quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik twijfel tussen D66 en VVD (zoals altijd) vind deze regering te conservatief. Maar denk dat deze keer mijn gaat naar de VVD. Geen zin in verkiezingen e.d.
Elke willekeurige andere partijquote:
Nico Heijmans is een schande voor z'n mooie achternaamquote:
Niet doen. De oppositiepartijen kunnen elke stem goed gebruiken. Ik hoop dan ook dat Cerbie en CE D66 verkiezen boven de VVD.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef ems. het volgende:
Partij voor de dieren.
Áls ik ga stemmen, grote kans dat ik het een keertje oversla.
Je vraagt zonder zelf te vertellen.quote:
Ik hoop dat jij ook D66 verkiest, die houden op zijn minst de schijn op onbevooroordeeld te beslissen, in tegenstelling tot de PvdA die haar TK-politiek door wil voeren in de EK (wij stemmen tegen ómdat VVD/Wildersquote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet doen. De oppositiepartijen kunnen elke stem goed gebruiken. Ik hoop dan ook dat Cerbie en CE D66 verkiezen boven de VVD.
Die zou ik onder "lokaal" scharen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je vraagt zonder zelf te vertellen.
En je mist een heel belangrijk gebleken 1e kamer factor, de OSF http://www.osf.nl
De oppositiepartijen laten me compleet Siberisch.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet doen. De oppositiepartijen kunnen elke stem goed gebruiken. Ik hoop dan ook dat Cerbie en CE D66 verkiezen boven de VVD.
Dit dusquote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef freako het volgende:
[..]
Die zou ik onder "lokaal" scharen..
Meen je dit nou serieus?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook D66 verkiest, die houden op zijn minst de schijn op onbevooroordeeld te beslissen, in tegenstelling tot de PvdA die haar TK-politiek door wil voeren in de EK (wij stemmen tegen ómdat VVD/Wilders)
De poll gaat over de Provinciale Statenverkiezingen, niet over de Eerste Kamerverkiezingen waaraan de meeste mensen niet mee mogen doenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je vraagt zonder zelf te vertellen.
En je mist een heel belangrijk gebleken 1e kamer factor, de OSF http://www.osf.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |