You're sooo gonna regret it.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo een zak chips leegeten, want daar heb ik al sinds zaterdag zin in.
Hee, zo bedoelde ik 'm nietquote:
Da's ook nog een idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw koperen buizen lucifers waren.
En dattem.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet erg vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Gezien het hetzelfde heerschap betreft die een banaan in GeeBee's waffeltje deed gok ik van niet nee!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet erg vinden.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister al valentijnsdag gevierd
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Merel het volgende:
Volgend jaar moet je jezelf ook gewoon een enorme bos op het werk sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Merel het volgende:
Je bedoelt dat je collega er wel aan heeft gedacht dat www.fleurop.nl bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Thanksquote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar goed ook dat het nu niet hoeft, nu je helemaal beurs en blauw bent. Nog kussie drop.
_O0.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan Valentijnsfietsen!
Of zoals op het bord bij de sportschool staat:
"Laat je lief op Valentijnsdag weten
dat je niet alleen in bed kan zweten"
En dat was dus niet met vunzige bijbedoelingen, hè!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gezien het hetzelfde heerschap betreft die een banaan in GeeBee's waffeltje deed gok ik van niet nee!
You 've got a lot to learn.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat was dus niet met vunzige bijbedoelingen, hè!
Hoe bevalt 't 'm eigenlijk tot nu toe daar?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Handelingenkamer.JPG
Hier is Nachtwacht vandaag geweest en volgens hem komt daar bijna nooooooooooooit iemand. Hij mocht er wel komen, omdat de tweede kamer klant is van het bedrijf waar hij werkt.
Oh.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat was dus niet met vunzige bijbedoelingen, hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |