Het is inderdaad grappig dat het met de mannen-outsiders wel lukt. Rykkje, Ooijevaar en v.d. Kieft reden alledrie bij het WK Afstanden een keer heel fatsoenlijke uitslagen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
je zou het haast gewoon gaan verbieden he, dames afvaardigen voor 3k en 5k OS. Kansloos trieste missie. Helaas kun je die startbewijzen niet inwisselen voor de mannen
v.d. Kieft op de OS was ook geen succesnummer...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is inderdaad grappig dat het met de mannen-outsiders wel lukt. Rykkje, Ooijevaar en v.d. Kieft reden alledrie bij het WK Afstanden een keer heel fatsoenlijke uitslagen.
Ze huilde wel heel aandoenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:23 schreef MiLalaa het volgende:
god ja, dat was echt een Kleinsman verhaal in het klein. Wat een ramp ook weer.
Of Kleibeuker, ook zo'n mooi verhaal. Vol goede moed een verhaal afsteken op een toren in Turijn en daarna gewoon totaal niks presteren op de 5K en gezellig 20 minuten jankend in beeld te blijven. Die tweederangs krabbelaars zijn altijd goed voor mooie verhalen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
god ja, dat was echt een Kleinsman verhaal in het klein. Wat een ramp ook weer.
Inderdaad ja... ik had die race toen niet gezien, en later sneeuwde dat wat onder door Kramergate, maar het was inderdaad wel treurig.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
v.d. Kieft op de OS was ook geen succesnummer...
al praat je nog niet eens over prestaties, maar alleen al het humeur.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is inderdaad grappig dat het met de mannen-outsiders wel lukt. Rykkje, Ooijevaar en v.d. Kieft reden alledrie bij het WK Afstanden een keer heel fatsoenlijke uitslagen.
Ik leg alvast vast: Achtereekte!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al praat je nog niet eens over prestaties, maar alleen al het humeur.
Kunnen we alvast gaan gokken welke dappere, zure, onbekende vrouw er mee naar Socchi gaat voor de 5k ?
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Alsof die Amerikanen zulke boeiende sporten hebben met hun honkbal en American football. Dat boeit buiten Amerika ook (vrijwelquote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
Dat krijg je nou eenmaal bij zo'n 'wereldsport' die alleen live in Nederland wordt uitgezonden en als het niet in Nederland of Noorwegen is meestal lege tribunes oplevert.
Zoals de Amerikanen altijd al zeiden, zelfs ten tijden van de held Heiden: het kijken naar het groeien van gras is spannender dan het kijken naar een 10k.
SLC is inderdaad niet de lievelingsbaan van Bob.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad ja... ik had die race toen niet gezien, en later sneeuwde dat wat onder door Kramergate, maar het was inderdaad wel treurig.
Aan de andere kant... bob de jong heeft ook wel eens vreselijk slecht gepresteerd op de spelen.
Bob ging toen langzamer dan gras.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
SLC is inderdaad niet de lievelingsbaan van Bob.
Mireille Reitsma die bij de verkeerde schaatsbaan staat als de 5000m begint. Zoiets denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al praat je nog niet eens over prestaties, maar alleen al het humeur.
Kunnen we alvast gaan gokken welke dappere onbekende vrouw er mee naar Socchi gaat voor de 5k ?
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef Ericr het volgende:
Vol goede moed een verhaal afsteken op een toren in Turijn
Yvonne Nauta, Linda de Vries.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik leg alvast vast: Achtereekte!
Of Sandra 't Hart... die na tig pogingen eindelijk aan het EK mocht meedoen en toen de week vantevoren ziek werd.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mireille Reitsma die bij de verkeerde schaatsbaan staat als de 5000m begint. Zoiets denk ik.
Bob de Jong is ook een ander verhaal, die had zich al bewezen, maar kan heel wisselvallig zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
SLC is inderdaad niet de lievelingsbaan van Bob.
Maar ze had wel genoten die weken in Turijn, nou tot de 5K dan. Elma heeft niet genoten vorig jaar, die zeurde nog over de hagelslag die melk was i.p.v puur. Van dat kaliber was het in ieder geval wel bij Elma.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat staat mij ook nog zó goed bij. En op dat moment wist je het al he.. een Moniquetje in de dop
Die ken ik! Die heb ik een keer gesproken met uitgaan hier in de buurt was best een leuk meisje toen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik leg alvast vast: Achtereekte!
30 Bob de Jong NED 6:43.97quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Reed Pechtein toen niet bijna sneller?
Ik denk dat die 2 de komende jaren wel uitgroeien tot fatsoenlijke allrounders. Maar ja, 3 jaar vantevoren voorspellen wie het net niet gaat worden is sowieso wel lastig.quote:
volgens mij had ie toen iets op..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef Felagund het volgende:
Bob de Jong is ook een ander verhaal, die had zich al bewezen, maar kan heel wisselvallig zijn.
Dat is Bob, soort van Jannes van der Wal van het schaatsen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
volgens mij had ie toen iets op..
begon te slingeren als een aap.. rechtop en hij wist niet meer welke sport die mee bezig was.. gekkigheid
Goeiedag wat slecht was datquote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
begon te slingeren als een aap.. rechtop en hij wist niet meer welke sport die mee bezig was.. gekkigheid
Nog een uurtjequote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hoe laat rijden Koen / Skobrev.
Ik wil slapen.
Verdomme.
Toch heeft ie goud, zilver en brons in z'n medaillekast hangen. Dat doen niet veel mensen hem na.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is Bob, soort van Jannes van der Wal van het schaatsen.
Ja precies, z'n 10km in Vancouver was hetzelfde verhaal... halverwege bedenken om tóch maar echt te gaan schaatsen. Was ie wel scherp geweest dan had ie gewoon goud kunnen pakken.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is Bob, soort van Jannes van der Wal van het schaatsen.
Lol die rit was epicquote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Al dat geflirt ook tussen die 2 is vermoeiend.quote:
Die staat in Calgary te coachen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef Remzz het volgende:
Rintje zegt ook al 2 dagen eigenlijk niets he
Bart Veldkamp moet echt terug
Ik wil niet weten wat ze tijdens de ritten doenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Al dat geflirt ook tussen die 2 is vermoeiend.
Bartjuh moet inderdaad terug. Zijn reactie na Kramergate was fantastischquote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef Remzz het volgende:
Rintje zegt ook al 2 dagen eigenlijk niets he
Bart Veldkamp moet echt terug
Ja. Die heeft altijd wel iets zinnigs te melden.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef Remzz het volgende:
Ja ik weet het, maar het was toch een stuk interessanter naar hem te luisteren.
Daarom is hij waarschijnlijk ook coach.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Die heeft altijd wel iets zinnigs te melden.
Z'n haar begint net meer een soort wit aureool rond z'n schedel te worden.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Z'n haar begint net meer een soort wit aureool rond z'n schedel te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |