Ja, maar beter dan de mixquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat nummer van MGMT vind ik ook erg vervelend
harde kern muziekquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef robdriessen het volgende:
Beach, wat heb je in de aanbieding vandaag?
Dronken meisjesquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kreeg als peuter zijnde slokjes bier van mn opa
mijn broer is 7 jaar ouder, Zijn 18de verjaardag was zelfs voor mij een leuk feestjequote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kwam al bier halen bij m'n ouders toen ik klein was
Slokjes dan he, geen hele flesjes
Echt een baas ben ik
Ik ben ook niet uitgeweest voor mijn 16dequote:
Wat leukquote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn broer is 7 jaar ouder, Zijn 18de verjaardag was zelfs voor mij een leuk feestje
Overdag manquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vanwaar al je praatjes met chiekies hosselen?
compensatie?
vroeger vond ik die geur van bier vies. Maar nu niet. Mijn neefje mocht een keer bier van zijn vader, Hij nam een slokje: Hij vond het zo vies en spuugde het uit in zn vaders gezicht. Nooit zo hard gelachen!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kwam al bier halen bij m'n ouders toen ik klein was
Slokjes dan he, geen hele flesjes
Echt een baas ben ik
hahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vroeger vond ik die geur van bier vies. Maar nu niet. Mijn neefje mocht een keer bier van zijn vader, Hij nam een slokje: Hij vond het zo vies en spuugde het uit in zn vaders gezicht. Nooit zo hard gelachen!
Sneeuwwitje betekent bij ons iets andersquote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef robdriessen het volgende:
is begonnen met Doornroosjes en Sneeuwwitjes (bier met cola of met 7 up). Het is daarna nooit meer goedgekomen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vroeger vond ik die geur van bier vies. Maar nu niet. Mijn neefje mocht een keer bier van zijn vader, Hij nam een slokje: Hij vond het zo vies en spuugde het uit in zn vaders gezicht. Nooit zo hard gelachen!
En FOK!quote:
Iemand die ik ken heeft een keer over z'n moeder heen gekotst omdat ie zo dronken was.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat danquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sneeuwwitje betekent bij ons iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |