hahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vroeger vond ik die geur van bier vies. Maar nu niet. Mijn neefje mocht een keer bier van zijn vader, Hij nam een slokje: Hij vond het zo vies en spuugde het uit in zn vaders gezicht. Nooit zo hard gelachen!
Sneeuwwitje betekent bij ons iets andersquote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef robdriessen het volgende:
is begonnen met Doornroosjes en Sneeuwwitjes (bier met cola of met 7 up). Het is daarna nooit meer goedgekomen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vroeger vond ik die geur van bier vies. Maar nu niet. Mijn neefje mocht een keer bier van zijn vader, Hij nam een slokje: Hij vond het zo vies en spuugde het uit in zn vaders gezicht. Nooit zo hard gelachen!
En FOK!quote:
Iemand die ik ken heeft een keer over z'n moeder heen gekotst omdat ie zo dronken was.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat danquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sneeuwwitje betekent bij ons iets anders
Bij 3 oktober hier in leiden. was er pas een meisje dronken. Die moest door 2 vrienden op de been worden gehouden.quote:
Iets zegt me dat ik beter niet om uitleg kan vragen....quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sneeuwwitje betekent bij ons iets anders
hahaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft een keer over z'n moeder heen gekotst omdat ie zo dronken was.
Jammer dat er geen camera bij was.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft een keer over z'n moeder heen gekotst omdat ie zo dronken was.
Lieverdquote:Op zondag 13 februari 2011 15:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben met m getrouwd via fok, hij heeft skills
Slecht excuusquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben een keer met 4 vrienden tegelijk de sloot ingereden...
het was donker
Olifantenkeuteltje van mequote:
Kermis waar ik woon is zo verschrikkelijk, daar durf ik me neit te vertonenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb 1 keer gekotst nadat ik thuiskwam van de kermis
Ik thuis over de pot hangen... Volgende ochtend m'n moeder lachen: 'Moest je kotsen, jongen? '
leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb bij een vriendin in haar tuin gekotst
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
A girl like DV is irrissestable
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
A girl like DV is irrissestable Ik weet niet meer hoe je het schrijft
het was echt donkerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slecht excuus![]()
[..]
Olifantenkeuteltje van me
aan een rietjequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb 1 keer gekotst nadat ik thuiskwam van de kermis
Ik thuis over de pot hangen... Volgende ochtend m'n moeder lachen: 'Moest je kotsen, jogen? '
Liefde allezzquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slecht excuus![]()
[..]
Olifantenkeuteltje van me
Elke 3 seconden is 1 kilometer schatquote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aan een rietje
[..]Een keer fietsten we door onweer naar huis. Mijn zus die moest echt huilen om dat onweer. maar ik telde de seconden van hoeveel kilometer tussen flits en donder, was 17 sec = 17 kilometer weg. Was ze nog aan het huilen en niet geloven. Mijn moeder, vader, en ik lagen helemaal dubbel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |