o is 5 km. maar alsnog was het ver wegquote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Elke 3 seconden is 1 kilometer schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
DV, kan je Turn My Swag On van Keri Hilson draaien?![]()
Dan gooi ik hem even aan.Ze is er al uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
DV, kan je Turn My Swag On van Keri Hilson -cover- draaien?![]()
Dan gooi ik hem even aan.Stond al op mijn planning van volgende week. Zelfde tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stond al op mijn planning van volgende week. Zelfde tijd
Dit is zo makkelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees je je eigen rooster niet eens
ik heb een telefoon, dus ik antwoord bevestigend. Ik kan mensen bekllen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
Beach, kan jij mensen bellen?IK MOET EVEN PRATEN OP ONZ RADIO.
Aandachtshoerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:
Je gaat dan stiekem reclame maken?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
Edit je m, maar niet volledigquote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb een telefoon, dus ik antwoord bevestigend. Ik kan mensen bekllen.
voor?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je gaat dan stiekem reclame maken?
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk debuutBetere mic is wel iets voor de nabije toekomst
nuquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zal ik vanavond naar A'dam of morgen ochtend?
Vanavond, kan je de bus van Ajax ontvangenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zal ik vanavond naar A'dam of morgen ochtend?
Ja dat is vet leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond, kan je de bus van Ajax ontvangen
Oh okequote:Op zondag 13 februari 2011 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moet mijn aandacht op het draaien richten.
Boobytrapje leggenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond, kan je de bus van Ajax ontvangen
ik ben er bijquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfde tijd, volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |