Vertrouw me, ik ken mijn vriendje en die doet of zegt vaak genoeg dingen met vunzige bijbedoelingenquote:

Het gaat heel goedquote:Op maandag 14 februari 2011 18:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe bevalt 't 'm eigenlijk tot nu toe daar?

quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan Valentijnsfietsen!
Of zoals op het bord bij de sportschool staat:
"Laat je lief op Valentijnsdag weten
dat je niet alleen in bed kan zweten"

gmtaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh.
Aha.
*wink wink nudge nudge*

Nou heb ik geen handsfree, ga zelden met de trein en vind bellen in de trein reuze genant, maar ik krijg loeiende kramp in mijn handen van een telefoon aan m'n oor houden. Dus áls ik ooit vaak zou bellen en dan nog in de trein ook..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In dit geval is het alleen een snoertje. En hij heeft gewoon armen en handen om zn foon vast te houden.

Héhé, er zijn gelukkig dus nog wel mensen die weten waar Valentijnsdag eigenlijk voor bedoeld is.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef Probability het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat valentijn voor mensen is die nog niet weten dat ze elkaar leuk vinden, dat zei ik dus ook tegenen hij vond van niet.
Maar dat is cadeautechnisch niet zo handig bedenk ik mij nu
Ik werd net wel gebeld 'fijne valentijn!!!' maar dat vond ik een beetje gek, het is geen oud & nieuw of zo. Wel lief daar niet van.
Ik weet nog wel dat ik vroeger helemaal teleurgesteld was dat ik wéér niets had gekregen!!

Ach, sommige mensen zijn zo druk, dan mogen ze deze dag best gebruiken als een excuus om uit eten te gaan of eindelijk weer eens van elkaars aandacht te genietenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Héhé, er zijn gelukkig dus nog wel mensen die weten waar Valentijnsdag eigenlijk voor bedoeld is.

Ik ben daar geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Handelingenkamer.JPG
Hier is Nachtwacht vandaag geweest en volgens hem komt daar bijna nooooooooooooit iemand. Hij mocht er wel komen, omdat de tweede kamer klant is van het bedrijf waar hij werkt.

Dat vliegt voorbij! En dan is het alweer vrijdag en bijna weekend.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen de eerste van drie dagen op rij waarop ik om half 7 de deur uit moet en 's avonds pas op z'n vroegst half 10 weer thuis ben..

En dan moet DaD weer op zaterdag werkenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vliegt voorbij! En dan is het alweer vrijdag en bijna weekend.

quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan moet DaD weer op zaterdag werken

Om de andere tegenwoordig, dus misschien wel niet..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan moet DaD weer op zaterdag werken

daar ben je vrouw voorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afspreken om niet aan Valentijnsdag te doen en dan toch teleurgesteld zijn als de ander zich daar aan houdt..

Makreel.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef Chicolate het volgende:
Oh wat heb ik toch een hartgrondige hekel aan de tijd van de maand. En mn naproxen is op. Buik/rugpijn.

Nee, klopt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Om de andere tegenwoordig, dus misschien wel niet..

Oh ik heb nog een blikje liggen ja. Die gaat morgenmiddag bij de lunch (ben nu al bezig met mn avondeten). Maar ik vind het sowieso gewoon stom dat mn rug ook mee gaat doen dus ik wilde even klagenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Makreel.
No kidding. Omega's helpen tegen time of the month kramp. Niet alleen slikken tijdens time of month, maar gewoon braaf altijd netjes eten might do the trick. Voor nu helps die lange termijn even niet, maar een flinke dosis teunisbloemolie zou ook kunnen helpen.

Over 3 dagen van half zeven tot half tien? Dat vind ik geen zeuren hoor - dat vind ik loodzwaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, klopt..
Ik zeur, I know..

Dit ja. Dat ís ook gewoon zwaar en niet leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Over 3 dagen van half zeven tot half tien? Dat vind ik geen zeuren hoor - dat vind ik loodzwaar.

Mwahh het regende vandaag foutenquote:

makreel uit een blikjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een blikje liggen ja. Die gaat morgenmiddag bij de lunch (ben nu al bezig met mn avondeten). Maar ik vind het sowieso gewoon stom dat mn rug ook mee gaat doen dus ik wilde even klagen.

Dat is tenminste betaalbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
makreel uit een blikjenoes

Ja en een blikje is 80 ct. 2.50 voor een lullig visje vind ik duur, en ik heb het er niet voor over.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
een makreeltje is écht niet duur!had ze laatst voor 2,50!

Vers is wel véééél lekkerder.... blikvis vind ik echt niet lekker!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja en een blikje is 80 ct. 2.50 voor een lullig visje vind ik duur, en ik heb het er niet voor over.

Wat is het dan wel? Echt groot zijn ze nietquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
makreel is géén, ik herhaal géén lullig visje...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |