http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Piranja, heb je misschien nog een gat voor me om te draaien? without lag.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Wel van youtube gedownload.
Ah zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Wel van youtube gedownload.
Ik wil jou eens horen zingenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
* SperzieboonToon zingt volop mee
* 92Merel niet, die wil niemand doof makenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
* SperzieboonToon zingt volop mee
wow veel te vol. Kan niet naar een vol schema kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/
Ubuntu geinstalleerd op de PC van mijn opaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maakte net 1 foutje. Gaat voor de rest wek goed denkik
Zoek maar wat uit, ik kan niet opeens plekjes vrij makenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
wow veel te vol. Kan niet naar een vol schema kijken
Ik heb er wel voor gezorgd dat je naam werd gekreund he
psst psst..
Wat doe je hem aanquote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ubuntu geinstalleerd op de PC van mijn opa
IK zou zeggen, Volgend jaar aan The Voice Of Holland of X-Factor meedoenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu klinkt het helemaal niet, ik ben vet schor van gisteren
Maar voor mezelf klinkt het top
En je vermaakt je?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maakte net 1 foutje. Gaat voor de rest wek goed denkik
Is dat nou wel zo'n goed ideequote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien hierna, of daarna..
Waarom geen slackware of debian?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je faalde. Ik capturde het. Ik post het voor je vrouw en kinderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat doe je hem aan
[/quote:*]
Mijn digibeten-ouders gebruiken het ookquote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo'n goed idee? Ubuntu is toch ingewikkelder dan Windows enzo?
Niet ingewikkelder maar voor oudere waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo'n goed idee? Ubuntu is toch ingewikkelder dan Windows enzo?
te lui eigenlijk, als ik een keer zin hebquote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zoek maar wat uit, ik kan niet opeens plekjes vrij maken
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je faalde. Ik capturde het. Ik post het voor je vrouw en kinderen.
Dus jij bent de digitale-kennis familiequote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn digibeten-ouders gebruiken het ook.
Het is makkelijker dan windows. alsthans, dat vinden zij.
Nice-aquote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zekerwelvolgende week, zelfde tijd weer.
WC?quote:
142 momenteelquote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel luisteraars zijn er eigenlijk?
quote:
Die met ping ping pingquote:
Praat jij tegen foto's?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Echo ja. En ik zal de volgende keer even wat dichter bij m'n pic praten.
27quote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel luisteraars zijn er eigenlijk?
Tjonge. Ben ik bijna 1% van de luisteraarsquote:
Het was even opgelost, maar toen toch niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat, of muisklik als die op dat moment meer in de buurt ligt
zo beter?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Beach het volgende:
het geluid klinkt net iets te..op 1 of andere manier
Wat een fucking baasquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef JApieman het volgende:
Wie heeft gister die goal van Rooney gezien?
ik kijk hier dan altijdquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef Beach het volgende:
Waar kan je het aantal luisteraars zien? Op de site doet ie het al tijden niet meer.
Ik niet, maar ik zag hem op Dumpertquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef JApieman het volgende:
ZIEEEKquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef JApieman het volgende:
Ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ik kijk hier dan altijd![]()
http://onz-radio.nl/
Ja dikke omhaalquote:
Ik zag hem ook op Dumpert hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zag hem op Dumpert
Hij was wel ziek
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja dikke omhaal
[..]
Ik zag hem ook op Dumpert hoor
Dat moet ze zelf instellenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
Geen DJ naam beschikbaar.
Zeg webmaster, zet daar is snel haar naam
Het aantal luisteraars staat daar toch wel gewoon ?quote:
Ze wil anoniem blijven.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat moet ze zelf instellen
Zeggen dat je de wedstrijd hebt gezien omdat je dan kan meepratenquote:
Haha, ik zou ook niet weten hoe het moet hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik wist hoe het moest.. ;p
Dat zei ik niet, ik zei: "Wie heeft gister die goal van Rooney gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeggen dat je de wedstrijd hebt gezien omdat je dan kan meepraten
Maar stiekem alleen het doelpunt op internet gezien
Aangenomen dat je VDJ hebtquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik wist hoe het moest.. ;p
hihiquote:Op zondag 13 februari 2011 15:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oh, ik heb een week vakantie..
Maar ik kan er niet van geneiten
?quote:
bij mij nietquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het aantal luisteraars staat daar toch wel gewoon ?
Nu zegt ie 30
Deal.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgende week heb je fatsoenlijke MP3'tjes, deal?
Mein Fehler.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aangenomen dat je VDJ hebt
[ afbeelding ]
Hier staat het
ONZ RADIO | djnaam | shownaam
je was 15 toch?quote:
over 5 dagen 16quote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je was 15 toch?
Nog een beetje jong, maar als jij dan het jingere zusje neemt, vind ik alles goed!
Met ADTR ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef PiRANiA het volgende:
Met Daft Punk verdien je altijd punten op ONZ radio.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kwaliteit is alleen nergens te vinden.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef PiRANiA het volgende:
Met Daft Punk verdien je altijd punten op ONZ radio.
Jaaaaaaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan gaat Oceanview voor de hele onz-radio crew bier halen
oh, mag je bijna legaal bier drinkenquote:
Mag DV wel bier?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan gaat Oceanview voor de hele onz-radio crew bier halen
Nog niet van planquote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh, mag je bijna legaal bier drinken
kopenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh, mag je bijna legaal bier drinken
what?quote:
PESquote:
Voor jou dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Ranja voor de allerkleinsten
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef robdriessen het volgende:
Zooooo, profiel beetje gepimpt. Schaamteloze zelfpromotie.
Trouwens: probeer nooit warme Fristi met slagroom. Don't ask.
nog nooit alcohol gedronken?quote:
Ik wel!quote:
klopt ik ben ook apart.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nog nooit alcohol gedronken?
Dat hoor je neit vaak
Niet aan beginnen ook. Geen alcohol en geen tabak is heel veel geld besparen en gezondheid houdenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nog nooit alcohol gedronken?
Dat hoor je neit vaak
wat drink je dan tijdens het uitgaan?quote:
ben nog nooit uitgeweestquote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat drink je dan tijdens het uitgaan?
gewoon Cola?
Ik kwam al bier halen bij m'n ouders toen ik klein wasquote:
Ik kreeg als peuter zijnde slokjes bier van mn opaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kwam al bier halen bij m'n ouders toen ik klein was
Slokjes dan he, geen hele flesjes
Echt een baas ben ik
Dat nummer van MGMT vind ik ook erg vervelendquote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt gewoon verkrachting van MGMT
vanwaar al je praatjes met chiekies hosselen?quote:
Ja, maar beter dan de mixquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat nummer van MGMT vind ik ook erg vervelend
harde kern muziekquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef robdriessen het volgende:
Beach, wat heb je in de aanbieding vandaag?
Dronken meisjesquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kreeg als peuter zijnde slokjes bier van mn opa
mijn broer is 7 jaar ouder, Zijn 18de verjaardag was zelfs voor mij een leuk feestjequote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Echt een baas ben ik
Ik ben ook niet uitgeweest voor mijn 16dequote:
Wat leukquote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn broer is 7 jaar ouder, Zijn 18de verjaardag was zelfs voor mij een leuk feestje
Overdag manquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vanwaar al je praatjes met chiekies hosselen?
compensatie?
vroeger vond ik die geur van bier vies. Maar nu niet. Mijn neefje mocht een keer bier van zijn vader, Hij nam een slokje: Hij vond het zo vies en spuugde het uit in zn vaders gezicht. Nooit zo hard gelachen!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Echt een baas ben ik
hahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vroeger vond ik die geur van bier vies. Maar nu niet. Mijn neefje mocht een keer bier van zijn vader, Hij nam een slokje: Hij vond het zo vies en spuugde het uit in zn vaders gezicht. Nooit zo hard gelachen!
Sneeuwwitje betekent bij ons iets andersquote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef robdriessen het volgende:
is begonnen met Doornroosjes en Sneeuwwitjes (bier met cola of met 7 up). Het is daarna nooit meer goedgekomen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vroeger vond ik die geur van bier vies. Maar nu niet. Mijn neefje mocht een keer bier van zijn vader, Hij nam een slokje: Hij vond het zo vies en spuugde het uit in zn vaders gezicht. Nooit zo hard gelachen!
En FOK!quote:
Iemand die ik ken heeft een keer over z'n moeder heen gekotst omdat ie zo dronken was.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat danquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sneeuwwitje betekent bij ons iets anders
Bij 3 oktober hier in leiden. was er pas een meisje dronken. Die moest door 2 vrienden op de been worden gehouden.quote:
Iets zegt me dat ik beter niet om uitleg kan vragen....quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sneeuwwitje betekent bij ons iets anders
hahaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft een keer over z'n moeder heen gekotst omdat ie zo dronken was.
Jammer dat er geen camera bij was.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft een keer over z'n moeder heen gekotst omdat ie zo dronken was.
Lieverdquote:Op zondag 13 februari 2011 15:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben met m getrouwd via fok, hij heeft skills
Slecht excuusquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben een keer met 4 vrienden tegelijk de sloot ingereden...
het was donker
Olifantenkeuteltje van mequote:
Kermis waar ik woon is zo verschrikkelijk, daar durf ik me neit te vertonenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb 1 keer gekotst nadat ik thuiskwam van de kermis
Ik thuis over de pot hangen... Volgende ochtend m'n moeder lachen: 'Moest je kotsen, jongen? '
leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb bij een vriendin in haar tuin gekotst
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
A girl like DV is irrissestable
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
A girl like DV is irrissestable Ik weet niet meer hoe je het schrijft
het was echt donkerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slecht excuus![]()
[..]
Olifantenkeuteltje van me
aan een rietjequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb 1 keer gekotst nadat ik thuiskwam van de kermis
Ik thuis over de pot hangen... Volgende ochtend m'n moeder lachen: 'Moest je kotsen, jogen? '
Liefde allezzquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slecht excuus![]()
[..]
Olifantenkeuteltje van me
Elke 3 seconden is 1 kilometer schatquote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aan een rietje
[..]Een keer fietsten we door onweer naar huis. Mijn zus die moest echt huilen om dat onweer. maar ik telde de seconden van hoeveel kilometer tussen flits en donder, was 17 sec = 17 kilometer weg. Was ze nog aan het huilen en niet geloven. Mijn moeder, vader, en ik lagen helemaal dubbel
quote:
o is 5 km. maar alsnog was het ver wegquote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Elke 3 seconden is 1 kilometer schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
DV, kan je Turn My Swag On van Keri Hilson draaien?![]()
Dan gooi ik hem even aan.Ze is er al uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
DV, kan je Turn My Swag On van Keri Hilson -cover- draaien?![]()
Dan gooi ik hem even aan.Stond al op mijn planning van volgende week. Zelfde tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stond al op mijn planning van volgende week. Zelfde tijd
Dit is zo makkelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees je je eigen rooster niet eens
ik heb een telefoon, dus ik antwoord bevestigend. Ik kan mensen bekllen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
Beach, kan jij mensen bellen?IK MOET EVEN PRATEN OP ONZ RADIO.
Aandachtshoerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:
Je gaat dan stiekem reclame maken?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
Edit je m, maar niet volledigquote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb een telefoon, dus ik antwoord bevestigend. Ik kan mensen bekllen.
voor?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je gaat dan stiekem reclame maken?
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk debuutBetere mic is wel iets voor de nabije toekomst
nuquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zal ik vanavond naar A'dam of morgen ochtend?
Vanavond, kan je de bus van Ajax ontvangenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zal ik vanavond naar A'dam of morgen ochtend?
Ja dat is vet leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond, kan je de bus van Ajax ontvangen
Oh okequote:Op zondag 13 februari 2011 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moet mijn aandacht op het draaien richten.
Boobytrapje leggenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond, kan je de bus van Ajax ontvangen
ik ben er bijquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfde tijd, volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |