quote:Op maandag 14 februari 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ze is vast aan het oefenen voor prinsjesdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
NOT!
En Pippa heeft weer een waxinelichthoudertje gesloopt.
Het duurde even...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ze is vast aan het oefenen voor prinsjesdag.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:37 schreef loveli het volgende:
Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:37 schreef loveli het volgende:
Dan ben ik snel klaar, want er is niets. Gewoon een collega die ook een goede vriend geworden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik denk hetquote:Op maandag 14 februari 2011 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik snap trouwens helemaal niks van dat Whatsappen ik ben echt geen digibeet. Of zou het komen doordat niemand die ik ken het gebruikt en ik er dus ook niks mee kan?
Hij gaat toch niet stoken hč, want je bent eindelijk een beetje overtuigd aan het raken van jou en baardmans!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik snel klaar, want er is niets. Gewoon een collega die ook een goede vriend geworden is.
nee, nummer 2 zit nu op de naaldenquote:
Oeiquote:Op maandag 14 februari 2011 10:50 schreef Probability het volgende:
GB I feel your pain! Ik ben gister van boven tot beneden van een stijle zoldertrap gevallen en heb een enorme bloeduitstorting op mijn rug en een schaafwond op mijn arm.
Laat ze er nou voor 1x niet naast zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)droog-en-zonnig.html
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Harder en vooral verder ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
@ Co: 10 keer sport in 3 weken is anders al best wel netjes. Misschien moet je wat harder gaan lopen*pest*.
Jij loopt dan ook al veel langer en je bent geen Fries molenpaardquote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Harder en vooral verder ja!(ik loop overigens wel een stuk harder dan 9km per uur
*pestterug*)
Goed ideequote:Ik ga ook niet nog vaker rennen, maar kan wel nog wat meer klasjes in de sportschool doen.
http://vader.svt.se/Vaer.aspx?ID=14814147quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijnquote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, de collega heeft van zich laten horen. Niets aan de hand natuurlijk.. Iets over een meisje waar 'ie iets over kwijt wilde.
Eerste vraag weet ik niet, hij praat blijkbaar liever met mij over meisjes dan met Baardmans.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn.
Maar waarom mocht BM dat dan niet zien? Weet BM trouwens dat jij hier post?
Ik heb al een goedwerkende.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef loveli het volgende:
Nieuwe wekker nodig, anyone?
http://www.megagadgets.nl(...)ets-c-177/?osCsid=ej
Winterdip? Wat je er lichamelijk aan kunt dioen: aan de vitamine D enzo. Beweging helpt, zonlicht ook en bij gebrek aan zonlicht is vitamine D een aanrader. Suikers mijden, goede vetjes eten (omega's).quote:Op maandag 14 februari 2011 12:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Ik heb helaas niet veel tijd om bij te lezen, dus ik hoop dat alles een beetje lekker gaat met iedereen
Zit zelf niet zo lekker in mn vel vandaagGeen reden, voel me gewoon unhappy. Gaat wel weer over.
Vind het alleen vervelend dat ik eerst nog een hoorcollege van 45min en 2 workshops van 90min moet geven voordat ik naar huis kan (om 18u). Als ik niet lekker in mn vel zit, kost dat zo vreselijk veel energie (ik wil voor de studenten wel even enthousiast & betrokken als altijd zijn/overkomen, zij moeten niet de dupe worden van mijn humeur).
Dus. *sigh*
Daar gaan we weer.
Denk dat 't zoiets is ja. Volgens mij doe ik qua eten juist wat niet goed isquote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Winterdip? Wat je er lichamelijk aan kunt dioen: aan de vitamine D enzo. Beweging helpt, zonlicht ook en bij gebrek aan zonlicht is vitamine D een aanrader. Suikers mijden, goede vetjes eten (omega's).
Sterkte!
Ik lust geen theequote:Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Coco*thee voert* Snel blijer worden!
Ja, typisch is dat he? Normaal krijg ik er energie van, maar vandaag vreet het echt enorm veel energie.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Aww Cocolesgeven als je niet lekker in je vel zit is inderdaad energievretend
sterkte!
Oh, dat is wel erg lekker! Daar kan ik mezelf best mee verwennen straks, goed ideequote:
noeeees!quote:
Makreel => omega's!!!! Als het een female plopbuik is, dan is vis juist ok. En als het darmgerommel is, suikers lowen en groentes uppen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
noeeees!
MakreelNou heb ik zin in makreel!
![]()
Maar ik heb buikpijn/plop-buik dus ik doe maar even rustig aan met eten vandaag
Say whaaaat?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit lezen?
Mijn gps horloge uitgeprobeerd, heb hardgelopen
53 min met een gem,. snelheid van 9.6 km/uur, wow
Stuk keukenrol in vieren vouwen, plastic boterhamzakje eromheen, en klaar is het ruimingsmiddelquote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef loveli het volgende:
Even naar de Ikea, moet zakjes voor hondedrollen halen.
Idd. Ik moet er ook maar bij gaan wandelenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Say whaaaat?. Mijn god, wat een conditie!
Ik hoop ook nog een garderobekast in de koopjeshoek te scoren. En ik ben nog niet weg.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Stuk keukenrol in vieren vouwen, plastic boterhamzakje eromheen, en klaar is het ruimingsmiddelIk doe overigens twee keukenpapiertjes per zakje. En ik neem altijd twee zakjes mee.
Ik ga voor optie 2, want ik heb idd lambada-dansende-darmenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Makreel => omega's!!!! Als het een female plopbuik is, dan is vis juist ok. En als het darmgerommel is, suikers lowen en groentes uppen.
Ik denk dat ze best stevig wandeltquote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uniek! Hoe doe je dat, zonder Evy of iets anders, vanuit wandelen hoppa een uur achtereen rennen!
Een conditie om jaloers op te zijn
Zomaar uit het niets?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit lezen?
Waarschijnlijk net iets te vaak een grote bek gehad als ze er wel wat van gingen zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't altijd intrigerend om in de studieruimte te zitten hier, met overal bordjes 'STILTE AUB', en dat iedereen gewoon herrie maakt en de mensen die hier achter de balie zitten daar gewoon NIETS van zeggenHaal dan die bordjes weg...
De receptenboekjes in de koopjeshoek!!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog een garderobekast in de koopjeshoek te scoren. En ik ben nog niet weg.
heb je geen gmail?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 ramt de hele tijd op de refreshknop van d'r mail. Ik wil een uitnodiging. Sofort!.
Dat zal vast wel niet zo snel gaan!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 ramt de hele tijd op de refreshknop van d'r mail. Ik wil een uitnodiging. Sofort!.
Ik zie je al met dat GPS-horloge schudden nu hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks, ben zelf ook heel erg verbaasd.
Heb natuurlijk Evy wel gedaan (tot evy les 8 ofzo) en dit jaar ook weer 5 x gerend.
Hometrain ook 1 x per week en wandel min,. 4 x per week 10 km en ook natuurlijk op het werk.
Maar ik ben zo verbaasd, dat dan wel
Gmailnotifier FTWquote:
pittig, pittiger, pittigst was ook een leuk boekjequote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
De receptenboekjes in de koopjeshoek!!Ik heb 't pastaboekje en het soepboekje en erg spijt dat ik niet heb gekeken wat ze nog meer hadden
1 euro per stuk en lekkere recepten!
da's echt de gmail hemelquote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ja wel, GMail, maar notifier ken ik niet? ff googlen.
Programmaatje dat in je snelstartbalk zit naast de klok etc met een envelopje dat blauw wordt zodra je mail krijgtquote:
Handig! Maar als ik echt op een mail zit te wachten ken ik mezelf wel, dan ga ik alsnog refreshen om te kijken of de notifier het wel doetquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's echt de gmail hemelgewoon een pop-up zodra je mail hebt
Nee, denk ik ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zal vast wel niet zo snel gaan!
Even bellenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Deze week ook nog maar even achter solli's aan waar ik niks van heb gehoord.
Hihiquote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Handig! Maar als ik echt op een mail zit te wachten ken ik mezelf wel, dan ga ik alsnog refreshen om te kijken of de notifier het wel doet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit lezen?
Ja, liep bijna langs de A7quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ontzettend goed!!!
Kan je ook de route zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |