Daar is niet zo heel veel mis mee als je het een beetje fatsoenlijk doet. Alleen het artikel en een oneliner is wat mager dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:31 schreef mlg het volgende:
Ik snap überhaupt niet wat het probleem is om een artikel van Von der Dunk, Ellian, of noem maar op te plaatsen.
Mee eens, een beetje dik aangezette column levert vaak een goede discussie op.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:31 schreef mlg het volgende:
Ik snap überhaupt niet wat het probleem is om een artikel van Von der Dunk, Ellian, of noem maar op te plaatsen.
Ik snap dit ook niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:31 schreef mlg het volgende:
Du_ke heeft iets met kwalificaties als abominabel. Ik zou mij in die termen uitlaten om iets gedaan te krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef Zeeland het volgende:
Mlg is veel te traag met het openen van een nieuwe SC. Ik wil sancties.
Als je dat niet kunt, dan moet je ook niet als laatste posten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Welnee, het duurt gewoon even een gevatte, licht confronterende, doch acceptabele, titel te verzinnen.
Je zou ook kunnen proberen het minder uit te lokken... Je bent nog niet terug of je begint alweer met persoonlijke steken...quote:
In die quote stond geen persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen proberen het minder uit te lokken... Je bent nog niet terug of je begint alweer met persoonlijke steken...
Misschien niet maar ik heb er alweer een paar gespot van je.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Berlitz het volgende:
[..]
In die quote stond geen persoonlijke aanval.
Aandoenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien niet maar ik heb er alweer een paar gespot van je.
Boehoe, het gaat er niet eerlijk aan toe in POLquote:
klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boehoe, het gaat er niet eerlijk aan toe in POL
quote:
Bijna goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]Heb je mijn conservatie hier met Berlitz gelezen? Zo ja waar slaat je reactie dan op?
Wat je al zelf zegt. 'Misschien niet' om vervolgens hem alvast de les te lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]Heb je mijn conversatie hier met Berlitz gelezen? Zo ja waar slaat je reactie dan op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |