Hij kan nog steeds onder de 13.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Denk het ook inderdaad. Zeker met een PR van 13.25.
vooral van hersman verwacht je beter, maar dat zal de invloed zijn als je dagenlang naast die gast zitquote:Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef MiLalaa het volgende:
echt zo dom van Herbert en Hersman... het was gewoon hartstikke duidelijk dat Bokko dit zou gaan doen, toen ie er steeds achter hing. En volgens hun was ie al naar huis gereden
Neuh, dat niet, maar wel eronder.quote:
Ja. Schaatscommentatoren staan nou niet echt bekend om hun intelligentie.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef MiLalaa het volgende:
echt zo dom van Herbert en Hersman... het was gewoon hartstikke duidelijk dat Bokko dit zou gaan doen, toen ie er steeds achter hing. En volgens hun was ie al naar huis gereden
Nèt niet. Maar toch, 3e schaatser ooit. Strakke race.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:20 schreef Agüero het volgende:
Dit wordt de snelste niet Kramer 10000 ooit.
Het valt af te wachten, Skobrev zal de druk voelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert, Skobrev rijdt lachend 13:01
Hij moet nu wel zelf de race (iets meer) maken, dát is wel interessant.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert, Skobrev rijdt lachend 13:01
hij is de op 1 na snelste rijder ooit nu, je mag hem wel at meer crediet geven hoor. uitstekende prestatie ditquote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een overdreven commentaar van Herbert: 12:53 in Calgary is OK, maar ook niet meer dan dat.
Ergerlijk he, gewoon te lui om onder de 13 minuten te rijdenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef vaarsuvius het volgende:
blokhuis, lul maak er dan 13:00:00 van
de 10k wel, denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef marcodej het volgende:
Wereldtijd van Bokko. Gaat hij dan toch een keertje winnen?
Maar een paar seconden boven het baanrecord.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een overdreven commentaar van Herbert: 12:53 in Calgary is OK, maar ook niet meer dan dat.
ik heb het even helemaal doorgerekend met 4 cijfers achter de komma. Ze kappen bij het eindresultaat af naar de 3e cijfer achter de komma. Hierdoor zouden ze gelijk zijn geëindigd als Cuck 0,01s langzamer had gereden op de 10km. Echter het werkelijke verschil is 0,00133 punten.quote:
Dit ja... Erg sterke tijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is de op 1 na snelste rijder ooit nu, je mag hem wel at meer crediet geven hoor. uitstekende prestatie dit
Bob is ook nog sneller toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is de op 1 na snelste rijder ooit nu, je mag hem wel at meer crediet geven hoor. uitstekende prestatie dit
flauw hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, als ze eerlijk jureren wel, ja.quote:
Inderdaad, toprace.quote:
Die wordt pas na 12 rondjes wakker.quote:
Ja, ik verwacht dat ie een bijzonder uitgekiend schema heeft. Maar Verweij past daar vast niet in.quote:
Hij wil met rondjes 28 eindigen.quote:
Op laaglandbanen wordt er regelmatig onder de 13 minuten gereden. Dan is 12:53 toch niet exceptioneel goed?quote:
Die komt straks als een komeet voorbij.quote:
op 10k ligt hoogland en laagland veel minder ver uit elkaar, technisch verhaalquote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Op laaglandbanen wordt er regelmatig onder de 13 minuten gereden. Dan is 12:53 toch niet exceptioneel goed?
Het zou maar zo kunnen. Hij bouwt veel reserve op zo.quote:
ik vind em ook wel smal ja! Verweij is ook zeker niet de enige die met de lijn zit. Net bij Kuck ook al gezien. En Blokje dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:28 schreef vaarsuvius het volgende:
ligt het aan mij of is die baan echt heel smal...
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Agüero het volgende:
Wat is schaatsen toch een schitterende sport.
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een drukte...Skobrev rijdt toch gemakkelijk 13:00 ?
Aldus Ingrid Paul.quote:Koen!! ..6 slagen is te lang! op rechte eind..ook in Calgary..
Ja, maar als Koen 12.56 rijdt...quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een drukte...Skobrev rijdt toch gemakkelijk 13:00 ?
Lijkt me ook. Maar hij moet wel aan de bak, want Bokko reed vooral vanaf de 8km héél sterk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |