Met een blackberry heb je zat knopjesquote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb nu een Lg Viewty die al 2 jaar trouwe dienst doet, maar straks wil ik geen touchscreen meer
Ik wil weer knopjes
Hoezo?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb nu een Lg Viewty die al 2 jaar trouwe dienst doet, maar straks wil ik geen touchscreen meer
Ik wil weer knopjes
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]_______________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
Maar jongens, een iPhone is wel 3 dubbel mijn geld waard. Heb hem voor 50 euro overgenomen van een fokker (waarvoor dank+ natura was goed). Pats er niet mee, maar moet eerlijk zeggen dat een puik dingetje is.
wat komt er dan? ik zit ajax te kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik weet iig zeker dat ik ga muten
Nee, ken ik niet..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef Graseter het volgende:
BMW, Mercedes of een Bentley. Je kent de status.
Nee serieus, het is gewoon een slechte cover, moet je gewoon kunnen zeggen zonder dat het iemand demotiveert.quote:
Ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef robdriessen het volgende:
DV, pas als je Justin Bieber durft te draaien, ga ik muten.
Justin Bieber is voor je jongste neefje een verschrikkingquote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef robdriessen het volgende:
DV, pas als je Justin Bieber durft te draaien, ga ik muten.
Ja dat klopt, maar ik praatte over het algemeenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee serieus, het is gewoon een slechte cover, moet je gewoon kunnen zeggen zonder dat het iemand demotiveert.
Ik wil een simpel telefoontje, niet met al die internet fratsen, daar heb ik thuis een computer voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Met een blackberry heb je zat knopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |