet DaD weer op zaterdag werken
Om de andere tegenwoordig, dus misschien wel niet..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan moet DaD weer op zaterdag werken
daar ben je vrouw voorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Makreel.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef Chicolate het volgende:
Oh wat heb ik toch een hartgrondige hekel aan de tijd van de maand. En mn naproxen is op. Buik/rugpijn.
Nee, klopt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Om de andere tegenwoordig, dus misschien wel niet..
Oh ik heb nog een blikje liggen ja. Die gaat morgenmiddag bij de lunch (ben nu al bezig met mn avondeten). Maar ik vind het sowieso gewoon stom dat mn rug ook mee gaat doen dus ik wilde even klagenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Makreel.
No kidding. Omega's helpen tegen time of the month kramp. Niet alleen slikken tijdens time of month, maar gewoon braaf altijd netjes eten might do the trick. Voor nu helps die lange termijn even niet, maar een flinke dosis teunisbloemolie zou ook kunnen helpen.
Over 3 dagen van half zeven tot half tien? Dat vind ik geen zeuren hoor - dat vind ik loodzwaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, klopt..
Ik zeur, I know..
Dit ja. Dat ís ook gewoon zwaar en niet leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Over 3 dagen van half zeven tot half tien? Dat vind ik geen zeuren hoor - dat vind ik loodzwaar.
Mwahh het regende vandaag foutenquote:
makreel uit een blikjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een blikje liggen ja. Die gaat morgenmiddag bij de lunch (ben nu al bezig met mn avondeten). Maar ik vind het sowieso gewoon stom dat mn rug ook mee gaat doen dus ik wilde even klagen.
Dat is tenminste betaalbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
makreel uit een blikjenoes
Ja en een blikje is 80 ct. 2.50 voor een lullig visje vind ik duur, en ik heb het er niet voor over.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
een makreeltje is écht niet duur!had ze laatst voor 2,50!
Vers is wel véééél lekkerder.... blikvis vind ik echt niet lekker!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja en een blikje is 80 ct. 2.50 voor een lullig visje vind ik duur, en ik heb het er niet voor over.
Wat is het dan wel? Echt groot zijn ze nietquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
makreel is géén, ik herhaal géén lullig visje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |