Mart heeft Fedor dan ook persoonlijk gekend. Maakt ook wel een verschil...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Mart over Fedor was trouwens persoonlijker.
Mart heeft Jaap Eden ook persoonlijk gekend.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart heeft Fedor dan ook persoonlijk gekend. Maakt ook wel een verschil...
yup klopt, maar twee pogingen tot een power-nap zijn al gefaaldquote:Op maandag 14 februari 2011 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over 5 uur gaat dat rotding toch af?
de interviews van Jan zijn tofquote:
een power-nap? Sorry ben echt een internet/fok of whatever noobquote:Op maandag 14 februari 2011 00:49 schreef franklop het volgende:
[..]
yup klopt, maar twee pogingen tot een power-nap zijn al gefaald
power-nap is gewoon een kort slaapje om weer wat energie ofzo te krijgenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
een power-nap? Sorry ben echt een internet/fok of whatever noob
OKquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef franklop het volgende:
[..]
power-nap is gewoon een kort slaapje om weer wat energie ofzo te krijgen
Dat doen ze ook buiten fok hoor. Gewoon een soort siesta, maar dan hipperrrrrrrrrr (en op ieder willekeurig moment van de dag)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
een power-nap? Sorry ben echt een internet/fok of whatever noob
als Adam Hansen gaat rijden, zoals Herbert al vele malen zei, dan zou er een tijd van rond de 11 minuten op zijn fiets in moeten zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ben benieuwd wat Hansen doet. Hij heeft 13.30 staan, maar moet echt rond de 13.00 gaan rijden. Mocht dat gebeuren dan kunnen Bokko en Blokhuijsen meteen samen op zoek naar een tijd onder de 13 minuten (al heeft Blokhuijsen ook maar 13.25 staan)
Raar trouwens dat ik over Fedor niets op de FP kan vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart heeft Fedor dan ook persoonlijk gekend. Maakt ook wel een verschil...
Mja, op die manier blijft elke wedstrijd altijd spannend (verkeerde wissel van Ritsma, Hedrick, Kramer enz)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef Ericr het volgende:
Skobrev kan natuurlijk ook een Sablikovaatje doen.
Of wat je eigenlijk after lunch zou moeten doenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef franklop het volgende:
[..]
power-nap is gewoon een kort slaapje om weer wat energie ofzo te krijgen
Ok, het is dus een middagdutjequote:Op maandag 14 februari 2011 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Of wat je eigenlijk after lunch zou moeten doen
Volgens mij kan een powernap ook in 5 minuten.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, het is dus een middagdutje
Volgens Google wel inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kan een powernap ook in 5 minuten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:55 schreef Steffie het volgende:
Davis heeft er echt zin in. Volgens mij tilde die bij de start niet eens z'n voeten op van het ijs en begon hij gelijk met glijden.
ik deed het ook wel eens in de trein naar huis vanaf het werk, maar meestal kwam ik dan juist moe uit de trein zettenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kan een powernap ook in 5 minuten.
Ik heb wel 's op die manier mijn station gemist...werd ik wakker op het eindstationquote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef franklop het volgende:
[..]
ik deed het ook wel eens in de trein naar huis vanaf het werk, maar meestal kwam ik dan juist moe uit de trein zetten
ja leuk is datquote:Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb wel 's op die manier mijn station gemist...werd ik wakker op het eindstation
Die rechtse heeft de bovenbenen van een schaatssterquote:Op maandag 14 februari 2011 01:03 schreef franklop het volgende:
Even voor de vrouwenliefhebbers hier, foto genomen bij ABN tennis toernooi, modeshow was toch een hoogtepuntje
[ afbeelding ]
hopelijk voor jou waren de vrouwen leuker dan de modequote:Op maandag 14 februari 2011 01:03 schreef franklop het volgende:
Even voor de vrouwenliefhebbers hier, foto genomen bij ABN tennis toernooi, modeshow was toch een hoogtepuntje
dat was zeker waar, ging ook niet kijken voor de modequote:Op maandag 14 februari 2011 01:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hopelijk voor jou waren de vrouwen leuker dan de mode
ik hoop met je mee!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef Agüero het volgende:
Allebei voor het eerste onder de 13 minuten hoop ik.
Bizar, maar het gaat niet om de prijzen gelukkig. Op de 500m is dat een meetafwijking in feite.quote:
15 seconden boven z'n PRquote:Op maandag 14 februari 2011 01:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het toernooi wel, z'n 10km vond ik wel aardig.
blokhuisen kan nog los gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 01:10 schreef Ericr het volgende:
Bokko weet nu al dat er geen achterlijke demarrage gaat plaatsvinden vlak voor zijn neus.
\quote:
Dik ja,quote:
13.25,97quote:
bedoelde meer wat zijn huidige PR wasquote:
Nu nog 13.25, maar ze zitten precies op 12.59-13.00 nu (als ze 31.0 blijven rijden)quote:
Ja, maar hij moet echt oppassen met het aansnijden van de bochtquote:Op maandag 14 februari 2011 01:16 schreef MiLalaa het volgende:
jongens vinden jullie Blokhuijsen ook zo volwassen?
Ah, ja, Het is al laat.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:16 schreef franklop het volgende:
[..]
bedoelde meer wat zijn huidige PR was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |