na gisteren was ze voor de overwinning wel afgeschreven hierquote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Norrage het volgende:
Waarom dachten we ooit dat Nesbitt een bedreiging ging zijn voor Sablikova en Wust? De meesten hier hadden haar op #1 gezet geloof ik....
En de 1500 van Tuitert.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wennemars op de radio tijdens de 10k van Sven, dat was het enige pluspunt dat hij niet naar de OS ging
Ik heb het ook over de verwachting voorafgaand aan het toernooi...Nesbitt "faalt" altijd op allround...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef ETA het volgende:
[..]
na gisteren was ze voor de overwinning wel afgeschreven hier
toen stond ik met 200 man in de kroeg te kijkenquote:
LaPo-hunter!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
@Arcee: Hoe krijg je het iedere keer voor elkaar die laatste post te pakken?
Na de 500m hadden sommigen de overwinning al aan Nesbitt gegeven.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef ETA het volgende:
[..]
na gisteren was ze voor de overwinning wel afgeschreven hier
Ja, solide gereden.quote:
Ja, maar hij gaf de sport wel kleur.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef franklop het volgende:
[..]
zijn zwakte was dat hij er altijd vol in knalt, bij een marathon na 2 meter demarreren
ik zorg in ieder geval dat ik em niet meer hebquote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
@Arcee: Hoe krijg je het iedere keer voor elkaar die laatste post te pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |