Goed adviesquote:Op zondag 13 februari 2011 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Je moet het zo zien: elk slecht nummer (volgens jouw smaak) zorgt er voor dat je de betere nummers alleen maar meer gaat waarderen. Dat doe ik met wijn, af en toe een fles bagger open zodat de goeie flessen nog beter smaken, hahaha.
er voor betalen terwijl eht gratis kanquote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet standaard kunnen bellen met je mobiel_______ __
Ligt eraan wat voor mobiel je hebtquote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil ook skype op mobiel![]()
Nu heb ik m alleen op computer
Nee maar je zegt wel vaker dat soort dingen en dat demotiveert de djquote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak 1 opmerking en dan is het "zoveel zeuren" ?
Minderquote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we met de goede of mindere wijn beginnen?
Samsung jet (ik keek ergens anders heen en mn hangen gingen de woorden combineren, resultaat, ik had een jamsengquote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor mobiel je hebt
Wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Samsung jet (ik keek ergens anders heen en mn hangen gingen de woorden combineren, resultaat, ik had een jamseng)
Ik moest de zin wel even 2x lezen voordat ik hem begreep, maar okequote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Samsung jet (ik keek ergens anders heen en mn hangen gingen de woorden combineren, resultaat, ik had een jamseng)
Samsung sletquote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds geen reet van.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik moest de zin wel even 2x lezen voordat ik hem begreep, maar oke
Blindtypenfaalquote:
hahaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik moest de zin wel even 2x lezen voordat ik hem begreep, maar oke
Ik ben heul geen sletquote:
Nou ze heeft een samsung jet, maar omdat ze niet oplette typte ze per ongeluk jamseng.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds geen reet van.![]()
Nee maar telefoon wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Blindtypenfaal
[..]
haha
[..]
Ik ben heul geen slet
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Blindtypenfaal
[..]
haha
[..]
Ik ben heul geen slet
Nu snap ik hetquote:Op zondag 13 februari 2011 15:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou ze heeft een samsung jet, maar omdat ze niet oplette typte ze per ongeluk jamseng.
En ze typte hangen in plaats van handen
Ik faalquote:Op zondag 13 februari 2011 15:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou ze heeft een samsung jet, maar omdat ze niet oplette typte ze per ongeluk jamseng.
En ze typte hangen in plaats van handen
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
Samsung sletjes
Die zijn nog erger dan die BB-hoeren 7B34SK2
Zelfs 13 jarige bruggers op m'n school lopen met die BB's, het moet echt niet gekker wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
Samsung sletjes
Die zijn nog erger dan die BB-hoeren 7B34SK2
Mijn halve klas heeft een iPhone, de andere helft android.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zelfs 13 jarige bruggers op m'n school lopen met die BB's, het moet echt niet gekker worden
Dan is een helft van jouw klas slimquote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn halve klas heeft een iPhone, de andere helft android.
Jeugd van tegenworodigquote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zelfs 13 jarige bruggers op m'n school lopen met die BB's, het moet echt niet gekker worden
straks lopen ze met ipad's door de schoolquote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn klas heeft de 3 kwart BB en de rest overigquote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een iPhone, maar anders..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
de iPhone kant.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan is een helft van jouw klas slim
Klopt, daar zit ik bij.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan is een helft van jouw klas slim
Bij mij ookquote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat al zulke jonge kinderen met een veel te dure telefoon lopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
gelukkig was ik net op tijd met mijn diploma halen, het is dit jaar begonnen volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Android vind ik niet zo fijn, IPhone/ipodtouch/samsunggalaxy/blackberry zijn voor mij goede optiesquote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef robdriessen het volgende:
Nog 3 maanden, dan mag ik dag zeggen tegen mijn Neukia. Vele jaren trouwe fan geweest, maar laatste twee toestellen waren een ramp. Hallo Android of misschien zelfs iFeun (wel duuuuur zeg)
Ja het lijkt er wel op..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
gelukkig was ik net op tijd met mijn diploma halen, het is dit jaar begonnen volgens mij
Ja waar komt dat opeens vandaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
gelukkig was ik net op tijd met mijn diploma halen, het is dit jaar begonnen volgens mij
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar je zegt wel vaker dat soort dingen en dat demotiveert de dj
Samsung Galaxy heeft toch android?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Android vind ik niet zo fijn, IPhone/ipodtouch/samsunggalaxy/blackberry zijn voor mij goede opties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |