Inderdaad hij zat 2/3 jaar terug niet zo ver achter Kramer wat betreft de 5/10 kilomter.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef marcodej het volgende:
Best triest dat een Olde Heuvel er keihard wordt afgereden door een Nieuw-Zeelander.
Wat maakt het uit welke nationaliteit iemand heeft? Was het minder erg geweest als Dobbin een Italiaan was geweest?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef marcodej het volgende:
Best triest dat een Olde Heuvel er keihard wordt afgereden door een Nieuw-Zeelander.
Argentijns, maar die is volgens mij alweer weg.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef MiLalaa het volgende:
overigens, er is toch een Colombiaanse schaatsster in het worldcupcircuit? Caicedo? Of was zij nou Argentijns.
Idd. En zou me niet verbazen als ie nog wat aanzet aan het einde.quote:
Gomes, toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:16 schreef golfer het volgende:
Sowieso zijn die exoten altijd grappig om te zien.
Frans Grienbühl die als Zwitser aan de basis stond van het moderne schaatspak en die Spanjaard die geen pootje-over kon.
Gomez, dat was wel humor toen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:16 schreef golfer het volgende:
Frans Grienbühl die als Zwitser aan de basis stond van het moderne schaatspak en die Spanjaard die geen pootje-over kon.
Je kunt Dobbin niet met die clowns vergelijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:16 schreef golfer het volgende:
Gomes won wel van Willem Duijsquote:Op maandag 14 februari 2011 00:16 schreef golfer het volgende:
Grienbühl was alles behalve een clown.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt Dobbin niet met die clowns vergelijken
http://studiosport50jaar.(...)mez&verzenden=Zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verloor die niet 's een 500m toen de tegenstander viel?
Toch jammer dat er tegenwoordig limiettijden zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://studiosport50jaar.(...)mez&verzenden=Zoeken
Ippolito ook een skeeleraar? Dat wist ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iemand zei het vorige topics iets over overstappende skeeleraars, maar dan moeten we ook nog even Sanfratello noemen, die als 30er in no time zich enorm verbeterde, en goud haalde op de ploegachtervolging. Als hij nog wat langer door was gegaan had ie wel een podium op het WK Allround kunnen halen.
Zeurkous is dat ook, niks was goed vorig jaar op de OS.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie overigens dat Elma de Vries (kent u haar nog?) dit weekend bij de Gruno Bokaal heeft gereden. Ze reed een opvallende 45.84 op de 500 meter..
god ja, dat was echt een Kleinsman verhaal in het klein. Wat een ramp ook weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef Ericr het volgende:
Zeurkous is dat ook, niks was goed vorig jaar op de OS.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bijna meer mensen op FOK dan in het stadion
Dat klopt niet toch?quote:670 leden en 1602 gasten online
Dat wel, maar voor hem een uitstekende tijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Die tijd van Dobbin is natuurlijk wel 25 seconden langzamer dan het WR. Enige relativering is dus wel op zijn plaats.
Dat krijg je nou eenmaal bij zo'n 'wereldsport' die alleen live in Nederland wordt uitgezonden en als het niet in Nederland of Noorwegen is meestal lege tribunes oplevert.quote:
je zou het haast gewoon gaan verbieden he, dames afvaardigen voor 3k en 5k OS. Kansloos trieste missie. Helaas kun je die startbewijzen niet inwisselen voor de mannenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef Ericr het volgende:
Zeurkous is dat ook, niks was goed vorig jaar op de OS.
Het is inderdaad grappig dat het met de mannen-outsiders wel lukt. Rykkje, Ooijevaar en v.d. Kieft reden alledrie bij het WK Afstanden een keer heel fatsoenlijke uitslagen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
je zou het haast gewoon gaan verbieden he, dames afvaardigen voor 3k en 5k OS. Kansloos trieste missie. Helaas kun je die startbewijzen niet inwisselen voor de mannen
v.d. Kieft op de OS was ook geen succesnummer...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is inderdaad grappig dat het met de mannen-outsiders wel lukt. Rykkje, Ooijevaar en v.d. Kieft reden alledrie bij het WK Afstanden een keer heel fatsoenlijke uitslagen.
Ze huilde wel heel aandoenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:23 schreef MiLalaa het volgende:
god ja, dat was echt een Kleinsman verhaal in het klein. Wat een ramp ook weer.
Of Kleibeuker, ook zo'n mooi verhaal. Vol goede moed een verhaal afsteken op een toren in Turijn en daarna gewoon totaal niks presteren op de 5K en gezellig 20 minuten jankend in beeld te blijven. Die tweederangs krabbelaars zijn altijd goed voor mooie verhalen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
god ja, dat was echt een Kleinsman verhaal in het klein. Wat een ramp ook weer.
Inderdaad ja... ik had die race toen niet gezien, en later sneeuwde dat wat onder door Kramergate, maar het was inderdaad wel treurig.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
v.d. Kieft op de OS was ook geen succesnummer...
al praat je nog niet eens over prestaties, maar alleen al het humeur.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is inderdaad grappig dat het met de mannen-outsiders wel lukt. Rykkje, Ooijevaar en v.d. Kieft reden alledrie bij het WK Afstanden een keer heel fatsoenlijke uitslagen.
Ik leg alvast vast: Achtereekte!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al praat je nog niet eens over prestaties, maar alleen al het humeur.
Kunnen we alvast gaan gokken welke dappere, zure, onbekende vrouw er mee naar Socchi gaat voor de 5k ?
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Alsof die Amerikanen zulke boeiende sporten hebben met hun honkbal en American football. Dat boeit buiten Amerika ook (vrijwelquote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
Dat krijg je nou eenmaal bij zo'n 'wereldsport' die alleen live in Nederland wordt uitgezonden en als het niet in Nederland of Noorwegen is meestal lege tribunes oplevert.
Zoals de Amerikanen altijd al zeiden, zelfs ten tijden van de held Heiden: het kijken naar het groeien van gras is spannender dan het kijken naar een 10k.
SLC is inderdaad niet de lievelingsbaan van Bob.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad ja... ik had die race toen niet gezien, en later sneeuwde dat wat onder door Kramergate, maar het was inderdaad wel treurig.
Aan de andere kant... bob de jong heeft ook wel eens vreselijk slecht gepresteerd op de spelen.
Bob ging toen langzamer dan gras.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
SLC is inderdaad niet de lievelingsbaan van Bob.
Mireille Reitsma die bij de verkeerde schaatsbaan staat als de 5000m begint. Zoiets denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al praat je nog niet eens over prestaties, maar alleen al het humeur.
Kunnen we alvast gaan gokken welke dappere onbekende vrouw er mee naar Socchi gaat voor de 5k ?
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef Ericr het volgende:
Vol goede moed een verhaal afsteken op een toren in Turijn
Yvonne Nauta, Linda de Vries.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik leg alvast vast: Achtereekte!
Of Sandra 't Hart... die na tig pogingen eindelijk aan het EK mocht meedoen en toen de week vantevoren ziek werd.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mireille Reitsma die bij de verkeerde schaatsbaan staat als de 5000m begint. Zoiets denk ik.
Bob de Jong is ook een ander verhaal, die had zich al bewezen, maar kan heel wisselvallig zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
SLC is inderdaad niet de lievelingsbaan van Bob.
Maar ze had wel genoten die weken in Turijn, nou tot de 5K dan. Elma heeft niet genoten vorig jaar, die zeurde nog over de hagelslag die melk was i.p.v puur. Van dat kaliber was het in ieder geval wel bij Elma.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat staat mij ook nog zó goed bij. En op dat moment wist je het al he.. een Moniquetje in de dop
Die ken ik! Die heb ik een keer gesproken met uitgaan hier in de buurt was best een leuk meisje toen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik leg alvast vast: Achtereekte!
30 Bob de Jong NED 6:43.97quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Reed Pechtein toen niet bijna sneller?
Ik denk dat die 2 de komende jaren wel uitgroeien tot fatsoenlijke allrounders. Maar ja, 3 jaar vantevoren voorspellen wie het net niet gaat worden is sowieso wel lastig.quote:
volgens mij had ie toen iets op..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef Felagund het volgende:
Bob de Jong is ook een ander verhaal, die had zich al bewezen, maar kan heel wisselvallig zijn.
Dat is Bob, soort van Jannes van der Wal van het schaatsen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
volgens mij had ie toen iets op..
begon te slingeren als een aap.. rechtop en hij wist niet meer welke sport die mee bezig was.. gekkigheid
Goeiedag wat slecht was datquote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
begon te slingeren als een aap.. rechtop en hij wist niet meer welke sport die mee bezig was.. gekkigheid
Nog een uurtjequote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hoe laat rijden Koen / Skobrev.
Ik wil slapen.
Verdomme.
Toch heeft ie goud, zilver en brons in z'n medaillekast hangen. Dat doen niet veel mensen hem na.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is Bob, soort van Jannes van der Wal van het schaatsen.
Ja precies, z'n 10km in Vancouver was hetzelfde verhaal... halverwege bedenken om tóch maar echt te gaan schaatsen. Was ie wel scherp geweest dan had ie gewoon goud kunnen pakken.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is Bob, soort van Jannes van der Wal van het schaatsen.
Lol die rit was epicquote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Al dat geflirt ook tussen die 2 is vermoeiend.quote:
Die staat in Calgary te coachen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef Remzz het volgende:
Rintje zegt ook al 2 dagen eigenlijk niets he
Bart Veldkamp moet echt terug
Ik wil niet weten wat ze tijdens de ritten doenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Al dat geflirt ook tussen die 2 is vermoeiend.
Bartjuh moet inderdaad terug. Zijn reactie na Kramergate was fantastischquote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef Remzz het volgende:
Rintje zegt ook al 2 dagen eigenlijk niets he
Bart Veldkamp moet echt terug
Ja. Die heeft altijd wel iets zinnigs te melden.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef Remzz het volgende:
Ja ik weet het, maar het was toch een stuk interessanter naar hem te luisteren.
Daarom is hij waarschijnlijk ook coach.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Die heeft altijd wel iets zinnigs te melden.
Z'n haar begint net meer een soort wit aureool rond z'n schedel te worden.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Z'n haar begint net meer een soort wit aureool rond z'n schedel te worden.
Mart heeft Fedor dan ook persoonlijk gekend. Maakt ook wel een verschil...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Mart over Fedor was trouwens persoonlijker.
Mart heeft Jaap Eden ook persoonlijk gekend.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart heeft Fedor dan ook persoonlijk gekend. Maakt ook wel een verschil...
yup klopt, maar twee pogingen tot een power-nap zijn al gefaaldquote:Op maandag 14 februari 2011 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over 5 uur gaat dat rotding toch af?
de interviews van Jan zijn tofquote:
een power-nap? Sorry ben echt een internet/fok of whatever noobquote:Op maandag 14 februari 2011 00:49 schreef franklop het volgende:
[..]
yup klopt, maar twee pogingen tot een power-nap zijn al gefaald
power-nap is gewoon een kort slaapje om weer wat energie ofzo te krijgenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
een power-nap? Sorry ben echt een internet/fok of whatever noob
OKquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef franklop het volgende:
[..]
power-nap is gewoon een kort slaapje om weer wat energie ofzo te krijgen
Dat doen ze ook buiten fok hoor. Gewoon een soort siesta, maar dan hipperrrrrrrrrr (en op ieder willekeurig moment van de dag)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
een power-nap? Sorry ben echt een internet/fok of whatever noob
als Adam Hansen gaat rijden, zoals Herbert al vele malen zei, dan zou er een tijd van rond de 11 minuten op zijn fiets in moeten zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ben benieuwd wat Hansen doet. Hij heeft 13.30 staan, maar moet echt rond de 13.00 gaan rijden. Mocht dat gebeuren dan kunnen Bokko en Blokhuijsen meteen samen op zoek naar een tijd onder de 13 minuten (al heeft Blokhuijsen ook maar 13.25 staan)
Raar trouwens dat ik over Fedor niets op de FP kan vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart heeft Fedor dan ook persoonlijk gekend. Maakt ook wel een verschil...
Mja, op die manier blijft elke wedstrijd altijd spannend (verkeerde wissel van Ritsma, Hedrick, Kramer enz)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef Ericr het volgende:
Skobrev kan natuurlijk ook een Sablikovaatje doen.
Of wat je eigenlijk after lunch zou moeten doenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef franklop het volgende:
[..]
power-nap is gewoon een kort slaapje om weer wat energie ofzo te krijgen
Ok, het is dus een middagdutjequote:Op maandag 14 februari 2011 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Of wat je eigenlijk after lunch zou moeten doen
Volgens mij kan een powernap ook in 5 minuten.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, het is dus een middagdutje
Volgens Google wel inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kan een powernap ook in 5 minuten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:55 schreef Steffie het volgende:
Davis heeft er echt zin in. Volgens mij tilde die bij de start niet eens z'n voeten op van het ijs en begon hij gelijk met glijden.
ik deed het ook wel eens in de trein naar huis vanaf het werk, maar meestal kwam ik dan juist moe uit de trein zettenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kan een powernap ook in 5 minuten.
Ik heb wel 's op die manier mijn station gemist...werd ik wakker op het eindstationquote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef franklop het volgende:
[..]
ik deed het ook wel eens in de trein naar huis vanaf het werk, maar meestal kwam ik dan juist moe uit de trein zetten
ja leuk is datquote:Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb wel 's op die manier mijn station gemist...werd ik wakker op het eindstation
Die rechtse heeft de bovenbenen van een schaatssterquote:Op maandag 14 februari 2011 01:03 schreef franklop het volgende:
Even voor de vrouwenliefhebbers hier, foto genomen bij ABN tennis toernooi, modeshow was toch een hoogtepuntje
[ afbeelding ]
hopelijk voor jou waren de vrouwen leuker dan de modequote:Op maandag 14 februari 2011 01:03 schreef franklop het volgende:
Even voor de vrouwenliefhebbers hier, foto genomen bij ABN tennis toernooi, modeshow was toch een hoogtepuntje
dat was zeker waar, ging ook niet kijken voor de modequote:Op maandag 14 februari 2011 01:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hopelijk voor jou waren de vrouwen leuker dan de mode
ik hoop met je mee!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef Agüero het volgende:
Allebei voor het eerste onder de 13 minuten hoop ik.
Bizar, maar het gaat niet om de prijzen gelukkig. Op de 500m is dat een meetafwijking in feite.quote:
15 seconden boven z'n PRquote:Op maandag 14 februari 2011 01:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het toernooi wel, z'n 10km vond ik wel aardig.
blokhuisen kan nog los gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 01:10 schreef Ericr het volgende:
Bokko weet nu al dat er geen achterlijke demarrage gaat plaatsvinden vlak voor zijn neus.
\quote:
Dik ja,quote:
13.25,97quote:
bedoelde meer wat zijn huidige PR wasquote:
Nu nog 13.25, maar ze zitten precies op 12.59-13.00 nu (als ze 31.0 blijven rijden)quote:
Ja, maar hij moet echt oppassen met het aansnijden van de bochtquote:Op maandag 14 februari 2011 01:16 schreef MiLalaa het volgende:
jongens vinden jullie Blokhuijsen ook zo volwassen?
Ah, ja, Het is al laat.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:16 schreef franklop het volgende:
[..]
bedoelde meer wat zijn huidige PR was
Hij kan nog steeds onder de 13.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Denk het ook inderdaad. Zeker met een PR van 13.25.
vooral van hersman verwacht je beter, maar dat zal de invloed zijn als je dagenlang naast die gast zitquote:Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef MiLalaa het volgende:
echt zo dom van Herbert en Hersman... het was gewoon hartstikke duidelijk dat Bokko dit zou gaan doen, toen ie er steeds achter hing. En volgens hun was ie al naar huis gereden
Neuh, dat niet, maar wel eronder.quote:
Ja. Schaatscommentatoren staan nou niet echt bekend om hun intelligentie.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef MiLalaa het volgende:
echt zo dom van Herbert en Hersman... het was gewoon hartstikke duidelijk dat Bokko dit zou gaan doen, toen ie er steeds achter hing. En volgens hun was ie al naar huis gereden
Nèt niet. Maar toch, 3e schaatser ooit. Strakke race.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:20 schreef Agüero het volgende:
Dit wordt de snelste niet Kramer 10000 ooit.
Het valt af te wachten, Skobrev zal de druk voelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert, Skobrev rijdt lachend 13:01
Hij moet nu wel zelf de race (iets meer) maken, dát is wel interessant.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert, Skobrev rijdt lachend 13:01
hij is de op 1 na snelste rijder ooit nu, je mag hem wel at meer crediet geven hoor. uitstekende prestatie ditquote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een overdreven commentaar van Herbert: 12:53 in Calgary is OK, maar ook niet meer dan dat.
Ergerlijk he, gewoon te lui om onder de 13 minuten te rijdenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef vaarsuvius het volgende:
blokhuis, lul maak er dan 13:00:00 van
de 10k wel, denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef marcodej het volgende:
Wereldtijd van Bokko. Gaat hij dan toch een keertje winnen?
Maar een paar seconden boven het baanrecord.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een overdreven commentaar van Herbert: 12:53 in Calgary is OK, maar ook niet meer dan dat.
ik heb het even helemaal doorgerekend met 4 cijfers achter de komma. Ze kappen bij het eindresultaat af naar de 3e cijfer achter de komma. Hierdoor zouden ze gelijk zijn geëindigd als Cuck 0,01s langzamer had gereden op de 10km. Echter het werkelijke verschil is 0,00133 punten.quote:
Dit ja... Erg sterke tijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is de op 1 na snelste rijder ooit nu, je mag hem wel at meer crediet geven hoor. uitstekende prestatie dit
Bob is ook nog sneller toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is de op 1 na snelste rijder ooit nu, je mag hem wel at meer crediet geven hoor. uitstekende prestatie dit
flauw hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, als ze eerlijk jureren wel, ja.quote:
Inderdaad, toprace.quote:
Die wordt pas na 12 rondjes wakker.quote:
Ja, ik verwacht dat ie een bijzonder uitgekiend schema heeft. Maar Verweij past daar vast niet in.quote:
Hij wil met rondjes 28 eindigen.quote:
Op laaglandbanen wordt er regelmatig onder de 13 minuten gereden. Dan is 12:53 toch niet exceptioneel goed?quote:
Die komt straks als een komeet voorbij.quote:
op 10k ligt hoogland en laagland veel minder ver uit elkaar, technisch verhaalquote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Op laaglandbanen wordt er regelmatig onder de 13 minuten gereden. Dan is 12:53 toch niet exceptioneel goed?
Het zou maar zo kunnen. Hij bouwt veel reserve op zo.quote:
ik vind em ook wel smal ja! Verweij is ook zeker niet de enige die met de lijn zit. Net bij Kuck ook al gezien. En Blokje dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:28 schreef vaarsuvius het volgende:
ligt het aan mij of is die baan echt heel smal...
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Agüero het volgende:
Wat is schaatsen toch een schitterende sport.
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een drukte...Skobrev rijdt toch gemakkelijk 13:00 ?
Aldus Ingrid Paul.quote:Koen!! ..6 slagen is te lang! op rechte eind..ook in Calgary..
Ja, maar als Koen 12.56 rijdt...quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een drukte...Skobrev rijdt toch gemakkelijk 13:00 ?
Lijkt me ook. Maar hij moet wel aan de bak, want Bokko reed vooral vanaf de 8km héél sterk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |