Zeggen dat je die baan nodig hebt om naar Engeland te kunnen voor je studie. Dan voelt 'ie zich schuldig als 'ie nee zegquote:Op maandag 14 februari 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
hm, crap, da heb ik weer 't zelfde probleem met een minor-vak als nu, maargoed, dat is opgelost met de docent: in ruil voor een extra opdracht (essay) mag ik de dinsdag missen...![]()
dus ik ga die andere docent maar 's mailen of dat mogelijk is..

Met zo'n groot geval aan hun oor. "Oeh, wat zijn we interessant!"quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zo'n dom gezicht als mensen in de trein (!) handsfree bellen he. Zitten ze naast je zo in het luchtledige te kwekken..

Idemquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afspreken om niet aan Valentijnsdag te doen en dan toch teleurgesteld zijn als de ander zich daar aan houdt..

^^ nog een voordeel van happy single zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
XM, ik kan er ook nog niet aan wennen hoor, net als in de supermarkt...
[..]
Idem

quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afspreken om niet aan Valentijnsdag te doen en dan toch teleurgesteld zijn als de ander zich daar aan houdt..
V1z0R, het is nog niet te laat!!!!quote:

In dit geval is het alleen een snoertje. En hij heeft gewoon armen en handen om zn foon vast te houden.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met zo'n groot geval aan hun oor. "Oeh, wat zijn we interessant!".

ja, zoiets ben ik nu ook aan 't schrijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeggen dat je die baan nodig hebt om naar Engeland te kunnen voor je studie. Dan voelt 'ie zich schuldig als 'ie nee zeg.

jaaaa! heb vandaag gehoord dat ik de kamer hebquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Rituals het volgende:
Blurred, heb je al iets gehoord over een appartement/kamer/woonplek tijdens je stage?

Geweldig! Wat fijn voor je zeg!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaaaa! heb vandaag gehoord dat ik de kamer hebik ben er zo gelukkig mee, mooi appartement in een goeie wijk en helemaal niet duur en ik deel het dan met 1 andere studente
zo fijn dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken nu..

Super fijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaaaa! heb vandaag gehoord dat ik de kamer hebik ben er zo gelukkig mee, mooi appartement in een goeie wijk en helemaal niet duur en ik deel het dan met 1 andere studente
zo fijn dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken nu..

Ja maar jij verteld bijv. ook hier van elke brief die je hebt geschreven en blurred nietquote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Wel grappig dat we erom moeten vragen of je al iets gehoord hebt. Als ik een uitnodiging krijg voor een gesprek of ik krijg een baan, kom ik meteen binnenstormen hier.

quote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar jij verteld bijv. ook hier van elke brief die je hebt geschreven en blurred niet!!
Heel fijn B!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |