Du_ke heeft iets met kwalificaties als abominabel. Ik zou mij in die termen uitlaten om iets gedaan te krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef Zeeland het volgende:
Mlg is veel te traag met het openen van een nieuwe SC. Ik wil sancties.
Als je dat niet kunt, dan moet je ook niet als laatste posten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Welnee, het duurt gewoon even een gevatte, licht confronterende, doch acceptabele, titel te verzinnen.
Je zou ook kunnen proberen het minder uit te lokken... Je bent nog niet terug of je begint alweer met persoonlijke steken...quote:
In die quote stond geen persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen proberen het minder uit te lokken... Je bent nog niet terug of je begint alweer met persoonlijke steken...
Misschien niet maar ik heb er alweer een paar gespot van je.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Berlitz het volgende:
[..]
In die quote stond geen persoonlijke aanval.
Aandoenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien niet maar ik heb er alweer een paar gespot van je.
Boehoe, het gaat er niet eerlijk aan toe in POLquote:
klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boehoe, het gaat er niet eerlijk aan toe in POL
quote:
Bijna goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]Heb je mijn conservatie hier met Berlitz gelezen? Zo ja waar slaat je reactie dan op?
Wat je al zelf zegt. 'Misschien niet' om vervolgens hem alvast de les te lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]Heb je mijn conversatie hier met Berlitz gelezen? Zo ja waar slaat je reactie dan op?
Hier kan je over mods klagen, dit is het topic voor het subforum.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat je al zelf zegt. 'Misschien niet' om vervolgens hem alvast de les te lezen.
Sjonge, en dat noemt zich een moderator.
Dat is alleen voor de FP, als ze echt klachten heeft over mods mag ie ons mail op forum@fok.nl of als ze een openbare discussie wil een topic openen in Feedbackquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hier kan je over mods klagen, dit is het topic voor het subforum.
Meid, ik verwees een post eerder naar zijn persoonlijke aanvallen die hij aan het plaatsen was en waarmee aan het uitlokken was. Dan maakt al of geen persoonlijke aanval in die ene quote geen zak uit natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat je al zelf zegt. 'Misschien niet' om vervolgens hem alvast de les te lezen.
Sjonge, en dat noemt zich een moderator.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat was toch Paul ofzo? Wat een kut naam.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Weet het ook niet meer, in ieder geval heb je een kut naam.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, Tom dan. Je ouders waren in ieder geval zo slim om je een naam met 3 letters te geven, zodat je dat tenminste kunt onthouden met je dyslectische kop.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef mlg het volgende:
Ik ga slapen. Zeeland, ik hoop dat je een nachtmerrie krijgt.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef mlg het volgende:
Haha, het woord sex valt en de stoeipoes is er ook weer.
Dat is inderdaad teveel van het goede w.m.b.quote:
Neehoor, als het me niet bevalt dan meld ik dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef Tem het volgende:
Precies, niet te veel gaan zitten miepen hoor. Negeren of van je afbijtenHet is geen kwaaie.
Er ligt een Godwin op mijn lippen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Neehoor, als het me niet bevalt dan meld ik dat.
Dat neem ik je ook niet kwalijk. Ik wil het wel gewoon melden in de feedback topic want daar is het topic voor bedoeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Tem het volgende:
Dat staat je vrij natuurlijk. Net als dat ik er een reactie op mag geven.
Zo'n figuur verdedigenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
Mlg is nu eenmaal een sociale Darwinist he. Spijkerhard, kind van deze neo-liberale tijd.
Jij oppert wel rare dingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Verbieden en zoals vroeger in de DDR de Stasi op afsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Het is ook nooit goed,als een linkse rakker het zegt staan velen haast te ejaculeren maar als ik het zeg is het raar. Het is anders wel geheel in lijn met zijn communistische gedachtegoed.quote:
Ik zei toch, Zeeland.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed,als een linkse rakker het zegt staan velen haast te ejaculeren maar als ik het zeg is het raar. Het is anders wel geheel in lijn met zijn communistische gedachtegoed.
De MILF heeft gesproken.
Doe je links voor, en neem dan een Charlie Sheen UIquote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef mlg het volgende:
Ik pleit voor een staatsgreep op fok. Hoe doen we dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |